Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko yksikään samaa mieltä mieheni kanssa?

Vierailija
10.07.2011 |

Istumme autossa jossa ei ole ilmastointia. Ulkona 20-27 c ja auto kuin pätsi. Mies vaatii pitämään ikkynat suljettuina koska lapset vilustuvat vedosta. Aina sama s@@@€&nan juttu .

Ei kai kukaan voi vilustia lämpimästä ilmavirrasta, oikeasti!!??

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istumme autossa jossa ei ole ilmastointia. Ulkona 20-27 c ja auto kuin pätsi. Mies vaatii pitämään ikkynat suljettuina koska lapset vilustuvat vedosta. Aina sama s@@@€&nan juttu . Ei kai kukaan voi vilustia lämpimästä ilmavirrasta, oikeasti!!??

Ihan uteliaisuuttani kysyn.

Vierailija
62/71 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mummomiehellesi kunnon huivi joka solmii kiinni leuan alle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutenhan kaikki avoauton omistajat olisivat kokoajan hirveässä räkätaudissa, kun siinä ei edes ole ikkunoita mitä veivata auki. Vai köröttelevätkö ne hissukseen 50km/h maksimissaan?


ja nain yolla unta etta kaikki avoautolla ajelleet halvaantuivat vyotarosta ylospain. Niilla jotka ajoivat ikkunat auki riippui leuka rinnuksilla.

Taitaa olla suomalainen geeni joka altistaa vedolle.

t. California girl.

Vierailija
64/71 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin tulee joka ikinen kerta korvat todella kipeiksi jos ajan autolla ikkunat auki. Kaupunkinopeuksilla ei välttämättä, mutta heti jos vauhtia yli 60. Itse en ainakaan toivois lapsilleni korvasärkyä, joten esikoista odottaessani vaadin että ostetaan ihan mikä tahansa kosla jossa vaan se ilmastointi.

Vierailija
65/71 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaista ns vilustumistahan ei ole oikeastaan ollenkaan, mutta siis voi alkaa oireilla ilmavirrasta tukkoisella nenällä, yskinnällä ym.

Vierailija
66/71 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvohalvaus on tosi asia. Olen itse saanut kasvotulehduksen ja lääkäri varoitti että myös kasvohalvaus voi tulla vedosta/tuulesta.

.


miltäs sit myöhemmin mäkihyppääjien naamat alkaa näyttämään kun ovat kerran tuulitunnelissa??

jos tulee tuulesta??

tää on sama kuin että pakkasella saa nuhan juttu.. se sentää on tutkittu että nuha ei tule jos ei ole VIIRUSTA! mutta ilma olo edes auttaa nuhan yms. syntymistä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
67/71 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

ehkä vähän asian vierestä.. miltäs sit myöhemmin mäkihyppääjien naamat alkaa näyttämään kun ovat kerran tuulitunnelissa?? jos tulee tuulesta?? tää on sama kuin että pakkasella saa nuhan juttu.. se sentää on tutkittu että nuha ei tule jos ei ole VIIRUSTA! mutta ilma olo edes auttaa nuhan yms. syntymistä!

[/quote]


Vierailija
68/71 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
69/71 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä. Vai kasvohalvauksen. Nyt veikkaan vastaajia anopin ikäisiksi. Sanoisin, ettei nyt sentään halvaannus kesällä autoSsa iske.


kaverillani oli pienenä juurikin ap:n kuvaaman tilanteen johdosta. Meni ohi kyllä ajan kanssa mutta aika ikävää se taisi olla.

En ole vielä anoppi-ikäinen.

Vierailija
70/71 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on varmaan jo kasvohalvauksensa saanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
71/71 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veto on se, joka saa ainakin aikuisella lihakset jumiin. En tiedä, vaikuttaako lapsiin samalla tavalla, mutta aika säästeliäästi meillä autossa pidetään ikkunoita auki. Mieluummin laitettiin peittoa aurinkosuojaksi, kun lapset olivat pieniä.



Kotona meillä on kyllä makuuhuoneen ikkuna auki kovimmallakin pakkasille, mutta ei sieltä tule niin kova veto kuin autossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi