Olen käynyt salilla reilun puoli vuotta, mutta
Nyt paino on hieman noussut. Treenaan pari kertaa viikossa, eihän se lihaksista voi johtua?
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Syöt liikaa kaloreita.
Häh. Syön kyllä aika kevyesti, paitsi että juustoa kuluu. Olen nainen. Ap
2 kertaa viikossa on aika vähän, mutta kyllähän sekin lihasten kasvuun vaikuttaa. Varsinkin, jos et ole yrittänyt päästä rasvasta eroon, niin kyllä se painossa voi näkyä. Jos olet varma, ettet syö yli kulutuksesi, eiköhän ne lihakset ole syynä.
Vierailija kirjoitti:
2 kertaa viikossa on aika vähän, mutta kyllähän sekin lihasten kasvuun vaikuttaa. Varsinkin, jos et ole yrittänyt päästä rasvasta eroon, niin kyllä se painossa voi näkyä. Jos olet varma, ettet syö yli kulutuksesi, eiköhän ne lihakset ole syynä.
Olen hoikka ja käyn salilla vain pitääkseni jonkinlaista kuntoa yllä. Siksi ihmettelinkin tuota painon pientä nousua. En laske kaloreita, se on mielestäni sairasta. Ehkä jätän juustoa vähemmälle. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syöt liikaa kaloreita.
Niinhän ne kaikki sanovat, oikeasti sinulla ei ole hajuakaan paljon kaloreita kroppasi oikeasti polttaa tai paljon kaloreita oikeasti syöt per päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen hoikka ja käyn salilla vain pitääkseni jonkinlaista kuntoa yllä. Siksi ihmettelinkin tuota painon pientä nousua. En laske kaloreita, se on mielestäni sairasta. Ehkä jätän juustoa vähemmälle. Ap
Pieni painonnousu ei toisaalta haittaakaan, jos olet hoikka. Yleensä myös peili kertoo aika paljon, näkyykö sulla lihaksia? Oletko nostanut painojen määrää alusta? Jos kyllä, sehän kertoo lihasten kasvusta.
Vierailija kirjoitti:
itse olen 54 v mies, käynyt nyt salilla 4 kk, viikonloput juopottelua, mutta 2 kuukaudessa penkki tulos nousi 100 kg, mutta ei se nouse siitä enää, missä vika? 15 vuotta join kaljaa.
Pidä viikon tauko salilta ja juopottelusta ja kokeile taas alkaa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syöt liikaa kaloreita.
Niinhän ne kaikki sanovat, oikeasti sinulla ei ole hajuakaan paljon kaloreita kroppasi oikeasti polttaa tai paljon kaloreita oikeasti syöt per päivä.
Ei tietenkään ole, miksi olisi? Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pieni painonnousu ei toisaalta haittaakaan, jos olet hoikka. Yleensä myös peili kertoo aika paljon, näkyykö sulla lihaksia? Oletko nostanut painojen määrää alusta? Jos kyllä, sehän kertoo lihasten kasvusta.
Olen tietenkin nostanut painojen määrää, mutta vain vähän. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syöt liikaa kaloreita.
Ei tietenkään ole, miksi olisi? Ap
Varmaan siksi että saisit niitä tuloksia mitä niin epätoivoisesti jahtaat.
Vierailija kirjoitti:
Kaksi viikossa riittää helposti lihaskasvuun jos treenaa oikein.
Älä ihmettele vaan käy kehon koostumusmittauksessa, jossa selviää mm. lihasmäärä, rasvaprosentti ym. Itse olen käynyt muutamien vuosien ajan 2 kertaa viikossa kuntosalilla ja kesällä on vajaan 2 kk:n tauko jolloin lihaskuntoni ilmeisesti hiukan laskee runsaasta liikkumisesta huolimatta koska painokin hieman putoaa, mutta syksyllä tilanne korjaantuu muutamien salitreenien jälkeen. Jos lihaksissa ei tapahdu mitään kuntosalitreenien vaikutuksesta voi tietysti vikana olla sekin mitä siellä kuntosalilla tekee, mutta todennäköisempi syy voi olla siinä mitä syö; saatko tarpeeksi ruuastasi proteiinia?
itse olen 54 v mies, käynyt nyt salilla 4 kk, viikonloput juopottelua, mutta 2 kuukaudessa penkki tulos nousi 100 kg, mutta ei se nouse siitä enää, missä vika? 15 vuotta join kaljaa.