Synnäriltä varastetaan kauheasti tavaraa. Uskaltaako joku tunnustaa?
Yksi tuttu kätilö kertoi, että osastolta pöllitään kasapäin esim:
tuttipulloja, hörpytysmukeja, siteitä, vaippoja, vauvan vaatteita, rintakumeja, harsoja, lypsykoneita (siis pieniä)...
Kommentit (119)
ja leikattiinko sinua,olitko teholla tai et.
saa rintaliivit, rintakumin ja tutin mukaan. Ne menevät muuten roskikseen.
Mä vein ihan pokkana kasan niitä hehtotulvasiteitä ja yhdet verkkoalkkarit :D
En vaan voinut vastustaa käytännöllistä tilaisuutta :)
eikä ole tapana muutenkaan varastella
kuka haluaa pitää vauvalla jotain sairaalan uniformua, jossa lukee isolla OYS tai TYKS tms.
meidän vauvan naapurin vauvaan salaa kun se nukkui, oma oli liikaa isänsä näköinen.
minä voin ottaa ne kaikki. Ja jos et tartte kahvin kanssa pullaa, voin tarjota sen ukolleni kun tulee käymään tai jollekin vieraalleni.
mä voin ottaa sen sun kätilön itselle seuraneidiksi, ettei sen tartte ilman töitä olla kun palkka juoksee kumminkin.
kamalasti kotona harmitti, kun huomasin, mut en jaksanut lähteä palauttamaan
ei mittään hajua, miten se toinen oli mulle tullut, olin vissiin huuruissani ottanut sen, toivottavasti en kuitenkaan huonekaverilta
kotona tosi kätevä ja meni sitten kaikilla kolmella tenavalla vauva-ajan.
Vähän oli kyllä hankaluuksia saada se osastolta tuotua, mutta keksittiin keino millä onnistuttiin :))
Tajuttiin vasta synnäriltä lähtiessä että vauvalla oli synnärin tutti suussa. Esikoinen kun oli kyseessä niin eipä tullut etukäteen edes mieleen ostaa tuttia :( Toiselle sitten ostin ja keitin jo valmiiksi kotiutumistavaroihin mukaan!
Mitään muuta ei olisi tullut mieleenkään "varastaa".
ja meidän osastolta on kadonnut ihan uskomatontakin tavaraa... kyllä ne tekijät yleensä arvaakin, mutta veronmaksajat maksavat sitten.
Libero -pakkauksia tuli vahingossa tuplat meilläkin ja sit ne verkkorintsikat, jotka oli omaksi joka tapauksessaeipä mitään varsinaista varastelua. Liberoita tuli siksi useammat, kun mies oli vienyt yhden vierailulla käydessään ja lähtiessä otin itse. Ylimäärinen pakkaus nyt oli aivan turha, koska eipä niitä mainoksia tarvinnut, muutama vaippa nyt minne tahansa, kestojakin kun käytettiin osaksi.
Säästin pari kymppiä kun ei tarttenut kaupasta ostaa.
iso käsidesipullo telineineen.
Tutti lähti myös,mut ei mulla käynyt mielessäkään etteikö sitä ois saanu ottaa mukaan.
Samaten unohdin vaihtaa pikkarit joten kotiuduin verkkokalsareissa.
Myöskin niitä siteitä lähti mukaan kun niitä oli leikattu kahtia mulle liivinsuojiksi..
Vaihdoin vauvalle vaatteita, sairaalan vaatteista omiin, kun mies kävi läpi sairaalan laatikoita. Koetti työntää reppuun kasaa vaippoja, vaatteita, harsoja, ihmetteli maidonkerääjää ja meinasi senkin työntää reppuuni. Kielsin ja melkein suutuin ennen kuin uskoi etten todellakaan halua että ottaa niitä.
No, vauva istuimessa, tavarat pakattuna ja mä erehdyn käymään vielä vessassa. Kotona löytyi repusta harsoja joihin isolla painettu sairaalan logo...
V*ttu että pisti vihaksi.
ja itselle rintakumi. Mutta en todellakaan varastanut niitä, vaan kätilö käski ottaa mukaan, koska niitä ei olisi eteenpäin edes annettu vaan menis suoraan roskiin.
Minä varastin käsikäyttöisen rintapumpun. Säästin pari kymppiä kun ei tarttenut kaupasta ostaa.
En ole ottanut mitään koskaan luvatta, mistään.