Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko saanut jossain aivan järkyttävän huonoa palvelua?

Vierailija
12.07.2011 |

millainen tapaus?

Kommentit (673)

Vierailija
241/673 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en välittänyt huonosta palvelusta. Nyt kun hinnat ovat Helsingin hintoja, en enää käy koko kaupungissa, en edes maassa.

Pahimpia ovat nämä + 20 v tytöt, jotka syövät purkkaa. Tekis mieli sanoa jotain, mutta parhaiten äänestän jaloilla.

Esim Sada-marketissa on paljon vanhempia rouvia, joilta saa ylihyvää palvelua. Heillä asiakaskunta on roimasti tippunut ja heille sen muutaman euron mielellään annankin, jos jotain aion ostaa. Harvemmin niillä on vaan mulle mitään.

Ainoa paikka missä kävin ja sai aina hyvää palvelua oli Viru-keskuksessa oleva kampaamo. Mä kävin siellä vaikka missä hoidoissa. Hinnat olivat max - 10 % Suomen hinnoista, mutta palvelu erinomaista ja kaikki toimi enemmän kuin hyvin.

Tosi harmi, kun lopetti toimintansa.

Vierailija
242/673 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stockmannilla myös, näemmä palvelevat vaikka jonon ohi mieluummin minkkiturkkirouvia.

Itse en ole saanut Stockmannilla koskaan huonoa palvelua, josta monet tuntuvat valittavan. Ja ei, en ole minkkiturkkirouva. :D

Ylipäänsä minusta Suomessa saa monessa paikassa TODELLA hyvää palvelua, jos vertaa moniin muihin maihin. Ainakin Helsingissä saan melkein poikkeuksetta joko hyvää tai neutraalia palvelua.

Ainoastaan yhdessä kalliolaisessa pitsaravintolassa sain kerran niin ihmeellistä kuittailua myyjältä, että sinne en suostu toiste menemään. Ruoan syötyväni tosin menin takaisin tiskille ja odotin, että myyjä kääntyi puoleeni, ja sanoin (asiallisesti), että minusta hänen käytöksensä oli tosi epäasiallista ja että minun asiani eivät kuulu hänelle. Myyjältä loksahti suu auki ja hän pyyteli anteeksi ja väitti koko hommaa vitsiksi. Helpotti kovasti omaa oloa, suosittelen kaikille. Ja etenkin, jos kommentin antaa asiallisesti, tuntee nousseensa ikään kuin tilanteen yläpuolelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/673 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on legendaarisen huono palvelu. Ne, jotka asuvat täälläpäin, tietävät varmasti mistä kaupungista ja mistä paikasta on kyse...

Tarkoitatko Anchoragen road runnersia vaiko Palaun jungle tagia vaiko jopa Perun luanaria?

Vierailija
244/673 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on legendaarisen huono palvelu. Ne, jotka asuvat täälläpäin, tietävät varmasti mistä kaupungista ja mistä paikasta on kyse...

Tarkoitatko Anchoragen road runnersia vaiko Palaun jungle tagia vaiko jopa Perun luanaria?

mitä paikkaa tarkoitan ;)

Vierailija
245/673 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs maksukanavapaketteja myyvä taho tarjosi poppareita, otin lapsille niitä ja jäimme siihen niitä syömään. Kukaan ei tullut myymään meille ko kanavapakettia, sen sijaan ohi meneville miehille ja perheille, joissa oli mies, sitä myytiin koko ajan.

Vierailija
246/673 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä riittää: räikeimpiä esimerkkejä viime ajoilta ovat Vepsäläinen (Kehä 3), useat Helsingin morsiuspukuliikkeistä (Morsmaikku, Kaunismorsian, VIP, Stilissima... alkoi jo kismittää koko naimisiin meno), kampaamo KatjaMariaTeam ja Isku.

Ilokseni sain äskettäin myös erittäin hyvää palvelua Jumbon Espritin liikkeestä.

Vierailija
247/673 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän oli juuri täyttänyt 18v. ja asui vielä pienellä kotipaikkakunnallamme.

Isämme oli sitten pyytänyt, että käypäs ostamassa hälle muutama olut, kun kerran voit.

Sisko oli mennyt kylän Ärrälle seuranaan kaveri, joka oli vielä 17v. eli alaikäinen.

No, pienen kylän Ärrä on lauantai-iltaisin täynnä veikkaajia jne.

Siskon vuoro tuli, ja oli ojentanut oluset myyjälle. Myyjä oli alkanut todella kovalla äänellä tivaamaan, että mihin sinä näitä kaljoja viet, en myy kun kuitenkin ostat tuolle alaikäiselle. Sisko oli mennyt ihan hämilleen, oli vaan poistunut paikalta, ilman olusia.

Mulla otti niin päähän, kun sisko tuosta kertoi että laitoin itse palautetta. Tämän pienen paikkakunnan Ärrän oma (?) sääntö oli kuulema, etteivät myy täysikäiselle mitään alkoholia, jos jossain näkyykään alaikäinen kaveri. No joo, ymmärrän pointin, mutta en sitä että myyjä alkaa kovaan ääneen syyttämään asiakasta.

Vastasivat muuten palautteeseen, mutta puolustelivat vaan käyttäytymistään, ei mitään pahoitteluja tms.

Kyllä se nuorikin on asiakas!

Vierailija
248/673 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iskin silmäni lappuhaalareihin, mutta mielestäni myyjä esitti housuista aivan liian korkean hinnan. Ajattelin vastaavasti aloittaa tinkimisen todella alhaalta, että päästäisiin lopulta puoliväliin sopuhintaan. Kun myyjä kuuli alhaisen hintaehdotukseni, hänen silmänsä leimahtivat ja hän antoi minulle aika kovaa tukkapöllyä. Olin aivan säikähtynyt tilanteesta

Vierailija
249/673 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkokin noudattaa sitä. Kaikkien ostotapahtumassa mukana olevien tulee olla yli 18-v.

Mulla otti niin päähän, kun sisko tuosta kertoi että laitoin itse palautetta. Tämän pienen paikkakunnan Ärrän oma (?) sääntö oli kuulema, etteivät myy täysikäiselle mitään alkoholia, jos jossain näkyykään alaikäinen kaveri. No joo, ymmärrän pointin, mutta en sitä että myyjä alkaa kovaan ääneen syyttämään asiakasta.

Vastasivat muuten palautteeseen, mutta puolustelivat vaan käyttäytymistään, ei mitään pahoitteluja tms.

Vierailija
250/673 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hintaehdotukseni, hänen silmänsä leimahtivat ja hän antoi minulle aika kovaa tukkapöllyä. Olin aivan säikähtynyt tilanteesta

Vierailija
251/673 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkokin noudattaa sitä. Kaikkien ostotapahtumassa mukana olevien tulee olla yli 18-v.

Olisihan sitä voinut kohdella asiallisestikin, sanoa, että valitettavasti en voi myydä, kun kaverisi on alaikäinen. Miksi olla veemäinen ja kailottaa kaikkien kuullen?

Vierailija
252/673 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kauan sitten ohikulkumatkalla Jyväskylässä hampurilaispaikassa rauhallisena sunnuntaina pyysin ruishampurilaista lihan sijaan kalapihvillä. Listalla siis olisi ollut ruisleipä-jauhelihaburgeri ja terveellisyyssyistä olisimme halunneet kalapihvin mieluummin ruisleivässä kuin valkoisessa sämpylässä.

Kassa epäröi pyyntöä, meni kysymään vuoropäälliköltä, joka pitkän ajan kuluttua tuli sanomaan, ettei vaihto onnistu. Kysyin, miksi ei, hampurilaisethan kootaan joka tapauksessa tarjolla olevista aineista. Vastaus oli jotain sellaista, että mitä siitä nyt tulisi jos alettaisiin jokaista asiakasta palvelemaan.

Jätimme viiden henkilön hampurilaiset ja muut syömiset ja juomiset ostamatta, mutta eipä se heitä tainnut haitata.

Vierailija
253/673 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

huonoa palvelua / katteettomia lupauksia. Ostimme sieltä kalusteita, jotka meni tilaukseen. Ja me pöljät maksoimme etukäteen. Sovimme että haemme kalusteet parin viikon päästä, kun heille niitä tulee. Lupasivat ilmoittaa. No, tekstiviesti tuli sitten ajallaan jossa ilmoitettiin tuotteiden olevan noudettavissa.

Asuimme melkein 200 km kilsan päässä. Lähdimme sitten parin päivän päästä viestin saapumisesta hakemaan kalusteita vain saadaksemme kuulla että varastolla tuotteita ei olekaan oikeassa värissä. Olivat kai myyneet jollekin muulle..Ei tajuttu soittaa aamulla lähtiessämme ja varmistaa että tuotetta on kun hyväuskosena luultiin että löytyy kun on kerran ilmoitettu ja varattu meidän nimellä.

No, siinä mietittiin sitten että mitä tehdään.. yrittivät antaa rahoja takaisin,olisi voinut kuulemma tällaisessa tapauksessa palauttaa rahat.. mut en suostunut siihen kun tappiollehan siitä olis jäänyt kun 400 km turhaa ajoa ja puoli päivää hukkaan aikaa.. Saimme sitten kuitenkin sovittua että kuljetusyritys tuo Maskun piikkiin kalusteet meille. Sinänsä se hyvin palveltu, et sen verran tulivat vastaan.

Mut silti jäi paha maku suuhun kun myyjä kuitenkin lisäksi lupasi hyvitystä 50 euroa ja VIINIPULLON. No, viinipullosta nyt ei niin väliksi, mutta se 50 euroo jäi kaivelemaan kun ei koskaan sitä kuulunut. Myyjälle soiteltiin perään ja otti tilinumeronkin, mutta koskaan ei sitä 50 euroa ilmaantunut.

Terveisiä vaan Maskun miesmyyjille! Kun rahat oli saatu niin palvelu loppui.

Ja kyllä, olen itse aspa-alalla, joten en ihan vähästä valita. Tästäkin on jo aikaa, mutta kyl se silti tulee ykkösenä mieleen kun huonosta palvelusta aletaan puhua. Teki mieli laittaa eteenpäin palautetta, en muista laitoinko, aioin kyllä ainakin.

Pääsääntöisesti saan hyvää palvelua paikassa kuin paikassa.

Vierailija
254/673 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyjinä pelkkiä ylimielisiä suomenruotsalaisia, jotka eivät voi alentua puhumaan suomea asiakkaan kanssa. Osaan kyllä itse sen verran ruotsia, että pärjään sillä kaupassa, mutta se ei ole äidinkieleni ja jos olen ostamassa, jotain monimutkaisempaa asiaa, haluaisin sen tehdä Suomessa suomeksi.

Vierailija
255/673 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltais ostettu uusi auto, mutta vaihdettiin sitten toiseen merkkiin kun meistä ei oltu yhtään kiinnostuneita. Myyjiä kyllä oli vapaana...

Muutenkin autoliikkeissä on vaikea saada palvelua, varsinkin naisen.

t. useamman uuden auton ostanut

Vierailija
256/673 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se koko olemus oli sellainen tympääntynyt ja huokui ettei uskonut että tosissamme ostaisimme

Olimme silloin nuoria, alle 25v, meillä oli kaksi lasta ja kolmas tulossa ja haluttiin ostaa farmari-auto.Ensin varmistettiin rahoitus ja eikun kaupunkiin autokaupoille. Löydettiinkin sopiva, vähän käytetty, ei halvimmasta päästä mutta ei uuden hintainenkaan, rahat siis oli että kaupat olisi voitu tehdä samantien. Kysymään sitten myyjältä että josko koeajolle päästäisiin, katseli meitä päästävarpaisiin ja sanoi että on nyt tuommonen kurakeli niin kallista pesettää autoa huvikseen ajelijoiden takia niin ei anneta koeajoon jos ei todella tarkoitus ostaa. Tietenkin olisimme voineet selittää että ihan todellakin aiomme ostaa mutta sen verran kiehahti että sanottiin että eipä sitten mitä, jatketaan matkaa. Seuraavassa liikkeessä meille oikein tarjottiin autoja koeajoon:) Ja löytyi sitten hyväkin.

autoliikkeet eivät anna autoja koeajoon kurakelillä. jotkut antavat, kaikki eivät.

Vierailija
257/673 |
12.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotipaikkakuntani TK:ssa.

Soitin ajanvaraukseen ja esiteltyäni itseni totesin, että minun pitäisi saada varattua aika lääkärille. Ajanvaraaja tokaisi erittäin töykeällä äänellä: "Ei täältä kuule niin vaan aikoja varailla".

Just. Hetkisen mietin, oliko ko. "asiakaspalvelija" unohtanut oman työtehtävänsä....

kupeessa pienellä paikkakunnalla saa samanlaisen vastauksen naurujen kera! Samalta henkilöltä aina.

Vierailija
258/673 |
12.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

palvelua,jota odottaa saavansa kartanossa. Silja Serenadella palvelu on myös ala-arvoista toisin kuin symphonylla, joka purjehtii ruotsin lipun alla. Tallinnassa olen saanut aina hyvää palvelua.

Vierailija
259/673 |
12.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne loppuu aina samalla tavalla "ja ei ostettu siitä kaupasta autoa"

Minä jätin ostamatta polkupyörän siitä kaupasta, jonka palveluun en ollut tyytyväinen. Ei myyjän käytöksessä vikaa ollut, mutta hirvittävä tupakanhaju ärsytti. Sitä paitsi se yritti tyrkyttää sellaista mummopyörää, vaikka poljen paljon pitempää matkaa. Olisi kai pitänyt tulla ostoksille pyöräilyvarusteissa. Viereisestä kaupasta sain ystävällistä palvelua (ilman hajuhaittoja) ja hyvän pyörän, sääti vielä pyytämättä satulankin kohdalleen. :) Tiedänpähän missä asioin seuraavalla kerralla.

uusia autoja myymällä rikastu, niissä on niin pieni kate...

Vierailija
260/673 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen saanut muutaman kerran aivan luokattoman huonoa asiakaspalvelua. Timanttisten liikkeessä naismyyjä tuli palvelemaan minua, mutta kun ovesta astui sisään vanha pariskunta, myyjä sanoi "ihan pieni hetki" ja meni palvelemaan vanhoja ihmisiä suurinpiirtein kesken lauseeni! Itse olen parikymppinen. Toisella kerralla yritin kysellä intrumentariumilla yleistä piilolinsseistä joiden hankkimistä tuolloin harkitsin, ja optikko ei suostunut kertomaan juuri mitään hinnoista, eri vaihtoehdoista vaan oli todella nyrpeänä. Sitten kyllästyin ja sanoin myyjälle tyyliin "selvä, pitää vielä miettiä" niin optikko säikähti kun huomasin että aioinkin lähteä varaamatta aikaa, ja muuttui vähän ystävällisemmäksi, mutta myöhäistä. Vein rahani muualle.