Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhdekriisi - analysoikaa mulle miehen sanoma lause

Vierailija
01.07.2011 |

ollaan ajauduttu selvittämättömien ristiriitojen takia miehen kanssa parisuhdekriisiin. Seurustelua takana n vuoden verran. Mies halusi erota, minä selvittää asiat. Kriisi puhkesi minulle yllättäen, toki olin tiennyt tietyistä ongemista mutta en tiennyt että ne oli niin vakavia. Ollaan kuitenin vielä ihan väleissä, ja yhteydessäkin.

Ehdotin miehelle, että pidettäisiin vaikka kuukauden tauko, oltaisiin ihan hiljakseen ja mietittäisiin ja relattaisiin molemmat. Molemmilla hirveä työstressi tällä hetkellä. Kuukauden päästä alkaa lomat, ja ehdotin, että lähdettäisiin sitten kahdestaan lomalle ja katsotaan, miltä sitten tuntuu ja päätetään sitten jatkosta. Kaipaan nyt itsekin vähän omaa aikaa, ja aikaa selvitellä omia ajatuksia, mutta haluaisin vielä yrittää korjata asiat. Pettämistä, yms ei ole eikä kukaan ole tehnyt kenellekään mitään oikeasti pahaa. Arjen ristiriitoja ja työstressiä, siitä ne ongelmat ovat tulleet. Tähän matkaehdotukseen mies vastasi "en kuule ainakaan nyt innostu matkasta. tällä hetkellä tuntuu, etten halua suunnitella mitään". Ite oon analysoinut ja analysoinut tätä mielessäni, analysoikaa te mitä hän mielestänne sillä tarkoitti!

Kommentit (76)

Vierailija
61/76 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sanoo kuten ajattelee. Sinä haluat väen vänkää pitää miehen ja suhteen. Mies on kyllästynyt ja kaipaa aikaa ajatella. Anna olla. Mies palaa asiaan jos on vielä kiinnostunut.

Vierailija
62/76 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuullostaa kyllä aikamoiselta yh-äipältä tuo ap. Ei sanaakaan lapsen biologisesta isästä tai onko hän edes olemassa pojan elämässä. Jossain ketjussa ap mainitse että "mies meni liian pitkälle" lapsen kanssa kahden ollessaan ja suuttuessaan. Nyt tässä ketjussa mieheltä on "mennyt hermot".

No kukaan ei varmasti ihmettele, ettei aikuinen mies jaksa tai halua toimia lapsenlikkana jollekin vuorotyössä käyvälle yh:lle heti ensitapaamisen jälkeen. Surkea alku suhteellenne ap. Ja aivan järkyttävää vanhemmuutta sinulta! Kuka hullu jättää juuri tapaamansa miehen kahden lapsensa kanssa ja lähtee itse töihin??? Uskomatonta.

Onko teillä koskaan ollut aikaa olla rauhassa kahden miehen kanssa? Onko mies tullut joksikin varaisukiksi laumaasi? Millainen teidän kahden aikuisen suhde on? Seksiä saa joka puolelta, kunahan vain pyytää. Jos se on ainoa asia joka "toimii" suhteessanne, niin eipä sillä pitkälle pötkitä.

Jätä se mies rauhaan ja anna aikaa ja omaa tilaa. ja jos lomalle lähdette, niin katsokin, että se penska jää jonkun muun hoitoon. Ei sen miehen tarvitse koko vapaa-aikaansa uhrata jonkun toisen siittämää poikaa vahtien. Huuhhuh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/76 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä analysoida sitä koko ajan. Jos kaikki energia menee piiloviesteistä murehtimiseen, niin järkevä mies ottaa äkkilähdön takavasemmalle. Vaimolla oli tuollainen kausi 25 - 30 v ja muistan ne rasittavat keskustelut. Meinasin aina nukahtaa kun ne rasitti henkisesti niin. Onneksi hän aikuistui tuon kauden jälkeen.

Toinen mies

Vierailija
64/76 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei nyt tahdo matkalle, ei tiedä mikä on suhteen tulevaisuus.

Mies ei tahdo pleikasta rahaa, on ostanut sen pojalle lahjaksi. Selvä juttu. Meinaatko että parin erotessa yleensä palautetaan lahjat? Tai maksetaan toisten ostamat lahjat.

Vierailija
65/76 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet säälittävä roikkuja. Onhan se harmi, että ilmainen lastenhoitaja lähtee. No, ehkä löydät lähipubistasi jonkun uuden miehen, jonka voit kärrätä kotiisi poikaasi vahtimaan.

Jos mies ei halua suunnitella mitään yhdessä, ei hän näe teidän olevan yhdessä enää tulevaisuudessa. Kuinka rautalangasta vääntämällä sen miehen pitää viestittää erohalustaan, kun ei selvä suomenkieli uppoa?

Vierailija
66/76 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää onkin kivaa :) mies kun lähti meiltä, ei palauttanut avainta, vaan lähti avaimen kanssa. Mitäs tästä sanotte ;) ap

Vierailija
67/76 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää onkin kivaa :) mies kun lähti meiltä, ei palauttanut avainta, vaan lähti avaimen kanssa. Mitäs tästä sanotte ;) ap

Huoh.

Vierailija
68/76 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

totisesti on ap:lla aikuiseksi kasvun paikka.

Ollaan erottu 3 vuotta sitten, miehellä edelleen meidän avain. Mun miesystävä on eronnut 10 vuotta sitten ja vieläkin sillä on ex-kotiinsa avain.

Vierailija
69/76 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

analysoidaan nyt toinenkin miehen lause. Olin ostamassa pleikkaa lapselle, ja mies tarjoutui etsimään sopivan huuto.netisä, maksoi siitä muutaman kympin ja kielätytyi ottamasta minulta rahaa, vaikka tarjouduin maksamaan sen. Lisäksi osti siihen uuden ohjaimen ja yhden pelin kaupasta vielä myöhemmin. Sanoin nyt miehelle, että jos tästä nyt ero tulee, niin ilman muuta maksan hänelle tuon pleikan, olin siis alunperinkin sitä maksamassa mutta hän ei halunnut ottaa maksua. En halua, että hänelle jäisi olo että olen käyttänyt häntä hyväkseni. Hän vastasi, että älä nyt liikaa murehdi, pleikka on lahja pojalle. Tarkoittiko tuo, että elä liikaa murehdi mahdollista eroa, ei sitä välttämättä tule, vai että ei tarvi murehtia rahoja, hän ei tarvi maksua. ;) ap

Miehen lause tarkoitti, että älä murehdi rahoja. Pleikka on lahja häneltä sinun pojallesi. Se ei liity teidän kahden väliseen suhteeseen. Koska pleikka on siis miehen lahja pojalle (kuten mies sanoi) sinun ei tarvitse sitä maksaa. Älä siis murehdi sitä asiaa.

Huoh.

Vierailija
70/76 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain kysy siltä mieheltä, että mitä se haluaa? On ihan selvää, että mies haluaa erota, mutta sinun pitää kai kuulla se häneltä jotenkin eri tavalla kuin mitä mies nyt on sanonut.

Vierailija
71/76 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää just tätä naisten analysointia. Kymmenen vuoden takaa kaivetaan se yksi torstaiaamu esille: miksi sanoit niin??

Yhtään miestä maailmassa ei kiinnosta sanotut asiat eilisestä lähtien!!! Korkeintaan muistavat saivatko toosaa perjantaina vai torstaina.

Vierailija
72/76 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi olla vastuussa sun lapsesta?? Ei tulis mieleenkään, ottaisin lastenhoitajan. Mun mielestä toi oli nössön miehen "kohtelias" yritys siirtyä takavasemmalle. Jos rakastaa niin rakastaa eikä sopertele jotain et just nyt ei sitä ja tätä. Mä en usko yhtään tuollaisiin jahkailuihin. Ja ymmärrän hyvin et mies haluaa vetäytyä jos on nakitettu lastenvahdiksi. Mitä teet miehellä joka ei halua sitoutua??

Vierailija
73/76 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olet hiukan hysteerinen. Tai mikä olisikaan sopiva sana- sanoihin takertuja. Ei kukaan mies jaksa tuollaista analysointia ja pohdintaa tunteeko se nyt itsensä hyväksikäytetyksi vain mitä- varmin keino kypsyttää mies on juuri tuollainen takertuminen. Ja suunnaton halu miellyttää. se karkoittaa kanssa tehokkaasti. Sinuna alkaisin rakentaa tyytyväisyyttä ihan omalta pohjalta. Mies jää tai menee- siinä ei takertuminen auta, päinvastoin.

Vierailija
74/76 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla itsellä on vähän samanlainen tilanne menossa. Siksi nostan tämän, kun kiinnostaa tietää, että ratkesiko tilanne?

Vierailija
75/76 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaa EROTA. Miksi et sitä suostu ymmärtämään? Ehkä mies on kiltti ja tajunnut sinun hirvittävän riippuvuutesi ja yrittää pehmein keinoin sinusta erota. Ehkä hän on myös kiintynyt lapseesi. Kuulostat siltä että sinulla on todella huono itsetunto ja olet hyvin epävarma takertuja. Anna miehen mennä äläkä tee itsestäsi enää yhtään naurettavampaa ja säälittävämpää. Ja usko nyt, mies ei halua sinua enää. Ketään ei voi väkisin pitää!!! Ja pakko yhtyä edellisiin kommentteihin: Minkälainen ÄITI hoidattaa lapsensa poikaystävällään jonka kanssa ei edes asu yhdessä??? Aivan käsittämätöntä! Olet ilmeisen yksinkertainen ja pakko sanoa että huono äiti.

Vierailija
76/76 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuullostaa kyllä aikamoiselta yh-äipältä tuo ap. Ei sanaakaan lapsen biologisesta isästä tai onko hän edes olemassa pojan elämässä. Jossain ketjussa ap mainitse että "mies meni liian pitkälle" lapsen kanssa kahden ollessaan ja suuttuessaan. Nyt tässä ketjussa mieheltä on "mennyt hermot".

No kukaan ei varmasti ihmettele, ettei aikuinen mies jaksa tai halua toimia lapsenlikkana jollekin vuorotyössä käyvälle yh:lle heti ensitapaamisen jälkeen. Surkea alku suhteellenne ap. Ja aivan järkyttävää vanhemmuutta sinulta! Kuka hullu jättää juuri tapaamansa miehen kahden lapsensa kanssa ja lähtee itse töihin??? Uskomatonta.

Onko teillä koskaan ollut aikaa olla rauhassa kahden miehen kanssa? Onko mies tullut joksikin varaisukiksi laumaasi? Millainen teidän kahden aikuisen suhde on? Seksiä saa joka puolelta, kunahan vain pyytää. Jos se on ainoa asia joka "toimii" suhteessanne, niin eipä sillä pitkälle pötkitä.

Jätä se mies rauhaan ja anna aikaa ja omaa tilaa. ja jos lomalle lähdette, niin katsokin, että se penska jää jonkun muun hoitoon. Ei sen miehen tarvitse koko vapaa-aikaansa uhrata jonkun toisen siittämää poikaa vahtien. Huuhhuh.

Olen itsekin yh, mutta ei ole tullut edes mieleenikään esitellä lapsille uutta deittiä saati sitten passittaa tuo deitti heti alusta lähtien vahtimaan mun lapsiani! Sehän ois voinut olla joku hullu tai pedofiili tai mitä vain. Ja vaikka ei oiskaan, niin ei hyvänen aika mikään oikea parisuhde voi alkaa noin.

Mun sympatiat on täysin miehen puolella tässä asiassa. Mä en yhtään ihmettele, että mies haluaa erota. Mä en ois miehenä tuollaista katsellut noinkaan kauaa.

Mies haluaa erota, mikä on täysin ymmärrettävää, mutta sä ap et vaan halua sitä tajuta. Jankkaat ja jankkaat asiasta. Ärsyttävää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän