Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mua naurattaa kuolettavan paljon av:laisten taiteelliset tai tunteelliset tekstit...

Vierailija
03.07.2011 |

Anteeksi oikeasti!!

Mutta esim sellaiset:

Rakastan lastani niin paljon. Hän on kaunis. Hyvin kaunis. Sisäisesti ja ulkoisesti. Hän on kauneinta mitä olen koskaan nähnyt. Rakastan häntä.

Ja eilen törmästin kaksplussalla johonkin tän tyyliseen:

Jos ei vain pysty nukkumaan. Ei vain pysty. Haluaa, mutta ei pysty. Ei vain pysty.

Siis oikeasti, naurettavaa...

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole surullisempaa kuin pöytälaatikkorunoilijan "teokset".

Vierailija
2/11 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla joku persoonallisuushäiriö ap.?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja joo, tarkotin just sitä että nää pöytälaatikkorunoilijat luulevat olevansa tosi hyviä. Se on tässä se pointti.

Vierailija
4/11 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

noille kirjoituksille aina kun niihin törmään :D

Vierailija
5/11 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja joo, tarkotin just sitä että nää pöytälaatikkorunoilijat luulevat olevansa tosi hyviä. Se on tässä se pointti.

Vai voisiko olla, että ihan itse keksit, että "ovat niin ollakseen", "luulevat olevansa"...? Ehkä he vain suoltavat tuota sontaa ihan spontaanisti?

Vierailija
6/11 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyy oikein kuvittelemaan kuinka ne dramaattisesti lausuu "Yö oli synkkä. Niin synkkä. Silti niin kaunis. Todella."

Vierailija
7/11 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella ollaksenne, kun osaatte noin hienosti arvostella toisten tekstejä? Musta nimittäin tämän ketjun viestit kyllä henkivät aikamoista itsetehostusta ja halua olla jotenkin parempi kuin muut.

Vierailija
8/11 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli lienen ihan yhtä nolo kuin ne, keitä tässä arvostelenkin.

t. 7

todella ollaksenne, kun osaatte noin hienosti arvostella toisten tekstejä? Musta nimittäin tämän ketjun viestit kyllä henkivät aikamoista itsetehostusta ja halua olla jotenkin parempi kuin muut.

Vierailija
9/11 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua myös sekä huvittavat (sellaisella "ei voi olla totta!!" -tavalla) että ärsyttävät juuri tuon kaltaiset mielestäni wannabe taiteelliset tekstit, joissa on käytetty kaikkein klisheisimpiä kielikuvia ja tyylikeinoja.

Mutta yritän päästä eroon taipumuksestani irvailla niille. Miten se on minulta pois, jos toisilla on (mielestäni) vähemmän hienostunut maku ja tyylitaju. Oikeasti, miten?

Pitäisi olla vain mukavaa, että kaikenlaiset ihmiset tuntevat tarvetta 'taiteilla' ja ilmaista itseään runollisesti. Ja jos he saavat siitä iloa ja tuntevat olonsa eteväksi, niin senkin pitäisi olla vain positiivista tässä maailmassa.

Silti naurattaa ja ärsyttää. Ymmärrän kuitenkin pysyä siitä hiljaa paitsi puolisolle huokailen joskus kun en pysty olemaan sanomatta, esimerkiksi eräs yhteinen tuttavamme kirjoitti pienen nettiartikkelin joka oli hänen omasta mielestään aivan mielettömän onnistunut, ja kyllä minäkin siinä ansioita näin, mutta myös kauhean kapulaista kieltä ja tarpeetonta monimutkaisuutta, jonka olisin itse hienout pois. En kuitenkaan sanonut siitä mitään tälle tuttavalle. Kehuin vain sitä kohtaa joka oli minustakin hyvä.

Vierailija
10/11 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei naurata mutta huokailen kyllä kun kohtaan sellaisia ilmaisuja kuin "olen rikki" ja "ihonalainen", siis kun kirjoittajan kielikuvat on kotoisin Harlekiineista tai huonohkoista iskelmistä.

Vierailija
11/11 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on terapiaa sulle nauraa niille, nauru on hyväksi!