Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

sain mieheltä 40€ rahaa.

Vierailija
04.07.2011 |

Mulla kun ei ole tuloja edes työmarkkinatukea en saa kun mies on yrittäjä. Tällä pitää nyt yli kuukausi pärjätä. Mies kyllä maksaa asumisen,laskut ja ruuat.

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse ottaa täyttä lukua lapsia hoidettavaksi.

Vierailija
2/46 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan ottaa itse selvää niistä vakuutusmaksuista yms., ja laittaa itse ilmoitukset. Googlaa yksityiset perhepäivähoitajat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon sinun pitäisi omasta mielestäsi saada, kun mies maksaa kaiken elämisen?

Miksi sinulla ei ole tuloja?

Vierailija
4/46 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huhhuh, siis pitääkö sun ostaa tuolla kaikki sun jutut (esim. vaatteet, kosmetiikka, leffassakäymiset yms.) ?

Vierailija
5/46 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tuloja ei ole kun töitä ei ole vuosiin löytynyt. Tekisin mitä vaan työtä mutta työmarkkinoille en kelpaa. Pitää tästä ostaa vaatteet yms. tosin ostan niitä vain jos joku menee rikki. Kosmetiikkaa en osta ja leffassa en käy ikinä.

Vierailija
6/46 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tekisi mieli opiskella? Mitä teet, mihin käytät aikasi?

Vierailija
7/46 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi et kelpaa työmarkkinoille?

Vierailija
8/46 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehesi voisi olla eka asiakas...

Vierailija
9/46 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mulla on hahmotushäiriöitä eli opiskeluista ei ole tullut mitään. En ole tehnyt muuta kuin joskus pätkiä työllistämistöitä ja kun ikää jo kohta 40v niin ei kukaan vaan huoli töihin. Päivät hoidan lastamme joka vielä pieni.

Vierailija
10/46 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sieltä voi tehdä ihan loistavia löytöjä ja 40€ riittää pitkälle! Vaikka onhan se pieni raha.

Mutta kyllä teillä varmaan tiukkaakin on jos yhden ihmisen palkalla pitää maksaa kaikki. Jos kerta muita tukia ette saa?

Jos et saa töitä miksi et lähde opiskelemaan? Saahan silloin edes opintotuen ja parantaa työnsaanti mahdollisuuksia!

Vierailija
11/46 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ainoa tuki mikä saadaan on yhden lapsen lapsilisä meillä siis yksi lapsi. Emme saa asumistukea tms. kun asumme vielä pankin omistamassa pienessä ok-talossa. Olen yrittänyt opiskella useita ammatteja mutta noiden hahmotushäiriöiden takia en pärjää.

Vierailija
12/46 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin eikös se vaikeuta sun työnkin tekoa?

Kyllä lähihoitajakoulussa esim pärjää aika pienellä tai suurtalouskokin tutkintokaan ihan liikoja vaadi.. Vai etkö halua 2.asteen kouluun?

Tai sitten oppisopimuskoulutus riittävän helpolle alalle?

Tsemppiä! :)

Vierailija
13/46 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos saat 40€ kuussa se on 480€ vuodessa ja kyllä sillä summalla pitäisi vaatteet vuodeksi saada.

Vierailija
14/46 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

valinnassa mukana ollut psykologi sanoi etten sovellu alalle enkä päässyt koulutukseen. Suurtalouskokin linjallekkaan ei minua hyväksytty. Opppisopimuspaikkaa en ole kovasta yrittämisestä löytänyt. Pakko mennä näin eteenpäin.

Vierailija
15/46 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus vaan ja harvoin ostan vaatteita. Korkeintaan jollain 150€ vuodessa.

Vierailija
16/46 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ap, mut kai sitä jotain muitakin menoja on kuin vaatteet esim jos haluaa lapselleen ostaa vaikka syntymä-/joululahjan, tavata ystävän kahvilla, käydä hiusten leikkuussa tms eli on kyllä aika pieni raha.

Mielestäni ap:n viesteistä nousi enemmän harmitus koko tilanteesta ja rahan niukkuudesta eikä kuullostanut siltä et paska mies..

Vierailija
17/46 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut olen kyllä harmistunut tästä tilanteesta. Tuo lahjojen ostaminen onkin vaikea juttu. Kun ei voi ostaa miehelleen esim synttäri yms. lahjaa. Lapselle kun ostamme lahjoja mies maksaa ne. Yleensä saan anopilta synttäri lahjan ja silloin pyydän esim. lahjakortin kenkäkaupaan tms. että saan talvikengät.

Vierailija
18/46 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskollani on hahmotushäiriö ja on olemassa mukautettu opiskelusuunnitelma jotta myös sinä pystyt opiskelemaan halutessasi.

Vierailija
19/46 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se kieli siitä että et välttämättä pärjäisi työelämässäkään? Nyt lääkärille mars ja vaadit päästä työkykykartoitukseen ja jos sieltä selviää ettet ole työkykyinen niin pääset eläkkeelle ja edes joku tulo vaikkakin pieni.

Vierailija
20/46 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mies ei sitten halua minun kanssani jatkaa avioliittoa koska ei halua että vaimo on eläkkeellä.Ja en minä eroa halua lapsemme on vielä pieni en halua perhettä rikkoa.