Seksikumppanien määrä
Kertokaa ikänne ja kumppaneiden määrä. Toivon et teillä on reilusti yli sata etten tunne itteeni iha horoks ;)
Oon 18 vuotias ja 15 miehen kanssa ollu sängyssä.
Kommentit (175)
Heippa, olen 26 vuotias nainen ja miehiä ollut noin 150. Olen ollut sekä pitkissä että lyhyissä suhteissa, niiden välissä kerennyt kartuttamaan kokemusta enemmän. Mieheni joka on 10v vanhempi, luku on suunnilleen tuplasti isompi. Eipä tarvitse enään haikailla muiden perään ja voi rauhassa keskittyä olemaan lopun elämäänsä vaan yhden kanssa kun takana on tarpeeksi kokemusta! :)
Olet täysi oikeassa minua kiihotta jos nainen osaa sanoa mitä haluaa eikä ole mikään panoreikä. Hyi helvetti jos on vaan jalat levällään ja sanoo että tule sit tai ei sano mitään. Minun suurin kunnia on se että nainen todella nauttii ja saa siitä hyvänolon tunteen ja todella nauttii olevansa nainen. Tissien koollakaan ei ole merkitystä nautinnon suhteen, minun nykyisellä naisella on niin sanotut keskikokoiset tissit ja ihanan pehmeät eikä mitkään kivitissit, jokainen tykkää mistä tykkää, yksi asia on varma ettää meillä ei ainakaan ole päänsärkyä illalla. Me olemme kummatkin pedagogeja vaikuttaako asiaan, en usko. Me voidaan olla illalla suikun jälkeen alasti ja minä hieron hänen selkäänsä ja pakaroitaan ja tissit ja reidet , hän nauttii olevansa nainen ja monesti kysyy miksi teet niin hyvää en ole koskaan aikaisemmin saanut sitä tunnetta. Minulla on 2 melkein aikusta lasta ja hänellä ei yhtään.
Jos sua panettaa älä häpeä sitä vaan ole nainen, tiedän kokekemuksesta jos impi 30 saakka niin ei voi enää nauttia samalla tavalla.
Voin naida myöskin tuolilla ja sohvalla ja missä tahansa, mutta nautin kun nainen osaa olla nainen ja myöskin ottaa miehestä minkä haluaa, ei ole tukka naama tissit ja vittu joka tekee naisen vaan hänen olemuksensa, että uskaltaa olla oma itsensä.
Harva nainen varmaan pystyisi elämänsä aikana oleen yhtä monen miehen kanssa kun äitini. Sillä oli eri mies joka helvetin viikonloppu ja jouduin pienestä asti kuuntelemaan sitä naimista. Oma seksualisuuteni on kärsinyt siitä pahoin.
Moi, mieheni oli ensimmäinen, kun menimme naimisiin nuorena. Nyt miehiä on ollut minulla 7 tai 8 ja edelleen saman miehen kanssa onnellisesti naimisissa. Enkä ole pettänyt.
Kerran nukuin humalani yhden miehen vieressä ja pieni epäilys on, että hän olisi pannut mua unissani. Mulle ihan sama, ajatuksena kiihottava.
Arviolta 35, tarkkaa lukua vaikea sanoa. Neitsyys lähti noin kolme vuotta sitten. Kysymys "olenko huora" on typerä. En ole. Tykkään vaan panna. Ei mun tarvitse siitä rahaa pyytää.
En täysin ymmärrä ihmisiä, joita häiritsee seurustelukumppanin/aviopuolison entiset. Tietysti jos ero on valtava, kuten jos vaikka itse astelisin alttarille neitsyen kanssa. Mutta mitä väliä sillä on, jos puolisolla on ollu aiemmin alle viisikin partneria, erityisesti jos itselläkin on ollut? Harva löytää oikean ensimmäisellä kerralla. Itse ottaisin mielummin kokeneen, kuin kokemattoman.
Toisaalta, jos joskus lapsia saan, en ikinä haluaisi hänelle näin montaa seksipartneria.
On tuo kyllä aikas paljon. Järkyttynyt olisin jos tyttäreni ois toiminu samallatavoin :o
on ollut kaksi ennen minua. 1 vei neitsyyden häneltä (jonka todistin valitettavasti vierestä) ja toisen kanssa rakasteli 3 kertaa. Sen jälkeen vai minun kanssa. Nuo aikaisemmat häiritsee minua silti vaikkei niitä montaa ole.
Tuollaisella määrällä voi olla vaikea löytää kunnon parisuhdetta..
Kertokaa ikänne ja kumppaneiden määrä. Toivon et teillä on reilusti yli sata etten tunne itteeni iha horoks ;)
Yhteensä:
936 täysosumaa
12 suutaria
3 lerppua
-------------
yht. 951 hoitoa + kirjaamaton määrä samojen hoitojen bylsimistä.
Noista onnistuneista:
360 suostui anaaliin
623 antoi lennättää nieluun
554 nieli
Ikä 37 ja mies.
Yhteensä:
936 täysosumaa
12 suutaria
3 lerppua
-------------
yht. 951 hoitoa + kirjaamaton määrä samojen hoitojen bylsimistä.Noista onnistuneista:
360 suostui anaaliin
623 antoi lennättää nieluun
554 nieliIkä 37 ja mies.
Minä kun olen joutunut olemaan vaan sähköjäniksenä :( toivottavasti seuraavassa elämässä edes sonni. On minullakin ollut penaali ja leijojakin lennätellyt...mutta mikä ihmeen nieli...minullakin jokunen katiska jossa on tosin nielu (nyt en tarkoita autoani). Suutarille vein vanhat 286 lerput, muistaakseni siinä koneessa oli DOS 3.1, vaihdettiin korppu asema lerpun tilalle. Sitten näin onnekseni naapurin Lyylin! :) Kerran on ollut siis läheltä piti tilanne...
30 v ja noin 25 kumppania. Nyt miehen kanssa yhdessä jo viidettä vuotta. Eli "rakka" opiskeluaika :)
Ihan liikaa kumppaneita. Ehkä 100-130. En tiedä. Välillä ollut viikkojenkin taukoja ja sitten sellaisia viikkoja, että melkein joka ilta baarista on joku mukaan tarttunu. Ikää nyt 25. Neitsyys meni 13-vuotiaana ja nyt reilussa 10 vuodessa on kyllä tullut sähellettyä aika typerästi miesten kanssa. Jaa... on niitä kyllä naisiakin ollut... Ihme kyllä ei ole mitään tauteja tullut - ei edes klamydiaa, joka on useille paaaljooon vähemmän panokavereita kokeneille ystävilleni on osunut. Kumin käyttö onneksi on menny veriin jo teininä. Mulle ongelma on alkoholi, joka saa minut aivan sekopäisen kiimaiseksi. Panettaa muutaman siiderin jälkeen niin, ettei juuri ole väliä onko siellä jalkovälissä muna vai pillu. Kunhan vaan saa tarpeet tyydytettyä. Nyt on kyllä oma toiminta alkanu aika paljon vaivaamaan ja tekis mieli rauhoittua. Parisuhteetkin aina kaatuu mun hölmöilyihin. Mutta kai tässä pitäis absolutistiksi ryhtyä että homman saisi haltuun...
1 kumppani kuten pari vuotta nuoremmalla vaimollanikin
Eikö toi nyt ole aika sairasta!! Ihan oikeasti!! Olette keski-ikäisiä ja kummallakin 1 kumppani. Ei hyvältä tulevaisuus näytä...
Neljän kanssa olen yhdyntänyt, joista kaksi jälkimmäisetä olen päästänyt anukseeni. Kaikilta olen ottanut suihin ja niellyt. Neitsyyden menetin 15-vuotiaana. Ikinä en ole ensitreffeillä antanut. Toisella kylläkin.
Sitten kerran baari-illan päätteeksi päädyin harrastamaan suuseksiä (puolin ja toisin), joten siitä puolikas seksikerta. En laske tätä silloisen pitkäaikaisen kumppanini pettämiseksi. Seuraavaa kylläkin, kun jäin kokonaan toisen miehen matkaan. Ja sillä matkalla olen vieläkin.
Seksi on seksiä. Teinivuosina en saanut orgasmia, edellisen kumppanin kanssa silloin tällöin ja nykyisen kanssa lähes aina. Suhteilleni on ollut yhteistä se, että seksiä on harrastettu kuukautisista huolimatta 4-5 kertaa viikossa. Myös nyt lapsen saannin jälkeen.
Minkä sille voi kun se on vaan kivaa. Syrjähyppy on niin helppo järjestääkin. Minulla on ollut ehkä 80 miestä. Joskus suunniteltu tapaaminen ja joskus satunnainen. Olen saanut sekä hyvää että huonoa seksiä. Onneksi useimmiten hyvää ;) Joitakin näen edelleen, varsinkin loistavia.
Miehissä on eroja...