Lue keskustelun säännöt.
Mitä nimeä et ikinä antaisi omalle lapsellesi?
03.07.2011 |
Janina, Janika, Janette, Janneke tms.
tai
Joel, Joe, Jimi, Jim, Jami, Joa etc.
Kommentit (22)
Ihan oikeasti aikuiset ihmiset,miten voitte haukkua toisten lasten nimiä? taitaa olla kypsyys aika kaukana huh huh.En minäkään kaikista nimistä pidä,mutta ei tarvitse kuitenkaan sitä yleisesti kuuluttaa.Kertokaa te omien lasten nimet.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
En antaisi nimeä Irmeli.