Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

oletteko jättäneet kauniin kodin ja eronneet?

Vierailija
30.05.2011 |

Miten olette sen jälkeen pärjänneet kun on avioliitto/avoliitto mennyt ja kaunis kotikin.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koti oli kaunis: keittiö rempattu viimeisen päälle juuri sellaiseksi kuin halusin. Nyt minulla on vähän kulahtanut keittiö ja liesituuletin huutaa kuin viimeistä päivää. Mutta olen sisustanut sen jälleen kauniiksi.

Ei voi muuta kuin katsoa valoa kohti. Vain siten selviää ja voittaa tämän kaiken.

Vierailija
2/6 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos tilanne olisi se niin tuskin miettisin menetettyä kaunista kotia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuhiljaa olen saanut kasattua uutta kotia, eihän täällä nyt kaikki ole vimpan päälle mutta mulla on jotain paljon arvokkaampaa kuin uusi talo ja kalliit mööpelit, mulla on nimittäin itsekunnioitusta!

Vierailija
4/6 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen voi voida paljon paremmin vaatimattomissakin oloissa, jos todella vaikea suhde ja puoliso saadaan pois elämästä. Onneen riittää varmastikin se, että saa laskut maksettua eikä joudu elämään köyhyysrajalla, ja jos tilanne puolison kanssa on todella paha, varmasti köyhyyskin kannattaa ennemmin kuin tappava parisuhde vaikka kulissit olisi kuinka hienot.

Vierailija
5/6 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

uuden itsesuunnitteleman ja sisustaman todella ihanan talon, pihankin tein, mutta nyt minulle on elämä.

Vierailija
6/6 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdyn edessäoleviin: saan paljon enemmän iloa elämääni siitä, että kukaan ei minulta vaadi mitään eikä kukaan kritisoi, kuin niistä neliöistä.