Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko saanut jossain aivan järkyttävän huonoa palvelua?

Vierailija
12.07.2011 |

millainen tapaus?

Kommentit (673)

Vierailija
281/673 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotipaikkakuntani TK:ssa.

Soitin ajanvaraukseen ja esiteltyäni itseni totesin, että minun pitäisi saada varattua aika lääkärille. Ajanvaraaja tokaisi erittäin töykeällä äänellä: "Ei täältä kuule niin vaan aikoja varailla".

Just. Hetkisen mietin, oliko ko. "asiakaspalvelija" unohtanut oman työtehtävänsä....

Vierailija
282/673 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asunnon ostossa huijattiin ja vedätettiin minkä kerittiin. Mihinkään mitä ne sanoivat ei voinut uskoa ja jopa musaa valkoisella paperit eivät lopulta pitäneet nekään paikkaansa.

En en kyllä tee minkäänlaisia kauppoja sen firman kanssa. Olisin haastanut oikeuteen jos olisin jaksanut ruveta käräjöimään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/673 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen saanut surkeinta palvelua ikinä. Olen mm. 2 kertaa odottanut pöydässä tilaustani joka on kokonaan unohtunut ja saanut valituksen jälkeen syödäkseni kylmän hampurilaisen. Siellä myös harrastetaan tuota että juuri kun olet jonottanut vartin kassalle niin kassatättärä laittaa lapun luukulle nenäsi edestä. No, olen vahongosta viisastunut ja käynyt mäkkärissä viimeksi vuonna 2003.

Katsastusasema on toinen paikka jossa saa aina aivan surkeaa palvelua. Oikein vituttaa kun joutuu siellä vierailemaan vuosittain. Tämäkin taitaa mennä tähän kategoriaan palveluista joita naisten ei ilmeisesti tulisi käyttää ollenkaan. Olen siis pahoillani että olen nainen ja jaoudun olosuhteiden pakosta omistamaan auton.

Vierailija
284/673 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin joitain vuosia sitten Pikku Huopalahden lastenvaatekirpputoriliikkeessä (en tiedä onko sitä enää olemassa). Valitsin useita vaatteita ja menin kassalle. Kysyin sitten ystävällisesti myyjältä, että paljonko niistä voisi tinkiä - kun kerran kirpputoriliikkeessä olin. Myyjä alkoi huutaa minulle, että mene ostamaan muualta jos tinkiä haluat, että miten kehtaan tinkiä hänen kaupassaan!

Huh.

Vierailija
285/673 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme nuoria ja meillä oli lehdessä ilmoitus, että haluamme vuokrata asunnon. Myös tämä pankinjohtaja otti yhteyttä. Saimme avaimet käydäksemme katsomassa asuntoa. Minä menin palauttamaan yksin avaimia ja sovittiin, että jos otamme asunnon, seuraavana päivänä allekirjoitetaan vuokrasopimus. Kysyin, että pitääkö meidän molempien olla paikalla. Ukko vastasi, että ei, riittää kun miehenne tulee.

Ei otettu sitten sitä asuntoa kun oli vara valita.

etten minä kelvannut yksin allekirjoittamaan vuokrasopimusta vaan piti olla MIES, joka olisi sitten kelvannut yksinkin.

Vierailija
286/673 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoivat asunto on meille liian kallis.

Vierailija
287/673 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen reissannut ympäri maailmaa, shoppaillut joka puolella ja syönyt mitä erilaisemmissa ravintoloissa ja katukeittiöissä, enkä yhtäkään kertaa muista saaneeni minkäänlaista huonoa palvelua missään! Aina on riittänyt hyvät tavat ja ystävällisyys siihen, että myyjät kohtelevat mukavasti. Ja nyt olen 32-vuotias, eikä edes nuorena kohdeltu epäystävällisesti.

Joku kertoi huonosta palvelusta Virossa, mutta itse siellä asuneena en muista yhtäkään huonoa palvelukokemusta. Toki neuvostoliittolainen palvelukulttuuri on vielä hengissä, eikä kaikille asiakkaille juuri hymyillä, mutta siihen tottuu, eikä siinä ole mitään henkilökohtaista. Ja kun osaa edes vähän paikallista kieltä, niin usein se hymy löytyy tympeämmältäkin myyjältä :)

Uskon vahvasti, että omalla olemuiksella ja käytöksellä on suuri merkitys siinä, miten tulee kohdelluksi asiakaspalvelutilanteissa. En voi uskoa, että minulla on koko elämäni käynyt vain hyvä tuuri myyjien kanssa. Jos itse on kiukkuinen ja naama norsunveellä ja ehkäpä ennakkoluuloisen sulkeutunut ja olemukseltaan tyylitön, niin todennäköisesti myös tulee kohdellusti tympeämmin. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan :)

Vierailija
288/673 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vein vanhan autoni hitsattavaksi, pohjassa oli ruosteen puhkomia reikiä. Mies nosti auton ylös, tutki pohjan ja sanoi ettei mene kauan näitä korjatessa. Sovittiin aika kun tuon auton sekä hinta-arvio, joka oli n. 80 eur tästä työstä. Vein auton sovittuna ajankohtana, lähdin kotiin. Monta tuntia myöhemmin soitti korjaamolta mies (ei sama jolle jätin auton) ja sanoi, että olikin paljon enemmän korjattavaa ja lasku olisi 130 eur. Sanoin etten aio maksaa noin paljoa kun oli sovittu ihan toisin. Mies vaan naureskeli ja tuumi että kylläpä maksan. Soitin samantein omalle miehelleni, joka sanoi että hänpä käy sen auton hakemassa. Kas kummaa, ei ollut enää mitään ongelmaa tuossa hinnassa sen jälkeen, kun tuli MIES hakemaan autoa, maksoi 85 eur eikä nikotellut yhtään korjaamon ukko. Kunhan koitti huijata naisasiakastaan maksamaan enemmän.

Vierailija
289/673 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme nuoria ja meillä oli lehdessä ilmoitus, että haluamme vuokrata asunnon. Myös tämä pankinjohtaja otti yhteyttä. Saimme avaimet käydäksemme katsomassa asuntoa. Minä menin palauttamaan yksin avaimia ja sovittiin, että jos otamme asunnon, seuraavana päivänä allekirjoitetaan vuokrasopimus. Kysyin, että pitääkö meidän molempien olla paikalla. Ukko vastasi, että ei, riittää kun miehenne tulee.

Ei otettu sitten sitä asuntoa kun oli vara valita.

etten minä kelvannut yksin allekirjoittamaan vuokrasopimusta vaan piti olla MIES, joka olisi sitten kelvannut yksinkin.

vaan sitä, että se luuli, ettet sä pääse ja sanoi, että mieskin riittää.

Ainakin kirjoitusmuotosi "riittää kun miehenne tulee" viittaisi siihen, että se arveli sun olevan estynyt tulemasta paikalle koska asiaa rupesit kyselemään.

Vierailija
290/673 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Tampereella saa erittäin hyvää palvelua ihan minkä näköisenä tahansa. Muutama nyrpeämpi tapaus on osunut kohdalle, mutta yleensä ottaen palvellaan ystävällisesti, aktiivisesti, eikä mitään syrjintää esiinny. Myös kaikki tuotteiden etsimiset ja tilaamiset muista tavarataloista ym. ylimääräinen toimii, jonka takia siedän korkeampaa hintatasoakin.

Sen sijaan Tampereen Sokos, varsinkin kosmetiikkapuoli... parhaimmillaan olen seisonut jonossa, kun keski-ikäinen myyjätäti on kurottanut takanani olevalle minkkiturkille, että hänen vuoronsa on nyt. Tai seisonut tiskin edessä haluamineni tuotteiden kanssa ja keski-ikäinen täti on katsonut minua suoraan silmiin, muttei tehnyt elettäkään tullakseen palvelemaan TAI ohjatakseen esim. toiselle kassalle. Ainoa tapa, jolla saan palvelua, on mennä Chanelin tai Diorin meikkitiskille ja ottaa jokin tuote käteen, sekunnissa pölähtää ympärille vähintään yksi myyjä, ellei useampikin. Sokoksella on myös n. kympin hiustuotetta hypistellessäni tultu sanomaan, että nuo edullisemmat tuotteet löytyvät tuolta toiselta puolelta seinää.

Surullista kyllä, minä jopa ostaisin noita tuotteita, vaikka en ole huoliteltu ulkonäöltäni muuten kuin erikoistilanteissa, enkä ole erityisen viehättävä muutenkaan.

Vierailija
291/673 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin joitain vuosia sitten Pikku Huopalahden lastenvaatekirpputoriliikkeessä (en tiedä onko sitä enää olemassa). Valitsin useita vaatteita ja menin kassalle. Kysyin sitten ystävällisesti myyjältä, että paljonko niistä voisi tinkiä - kun kerran kirpputoriliikkeessä olin. Myyjä alkoi huutaa minulle, että mene ostamaan muualta jos tinkiä haluat, että miten kehtaan tinkiä hänen kaupassaan! Huh.

Yleensä tinkiminen onnistuu, jos on esim. Hietsun tai Valtterin kirpparin tyylisessä paikassa, jossa myyjät ovat itse myymässä käytettyjä vaatteitaan käteisellä.

Vierailija
292/673 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virkailija oli pitkään hiljaa ja sanoi sitten: Minkä kunnan obligaatioita haluaisit ostaa?

Asiantuntemus nollatasoa hänellä.

Vierailija
293/673 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin siellä ongelmana on hitaus, jota ei hirveästi pahoitella tmv. Henkilökunta on silti tosi kohteliasta ja ystävällistä muuten, mutta tuon hitauden takia (myös ei-ruuhka-aikoina) ei tee mieli käydä paikassa.

Vierailija
294/673 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että usein se syy siihen "huonoon" palveluun löytyy ihan sieltä tiskin toiselta puolelta, eli asiakkaasta itsestään. Jos tullaan kauppaan sillä asenteella, että maailmassa on vika ja se on myyjän syytä, ei kauheasti kiinnosta hymyillä. Paitsi joskus tulee oltua aivan korostetun miellyttävä ja suupielet korvissa, jos huomaa, että asiakas on syönyt sitruunan ennen liikkeeseen tuloa.

Vierailija
295/673 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin, sisältävätkö haluamani meikkivoiteet liivatetta. Vastaus: katso netistä!

Vierailija
296/673 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon vahvasti, että omalla olemuiksella ja käytöksellä on suuri merkitys siinä, miten tulee kohdelluksi asiakaspalvelutilanteissa. En voi uskoa, että minulla on koko elämäni käynyt vain hyvä tuuri myyjien kanssa. Jos itse on kiukkuinen ja naama norsunveellä ja ehkäpä ennakkoluuloisen sulkeutunut ja olemukseltaan tyylitön, niin todennäköisesti myös tulee kohdellusti tympeämmin. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan :)

Millä saat puhelimessa palvelua kun olet yrittänyt puhua kukkasin ja kertonut ongelmasi viidelle henkilölle eikä kukaan osaa auttaa. On se helkatin kumma että itse pitää opiskella nettiä tuntitolkulla että pystyy ratkaisemaan onnetoman palveluntarjoajan onnettoman verkon ongelmat. PRKL.

t. Aiemmin TeleFinlandia kiroillut.

Ja todellakin naamakkain harva asiakaspalvelija kehtaa olla hirveän epäkohtelias, mutta puhelimessa tuntuu estot katoavan.

Vierailija
297/673 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen reissannut ympäri maailmaa, shoppaillut joka puolella ja syönyt mitä erilaisemmissa ravintoloissa ja katukeittiöissä, enkä yhtäkään kertaa muista saaneeni minkäänlaista huonoa palvelua missään! Aina on riittänyt hyvät tavat ja ystävällisyys siihen, että myyjät kohtelevat mukavasti. Ja nyt olen 32-vuotias, eikä edes nuorena kohdeltu epäystävällisesti.

Joku kertoi huonosta palvelusta Virossa, mutta itse siellä asuneena en muista yhtäkään huonoa palvelukokemusta. Toki neuvostoliittolainen palvelukulttuuri on vielä hengissä, eikä kaikille asiakkaille juuri hymyillä, mutta siihen tottuu, eikä siinä ole mitään henkilökohtaista. Ja kun osaa edes vähän paikallista kieltä, niin usein se hymy löytyy tympeämmältäkin myyjältä :)

mutta itse olen törmännyt huonoon palveluun esim. autokorjaamossa - tyyliin "pikkurouva nyt ei tästä mitään ymmärrä". Tiesin, mikä vika autossa on, selitin sen, eivät kuunnelleet, eivät korjanneet sitä, mutta laskuttivat kunnolla. Sitten lopulta isäni meni sinne ja selvitti heille asian, ja kumma kyllä hänelle oltiin niin kohteliaita että... Olin siis 19v, auto oli ihan oma.

Nykyinen katsastuskonttorini sen sijaan on loistava - tosi hyvä palvelu. Joku mollasi instrua, mutta täällä sekin on oikein hyvä.

Niin, autoa ostaessa olen myös törmännyt huonoon palveluun - kaikki myyjät eivät ilmeisesti ymmärrä, että on itsellisiä naisia, joilla on varaa hyvään autoon ja kykyä ostaa se itse.

Rautakaupat on toinen kummallisuus. Onkohan näihin auto- ja rautakauppoihin ajautunut töihin sellaisia vähän yksinkertaisesti ajattelevia miehiä, jotka näkevät maailman stereotyyppisesti, naisten ja miesten asioihin jakautuneena?

Vierailija
298/673 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja Porin Body Shopissa. Tosin nää tapahtu jo v. 2002 mutta on jääneet mieleeni. Olin silloin nuori opiskelijatyttö, ihan tavallisen näköinen, Body Shopissa minua kyylättiin kuin varasta ja seurattiin haukkana jokaista liikettäni ja kuljettiin perässä. Marimekossa odotin 15 min palvelua, vaikka minun lisäkseni kaupassa oli vain yksi asiakas ja kolme myyjää. Kaikki kolme myyjää palvelivat tätä vanhaa rouvaa, liekö joku tärkeäkin henkilö. Minä odotin ja odotin kassalla tavaroineni... Nykyään antaisin kyllä suoraa palautetta, mutta silloin olin vielä liian ujo. Kyllä silti otti kaaliin...

Vierailija
299/673 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

autokaupassa, rautakaupassa ja moottoripyöräliikkeessä, kaikki myyjät ovat puhutelleet minua vaikka mieheni on ollut paikalla. Kerran käytiin tyttöjen kesken ostamassa kohtuullisen kallis auto ja taas saatiin hyvää palvelua.

Sen sijaan Mustassa Pörssissä jostain syystä joka kerta kun astun sisään (olin sitten yksin tai jonkun kanssa) kaikki myyjät kaikkoavat paikalta. Ovelta näen että tiskillä on myyjiä pilvin pimein, mutta heti kun astuu peremmälle myyjät häviävät.

Vierailija
300/673 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuimme ihan kassan ja sen takana olleen ruokatiskin vieressä.

Seurasin kauhulla, kun ravintolan ainoa työntekijä ei pessyt käsiään, eikä käyttänyt suojahanskojakaan vaikka lämmitti ruoat, otti ihmisisltä kassalla käteistä rahaa ja kävi hoitamassa vessan tukoksen välissä. En pystynyt koskemaan annokseeni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi