Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen vasta nyt tajunnut lyhyyden edut.

Vierailija
01.07.2011 |

Kukaan ei huomaa sinua,saat olla rauhassa.Jos olisin pitkä herättäisin todella paljon huomiota.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 18:26"][quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 18:22"][quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 18:20"][quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 17:48"]

Kummasti minun kuullen miehet puhuvat, että pitemmät naiset ovat seksikkäämpiä. Ja itse olen siis ihan vain tylsästi keskimittainen ja työskentelen miesten kanssa.

[/quote]

Höpö höpö. 

Ei tarvitse kuin katsoa sinkkutarjontaa; yli 25 vuotiaat vapaat naiset ovat lähes järjestään pitkiä. 

[/quote]

Ehkä pitkät eivät huoli ketä vaan?

[/quote]

Mun tuntemani pitkät naiset ovat halunneet poikkeuksetta pitkän miehen. Siis sellaisen lähemmäs 2metrisen. Aika kapeasta tarjonnasta siis etsivät miehiä, joten ihmekös jos eivät miestä niin helpolla löydä, kun pituus on niin tärkeä kriteeri.

[/quote]

Itsellä on ollut lyhyempiä miehiä ja ei niistä jutuista tullut mitään. Nyt on yli 190cm mies ja aivan toisenlainen suhde, kun miehen ei ole tarvinnut pönkittää itsetuntoaan väkivaltaisuudella ja ryyppäämisellä toisin kuin nämä lyhemmät.

Vierailija
22/23 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 18:22"]

Ehkä pitkät eivät huoli ketä vaan?

[/quote]

Kuka tietää. 

Mulle tosin on aina ollut enemmän tarjolla pitkää kuin lyhyttä. Lyhyet ovat aina olleet vaikeampia, mikä saattaa kertoa heidän suuremmasta kysynnystä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 18:06"]

Lyhyenä on enemmän tilaa autossa ja lentokoneessa jaloille. Matalammat vintti- ja kellaritilat ei myöskään haittaa. Veneissä ja asuntovaunuissa tila riittää korkeuden puolesta ja sängyissä hyvin.

Ja on joitakin lajeja, joissa lyhyys on hyödyksi tietylle tasolle pääsyssä, kuten formulat ja telinevoimistelu.

[/quote]

Vähän liikaakin tilaa joskus, kun jalat ei junanpenkissä yletä jalkatukeen (joka suht lähellä lattiaa). Vanhoissa junanvaunuissa oli mukavampi matkustaa.