Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitenkä teidän aatto sujui, meillä mies joi päänsä täyteen

Vierailija
24.06.2011 |

alkoi haukkua minua ja sammui äsken. Ei tää ole eka kerta, mutta v---taa kumminkin.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitleröi se. Ajele päälaki kaljuksi. Riisu se alasti, laita sille omat alusvaatteesi päälle ja sano aamulle että se puki ne itse ja sanoi olevansa kaunis ennen kuin sammui.

:D :D

Toi olis niin hyvä, koska jos mies oikeasti sammuu, niin se häpeis niin paljon, ettei

kovin äkkiä uusis tollasta sammumiskänniään?

hemmetti, jos olis yksikään mun tuntemistani, joilla on tapana haukkua eukkoa, niin turpiin tulis tuollaisista tempuista. Eikä ne mitään häpeä, vaikka luulisivatkin omiksi teoikseen.

Vierailija
22/45 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lähti torstai-iltana kaveriporukalla baariin ja vielä perjantai alkuillasta ei ollut saapunut kotiin. Eli minä kolmen lapsen kanssa laitettiin hyvää ruokaa ja herkuteltiin, pelailtiin ja oltiin vaan. Mukavaa kyllä oli, mutta...mies puuttui. Saapui sitten joskus kun olimme jo nukkumassa. Näin on ollut viime aikoina useinkin...alkaa olla lopun alkua tää meidän yhteiselämä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

katseltiin päivällä leffaa,käytiin rannalla jätskillä ja pyöräilemässä,illalla tehtiin yhdessä hyvää ruokaa ja grillattiin,kokkoa ei enää jaksettu mennä katsomaan.

Ai niin,joinhan mä 2 lasia punkkua :)

Vierailija
24/45 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies häipyi sanomatta mitään (ei riitoja yms) Tuli aamulla järkyttävässä kännissä ja kuten yleensä, haukkui mut ja mun isommat lapset.

Vierailija
25/45 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta lähdetään ystävn mökille päivän visiitille. Aamu mennyt sinne herkkuja tehdessä :)

Vierailija
26/45 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen sulkeuduttua istuttiin heti Naantalin rannassa syömässä jäätelö ja nauttien aurinkoisesta illasta. Sitten ajeltiin kotiin lasten nukkuessa autossa. Meillä oli ihana ja leppoinen aattoilta.

Sinäkin voit sellaisen halutessasi saada. Mistäsi et voi muuttaa mutta voit erota miehestä.

Vierailija
27/45 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nurtsin leikkausta, pihatöitä, grillin kokoaminen... Käytiin Macissä tyylikkäästi Juhannusaterialla, kun yhtäkkiä se grillaus ei huvittanutkaan... Tein muksujen kanssa vihtoja, illalla juotiin saunan jälkeen miehen kanssa kuoharia ja olutta ja yöllä miehen kanssa pantiin!

Nyt aamulla siivottu, valmistelen ruokaa ja mennään pihatöihin koko perhe, jos ei kauheasti sada.

Normi perhejuhannus eli ei olla päissään ja vain ollaan yhdessä koko perhe. Mielestäni olemme ihan onnellisia.

Vierailija
28/45 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä piti olla perhejuhannus mutta... kun kaverit soittaa niin siinä edelleen perhe jää kakkoseksi. Mies lähti siis kaveriensa kanssa juhannuksen viettoon ja minä ja lapset olimme kotona. Syötiin ja saunottiin ja katsottiin elokuva.

Minun juhannusjuomani oli limsa,koska imetän.

Mieskin kotiutui aamuyöstä ja haisee niin vanhalle viinalle ettei tosikaan.. lie mukavaa ollut.

Vierailija
29/45 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oletin (ja aamulla yhdessä osittain sovittiin):

Siivotaan yhdessä, mies ulkoiluttaa 1v:tä sen aikaa kun mä imuroin ja pesen lattiat. Vaihdetaan lakanat. Sitten haetaan koivuja ja vihta-ainekset. klo 17 syödään ja myöhemmin saunotaan. SITTEN VASTA mies korkkaa juhannusjuomat, mä laitan 1v:n nukkumaan ja juon olusen. Ehkä yöpalaa grillaten.

Todellisuudessa:

Siivous yhdessä tarkoitti sitä, että heti kun silmä vältti, mies istui sohvalla. Minä sitten käytännössä tein kaiken. Mies onnistui viikkaamaan pyykit ja puoliksi täyttämään astianpesukoneen. 1v:n ulkoilutus tarkoitti 10 min pyrähdystä korttelin ympäri ja sieltä suoraan autotalliin piilopullolle.

Koivut ja vihdat jäi hakematta, sänky ilman puhtaita lakanoita, mies sammui sohvalle klo 15.

Minä ja 1v syötiin klo 17, uusiaperunoita ja munavoita ja salaattia. Lämmitin itselleni saunan, kun naapuri tuli katsomaan lapsen perään. Illalla laitoin lapsen nukkumaan ja laitoin lakanat omalle puolelleni sänkyä. Mies heräsi klo 23 ja ihmetteli kun olen niin vihainen. Miksiköhän?????

Vierailija
30/45 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai juopotteleeko av mammat oikeesti näin vähän?

EN USKO!

Mä oon ainaskin paksuna rv38 ettei sen takii oikeen maistu tuo holillinen juoma...mää kattelen asiaa uudemman kerran sitte noin puolen vuoden päästä ;)

Mut en mäkään usko et tääl näin paljon holittomia on

-14-

Tosin meillä ei kumpikaan juuri juo muutenkaan, en ole nähnyt koskaan mieheni juovan kahta olutta enempää eikä hänkään ole nähnyt minua humalassa. Se ei oikeen oo meidän juttu vaan...

Vierailija
31/45 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

juhannuksen veljeni perheen kanssa. Leikittiin, grillailtiin pitkän kaavan mukaan (johtuen pienestä grillistä...) ja höpöteltiin. Oli tosi kivaa olla yhdessä ja kolme taaperoa touhusivat niin, että illalla uni tuli nopeasti ja äiti sai ottaa juhannuksen kunniaksi lasillisen kuoharia. Nyt seuraillaan minkälaiseksi tuo ilma kehittyy ja sitten tehdään suunnitelmia tälle päivälle.

Ja kyllä, tuossa lasillisessa kuoharia oli minun koko juhannusjuomat alkoholilla höystettynä. Kaikkien juhannukseen kun tuo Kuningas Alkoholi ei kuulu vaikka jotkut eivät sitä näytä ymmärtävän.

Vierailija
32/45 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten leivoin marjapiirakan. Mies kävi juoksulenkillä ja menimme saunaan, mukana taaperomme. Tein karjalanpaistin uuniin ja mies laittoi uudet perunat ja porkkanaraasteen. Joi kaksi alkoholitonta olutta. Illalla autoilimme läheisen järven rantaan ja teimme pienen kävelylenkin.

Olen viimeisilläni raskaana ja odottelemme synnytystä. Normaalisti viikonloppuisin juomme vähän hyvää viiniä ruoan kanssa.

Vierailija
33/45 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ei meilläkään alkoholi merkitse kummempia. Käytiin illalla ulkoilemassa ja sukulaisilla, sitten keskiyöllä oli kokko. Itse jäin nuorimman kanssa kotiin, mutta mies kävi siellä kokolla kahden vanhemman kanssa. Ostin tuos torstaina yhden olut tölkin, Juhannusta varten, jos saunoisi, niin saunajuomaksi. Ei ole vielä saunottu, joten ei ole sitä juotu. Ehkä tänään Juhannuspäivänä. Voi myös taas käydä, että tuokin olut jää vaan jääkaappiin ja annan sitten joskus jollekin ruokavieraalle ruokajuomaksi. Ulkona on muuten niin hirvittavästi hyttysiä, ettei siellä paljon voi olla.

Vierailija
34/45 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vedin kunnon perskännit kun meidän juhannukseen ei oikeen tuo jeesustelu kuulu, vaikka kaikki ei sitä ymmärräkkään.

Olin niin tillintallin, että hyvää teki. Ihana puhdistautuminen ja nollaus. :)

Vierailija
35/45 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotosalla. Neljältä grillattiin, annoin siipalle kuoharia ja snapseja. Kuudelta lippu salkoon. Lapset kävivät keräämässä kukkia. Snapseja, sikarinpolttoa. Kekarat nukkumaan. Snapsi loppui, seksiä. Haluja enemmän kuin kykyjä.

Nyt mökille saunomaan. Onks mulla krapula vai ei.

Huomenna ale tai sit ei, illaksi oma meno.

Vierailija
36/45 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun 1v oli päiväunilla. sitten kun tyttö heräsi, syötiin ja käytiin pitkällä lenkillä rattaiden kanssa. Illalla leikittiin vielä ulkona ja kun tyttö meni iltatoimien jälkeen nukkumaan, saunoimme ja joimme pari siideriä miehen kanssa. Ihan kiva juhannus oli.

Vierailija
37/45 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään kovin juhlavaa siis ei meillä juhannukseen liittynyt, mutta oli ihanaa herätä aamulla niin hyvin levänneenä. Omaan juhannukseeni olen siis tyytyväinen.

Tänään yritän lasten takia jaksaa vähän jotain juhannustaikajuttuja viritellä. Ne eivät onneksi tajua että taiat taitavat liittyä enemmänkin aattoon.

Mies ei ota alkoholia nyt ollenkaan kun sillä on töitä huomenna, mä olen vähän tissuttelemassa.

Vierailija
38/45 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Englannissa ja täällähän juhannusta ei mitenkään tunneta tai vietetä. Mies (englantilainen) kuitenkin kajautti töistä tultuamme että Perkele, it's Juhannus! ja ehdotti että viettäisimme kotimaani muistelemisen merkeissä kunnon suomalaiskansallisen illan eli vetäisimme kännit ja naisimme (näin olen hänelle mennyt juhannuksenviettoa joskus kuvailemaan). :D No näin sitten tehtiin, hih, eli juotiin pullo kuoharia, hempeiltiin sohvalla ja sitten siirryttiin makuuhuoneeseen...

Vierailija
39/45 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sää suosinut, on grillattu, kalasteltu ja saunottu. Lenkillä pääsin käymään myös.

Vierailija
40/45 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vedin kunnon perskännit kun meidän juhannukseen ei oikeen tuo jeesustelu kuulu, vaikka kaikki ei sitä ymmärräkkään. Olin niin tillintallin, että hyvää teki. Ihana puhdistautuminen ja nollaus. :)