Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seksikumppanien määrä

Vierailija
30.06.2011 |

Kertokaa ikänne ja kumppaneiden määrä. Toivon et teillä on reilusti yli sata etten tunne itteeni iha horoks ;)

Oon 18 vuotias ja 15 miehen kanssa ollu sängyssä.

Kommentit (175)

Vierailija
41/175 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö toi nyt ole aika sairasta!! Ihan oikeasti!! Olette keski-ikäisiä ja kummallakin 1 kumppani. Ei hyvältä tulevaisuus näytä...

Hajoot varmaan lopullisesti, kun kuulet että meillä on neljä lasta eikä aikomustakaan kokeilla miltä seksi maistuisi muiden kanssa.. Jotkut vaan on näin "tylsiä" ja osaavat iloita elämän pikkuasioista.

Ehkä sitten viidenkympin kohdalla voi tulla jotain kriisinpoikasta tai kun muksut lähtevät kotoa, mutta toistaiseksi on tuntunut aina vaan paremmalta parisuhteemme.

Vierailija
42/175 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumppaneita ollut noin 40. Ikää nyt 26 ja neitsyyden menetin 16v.

Voin kyllä suoraan sanoa, että suurin osa noista menee nuoruuden piikkiin. Tai siis, hyväksynnän hakemiseen tms. Sairastin silloin masennusta. viimeiset neljä vuotta ollut (terveessä) parisuhteessa/aviossa). En minä noista ylpeä ole, mutta kait ne voidaan vain laskea yhdeksi (ikäväksi) vaiheeksi elämässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/175 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumppaneita yhteensä kolme. Nykyisen kanssa yhtä pidetty 16 vuotta. Neitsyys menetetty 17-vuotiaana.

Vierailija
44/175 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a. Ehkä 200-300. Mulla ulkonäköä on onneksi luoja luonut sen verran, että naiset aina tekee sen aloitteeen, eikä itse tarvitse olla ikinä aktiivinen. Pitkä, lihaksikas, isolla munalla varustettu mies kun lienee aika siellä naisten toiveiden kärkipäässä. Tosin eihän se munan koko päälle näy. Ja kun en ole ikinä perhettä tai lapsia kaivannut, niin on noita panoja ehtinyt kertymään. Niin ja on naisten lisäksi ollut ehkä 35 miestäkin panoina. Mutta homoilussa olen aina top. Itse en anukseeni mitään halua, mutta kiimaisen miehen persettä mielelläni panen...

Vierailija
45/175 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ollut kaksi ennen minua. 1 vei neitsyyden häneltä (jonka todistin valitettavasti vierestä) ja toisen kanssa rakasteli 3 kertaa. Sen jälkeen vai minun kanssa. Nuo aikaisemmat häiritsee minua silti vaikkei niitä montaa ole.

Mun vaimolla ollut 1 ennen mua ja sekin häiritsee :-) et oo ainoa. Neitsyt vaimo olisi ollut paljon parempi...

Vierailija
46/175 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 kpl naisia ja ensimmäinen kaato oli tyttöystävä, nykyinen vaimo, loput 3 on naimisiin meneon jälkeen 10 vuoden aikana ...

Vierailija
47/175 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa ikänne ja kumppaneiden määrä. Toivon et teillä on reilusti yli sata etten tunne itteeni iha horoks ;) Oon 18 vuotias ja 15 miehen kanssa ollu sängyssä.

ollut jotain 50 kpl. Suurin osa naimisissaolevia rouvia... muutama avovaimo. Ikähaarukka 20-52 w

Vierailija
48/175 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut yhden miehen kanssa.

Yhdessä ollaan oltu reilut 25 vuotta.

Olen 42v. (taidan olla vähän tylsä tässä ketjussa)

Vierailija
49/175 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

... Mies 28v, eronnut.... olisikohan ollut noin 25kpl. kaikista muistamistani on jäänyt mukavat muistot ja opettavaiset kokemukset. yhtään en pois ottaisi.

Vierailija
50/175 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vakiinnuin 19-vuotiaana, joten eipä ole laskuriin tullu uusia sen jälkeen ja siihen mennessä oli 10. 15-vuotiaana aloitin ja neljässä vuodessa 10, joten 2,5 tyyppiä/vuosi silloin nuorena. Siitä jos laskee niin 52,5 olis nyt mittarissa jos sama tahti olis jatkunu enkä olis vakiintunut. Ikää nyt siis 36 ja mittarissa aina vaan se sama 10.

Vierailija
51/175 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppaneiden ja huoruuden määrän suhde oikeaan nk. vapaamielisyyteen tai kevytkenkäisyyteen ei niinkään ratkaise kumppaneiden määrä vaan se, miten noihin tilanteisiin on jouduttu ja miten niistä on selvitty!

Jos annat jokaiselle, joka vonkaa, olet horo! Vaikka se ois vaan naapurin Jaska...

Jos annat sadalle vaikka vonkaajia on tuhat...

Kaikki maailman asiat on suhteellisia eikä mustavalkoista ole ollut sitten sellaisten televisioiden...

Vierailija
52/175 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eronnut vuosi sitten joten kesän aikana toivottavasti tuplaan saldon :)

Kiva ajatus että nyt sinkkuna voisi hyvällä omallatunnolla hankkia kokemuksia, mutta eipä minua huvita toteuttaa mitään hurjasteluja. Kaipaan läheisyyttä ja luottamusta rentoutumiseeni, joten mitäpä iloa yhden illan jutuista olisi?

N25

Vierailija
53/175 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

n. 40 kumppania, mutta viimeiseen 5 vuoteen vain sama emäntä.

Mies 30v

Vierailija
54/175 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 27-vuotias nainen, enkä ole ollut yhdynnässä koskaan. Ei sillä, ettei tarjouksia/tilaisuuksia olisi tullut.. Mutta haluan säästää itseni mahd. aviomiehelleni, edelleen. Hauskaa (vai onko..?), että tää on nykyään suurimmalle osalle ihmisistä niin käsittämätöntä, että kohta joku varmaan väittää, että olen provo tai lestadiolainen.

Vierailija
55/175 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen 27v ja 4 miehen kanssa harrastanut seksiä.

Vierailija
56/175 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja harrastanut seksiä neljän miehen kanssa. Kolme niistä ollut poikaystäviä, yksi kasvotuttu koulusta (....pikkujoulujen jatkot....) Nykyinen paras, myös tunnetasolla. Hänen kanssaan koin elämäni ensimmäisen O:n (aiemmin vain yksikseni) ja olen myös suihinoton aloittanut hänelle. Jotenka kai sitä luottamus sitten on kasvanut niin, että uskaltaa rentoutua ja heittäytyä... :D Ja neitsyyden menetin hieman ennen 19-vuotissynttäreitä.

Vierailija
57/175 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole enää vuosiin ole ollut mitään merkitystä. Ehkä 30-35, ehkä enemmän. Ei kuitenkaan viittäkymmentä.

Vierailija
58/175 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

n.100 naista 0 miestä

Vierailija
59/175 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a. Ehkä 200-300. Mulla ulkonäköä on onneksi luoja luonut sen verran, että naiset aina tekee sen aloitteeen, eikä itse tarvitse olla ikinä aktiivinen. Pitkä, lihaksikas, isolla munalla varustettu mies kun lienee aika siellä naisten toiveiden kärkipäässä. Tosin eihän se munan koko päälle näy.

Ja mikähän on se ison munan kokosi? Toisilla kun tuntuu 15 senttiä olevan iso, yksillä 18 cm, joillakin 20 cm ja joidenkin mukaan 25 cm.

Vierailija
60/175 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa ikänne ja kumppaneiden määrä. Toivon et teillä on reilusti yli sata etten tunne itteeni iha horoks ;) Oon 18 vuotias ja 15 miehen kanssa ollu sängyssä.

2 pitkää suhdetta ennen nykyistä miestäni. Ja yhtä ruotsalaista tapailin puolisen vuotta, mutta välimatka oli turha este, kun en todellakaan ollut halukas muuttamaan Ruotsiin. ;) Noiden välissä jokunen yhden yön avustaja vieraillut vällyissäni.

Ja neitsyys meni ihanalle ensirakkaudelle, jonka kanssa seurustelin yhteensä 7 vuotta 14-vuotiaana. Naisia en ole kokeillut. Enkä varmaan kokeilekaan. ;)

Tällaista. ;)