Mies petti. Ero vai anteeksi anto (kokemuksia)
Miehellä on ollut 2kk suhde toiseen naiseen viestejä laitellut useamman päivässä ja soittanut kun olen nukkunut. Omien sanojensa mukaan on käynyt naisen luona vain pari kertaa (jolloin mela on mennyt mekon alle)
Te ketkä olette kokeneet saman annoitteko anteeksi vai erositko? Kauanko kesti unohtaa asia jos annoit anteeksi?
Entä oliko kyseessä satunnainen yhden illan juttu vai pidempi suhde jos pidempi suhde kauan se oli kestänyt. Ja miten pettäminen selvisi?
Kommentit (73)
Olen antanut anteeksi miehen yhdenillan jutun
Mulla varattuun miehen suhde. Onneks mulla prepaid jolla yhteys häneen. Ei vaimo saa selville henkilöllisyyttäni koskaan. Kaupassa on törmätty,tervehdin tätä miestä,hän varmaan selittää vaimolle jotain,että tunnetaan töistä. Minusta tää sujuu näin. Vaimoltaan ei kuulema saa suuseksiä eikä saa antaa hälle sitä. Minun kanssa saa,molemminpuolista.
Luultavasti voisin antaa anteeksi yhden kerran jonkun kännisen hairahduksen, jos mies itse kertoisi siitä ja katuisi tekoa. Jos paljastuisi, että miehellä on ihan suhde ollu toiseen selkäni takana, niin olisi kyllä entinen ukko samantien.
jos miehellä paksu lompakko niin anteeksi anto tietenkin ja laihdutat takas normaaliin mittoihin.
Valintanitämä kirjoitti:
Mulla varattuun miehen suhde. Onneks mulla prepaid jolla yhteys häneen. Ei vaimo saa selville henkilöllisyyttäni koskaan. Kaupassa on törmätty,tervehdin tätä miestä,hän varmaan selittää vaimolle jotain,että tunnetaan töistä. Minusta tää sujuu näin. Vaimoltaan ei kuulema saa suuseksiä eikä saa antaa hälle sitä. Minun kanssa saa,molemminpuolista.
Sä et voi oikeasti tietää mitä on ja mitä ei. Mies voi syöttää sulle mitä pajunköyttä vaan, joten en uskois kaikkea.
Itse en kyllä antaisi anteeksi. Jos on tosiaan valmis ottamaan riskin vuosikymmenen kestäneen parisuhteen menetyksestä, niin ei ole tainnut koko suhde paljoa merkitä.
Itse en sitä riskiä ottaisi ikinä, koska haluan olla tässä suhteessa.
Mutta jos mieheni sen riskin ottaisi, niin en voisi enää ikinä kokea olevani miehelle mitenkään tärkeä.
En oo ikinä tajunnu miten niin monet on valmiit antamaan ennemmin anteeksi kännihairahduksen kuin varsinaisen suhteen? Itsellä juuri päinvastoin. En sietäisi mieheltä sellaista örveltämistä että viina vie miestä. Hyi olkoot. Mutta sen sijaan jos sivusuhde on rakentunut selvin päin, ajan kanssa, niin kyllä minä väistyisin takavasemmalle ja myöntäisin tappioni.
Haen tässä sitä että peräänkuulutan mieheltä mieluummin vakaaseen harkintaan perustuvaa sitoutuneisuutta vaikka sitten toiseen naiseen, kuin hetken mielijohteesta hankittua merkityksetöntä jyystöä jonkun ensimmäisenä vastaantulevan naisen kanssa. Jälkimmäinenhän varsinkin on mahdollista uusiutua kun mitään kontrollia ei ole?
Ei kahden ihmisen suhteesta jää mitään hyvää jäljelle, jos toinen muodostaa tunnesiteen kolmanteen. Turha edes uskotella muuta. Se tulee vaivaamaan lopun elämän, jos tuollasta suhdetta jatkaa. Joko teidän suhteesta puuttu jotain. Tai mies paatunut pettäjä, joka tarvitsee hivelyjä huonolle itsetunnolle.
Varakas mies saa kaiken anteeksi .
60v eläneenä ja väkisinkin erilaisia ihmiskohtaloita ja suhteita kokeneena ja nähneenä kerron oman mielipiteeni.
Ero ei ole koskaan helppo.
Jos antaa anteeksi ja jatkaa suhdetta kannattaa miettiä pystyykö asian kanssa elämään.
Joka kerta kun mies olisi myöhässä, ilta viettämässä, käyttäytyisi oudosti tms. niin epäilys nostaisi päätään.
Mustasukkasuus on asia jota ei välttämättä ollenkaan pysty hallitseen.
Itse olin miehestä mustasukkanen ja se oli riipivää.
En pystynyt millään hallutseen ajatuksiani, enkä edes tiedä oliko lopulta syytäkään.
Sitten tapahtui jotain, mustasukkasuus katosi totaalusesti ja tunteita kuoli. Pidin häntä hyvänä ystävänä, kanssani lasten kasvattajana ja tietynlaisena elämänkumppanina. Riitoja ei pahemmin ollut.
Mies sai mennä ja tulla kuten halusi, usein toivoin ja pyysin että jää yöksi johkin jos tuloaika meni yöhön.
Joillakin onnistuu elämä pettämisen jälkeen ja toisten elämä on pelkkää hel**ttiä.
Ei me muut voida sanoa mikä kohdallasi on oikein. Mieti asioita joka suunnasta.
Kirjoitan verkkolehti Vau.fi:lle juttua petetyksi tulemisesta pikkulapsiperheessä. Haluaisiko joku kertoa oman tarinansa anonyymina lehdelle. Voi ottaa yhteyttä osoitteeseen vau@vau.fi.