Oletko saanut jossain aivan järkyttävän huonoa palvelua?
Kommentit (673)
SleepCenter Turun keskustassa.
Vaimon kanssa menimme sitten toiseen liikkeeseen, uskomattoman huonoa palvelua. Nuori mies ja todella töykeä.
Emme toiste mene.
Joensuun Gigantti. Menin ostamaan telkkaria ja myyjät lähinnä juoksivat karkuun. Viimein nyrpeältä näyttävä keski-ikäinen miesmyyjä löntysteli luokseni. Osoitin valitsemaani töllöä ja sanoin ostavani sen. Mies alkoi haukkua telkkaria ja yritti myydä miltei 10-kertaisesti kalliimpaa. Pysyin päätöksessäni mikä selvästi ärsytti tätä provikkapalkattua kusiaista. Löi minulta kysymättä laskulle myös jonkun kalibroinnin koska ei uskonut minun naisena osaavan tätä tehdä itse. Käskin poistamaan kaikki ylimääräiset palvelut koska halusin vain ja ainoastaan tv:n. Tuhahteli ja mutisi kuinka kohta kuitenkin tulisin kiltisti anelemaan tätä kalibrointia heiltä.
Olin raivoissani, mutta koska olin löytänyt omiin tarkoituksiini riittävän laitteen budjettini rajoissa niin ostin sen paskasta palvelusta huolimatta.
Noutopisteellä en ottanut vastaan edes kantoapua auton takakonttiin, koska tuo yksi sovinistinen myyjä sai adrenaliinit taivaisiin ja olisin kantanut varmaan kahta painavammankin töllön kevyesti itse.
Nykyään jos asioin Gigantissa niin lähden pois heti jos alkaa tällainen suhtautuminen myyjiltä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei sinänsä liity asiakaspalvelukokemukseen...
Menin joskus parikymppisenä apteekkiin hakemaan virtsatietulehdukseen antibioottia ja hiivalääkettä. Apteekissa oli samaan aikaan eräs hulluna tunnettu perhetuttu, joka oikein tarkoituksella hivuttautui lähemmäs, jotta kuulisi mitä oikein olin ostamassa. Apteekin työntekijä melko kovaäänisesti auttoi valitsemaan oikeanlaisen hiivalääkkeen. Tiesin, että tuo hullu akka kuuli varmasti mitä olin ostamassa ja mikä minua vaivasi. Hän oli eräälle sukulaiselle sitten juorunnut, että minulla on sukupuolitauti.
Hieman samanlainen tilanne minulla on käynyt gynen polilla, kun eräs tuttu oli siellä samaan aikaan, niin jotenkin oli sitten kuullut keskenmenoistani ja levitellyt näitä ympäriinsä.
Ihmettelen, että eikö jonkinlainen salassapitovelvollisuus toimi myös niin, ettei toiset asiakkaat saa juoruta toisen arkoja henkilökohtaisia asioita ympäri kyliä, jos sattuvat korvat höröllä kuulemaan!? Olen minäkin kuullut vaikka mitä esim. lääkärillä, mutta ei ole tullut mieleenkään levitellä sellaisia asioita.
Salassapitovelvollisuus 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
TAPAHTUI covid-19 aikana
Yrittäjä lukee e-mailejaan
Firma joka on myynyt luotolla 6 vuotta perii agressiiviseen tyyliin 2 pv myöhässsä olevaa laskua.
Kauppa on lakannut käymästä ..yrittäjä joutuu halkemaan OIKEAA lainaa.
Laittaa viestiä että maksaa 2 viikon sisällä
Firmasta tulee viesti: otamme teihin yhteyttä joka toinen päivä ,kunnes lasku on maksettu
no kävi onni: yrittäjä sai lainan, maksoi velan
mitä luulette onko yrittäjä edelleen sen firman asiakas?
toivoisin mielipiteitä
V... mitä sekopäätekstiä 😑
Lahden Sokos. Koskaan en ole ylimielisempää ja koppavampaa "palvelua" saanut. Jos jotain tarvitsee Sokokselta niin ajan mieluummin nykyään Kouvolaan, siellä osataan yhä asiakaspalvelu.
Muistan vieläkin kotipaikkakuntani Seppälän legendaarisen asiakaspalvelun.
Tuossa Seppälässä oli paljon nuoria naisia töissä ja sitten yksi vähän vanhempi. Näillä myyjillä oli sitten varmaan sellainen käsitys , että kaikki nuoret asiakkaat ovat varkaita tai suunnittellevat ainakin varastamista. Se oli tietenkin selvä merkki että asiakkaalla on epärehellisiä aikeita, jos tämä vain katselee ja sovittaa vaatteita , mutta ei sitten päädykkään ostamaan mitään. Asiakaspalvelusta ei ollut kuitenkaan tietoakaan.
Kävin aina välillä tuolla katselemassa ja joskus ostin jotakin . Joka kerta nää myyjät kyttäsi ja mulkoili kun siellä kävi. Saattoivat tulla siihen ihan viereen katsomaan jos etsi jotakin vaatetta tai testasi vaikka meikkejä .
Jos kysyi jostakin vaatteesta tms , niin vastaus oli aina että : " no ehkä niitä on tuolla, mut jos ei oo, niin en mä tiiä. Kato vaikka tuolta hyllystä"
Mikäli joku tuote oli loppu ja sen saatavuutta kysyi niin vastaus oli tyyliin " No en mä sil voi mitää jos se on loppunut. Tulee sitten lisää kun tulee, en mä tiiä"
Kerran sitten kävin siellä katsomassa löytyisikö mainostetusta alennuksesta mitään kivaa ja edullista. Kävin sovittamassa muutamaa vaatetta, mutta ne eivät olleet sopivia ja vein ne takaisin paikoilleen. Kuulin kuinka myyjä sanoi sitten ilmeisesti harjoittelijalle että : " tätä mä tarkotin. Sovitetaan mukamas vaatteita ja ei otetakkaan ja kohta hälytykset piippaa. Mee kattoo et veikö toi ne molemmat paidat takasin"
Katsoin myyjää aika kummastuneena ja hän ja tää harjoittelija vaan katseli mua ja hymyili maireasti. Harjoittelija sitten kipitti jälkeeni sinne vaatehyllylle katsomaan että onko paidat varmasti siellä.
Päätin vielä kuitenkin katsoa meikki osastolta alennuksessa olevia meikkejä . Kuljin kassan ohi ja tää myyjä sanoi harjoittelijalle että " Mee nyt kattoo ettei toi tyyppi varasta mitään"
Tää harjoittelija tuli sitten siihen mun viereen kun koitin meikkien testereitä. Hän vain kirjaimellisesti toljotti minua ja minä sitten sanoin hänelle että " anteeksi, mutta en tarvitse apua kiitos". harjoittelija meni vähän sivummalle mukamas järjestelemään hyllyä ja sivusilmällä katseli aina välillä. Satuin vilkaisemaan kassalle ja tämä myyjä sieltä kyttäsi minua sellainen vmäinen virne naamalla.
Minua alkoi ahdistaa todella paljon ja tuli sellainen olo, että olen tehnyt jotain pahaa. Lähdin sitten pois liikkeestä ja tää harjoittelija lähti seuraamaan minua. Pysähtyi heti kun näki ettei hälytykset piipanneetkaan.
En asioinut enää tuossa kyseisessä Seppälässä tuon jälkeen. Olisi tietysti pitänyt sanoa ja antaa palautetta, mutta olin silloin 16-vuotias ja todella ujo ja arka .
En kuitenkaan ollut ainoa jota myyjät piti varkaana. Kavereillekin ja tutuille oli käynyt noin tuolla asioidessaan.
Äitini sitten kävi kerran siellä etsimässä itselleen farkkuja.Hän meni kysymään myyjältä, että olisiko heillä ihan sellaisia tavallisen mallisia farkkuja.
Tää myyjä oli katsonut äitiäni päästä varpaisiin ja sanonut :" Sori, ei meil oo vanhojen naisten vaatteita myynnissä"
Hei, todella ikävää toimintaa Elämyslahjoilta nykyiseen Covid-19 tilanteeseen nähden. Nyt lähes vuoden neljän seinän sisällä olleena ja odottaen että pääsisi lahjaksi saadun sukelluslahjakortit käyttämään tuli huomattua että päässyt vanhentumaan tätä päivää odottaessa. Uimahallit ovat olleet kiinni suuren osan ajasta ja siitä huolimatta ei mitään tahtotilaa tulla vastaan jatkoajalla tai tilanteen ymmärtämisellä. Lisäksi vielä ikäväkseni sai vielä kuulla että tuo raha ei mene edes palvelun tarjoajalle vaan jää Elämyslahjoille itselleen.
Palvelu oli neutraalia, mutta ärsyttävän tekopirteää. Ei huonoa. Ruoka oli todella hyvää.
Annoin tahallaan 5 tähteä xD
Aion hyödyntää tätä sarkasmia jatkossakin. Jos saan aivan todella törkeää palvelua jossain joskus niin laitan oikein vittuillakseni maasta taivaaseen kehut. Jospa pistäs miettii....
HAHHAHHH!!!!!!.
Yllättävän monella on kokemuksia huonosta palvelusta. Kiitos kaikille, jotka ovat jakaneet tuntemuksiaan.
Itse pahoitin mieleni hiljattain Hyvinkään Emotionissa.
+ 40 naismyyjä on ylimielinen, töykeä ja täysin sopimaton palvelutyöhön.
Menin ostamaan muotovaahtoa hiuksiin. Olen 157 cm lyhyenläntä nainen. Pullo oli melko korkealla ja pyysin, että myyjätär antaisi tuotteen hyllystä, kun kerran siinä selän takana seisoi.
Myyjätär valui hitaasti paikalle huitaisi kädellään ja sanoi, siirrytkö pari metriä kauemmas.
Ok, on korona, mutta minulla oli maski kasvoilla. Kassalla olimme kasvokkain noin yhden metrin päässä toisistamme.
En enää asioi Emotionissa ja tuotteetkin kalliimpia kuin naapurikampaamossa 👍
Ava roomin asiakaspalvelu on aivan luokatonta. Heti kun ovat saaneet rahat, eivät enää vastaa. Toimitukset viivästyy, kaikenlaisia selityksiä keksitään, jos joskus suostuvat vastaamaan. Toimitus jo neljä viikkoa myöhässä. Luvattu jo kolme erillistä aikaa kun olis pitäny olla valmista. En halua enää koskaan olla missään tekemisissä törkeästi asiakkaita kohtelevan Ava roomin kanssa!
Helsingin päärautatieaseman Baguette &co-kahvilassa sain kerran hyvin tylyä palvelua ja jouduin vielä kuuntelemaan, kun nuori pissismyyjä arvosteli ulkonäköäni ja pukeutumistani työkaverilleen. Olin kuulemma tyhmän näköinen ja minulla oli "siis niinku tosi oudot vaatteet" :D (Huom. Ylläni oli mustat farkut ja t-paita, musta neuletakki ja melko yksinkertainen sininen kaulakoru) Vieläkin vähän harmittaa, että en sanonut mitään, mutta jotenkin sitä tuollaisissa tilanteissa aina vähän jäätyy. Onneksi karma on näköjään puuttunut peliin ja paikka on joutunut sulkemaan ovensa...
Halusin kokeilla suosittua kuplateetä ja menin itiksen bubble tea kahvilaan. En tiennyt miten siinä toimitaan (nähtävästi ensin kerrotaan maku ja sitten valitaan kuplien maku) myyjä oli epäystävällinen ja tiuski, koska en ihan heti ymmärtänyt mitä tarkoitti… En toista kertaa kyllä käy.
Minulla on atopiaa, myös kasvoissa sekä akne, en meikkaa ja hiukseni ovat peffaan asti ulottuvat takut eli rastat, täysin omaa tukkaa ja rakkaudella 12 vuotta kasvatetut. Olemukseni on ehkä vähän nuhruinen mutta pukeudun mielestäni ihan tavallisesti tyyliin neule, farkut ja villakangastakki. Silti tuntuu, että olen naamani ja hiusteni takia jotenkin kakkosluokan kansalainen
- Menin Giganttiin ostamaan puhelinta, kesti hetken ennenkuin sain myyjän kiinni ja tämä oli avoimen ylimielinen
- Menin uudelle kirppikselle ja minulta tippui isälleni ostamani malluaski laukusta, myjjä ei päästänyt minua sovituskoppiin "koska se ei ole tupakkakoppi" ja käski mennä ulos polttamaan
- Nuorisolle suunnatussa vaatekaupassa kuulin nuoren ja vahvasti meikatun myyjän kysyvän ystävältään "Mikä v""u ton naamassa on?", ei tainnut tajuta että kuulin sillä kun kysyin yhdestä puserosta oli yhtä maireaa hymyä
- Olin ostanut päänsärkyisenä kahvin ja juoksin bussiin, kuski alkoi vaatia että kaadan kahvini maahan kyytiin pääsyn ehtona
Menin uudelle kirpputorille ja olin sovittamassa housuja,kun purkkaa jauhava myyjä repi verhon auki ja kysyi "Mitä sä täällä teet, me suljetaan" Pahoittelin ja kerroin etten ollut kuullut kuulutusta johon myyjä alkoi ivallisesti nauraa etteivät he mitään kuuluta,aukiolo-ajat ovat ovessa! Jäi totaalisen pa""ka maku suuhun enkä mennyt kyseiselle kirppikselle toiste.
Tähänmennessä ylivoimaisesti jäykintä asiakaspalvelua on ollut näissä klassisissa paikoissa muutama vuosi sitten:
- Perinteinen rautakauppa (Liukkosen Pultti, siellä oli juurikin semmoinen myyjä joka ei pöydältäänsä vaivautunu nousemaan tiskille ku siihen menin ja sanoin päivää)
- Ahtialan Autopurkaamo (jokakerta sai ettiä paikan pitäjää että missä se on, yleensä aina takahuoneessa kahvia juomassa ja sit ku jotain koitti kysyä ni käveli lähinnä ohi)
- Lahden Varaosaexpert (riippui vissiin myyjästä, mutta yksi vakiomyyjä siellä oli semmoi jolta ei hintaa meinannu irrota millään etukäteen ku kysyi jostain osasta ja muutenki oli hirveän vaivaannuttavaa asiakaspalvelua)
Vierailija kirjoitti:
Yllättävän monella on kokemuksia huonosta palvelusta. Kiitos kaikille, jotka ovat jakaneet tuntemuksiaan.
Itse pahoitin mieleni hiljattain Hyvinkään Emotionissa.
+ 40 naismyyjä on ylimielinen, töykeä ja täysin sopimaton palvelutyöhön.Menin ostamaan muotovaahtoa hiuksiin. Olen 157 cm lyhyenläntä nainen. Pullo oli melko korkealla ja pyysin, että myyjätär antaisi tuotteen hyllystä, kun kerran siinä selän takana seisoi.
Myyjätär valui hitaasti paikalle huitaisi kädellään ja sanoi, siirrytkö pari metriä kauemmas.
Ok, on korona, mutta minulla oli maski kasvoilla. Kassalla olimme kasvokkain noin yhden metrin päässä toisistamme.
En enää asioi Emotionissa ja tuotteetkin kalliimpia kuin naapurikampaamossa 👍
Mikä siinä turvavälin pitämisessä on niin vaikeaa? Itse ainakin väistän aina jos esim. pitää itsepalvelukassalla pyytää myyjää kuittaamaan pullonpalautuslappu tms. Voit osoittaa itsekin huomaavaisuutta etkä vain tönötä paikallasi kuin tikku paskassa. Monissa yrityksissä on annettu ohjeistus pitää 2 metrin turvaväli ja se ei ole myyjän vika jos asiakas on liian tyhmä tajutakseen tämän.
Tai ehkä vain haiset pahalle.
Kela, TE-toimisto ja sossu ovat tässä kaikkein pahimmat, eikä niitä edes kiinnosta palvelunsa parantaminen.
Vierailija kirjoitti:
Hm:llä kaksi laihaa ylimeikattua myyjätyttöstä tirskuivat ja tuijottivat minua sekä ystävääni, olin kovassa nuhassa ilman meikkiä ja ystäväni huomattavan ylipainoinen. Kun sanoin ystävälleni että jospa lähdetään kun NOILLA KANOILLA TUNTUU OLEVAN HAUSKAA KUSTANNUKSELLAMME tuli tiskin taa tyrmistynyt hiljaisuus ja 4 silmää tuijotti pyöreänä.
Miksi lähdet shoppailemaan vaatteita nuhaisena - ja tartuttamaan muita ihmisiä?
Työntekijänä isossa kaupassa todistin miten muut asiakaspalvelijat haukkuivat täysin asiallisesti käyttäytyviä asiakkaita "euron huoriksi" ja palvelun laatu riippui täysin oliko kyseessä pomon tuttu, paras kaveri vai tuntematon henkilö.
Hävetti välillä miten kiukkuisesti hieman vanhempiin asiakkaisiin suhtauduttiin jos palvelu vaati pari minuuttia enemmän aikaa. Usein nämä iäkkäämmät eivät tahallaan "hidastelleet" vaan esim. liikuntakyky oli huono tai hakivat pitempään sanoja puhuessaan.