sain mieheltä 40€ rahaa.
Mulla kun ei ole tuloja edes työmarkkinatukea en saa kun mies on yrittäjä. Tällä pitää nyt yli kuukausi pärjätä. Mies kyllä maksaa asumisen,laskut ja ruuat.
Kommentit (46)
olisin taloudellisesti itsenäinen ja voisin käydä neuvotteluja miehen kanssa lapsen huoltajuudesta lastenvalvojan luona.
Mikä on se "kaikki" minkä ap menettäisi? Niin joo, joutilaan elämän toisen elätettävänä. (Kohta ap alkaa selittää että mies on väkivaltainen narsisti, eikä hän uskalla itsenäistyä.)
Miksiköhän mies on ap:n kanssa? Pitävätköhän lasta panttivankina tuossa tianteessa? Lapsiparka ...
Entäpä jos ottaisit yhden tai kaksi lasta hoidettavaksi? Oma lapsesi saisi kaveriseuraa ja sinä tienaisit.
mutta en päässyt perhepäivähoitajaksi, yleensä ottavat lähihoitajia tuohon hommaan. Ketään sukulaista tai tuttua ei ole joka toisi lapsia minulle hoitoon.
Mihinkäs sä rahaa tarviit, jos kerran mies jo maksaa sun elämisen ja kaiken pakollisen (asumisen, laskut ja ruoat).
Jos sulla ei oo tuloja, niin sulla ei oo tuloja.... Mut oikeesti: pitäskö SUN ITSE tehdä asialle jotain, että saisit omia tuloja???
Voisitko hankkia töitä tai lähteä opiskelemaan?
jos ottaisin eläkkeen. Saisin pienen kansaneläkkeen ja joutuisin elämään yksin jossakin yksiössä vuokralla, se ei minua houkuttele.
olen tuosta eläkeasiasta keskustellut mieheni kanssa ja hän on itse sanonut että jos haen eläkettä hän ottaa eron. Tiedän että hän saisi lapsemme huoltajuuden ja en halua menettää lasta.