Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Synnäriltä varastetaan kauheasti tavaraa. Uskaltaako joku tunnustaa?

Vierailija
04.07.2011 |

Yksi tuttu kätilö kertoi, että osastolta pöllitään kasapäin esim:

tuttipulloja, hörpytysmukeja, siteitä, vaippoja, vauvan vaatteita, rintakumeja, harsoja, lypsykoneita (siis pieniä)...

Kommentit (119)

Vierailija
101/119 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki käyttökelpoinen kassiin mahtuva lähtee mukaani.

Vierailija
102/119 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

naapurihuoneesta ja laiton oman tilalle. Se toinen vaan oli niiiiiin paljon nätimpi. Kukaan ei oo vielä onneks huomannu mitään, asiasta kulunut 2 vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/119 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kätilön kehotuksesta ottaa mukaansa rintakumin avuksi ensipäiviin tai vauvalle tutin, joka menisi muuten roskikseen. Varmaan olisi pitänyt kieltäytyä siitä bepanthen-rasvaturauksestakin sairaalan kertakäyttökupissa, jonka antoivat mukaan kotiin niiden rintakumien kanssa vereslihalla olevien nänninpäiden hoitoa varten...

Ihan eri asia noiden käsidesipullojen ja -TELINEIDEN (!!??!) sekä rintapumppujen pöllijät. Ihme sakkia.

Vierailija
104/119 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon ennemmin kannattaa pölliä rehellisesti omalta työpaikalta.

Tero

Vierailija
105/119 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoto oli niin kovaa, että hoitaja kehotti ottamaan kyseiset tavarat kotiin, jotta pärjäsin vuodon kanssa.

Vierailija
106/119 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa siis synnytys,mun ja miehen yöpyminen 2 yötä sairaalassa ja 2,5 päivän ruoat molemmille niin ja tietty kaikki siteet,vaipat yms.

Ja juuri ajattelin,että kuinka onnekkaita Suomessa ollaan.

Vierailija
107/119 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän meille sanottiin ettei tuttia saa ottaa mukaan, jos niitä ei kerran kierrätetä eteenpäin?? Tämä siis synnytysvuodeosastolla, lastenosastolta vietiin luvan kanssa tutti kun siellä niitä ei kuulemma käytetä uudestaan.

Vierailija
108/119 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo joo, hävettää! Se päällä vaan oli niin helppo imettää, kun oli varmaan siihen käyttötarkoitukseen tehty. Se on mulla edelleen kaapissa, perimmäisenä alahyllyllä. Lapsi on 3v. Palautan sen vaivihkaa likapyykkikoriin, jos joskus saan toisen vauvan.

Vierailija
109/119 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin v.2009. Niitä otin muutamat mukaan ja pari isoa sidettä.

Vierailija
110/119 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän varastelevien takia osastoille ei aina edes hankita uutta tavaraa.

Oma lapsi sai olla kuivahtanut kakka päässään koko osastoajan kotiin asti, kun ei irronnut käsipesulla ja Tays:n pehmoiset vauvaharjat oli pöllitty, eikä uusia oltu tilalle sen takia hankittu. (oli kerennyt kakata lapsiveteen.. omaa, ei äidin, jos joku nyt haluaa tuohon takertua)

Siteet (muutama ensihätään) ja tutit on vielä ok, jos ei erikseen pyydetä jättämään tuttia sairaalaan.

Vierailija
111/119 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kamalasti kotona harmitti, kun huomasin, mut en jaksanut lähteä palauttamaan

ei mittään hajua, miten se toinen oli mulle tullut, olin vissiin huuruissani ottanut sen, toivottavasti en kuitenkaan huonekaverilta

Olen vieläkin hieman katkera kun en tajunnut, että sellaisen kassin olisi saanut. Minun sängylläni sitä ei ollut.

vuosi 2005 ja jorvi

Vierailija
112/119 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltaako tässä nyt sit enää itse ottaa mitään mukaan? Kohtahan varmaan viedään huonekaverinkin tavarat :/

Vierailija
113/119 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnäriltä otin vauvanvaippoja pari sekä itseleni niitä paksuja siteitä, kun vuoto oli niin kovaa ettei nuo libresset olis pitänyt. Myös sairaala sukat jäi jalkaan kun omat meni synnytyksessä ihan verisiksi. Rintakumin asntoivat sairaalasta mukaan. :) olenpas kamala rikollinen

p.s täälläkin jäi ne seksikkäät verkkoalkkarit jalkaan, juuri tuon jälkivuodon takia :D

Vierailija
114/119 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ne vaipat jota on ottanut siihen sängynpäätyyn, voi ottaa mukaan. Liekö hygieniajuttu. No, vieruskaveri kuuli sen ja käski miehensä hakemaan ison kasan niitä "tähän sänkyyn ja sit kun kohta lähdetään niin saadaan ne mukaan". Oli kyllä sossutapaus (kertoi koko elämäntarinansa siinä) niin että sama kai se mistä ne vaipat otti..

Tutit ja naikkarin verkkopöksythän on itsestäänselvyys että saa ottaa mukaan tai menee roskiin. Niitä jättisiteitä löytyy tena -merkkisinä apteekista. Myönnän pöllineeni KAHDESTI ne kamalat pötkösukat mutta kylläkin ekalla kertaa vahingossa, tokalla kertaa oli talvi ja ukko roikotti vauvaa mun vaatekasan päällä -> puklut sukille. Otin vilpillä sairaalan sukat. Mutta molemmat palautin vikassa synnytyksessä, hyvä minä :)

Vierailija
115/119 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

NOSTO

Vierailija
116/119 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut kyllä sairaalassa yhtään mitään mitä olisi tehnyt mieli pölliä, eikä varastaminen kuulu tapoihini muutenkaan. Sen ymmärrän jos kotimatkaa varten otetaan vauvalle pari vaippaa mukaan, mutta että lakanatkin joku viitsii nyysiä. Hävettää teidän puolesta.

Vierailija
117/119 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kamalasti kotona harmitti, kun huomasin, mut en jaksanut lähteä palauttamaan

ei mittään hajua, miten se toinen oli mulle tullut, olin vissiin huuruissani ottanut sen, toivottavasti en kuitenkaan huonekaverilta

Kätilö kiikutti Liberon kasseja tuplana "kun näitä nyt on". Niitä oli ilmeisesti tilattu liikaa tai jotain...

Vierailija
118/119 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuta en ottanut. Ai niin, sain rintakumit mutta ne sain luvalla vietyä kotiin. Se oli Jorvin sairaala. Muuten, ne kätilöt olivat niin ihania, ja synnytyksestä jäi niin positiivinen kokemus (vaikka sattuikin ihan heklvetisti), veimme niille mieheni kanssa kukkia!!!

T:Myssyvaras

T:Siskon kaveri pakkas laukun täyteen vaipoilla.

Vierailija
119/119 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jättisiteitä otin mukaan kun jälkivuoto oli runsasta ja sellaisen sairaalan muovisen täytettävän lämminvesipussin pakkautuneita rintoja pehmittämään.

Meillä kätilöt sanoi että rintakumit menee uudelleenkäyttöön, varmaan ne desinfioidaan....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi