Oletko saanut jossain aivan järkyttävän huonoa palvelua?
Kommentit (673)
-Menin kahvilaan, tilasin erikoiskahvin sekä täytetyn patongin ja menin ulos kahvilan terassille odottamaan juomaani. Aurinko paistoi ja aloittelin jo patonkiani, kun oli nälkä.
Meni noin 20 min ja aloin jo ihmetellä, kun samassa myyjätyttö astui ulos ja huusi " V""u et voinut sanoa että meet ulos!" Vieressä pöydässä istui lapsiperhe ja lasten kasvoista näki,että oppivat uuden mielenkiintoisen sanan. Tein valituksen.
- Menimme ystäväni kanssa pieneen, vähän hienompaan ravintolaan yksinkertaiset maksimekot ja tennarit yllä, ylimielisen oloinen vanhempi tarjoilija sanoi ivalliseen sävyyn että " ja te haluatte varmaan ranskanperunat?" Kun ilmoitin että itseasiassa olin ajatellut hyvää viiniä ja pihviä , tarjoilija meni silminnähden noloksi .
- Olin apteekissa ostamassa voidetta synnytyksen jälkeen ilmestyneisiin epämukaviin peräpukamiin, kerroin ongelman ja farmaseutti kailotti kurkku suorana PERÄPUKAMAT VOIDAAN MYÖS HIRTTÄÄ JOS RASVA EI AUTA." En jumalauta ole kuuro ja mieleen tuli, että halusi vain nöyryyttää asiakasta.
Yritin asioida valaisinliike casalightissa lanternassa. Myyjä ilmoitti heti alkuun, että olisi parempi mennä verkkokauppaan ja iski tuoteluettelon käteen. Totesi itse, etteivät mm. värit vastaa todellisuutta katalogissa. Näinhän se usein on ja siksi asiakas voisi kuvitella, että myyjä esittelee tuotteitaan, kun asiakkaan on saanut jo liikkeeseensä asti. Kysyin onko minua kiinnostava valaisin nähtävillä liikkeessä. ”Ei ole eikä tule. Minä myyn lamppuja enkä pidä näyttelyjä.” Totesin, asian olevan selvä ja minä jatkan etsintää enkä toiste tähän liikkeeseen tule. Ehkä tilanne johtui myyjän ns. terveydentilasta ( puhe sammalsi). Joka tapauksessa kannattaisi kenties siirtyä kokonaan nettimyyntiin, ettei tarvitse kohdata asiakkaita.
Vierailija kirjoitti:
millainen tapaus?
Telialta. Myyjä valehteli että tabletti ja sen liittymä ovat asiakasetuja, jotka tulevat laajakaistan kylkiäisinä. Myöhemmin paljastui että ne maksaa erikseen ja sopimus on kahden vuoden määräaikainen. Tein reklamaation, mutta siihen ei ole vielä vastattu.
Vierailija kirjoitti:
Oli tosi hiljainen päivä ja muita asiakkaita ei nimeksikään. Löysin sadan euron arvosta vaatteita ja vein ne kassalle. Myyjä seisoi tumput suorina kassan toisessa päässä ja antoi käskyn "Tuo ne kamat tänne puolelle, et sä sieltä voi maksaa".
Valitin myöhemmin myyjästä ja sain kahvilippuja korvaukseksi.
Hitto mikä lehmä tommonen myyjä.
"Menin kahvilaan, tilasin erikoiskahvin sekä täytetyn patongin ja menin ulos kahvilan terassille odottamaan juomaani. Aurinko paistoi ja aloittelin jo patonkiani, kun oli nälkä.
Meni noin 20 min ja aloin jo ihmetellä, kun samassa myyjätyttö astui ulos ja huusi " V""u et voinut sanoa että meet ulos!" Vieressä pöydässä istui lapsiperhe ja lasten kasvoista näki,että oppivat uuden mielenkiintoisen sanan. "
Ei ristus.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 20:01"]
Kauppahan tosiaan tehtiin 31.7.2014. Asiakaspalvelun kanssa sovittiin kaupan purusta 2.9.2014. Tämä on selvästi alle 30 päivää siitä, kun ensimmäisen kerran edes näimme kyseisen koneen.
Onko nämä päivämäärät nyt oikein? 31.7 ja 2.9? Jos on niin tuohan on selvästi yli 30 päivää? Muuten kyllä täydet ymmärrykset ja sympatiat teille!
Kaupat tehty 31.7 ------> seuraavassa, eli elokuussa on 31 päivää+ syyskuusta 2 päivää (kaupan purkupäivä 2.7) = 33päivää.
Muutoin kuvaamanne asiakaspalvelu oli pöyristyttävän ala-arvoista.
Vierailija kirjoitti:
Olimme ainoat asiakkaat. Tarjoilija saapui usean minuutin odottelun jälkeen, ja ilmoitti heti tylysti englanniksi, että lapsen kärryt pitää laittaa ulos. Lähistöllä on juoppojen ja narkkien asuntola, eikä ravintolasta näe kunnolla ulos, joten mieheni ei ollut tähän suostuvainen.
Ymmärrän, että ravintola on pieni, mutta siellä ei ollut kuin e. Rattaat saa helposti kasaankin, mutta tarjoilijan asenne oli sellainen, ettemme viitsineet jäädä paikalle inttämään asiasta englanniksi kotimaassamme Suomessa.
Etnisessä ruokakaupassa Vii Voanissa ilmoitettiin myös, että vaunut pitää jättää ovelle. Tuolloin 3 kk lapseni nukkui silloin vaunuissa, eikä kaikkialta liikkeestä näe ovelle. Ulkopuolella kuljeskelee päihde- ja mielenterveysongelmaisia. Liikkeessä tilat ovat rajalliset kyllä, mutta asiakkaita oli vain muutama, joten olisin hyvin mahtunut vaunujen kanssa.
Ei mitään pelisilmää. Lähdin pois, enkä ole sen koomin käynyt.
Sturenkadun Lasten kenkäliikkeessä venäläistaustainen myyjä puhui vain englantia, eikä halunnut myydä minulle niitä kenkiä, jotka olisi lapselleni halunnut = tavalliset keväiset nahkakengät. Vänkäsi vaan väkisin ortopedisia kenkiä, vaikka just oltiin tultu terkkarista, jossa oli tsekattu jalan asento...
Kaikissa näissä tapauksissa kieli- ja kulttuurierot saattoivat jonkin verran vaikuttaa. Ja se, että minulla oli nälkä. Hihat palaa silloin aika herkästi.
Ainakin mainitsemasi Vii Voan on niin ahdas, että ymmärrän hyvin ettei sinne saa ottaa vaunuja. Vähän pelisilmää sinullekin.
Pk-seudulla sijaitsevan ostoskeskuksen Stockan vaatepuolen/aspan kassa. Ylimielisiä naisia täynnä.
Monissa paikoissa näkyy nykyään äkäisiä akkoja myyjinä ja tarjoilijoina. Onko liikkeillä/rafloilla varaa tällaiseen? Kiukuttaakohan näitä pikkuneitejä iigee-pakkotauko vai mikä?
Ulkomaiset raflat ja heidän ulkomaalainen työvoimansa saavat parhaat arvostelut itseltäni.
Vierailija kirjoitti:
olin äitini ja kahden pienen lapsen kanssa. Eräs vaaliseurue tuli meidän jälkeemme lähes tyhjään ravintolaan. Heitä oli noin 10 ja saivat ruokansa ensin. Sensijaan me jouduimme odottamaan omiamme yli tunnin! Pahoiteltu ei tietenkään.
Näin entinen kanttispaikka pääsi boikottilistalle.
Ja kuten muutkin on huomanneet, osasta Ylivieskan autoliikkeistä ei saa MITÄÄN palvelua. Meilläkin on tällähetkellä 6 autoa käytössä, jotka vaihdetaan säännöllisesti uudempiin, joten varmasti myyjän olisi kannattanut kysyä; Mitä teille saisi olla...
6 autoa???????
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="23.07.2013 klo 22:51"]
Sonera. Mun exä oli ottanu kytky puhelimen ja liittymän mun nimiin (sillä oli mun henkilötunnukset). Soitin Soneraan että tällasta ja haluun sulkee liittymän. Ei voi kun siinä on kaks liittymää ja se rinnakkaisliittymä on miehen nimissä. En ees tienny siitä. Kai oman liittymän saa sulkee ilman toisen henkilön lupaa? En tiiä. Sanovat että tee rikosilmotus, muuten ei voi tehä mtn.
Just joo. Noi liittymäjutut on muutenkii nii omituisia ja sitovia ettei niitä ihan yksinkertaisimmat tajua :D
Ja ongelma oli?
Nuo kytkyliittymäthän ovat määräaikaisia ja sopimus loppuu sitten kun sen kuuluu loppuakin. Jos se touhu oikeasti olisi sitä, että noin vain ilmoittamalla sen saa lopetettua, niin jokainenhan niitä lopettaisi vain soittelemalla, että xx otti mun nimiin liittymän, sulkekaa se.
Ja rikoshan tuossa oli tapahtunut, jos toinen on käyttänyt sinun henkilötietojasi ilman sinun lupaasi. Eli mikä olisi se luonnollinen seuraus...hmmm...rikosilmoitus? Jolloin myös liittymäsopimuksen saa purettua.
Liike on tehnyt virheen avatessaan liittymän henkilön nimeen ilman tämän suostumusta. Tämä on ihan päivänselvää - ei voi tehdä sopimusta ilman toisen osapuolen suostumusta. Virhe pitää korjata ilman rikosilmoituksen tekemistä. Vai pitikö se rikosilmoitus tehdä Sonerasta joka tekee sopimuksia yksipuolisesti?
Hampuris-grillillä, joka toki on (oli?) legendaarisen tunnettu huonosta palvelustaan :D
Vierailija kirjoitti:
Hampuris-grillillä, joka toki on (oli?) legendaarisen tunnettu huonosta palvelustaan :D
Mulla kans grilli Savonlinnassa jäähallin lähellä. Siellä on tympein muija myymässä, mitä ikinä missään voi olla.
"Tämä tapahtui 2 vuotta sitten kun olin täyttänyt 18.Vuotta.Menin kauppaan ja ostin 2 siideriä,sipsipussin,kondomeja ja kanaa.Myyjänä oli sattumoisin yläaste aikainen tyyppi joka oli todella v-mäinen mua kohtaan,siis kiusasi vuosia...Hän otti mut vastaan ja maksoin ostokset.Ei siinä ollut mitään,mutta samana päivänä hän laittoi galleriaan (irc galleria) jutun "No voi vittu et arvaa mitä se ----- osti tänään+Mikä vittu se on olevinaan.Mitä se ees tekee niillä kortsuilla.On niin läskikin et ei kukaan huoli"
Koko tuppukylä alkoi juoruamaan.Juoru kantautui pitkin kylää.Enkä edes ole läski.Olen 170 pitkä ja 65 kiloa.
"Kortsutypy" oli mun uusin lempinimi siitä lähtien."
Ei ristus. Totaali puupää kyllä tuo myyjän irvikuva. Ei edes työssään osannu olla asiallinen.
- Olimme Abc:llä päiväkahvilla ja tilasimme 3v tytölle pienen perushampurilaisen, yhden haukun jälkeen tyttö alkoi yökkiä ym joten kurkistin hampurilaisen väliin nähdäkseni mikä oli vikana. Sinappia! Pihvin päällä oli iso kasa sinappia eikä muuta, menin tekemään valituksen että eihän tälläistä pysty syömään. Seuraavaksi saimmekin sitten täysin kuivan version, jossa ei ollut mitään muuta kuin se pihvi mutta ketsuppia lisäämällä tyttö söi tyytyväisenä. Lähellämme oli allas, jossa puffaan kuuluvia jälkiruokajäätelöitä ja mies otti lähtiessä yhden tytölle mukaan hyvitykseksi.
- Bussikuski alkoi huutaa noin 10v pojalle jolla oli mäkkärin paperipussi ettei voi tulla kyytiin ruokien kanssa, oli pimenevä tihkusateinen ilta ja lapsi väänsi lähes itkua. Sanoin kuskille ,että eihän tämä voi jättää lasta heitteille ja tuskin poika autossa syö ! Kys. kuskilla oli muutenkin ihme missio ruokia ja juomia kohtaa, minä en kerran meinannut päästä kyytiin kahvin kanssa vaikka oli kansi päällä.
- Hm:llä kaksi laihaa ylimeikattua myyjätyttöstä tirskuivat ja tuijottivat minua sekä ystävääni, olin kovassa nuhassa ilman meikkiä ja ystäväni huomattavan ylipainoinen. Kun sanoin ystävälleni että jospa lähdetään kun NOILLA KANOILLA TUNTUU OLEVAN HAUSKAA KUSTANNUKSELLAMME tuli tiskin taa tyrmistynyt hiljaisuus ja 4 silmää tuijotti pyöreänä.
Vero Modassa myyjä melkein tunki sovituskoppiin mukaan ja tyrkytti lisää vaatetta, vaikka kerroin ostavani pelkän mekon.
Gigantti ei ottanut vastuuta virheellisestä tuotteesta. Kyseessä kallis parin tonnin tuote, jossa havaittiin virhe heti kotiin kannettaessa. Ikinä enää emme osta sieltä mitään!
Se Tampereen keskustan "akkuliiteri". Paikalliset tietää.
Vierailija kirjoitti:
Se Tampereen keskustan "akkuliiteri". Paikalliset tietää.
Tyly myyjä. En ole asioinut sen jälkeen, enkä asioi.
Minullakin on r-vika, mutta onneksi sitä ei englanninkielisissä sanoissa lausuta kuten suomessa! Tökeröä käytöstä toki.