Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi annatte kakaranne huutaa kaupassa?

Vierailija
03.07.2011 |

Ette voi ottaa muita asiakkaita huomioon! Ensi kerralla kun kakaranne huutaa, minä tule komentamaan jos ette itse saa kakaraanne hiljaiseksi!

Kaupassa on muitakin asiakkaita kuin sinä ja se saatanan meluava kakara, niin jos ei kakara ole hiljaa lähtee se ulos kaupasta!

Kommentit (107)

Vierailija
101/107 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niittäin miten lapset oppivat koskaan yhtiäs mitään, ellei heillä ole lupa harjoitella eikä vanhemmilla ole lupa kasvattaa ja opettaa heitä? Ellei lapset saa tulla kauppaan, miten he oppivat siellä käyttäytymään? Kielletäänkö lapselta myös vaikkapa puhuminen, jos se kiroilee? Pissaaminen, kun kerran pissaa housuihin? Itse syöminen, kun kerran sotkee syödessä? Katsellaanko kuvakirjasta?

Vierailija
102/107 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

13:a lisää XD

Toivottavasti et itse ikinä saa lapsia!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/107 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain mielenkiintoa vähän tylsiin kauppareissuihin.

Vierailija
104/107 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä komentaa. Joskus mä vaan meen ja kerään ne tavarat ja painun kassan kautta kotiin. Huutaa minkä huutaa. Se on voi voi jos sua häiritsee. Mua välillä häiritsee yksinäiset naikkoset jotka törröttää kärryineen mun tiellä lukemassa pakkausselosteita. En mä silti jyrää niiden yli enkä ala huutamaan. Otan muut huomioon enkä ala meuhkaamaan että tientukot voi poistua kaupasta kun eivät älyä antaa muille tilaa. Muista sinäkin, ettet ole kaupan ainoa asiakas, etkä maailman napa.

Vierailija
105/107 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa vaan komentamaan, mua ei kiinnosta paskaakaan. Jos meidän 2 v uhmaikäinen siinä kärryssänsä huutaa jotain uhmaraivaria niin siinäpä huutaa, huomioin kyllä huudon aluksi, mutta en ala sen kanssa pelleilemään sen pitempään jos huuto ei lopu. Jos se jotain häiritsee niin siinäpä häiritsee. EVVK.

Vierailija
106/107 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten viisi (5) kertaa sanan "kakara".

Olisit nyt edes käyttänyt sanoja penska, pentu, kakru, tenava, skidi jne.

Vierailija
107/107 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikas moni muksu on tosiaan oppinut siihen, että jos kaupassa on tylsää, voi alkaa huutaa ja äiti kiltisti jättää ostoksensa kesken ja vie pois kaupasta.

Ei toimi tämä taktiikka meillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi