Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko saanut jossain aivan järkyttävän huonoa palvelua?

Vierailija
12.07.2011 |

millainen tapaus?

Kommentit (673)

Vierailija
221/673 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingin Elegia Day Spassa, jossa asiakasrekisteristä ei huolehdittu sen vertaa, etteivät vanhat työntekijät ota niitä mukaansa ja ala suoramarkkinoinnin kautta, mm. sähköposti ja tekstiviestein, pommittamaan sinua. Asia piti saattaa viranomaistahon hoitoon, jotta kaikenlaiset yhteydenotot hoitolan että entisten työntekijöiden osalta saatiin loppumaan. Kannattaa siis todella miettiä, että keille ja mihin jakaa tietonsa esim. esitietolomakkeet.

Vierailija
222/673 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä Hans Välimäen Midhill-ravintolassa. Katsottiin nenänvaryta pitkin, kaikessa kesti puoli ikuisuuteen vaikka asiakkaita ei juuri ollut. Meille puhuttiin kuin vajaaälyisille. Hymystä tai palveluasenteesta ei tietoakaan.

Kuulemma ihan jokapäiväistä touhua kyseisessä ravintolassa... ei tarvitse mennä uudestaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/673 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkakaupassa en saanut palvelua ollenkaan. Olin ostamassa omaisen hautajaisiin seppelettä ja tunteet olivat pinnassa muutenkin. Kaupassa oli kaksi työntekijää, jotka molemmat tekivät omia töitään, toinen puhelimessa ja toinen sitomassa kimppua. Kumpikaan ei vastannut tervehdykseeni, keskeyttänyt työtään tai pyytänyt hetken odottamaan. Seisoskelin keskellä kukkakauppaa jonkin aikaa, ja koska en asiakkaana kiinnostanut, marssin seuraavaan kukkakauppaan. Sieltä sain erinomaista ja ystävällistä palvelua. Sanomattakin on selvää, etten ole enää koskaan käynyt tuossa ensimmäisessä kaupassa ja olen kertonut kaikille kokemuksestani.

Vierailija
224/673 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuurin subwayssä maailman hitain palvelu. Paikassa 20 ihmisen jono ja kaksi työntekijää. Yhtäkkiä toinen menee takahuoneeseen testaamaan ja toinen alkaa siivota vessaa ja roskiksia....ja hitaasti. Roskien ulosvienti kesti ainakin 5 min. Ja porukkaa jonossa tosiaan se 20. Ja leipen teko, aivan älyttömän hidasta ja kyselivät koko ajan samoja asioita. "Otan kinkkusubinvaalealla leivällä" myyjä ottaa leivän ja leikkaa"mitä tänne tulee väliin..."

Vierailija
225/673 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autokauppa, kyllä, ihan tosi ärsyttävä paikka! Oltiin ostamassa miehen kanssa minulle autoa. En ole kiinnostunut, en tiedä autoista yleistä enempää, mutta olin paneutunut ja tiesin mitä halusin. Omilla rahoillani. Myyjä puhui vain miehelle ja kun hän lopulta sanoi minun kuulleni miehelle, että " juuri tuollaisia ostetaan paljon naisille, perheen kakkosautoksi", ilmoitin, että en enää jaksa vääntää täällä, mennään muualle. 

Vierailija
226/673 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 15-vuotiaana töissä tunnetussa ketjussa, jossa olin ollut osa-aikaisena jo vuoden. Tein siis täsmälleen samoja hommia kuin "vanhemmatkin" työntekijät. Kerran liikkeeseen tuli vanha pariskunta, joka näytti oikein fiiniltä. He vaativat minua etsimään _oikean_ myyjän paikalle, koska minä en kuulemma osannut kuitenkaan auttaa heidän asiassaan. Satuin olemaan vuorossa harjoittelijan kanssa, joka ei todellakaan osannut auttaa tätä paria. Siinä vaiheessa kun hän ohjasi pariskunnan minun luokseni ja osasin auttaa heitä kaikissa asioissa, oli heidän venähtäneet ilmeensä näkemisen arvoiset!

Vierailija
227/673 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

VR.

Olin opiskelija ja hyppäsin junaan vähän ennen kuin se lähti. Olin tottunut lähes aina maksamaan visa electronilla. No konduktööri ilmestyy siihen ja kerron määränpään ja annan kortin. Valehtelematta yhtään äijän naamalle nousee riemullinen virne kun hän sanoo että visa electron ei käy! Olen ihan että mitä ihmettä, juuri eilenhän se vielä kävi! Konduktööri siihen että tänäänpä loppui visan käyttö! Olin että en ole todellakaan kuullut koko asiasta, eikä juna-asemalla näkynyt minkäänlaista ilmoitusta. Mies vain toljottaa vastaamatta. Okei, okei sanon ja aloin kaivaa lompakkoa esiin. Kävi sitten ilmi, että mulla oli vain vitonen mukana. Matka ei olisi maksanut kuin 2 euroa enemmän, koska olin opiskelija. Äijä virnuilee häiriintyneesti kun selitän että minulla ei ole enempää ja huudahtaa että 'seuraavalla asemalla ulos!' kaikki kääntyivät katsomaan. Yritän selittää, että seuraava asema on täysin korvessa ja lähimmälle automaatille on kilometrejä matkaa + että minulla on paljon kannettavaa(iso reppu täynnä kirjoja). Hän huutaa uudestaan että ulos junasta. Toljotan ukkoa ja alan kerätä kamppeitani. Lähden ovelle ja hän seuraa kirjaimellisesti kolmen sentin päässä ja hyvä kun ei työnnä ovesta pihalle! Toivottaa se sama virne naamalla hyvää päivänjatkoa. Pyyhin sen virneen toteamalla että 'vedä käteen saatanan pelle kusipäärunkkari'. En yleensä KOSKAAN käytä tuollaista kieltä, mutta olin todella raivoissani. Heittää ihminen pakkaseen keskelle maaseutua kahden euron takia!

Vierailija
228/673 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuurdeassa. Missään ei ole niin ylemmyydentuntoisia kukonpoikia ja konttorirottia. Hymyilen aina leveästi, kun lehdissä kerrotaan Nuurdean joukkoirtisanomisista ja kuvittelen, kuinka nokkava virkailija yrittää viettää vauhdikkaan city-sinkun luksuselämää ansiosidonnaisella ja sitten peruspäivärahalla jossain betonilähiössä.

Vierailija
229/673 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin sunnuntaiaamuna ostamassa ulkomaanmatkalta palanneelle isälleni kasan ruokaa (sisäfilepihviä yms kallista tavaraa) ja 3saunasiideriä. Mukana oli 17-vuotias veljeni, joten kassa ei suostumut myymään alkoholia. Sanoin sitten vaan että okei, ymmärrän hyvin, iskälle vaan olisin ostanut. No kassaneitipä aloitti nauramaan, että "luuletko minun olevan niin idiootti, että uskoisin sinun hakevan isällesi kaljaa??". Sanoin vain tylysti, että jos ostaisin veljelleni alkoholia niin tuskinpa hänet ottaisin tähän mukaan.

Vierailija
230/673 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2011 klo 09:33"]Heippa ja hyvää huomenta kaikille.

En tiedä voidaanko tämä laskea huonoksi palveluksi,mutta ehkä.

Tämä tapahtui 2 vuotta sitten kun olin täyttänyt 18.Vuotta.Menin kauppaan ja ostin 2 siideriä,sipsipussin,kondomeja ja kanaa.Myyjänä oli sattumoisin yläaste aikainen tyyppi joka oli todella v-mäinen mua kohtaan,siis kiusasi vuosia...Hän otti mut vastaan ja maksoin ostokset.Ei siinä ollut mitään,mutta samana päivänä hän laittoi galleriaan (irc galleria) jutun "No voi vittu et arvaa mitä se ----- osti tänään+Mikä vittu se on olevinaan.Mitä se ees tekee niillä kortsuilla.On niin läskikin et ei kukaan huoli"

Koko tuppukylä alkoi juoruamaan.Juoru kantautui pitkin kylää.Enkä edes ole läski.Olen 170 pitkä ja 65 kiloa.

"Kortsutypy" oli mun uusin lempinimi siitä lähtien.Olisi pitänyt tehdä valitus tästä myyjästä,mut ei tullut tehtyä koska pelkäsin.En tiedä mitä.

Nykyään en ONNEKSI asu enään siellä.Sain yliopistopaikan ja muutin kauas pois.
[/quote]

Oisit tehnyt valituksen. Ei myyjillä ole oikeutta puhua mitä kukakin on ostanut. Se ois ollu ainakin varoituksen paikka.

Vierailija
231/673 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa lisää kokemuksia! 

Oma huono kokemus on Kouvolan Sokokselta, itse asiassa sekä keskustassa että emotionilta. Emotionilla en ole käynyt enää pariin vuoteen kun jäi niin huono maku aspasta, koskaan ei moikattu, kassalla myyjät olivat tosi epäystävällisiä ja myyjät puhuivat alentuvasti. Eipä tee mieli käydä siellä uudestaan varmaan koskaan enää :D

Keskustan Sokos on ihan oma lukunsa... Jännää ettei siististi pukeutuva mutta nuoren näköinen tyttö ei koskaan saa palvelua, tervehdyksestä ei tietoakaan jne. Oikeastaan minua on moikattu siellä tasan kerran, joku kampaamon tytöistä tervehti iloisesti :D tästäkin aikaa jo useampi vuosi. Viimeksi eilen kävin katsomassa kivoja kynsilakkoja (Essie, Lumene, mavala yms.), kävelin kassan ohi jossa kolme myyjää juoruili keskenään eikä minua noteerattu mitenkään. Menin sitten hyllyä taakse katsomaan lakkoja, ja pian hyllyä päähän tulee yksi myyjistä ilmeisesti järjestelemään jotain tarjouskoria ja samalla vahtii mitä teen! Tuntui hirveän alentavalta, mahdollisia asiakkaita kyräillään ja kohdellaan kuin varkaita! Tiedän nykyään mistä kaupasta aion sitten tulevaisuudessa ostaa meikkejä ja muita. Kouvolan sokoselta en kyllä enää osta mitään vaikka se olisi maan ainoa kauppa. :D 

Mutenkin Suomen paskinta palvelua jos haluaa niin Kouvolaa kannattaa suunnata, näin ihan yleisesti. 

Vierailija
232/673 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalevan Prisma Tampereella. Muijat kassalla on aina meisseli ottassa ja rautakanki syvällä jossain. Palvelu on muuten hyvää paitsi kassoilla. Tervehdyksiin vastataan muminalla jos ollenkaan, tavaroita ja rahoja paiskitaan miten sattuu eikä asiakkaita huomioida jos työkaverilla on jotain asiaa.

Sama meno jatkuu XXXL:ssä ja Gigantissa. Urheilukaupassa myyjät juttelee keskenään kun asiakkaat etsii haluamaansa tuotetta, Gigantissa taas en saa palvelua jos mieheni on mukana. Kerran ostin itselleni digiboksia. Mukana oli miespuolinen ystäväni kuskina. No, myyjähän puhui koko ajan tälle ystävälleni, lirkutteli ja esitteli tuotteita. Asenne muuttui kun kerroin olevani maksaja ja laite tulee minulle. "tossa olis tollanen käytetty boksi" okei, ostin sen ja pidin neljän vuoden paussin ko. liikkeestä.

Vierailija
233/673 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehkä järkyttävimpiä ikinä, mutta vihaan ylimielistä palvelua. En käsitä, miten yrityksillä on tälläisenä aikana siihen varaa. Tälläisen takia mun boikottilistalla on Nella ja Nuttu, sekä Sellon Fiilinki. 

Jos koen, että minun täytyy "pyydellä anteeksi", että haluaisin käyttää heidän maksullisia palvelujaan, kannan rahani mielummin muualle.

Vierailija
234/673 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinikaarren toinen asiakas

Omistajarouvalla on se asenne, että asiakas on väärässä. Vänkää vastaan ja on nyrpeä, jos ei osta. 

Vierailija
235/673 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potkurin kahvilassa kahden myyjän asenteet vaihtelevat tuhahtelusta ja asiakkaille tiuskimisesta toooooodella mielistelevään ylimaireaan makeiluun. Oikein kuultaa sieltä läpi, että ovat saaneet palautetta käytöksestään ja nyt paikkaavat sitä. Taas metsään.

Vierailija
236/673 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyväskylä postissa on aamuisin erittäin paljon hiekkaa pildessä tiskin takana.

Vierailija
237/673 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuopion Carlson. Myyjä oli niin kärsivän näköinen ja pyöritteli silmiään. Tuli olo että anteeksi että olen olemassa :D

Vierailija
238/673 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amarillo. käskin 9 & 6 v tytärteni etsiä pöydän, kun kävin pissalla. kohta tytöt tulivat itkien perässä: tarjoilija oli ajanut pois " tämä ei ole mikään mäkkäri!" eikä ollut edes kuunnellut selityksiä. olin niin vihainen, että menimme toiseen ruokapaikkaan. sitä ennen kuitenkin kävin avautumassa Amarollossa ja tein selväksi, etten heillä enää söisi vaikka olisi kaupungin viimeinen ravintola!!!!!!!!

Vierailija
239/673 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2011 klo 11:06"]Verkko ei toiminut lainkaan, ja puhelinpalvelussa pompoteltiin ihmiseltä toiselle. Lopulta asiakaspalvelija nro 4 yhdisti minut Soneran tekniseen tukeen (huom. eri firma), joka ei siis ilmiselvästä syystä voinut auttaa. Tiesi tosin kuka voisi ja oli jopa ystävällinen ja tajusi ongelmani, ja yhdisti eteenpäin, mutta klo oli juuri mennyt yli kuuden, joten mitään palvelua ei sitten tullut tunnin puhelimessa roikkumisen jälkeenkään.

Kunhan tästä määräaikaisesta paskayhteydestä joskus päästään eroon, en edes pissi TeleFinlandiin päin.
[/quote]

Voi sinua, ottaisit edes faktoista selvää ennen kun tuollaisia menet "ääneen sanomaan" :)

Vierailija
240/673 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni oli intialaisessa ravintolassa Helsingin keskustassa ja löysi annoksestaan epämääräisen narunpätkän. Isä kysyi tarjoilijalta, mikä se mahtoi olla, ja keittiössä käytyään tarjoilija tiesi sanoa, että se on riisipussin naru - ei pahoittelua, vain toteamus, että se se on. Isä kysyi epäuskoisena, että onko sitten ihan ookoo, että annoksessani on riisipussin naru, ja vaati jonkinnäköistä selitystä. Tarjoilija kävi keittiössä, tuli takaisin ja totesi: " Hyvä on. Tämä annos ei maksa teille mitään, mutta älkää enää koskaan näyttäkö naamaanne täällä."