Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko saanut jossain aivan järkyttävän huonoa palvelua?

Vierailija
12.07.2011 |

millainen tapaus?

Kommentit (673)

Vierailija
541/673 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Olimme Abc:llä päiväkahvilla ja tilasimme 3v tytölle  pienen perushampurilaisen, yhden haukun jälkeen tyttö alkoi yökkiä ym joten kurkistin hampurilaisen väliin nähdäkseni mikä oli vikana. Sinappia! Pihvin päällä oli iso kasa sinappia eikä muuta, menin tekemään valituksen että eihän tälläistä pysty syömään. Seuraavaksi saimmekin sitten täysin kuivan version, jossa ei ollut mitään muuta kuin se pihvi mutta ketsuppia lisäämällä tyttö söi tyytyväisenä. Lähellämme oli allas, jossa puffaan kuuluvia jälkiruokajäätelöitä ja mies otti lähtiessä yhden tytölle mukaan hyvitykseksi.

- Bussikuski alkoi huutaa noin 10v pojalle jolla oli mäkkärin paperipussi ettei voi tulla kyytiin ruokien kanssa, oli pimenevä tihkusateinen ilta ja lapsi väänsi lähes itkua. Sanoin kuskille ,että eihän  tämä voi jättää lasta heitteille ja tuskin poika autossa syö ! Kys. kuskilla oli muutenkin ihme missio ruokia ja juomia kohtaa, minä en kerran meinannut päästä kyytiin kahvin kanssa vaikka oli kansi päällä.

- Hm:llä kaksi laihaa ylimeikattua myyjätyttöstä tirskuivat ja tuijottivat minua sekä ystävääni, olin kovassa nuhassa ilman meikkiä ja ystäväni huomattavan ylipainoinen. Kun sanoin ystävälleni että   jospa lähdetään  kun NOILLA KANOILLA TUNTUU OLEVAN HAUSKAA KUSTANNUKSELLAMME tuli tiskin taa tyrmistynyt hiljaisuus ja 4 silmää tuijotti pyöreänä.

Siis miten mä en tajua tästä yhtään mitään? Siis miksi sun mies varasti sen jäätelön?

Vierailija
542/673 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tämä tapahtui 2 vuotta sitten kun olin täyttänyt 18.Vuotta.Menin kauppaan ja ostin 2 siideriä,sipsipussin,kondomeja ja kanaa.Myyjänä oli sattumoisin yläaste aikainen tyyppi joka oli todella v-mäinen mua kohtaan,siis kiusasi vuosia...Hän otti mut vastaan ja maksoin ostokset.Ei siinä ollut mitään,mutta samana päivänä hän laittoi galleriaan (irc galleria) jutun "No voi vittu et arvaa mitä se ----- osti tänään+Mikä vittu se on olevinaan.Mitä se ees tekee niillä kortsuilla.On niin läskikin et ei kukaan huoli"

Koko tuppukylä alkoi juoruamaan.Juoru kantautui pitkin kylää.Enkä edes ole läski.Olen 170 pitkä ja 65 kiloa.

"Kortsutypy" oli mun uusin lempinimi siitä lähtien."

Ei ristus. Totaali puupää kyllä tuo myyjän irvikuva. Ei edes työssään osannu olla asiallinen.

No ei noilla mitoilla voi kovin kehua...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/673 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikäiset asiakkaat ovat todistetusti hankalin asiakasryhmä

Keski-ikäiset asiakkaat

- Valittavat eniten

- Yrittävät vaativat kaikki-mulle-nyt-heti palvelua koska luulevat olevansa ainoita tai tärkeimpiä asiakkaita. "Minun asiani on tärkein ja kiireellisin"

- Tulevat usein palvelutilanteeseen jo valmiiksi negatiivisella asenteella

- Puhuvat alentavasti

- Ovat yllättävän avuttomia

- Heittäytyvät pikkulapseksi melko helposti

Sama ilmiö toistuu firmassa kuin firmassa

Vierailija
544/673 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran eräässä pankissa. Menin hoitamaan jotain pikkuasiaa ja tein sen palvelutiskillä. Tämä asiakaspalvelija oli ihan mukava. Tämän jälkeen istuin penkeille odottamaan kyytiäni (en omistanut autoa tuolloin ja poikaystävä oli juuri päässyt töistä). Joku pankin työntekijöistä tuli pian eteeni seisomaan ja kysyi että "olikos sulla jotain hoidettavaa asiaa" siihen sitten vastasin että kiitos sain juuri palvelua. Tämä sitten tokaisi että "no ei täällä siinä tapauksessa tyhjänpanttina tarvitse istuskella". Ja siis odotuspenkit olivat täysin tyhjiä enkä kenenkään jonottavan asiakkaan paikkaa todellakaan vienyt.

Vierailija
545/673 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin päässyt sairaalan päivystyksestä, linkannut kepeillä kilometrin kauppakeskukseen jossa apteekki. Klo oli noin 20.30 ja kauppakeskus sulkeutui 21.00. Mies soitti että hän lähtee ihan just töistä, oota siinä ulkona mutta koska oli alkanut sataa ja nilkkani oli kipeä päätin istua aulassa penkillä.  Katselin kännykästä Facebookia kun samassa taakseni tuli vartija joka ilmoitti että suljetaan, pitää poistua, kerroin odottavani miestä ja vartija käski mennä ulos odottamaan, katsoin kelloa joka 20.50 ja sanoin että mies tulee  kymmenessä minuutissa, enkä nyt saisi istua hetken? Vartija alkoi HUUTAA ja repi minut olkapäästä ylös , parkaisin  "ai v""u miun jalka!" ja kepit kaatuivat kolisten jolloin  vartija irrotti ja  tiuskaisi että olisin sanonut jalkani olevan kipeä ! Ongin kepit lattialta ja aloin pomppia ovelle, takaani vartija huuteli että kyllä sä voit täällä odottaa ! Onneksi mies oli jo pihassa. 

Ymmärrän, että norkoilevat teinit voivat kiristää pinnaa mutta olin siististi pukeutunut lähes kolmekymppinen nainen ja ne kepit näkyvästi vieressä.

Vierailija
546/673 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuule, näistä saisi vaikka romaanin!

- Ostin Alepasta jotain italianpataa ja myyjä totesi halveksivaan sävyyn "eineksiä". Kun pyysin tupakka-askia, myyjä tuhahti "niinpä tietysti".

- Kirjaston lainausautomaatti ei toiminut ja kirjastonhoitaja totesi kovaan ääneen että " AIVAN, SE EI ANNA LAINATA KUN ON MAKSAMATTOMIA MAKSUJA". Eikä minulla ollut, ei sakon  sakkoa.

- Linja-auton kuljettaja totesi etten voi tulla kyytiin "ton ruuan" eli folioon käärityn ja vielä muovipussissa olevan rullakebabin kanssa.

- Syöksyin noin 15 min ennen sulkemisaikaa hakemaan vauvan vaippoja ja vartija ei meinannut ensin laskea sisään, mutta päästi sitten ja seurasi perässäni koko Prisman läpi.

Vierailija
547/673 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

millainen tapaus?

Telialta. Myyjä valehteli että tabletti ja sen liittymä ovat asiakasetuja, jotka tulevat laajakaistan kylkiäisinä. Myöhemmin paljastui että ne maksaa erikseen ja sopimus on kahden vuoden määräaikainen. Tein reklamaation, mutta siihen ei ole vielä vastattu.

Dna:lla samanlainen tapaus. Myytiin ensin liittymä ja sitten myyjä kysyi, laitetaanko samaan hintaan myös tabletti. Jos olisin ollut fiksu, olisin kieltäytynyt ja saanut tuon liittymän vähän halvemmalla, tai vastaavasti paremman liittymän samaan hintaan. En halua ostaa puhelimitse enää mitään tällaisten tapausten vuoksi.

Vierailija
548/673 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli kärryllinen  ruokaa, vessanpaperia ym ja KAKSI siideriä, oli perjantai-ilta ja mukana ruokaostoksilla oli tuolloin 12 v tyttäreni. Myyjä ilmoitti ettei voi myydä alkoholijuomia tytön takia ja  kysyin ällistyneenä, luuliko hän minun oikeasti ostavan siideriä lapselle, omalle lapselleni . Vastaukseksi tuli vi""umaisen hymyn säestämänä,  kuin myyjä olisi nauttinut tilanteesta toistinto ettei voi myydä. Keitti niin että jätin ostokset hihnalle, ilmoitin etten halua ostaa enää mitään ja viittasin tytön mukaani, takaani kuului myyjän tyrmistynyt kiekuminen että hei   et sä voi jättää näitä tähän, täällä on ihmisiä jonossa  ! Really?  Just watch me.  Siinähän mietti mihin siirtää vessanpaperit, maidot , siivousaineet  sun muut seuraavan asiakkaan ostosten tieltä.. ei säälittänyt yhtään mokoma  äm mä. 

Vierailija
549/673 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tori.fi has the worst customer service EVER, they replied to me the first time fast, and then didnt hear anything from then, they left my problem unsolved, i was trying to sell my iphone and they asked me for a kuitti, which i know by law im not required to give them any kuitti. its just bullshit man.

Vierailija
550/673 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mä yritin moneen otteeseen ostaa mikroaaltouunia, mutta ei palvelultu.

Unikulmassa, sekä keskustassa että korvessa oltiin ainoita asiakkaita ja miehet vaan juttelivat keskenään. Siellä Espoossa oli vielä joku kassa, tai joku oven luona ja sille vilkattiin kiitos hyvästä palvelusta, sitten kun teidän ukot suostuu lopettaa kahvittelunsa.

Pahiten on jäänyt mieleen kun olin n 10 kg ylipainoinen, olen kuitenkin 170 cm pitkä, eli se 10 kg uppoaa pituuteen ihan ok. Olin todella kuvankauniin työkaverin kanssa vaateliikkeessä Fredalla, kun mulle sanottiin heillä ei ole mitään minulle, olen liian iso. Työkaverini on lähes 180 cm pitkä, painaa max 60 kg, on siis kaunis, hoikka ja vielä tosi mukana ihminen ja tämä alkoi huutamaan myyjälle.

Kumpikaan ei olla käyty siellä ikinä sen jälkeen, liike on vielä hyvin voimissaan. Harmi kun ei tehty valitusta, työntekijä ei meinaa taatusti ollut omistaja.

Tosi mukavalta kuulostaa juu kun alkaa huutamaan ihmisille. Huutajat joutavat mielestäni alimpaan helvettiin.

Vierailija
551/673 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli kärryllinen  ruokaa, vessanpaperia ym ja KAKSI siideriä, oli perjantai-ilta ja mukana ruokaostoksilla oli tuolloin 12 v tyttäreni. Myyjä ilmoitti ettei voi myydä alkoholijuomia tytön takia ja  kysyin ällistyneenä, luuliko hän minun oikeasti ostavan siideriä lapselle, omalle lapselleni . Vastaukseksi tuli vi""umaisen hymyn säestämänä,  kuin myyjä olisi nauttinut tilanteesta toistinto ettei voi myydä. Keitti niin että jätin ostokset hihnalle, ilmoitin etten halua ostaa enää mitään ja viittasin tytön mukaani, takaani kuului myyjän tyrmistynyt kiekuminen että hei   et sä voi jättää näitä tähän, täällä on ihmisiä jonossa  ! Really?  Just watch me.  Siinähän mietti mihin siirtää vessanpaperit, maidot , siivousaineet  sun muut seuraavan asiakkaan ostosten tieltä.. ei säälittänyt yhtään mokoma  äm mä. 

En niele näitä tarinoita. Minulla on ollut 16v poikani mukana usein eikä ikinä ole kieltäydytty myymästä!

Vierailija
552/673 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postista useampaan kertaan. Ovat hävittäneet muutaman paketin, joiden rahallinen arvo tosin jäi alle sataseen mutta omiks kipeiks jäivät. Ei minkäänlaista halua ollut selvitelle minne olivat hukanneet , ihan sama soittiko asiakaspalveluun vai kävikö paikan päällä reklamoimassa, tonnin seteli ilmettä vaan tarjottiin.

Vierailija
553/673 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräässä ympäristöltään varsin viehättävässä kahvilassa Helsingissä. Kahvilanpitäjä käyttäytyi suorastaan pelottavalla tavalla. Kyseisestä paikasta on netissä muitakin varsin mielenkiintoisia kuvauksia, joten emme olleet ainoat jotka ovat näin kokeneet. En tiedä mistä tuolla riittää asiakkaita, hieno paikka kai vetää mutta moni tuskin tulee toiste.

Vierailija
554/673 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini kävi ostamassa pesukonetta erääästä nimeltämainisemattomasta kodinkoneliikkeestä Oli katsonut lehdestä etttä tässä on edullinen hyvä kone. Myyjä oli tähän vaiin heti ensalkuun tokaissut että tämä on halpa, ei kestä. Ja tarjoosi heti puolet kalliimpaa pesukonetta.

Vierailija
555/673 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin tk:n ajanvaraukseen ja ivallinen vanhempi naisääni sanoi"no ei kuule täältä saa aikoja". Kysyin sitten kovaan ääneen  että "NO SOITANKO KELALLE VAI MIHIN , JOS TERVEYSKESKUS EI KERRAN OLE SE PAIKKA JOSSA LÄÄKÄRILLE PÄÄSEE".  Eukko rääkäisi ettei ole aikoja ja katkaisi puhelun. Myöhemmin paikallisen lehden yleisöosastolla oli ihmettelevä kirjoitus, miksi terveyskeskuksessa ei anneta aikoja lääkärille vaan käyttäydytään kuin potilas olisi soittanut vikanumeroon?  Ilmeisesti tuon kirjoituksen takia se puhelimeen vastannut  pahanilmanlintu sai potkut, tai eipä ainakaan enää vastannut puheluihin.

Menin kahvilaan jossa ei ollut muita asiakkaita ja tilasin cappucinon sekä palan kasvipiirasta, naama nurinpäin ollut myyjä tiuskaisi "Me suljetaan kyllä kohta!" Sulkemisaikaan oli vielä 45min... No, sain piirakkani ja menin pöytään odottamaan kahvia jota ei ikinä tullut. Myyjä  häipyi takahuoneeseen.  Ketutti niin, etten vienyt astioitani pois vaan jätin ne keskelle pöytää.

Täällä päin pääsee bussilla ilmaiseksi lastenvaunujen kanssa, mutta puheesta päätellen helsingistä kotoisin ollut bussikuski ei uskonut tätä kunnes parikin matkustajaa huusi kuorossa, ilmeisesti kyllästyneenä siihen ettei liikuttu mihinkään " Ei täällä tarvitse vaunuista maksaa!".  Kuski lähti liikkeelle kaasu pohjassa ja mulkoili minua murhaavasti peilin kautta.

Vierailija
556/673 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräässä  erikoisliikkeessä  Etelä-Savossa. On kummallista, jos itse yrittää käyttäytyä asiallisesti, se sabotoidaan. Röyhkeää ja ylimielistä käytöstä. En ollutkaan asioinut ko. paikassa moneen vuoteen, mutta poikkeustilan vuoksi oli vähän pakko. Sama toiminta ilmeisesti jatkuu edelleen, ei tervehditä, tuijotetaan, ei kiitetä kun asiakas maksaa jne. Ja jos  asiakasta kohtaan käyttäydytään useammin kuin kerran  tökerösti, tämä kyllä nostattaa vihaa. Jos laittaa palautetta, teeskennellään ettei ymmärretä mistä kysymys. En viitsi avautua enempää. En tiedä auttaisiko, jos tilanteessa sanoisi mitä mieltä on.

Eräässä paikkakunnan apteekissa. Olin isotretioniinikuurilla naaman takia ja se kuivattaa silmiä, huulia ja ihoa. No, apteekkitäti sitten  kysäisee onko toiset paikat kuivaneet. Vastasin, että ei ole ikinä ollut ongelmia niiden kanssa! Tuli vähän nöyryytetty olo. Yleensä saan joka paikassa hyvää palvelua! Jos jossain kampaamossa vaikka vaihdetaan työntekijöiden kesken tiettyjä silmäyksiä ja väheksyviä hymyjä, se on entinen kampaamo osaltani.

Vierailija
557/673 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä laitos kohtelee asiakkaita mielivaltaisesti.

Kysyn milloin pääsisi parturille

Parturi: ”pääset heti - käy laittamassa takki naulakkoon”

Uusi mieshenkilö kävelee sisään : ”Moi näin että olet vapaana”

Parturi: ”joo mene istumaan”

Minulle hän tulee ilmoittamaan että nyt homma menee niin että joudut odottamaan koska hän ottaakin tämän kaverin ensin.

Ilmoitin kohteliaasti että ei kiitos.

Surkeinta palvelua ikinä - olen käynyt parturissa 30 vuotta joten tämä on saavutus Jumbon hairstorelle.

En suosittele kenellekään.

Vierailija
558/673 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soitin tk:n ajanvaraukseen ja ivallinen vanhempi naisääni sanoi"no ei kuule täältä saa aikoja". Kysyin sitten kovaan ääneen  että "NO SOITANKO KELALLE VAI MIHIN , JOS TERVEYSKESKUS EI KERRAN OLE SE PAIKKA JOSSA LÄÄKÄRILLE PÄÄSEE".  Eukko rääkäisi ettei ole aikoja ja katkaisi puhelun. Myöhemmin paikallisen lehden yleisöosastolla oli ihmettelevä kirjoitus, miksi terveyskeskuksessa ei anneta aikoja lääkärille vaan käyttäydytään kuin potilas olisi soittanut vikanumeroon?  Ilmeisesti tuon kirjoituksen takia se puhelimeen vastannut  pahanilmanlintu sai potkut, tai eipä ainakaan enää vastannut puheluihin.

Menin kahvilaan jossa ei ollut muita asiakkaita ja tilasin cappucinon sekä palan kasvipiirasta, naama nurinpäin ollut myyjä tiuskaisi "Me suljetaan kyllä kohta!" Sulkemisaikaan oli vielä 45min... No, sain piirakkani ja menin pöytään odottamaan kahvia jota ei ikinä tullut. Myyjä  häipyi takahuoneeseen.  Ketutti niin, etten vienyt astioitani pois vaan jätin ne keskelle pöytää.

Täällä päin pääsee bussilla ilmaiseksi lastenvaunujen kanssa, mutta puheesta päätellen helsingistä kotoisin ollut bussikuski ei uskonut tätä kunnes parikin matkustajaa huusi kuorossa, ilmeisesti kyllästyneenä siihen ettei liikuttu mihinkään " Ei täällä tarvitse vaunuista maksaa!".  Kuski lähti liikkeelle kaasu pohjassa ja mulkoili minua murhaavasti peilin kautta.

Ollaankohan asioitu samassa tk:ssa? Muistan myös erään kirjoituksen, enkä tätä kyseistä hoitajaa enää kuullut luurin päässä jonkin ajan päästä tapahtuneesta.

Vierailija
559/673 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gigantti, Itäkeskus/Hki. Miesmyyjät. Noin viisi kappaletta kyseistä lajia lojui noutotiskin luona, pulisivat iloisesti keskenään, olin ainoa asiakas, muutaman metrin päässä heistä, piti odottaa noin viisi minuuttia ennen kuin yksi heistä alkoi hitaasti ja yhä jätkille jutellen hivuttautua asiakasta kohti. Sama tyyli jatkui sitten sen sankarin kanssa. Ei jaksa.

Vierailija
560/673 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

R-kioskin myyjä ei vaivautunut katsomaan silmiin, tervehtimään tai edes hymyilemään, kun menin kassalle hakemaan pakettia. En mene enää vapaaehtoisesti kyseiselle R-kioskille, vaikka se on lähikioskini.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi