Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seksikumppanien määrä

Vierailija
30.06.2011 |

Kertokaa ikänne ja kumppaneiden määrä. Toivon et teillä on reilusti yli sata etten tunne itteeni iha horoks ;)

Oon 18 vuotias ja 15 miehen kanssa ollu sängyssä.

Kommentit (175)

Vierailija
61/175 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

23v, kumppaneita 20.

Vierailija
62/175 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 27-vuotias nainen, enkä ole ollut yhdynnässä koskaan. Ei sillä, ettei tarjouksia/tilaisuuksia olisi tullut.. Mutta haluan säästää itseni mahd. aviomiehelleni, edelleen. Hauskaa (vai onko..?), että tää on nykyään suurimmalle osalle ihmisistä niin käsittämätöntä, että kohta joku varmaan väittää, että olen provo tai lestadiolainen.

Kertoi kaipaavansa neitsyttä vaimoa tai harmitteli kun vaimollaan oli aiempia kokemuksia. Eli ei tuo nyt mitään tavatonta ole. Ehtii sitä sänkyyn vielä vanhempanakin.

Itse odotin siihen asti kun löysin naisen, jonka kanssa saatoin kuvitella yhteistä elämää eläväni. Vaikka tilaisuuksia olisi toki ollut minullakin jo aiemmin, mutta joku niissä ei vaan tuntunut oikealta. Nyt ollaan oltu yhdessä reilu 15 vuotta ja kumpikin vain toistemme kanssa sekstailtu. Tylsää kai monen mielestä, mutta sopii meille :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/175 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä stressaat?

7,6 kg se on 5 x 1,5 litran cola pulloa – ihan sama oletko mandingo vai average 14cm sen jälkeen pistä ne pullot pyödälle ja mieti. Tai 3 kg se on 2 x 1,5l cola pulloa....

Jos haluat hyvää puutyötä huonakaluihin minne menet? - puusepän luo

Jos haluat hienoja metalli työstöjä minne menet? - sepän luo

Jos haluat huoltaa autosi minne menet? - merkkihuoltoon

Jos haluat hyvää ruokaa minne menet? - hyvään ravintolaan

Jos haluat uudet purjeet purjeveneesi minne menet? - purjeneulomoon.

Loogisesti...

Jos haluat hyvää seksiä minne menet? - huorataloon.

Jos haluat tehdä yhden lisää pienistä kullleista valittavan akan mitä teet? - lapsen ja kerrot tämän palstan osoitteen....

Vierailija
64/175 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehiä n. 60, naisia 2.

Itse siis olen nainen :)

Vierailija
65/175 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau mikä nainen miehesi on onnen pekka

Vierailija
66/175 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen nainen ja 25 kanssa ollut...

Vierailija
67/175 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen, 43 v. väittäisin, että olen ollut n. 100 miehen kanssa. Ei ole ollut noita tapana kirjata ylös, nauttinut olen ja elänyt, saanut. Viimeiset 10 vuotta tosin parisuhteessa, eli voi ajatella niin, että 33 ikävuoteen mennessä on tuo kokemus karttunut.

Vierailija
68/175 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 kumppania. 1. seurustelusuhde, 2. avioliitto, 3. avoliitto ja lapset (tulevaisuudessa myös avioliitto)

Vierailija
69/175 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

673 Naista olen pannut. Aloitin 15v.

Vierailija
70/175 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi että 30-35 miestä, ei naisia. 2x naimisissa, 5 lasta. 15.v menetin neittsyyteni poikaystävälle jonka kans oli 2 vuotta. Vain muutama 1 illan juttu, muut vakipanoja

Vierailija
71/175 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 26-v, yhdynnässä olen ollut seitsemän kanssa, käsikopelolla olen leikkinyt vielä kahden muunkin kanssa, kerran katsellut masturbointia, harrastanut puhelinseksiä, piiskannut pari kertaa, ollut muutaman kerran piiskattavana, harrastanut kinkyjuttuja. Jos nämäkin lasketaan seksiksi, olen harrastanut seksiä kahden, kolmentoista ihmisen kanssa. Voisi olla enemmänkin, kunhan seksi - ja seksikumppanit olisivat hyviä. Ikävintähän on tapailla vastakkaisen sukupuolen edustajaa tositarkoituksella, ja huomata ensikerralla seksin olevan huonoa. Jos seksipartnereiden runsas määrä johtuu siitä, että etsii mahdollisimman laadukasta seksiä (ja ehkäisystä on huolehdittu), on se minusta tosi hyvä asia. Jos niiden määrä johtuu huonosta itsetunnosta, sitoutumiskammosta tai piittaamattomuudesta... No, se ei oikeastaan ole minun asiani.

Älä ap tunne itseäsi horoksi, ja jos välttämättä on pakko tuntea, älä ajattele asiaa negatiivisena. Mitä se kenellekään kuuluu, ketä nait ja kuinka usein? Naiminen on ihmisen perustarve, eikä naintikumppaneiden vähäinen määrä saa olla mikään itseisarvo tai ideaali. En näe mitään perustetta sellaiseen. Minun kumppanini saa olla "lutka", hänen täytyy olla "lutka", hänen täytyy haluta nauttia seksistä ja antaa sitä, täytyy olla kokeilunhaluinen. Jätän siveelliset ihmiset ilomielin muille, meillä ei voi olla paljoakaan yhteistä.

Vierailija
72/175 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 naisen kanssa olen ollut, joista kahden kanssa seurustellut pitkään. miehet siis täysin testaamatta.

Vierailija
73/175 |
18.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 miestä. Viimeisen kanssa olen ollut yhdessä vähän päälle 10 vuotta. Nainen 31 vuotta.

Vierailija
74/175 |
18.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vain yksi seksikumppani, vaimo.

Olen vaimolleni myös ensimmäinen seksikumppani.

Ja kyllä, olemme ylpeitä siitä.

Vierailija
75/175 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

17v ja 14.. 9 naista ja 5 miestä

Vierailija
76/175 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidemmässä suhteessa 7 Naisen kanssa ja Hutsuja noista noin 10, lähinnä muista kulttureista. Nykyään uskollinen ja tyytyväinen kun löysin kanssani yhtä himokkaan Naisen joka haluaa aina ja on estoton.. =)

Vierailija
77/175 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

32.v ja joku 50 miestä ja muutama nainen!!

Vierailija
78/175 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin laskemisen siinä viidenkymmenen kohdalla, mutta arvioisin harrastaneeni seksiä noin 70-75 naisen kanssa. Pidän tätä siinä mielessä "kovana" määränä, että olen 21-vuotiaasta alkaen aina ollut seurustelu/tapailusuhteessa ja määrä alkoi kunnolla kertyä vasta helsinkiin muutettuani. Joukossa on aika vähän vain yhteen iltaan jääneitä kokemuksia. Detaljina voisi sanoa, että naimisissa olevia / seurustelevia naisia noista on ollut varmasti parisenkymmentä. Valtaosa työn kautta tutuksi alunperin tulleita. Toisena detaljina voisi lisätä, että harvinaisen vähän ne naisetkaan kondomia vaatii käytettäväksi ja viimeistään toisella-kolmannella kerralla sen käyttö on melkein poikkeuksetta miehestä kiinni. Kolmas detalji olkoon se, että hyvin monenlaisia seksimieltymyksiä naisilla on. Esimerkiksi kelpaa vaikka suihinotto, jota 95% kyllä tekee, mutta nielemiseen asti vain noin puolet. Anaalissa osumaprosentti on 10% luokkaa eli ihan tavallista se ei oman kokemukseni pohjalta ole. Ja minä olen siis 36v mies.

Vierailija
79/175 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 27-vuotias nainen, enkä ole ollut yhdynnässä koskaan. Ei sillä, ettei tarjouksia/tilaisuuksia olisi tullut.. Mutta haluan säästää itseni mahd. aviomiehelleni, edelleen. Hauskaa (vai onko..?), että tää on nykyään suurimmalle osalle ihmisistä niin käsittämätöntä, että kohta joku varmaan väittää, että olen provo tai lestadiolainen.

Niin, mä olin päälle 30v ennenkuin seksiä halusin..mulla ei ollut syynä että olisin halunnut mahd. aviomiehelle säästää, halusin vain että se tuntuu oikealta. Ja juu..olihan se. Sen jälkeen olen ollut 2 muun miehen kanssa, ei yhden yön suhteita ollenkaan. Nyt kyllä on sellainen fiilis että seksiä tekisi mieli enemmän kuin tällä hetkellä saan. Jokainen meistähän on yksilö ja ehkä näihinkin asioihin kypsyy hitaammin... tai sitten on hiipivä 40-villitys lähestymässä ;))

Vierailija
80/175 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin laskemisen siinä viidenkymmenen kohdalla, mutta arvioisin harrastaneeni seksiä noin 70-75 naisen kanssa. Pidän tätä siinä mielessä "kovana" määränä, että olen 21-vuotiaasta alkaen aina ollut seurustelu/tapailusuhteessa ja määrä alkoi kunnolla kertyä vasta helsinkiin muutettuani. Joukossa on aika vähän vain yhteen iltaan jääneitä kokemuksia. Detaljina voisi sanoa, että naimisissa olevia / seurustelevia naisia noista on ollut varmasti parisenkymmentä. Valtaosa työn kautta tutuksi alunperin tulleita. Toisena detaljina voisi lisätä, että harvinaisen vähän ne naisetkaan kondomia vaatii käytettäväksi ja viimeistään toisella-kolmannella kerralla sen käyttö on melkein poikkeuksetta miehestä kiinni. Kolmas detalji olkoon se, että hyvin monenlaisia seksimieltymyksiä naisilla on. Esimerkiksi kelpaa vaikka suihinotto, jota 95% kyllä tekee, mutta nielemiseen asti vain noin puolet. Anaalissa osumaprosentti on 10% luokkaa eli ihan tavallista se ei oman kokemukseni pohjalta ole. Ja minä olen siis 36v mies.

Huh ja hei. Todellisuutesi upposi.

Joo ei.

N35v.