Mitenkä teidän aatto sujui, meillä mies joi päänsä täyteen
alkoi haukkua minua ja sammui äsken. Ei tää ole eka kerta, mutta v---taa kumminkin.
Kommentit (45)
paitsi että ennen sammumistaan mies herutteli vielä veljensä tyttöystävää. Hyvää juhannusta vaan mulle...
Voi hemmetti, oikeesti?! Multa jos kysyttäisiin, niin olisi niin entinen mies!
paitsi että ennen sammumistaan mies herutteli vielä veljensä tyttöystävää. Hyvää juhannusta vaan mulle...
Voi hemmetti, oikeesti?! Multa jos kysyttäisiin, niin olisi niin entinen mies!
En oikein tiedä kuinka asiaan suhtautuisi, kovin on mies katuvainen, mutta pahalta tuntuu silti. Meilllä on kolme lasta, joten ei viitsisi ihan hätiköidysti eroakaan ottaa
eivätkä surffaile netissä säälittävästi aurinkoisena juhannuspäivänä.
Itse teen just niin, koska juhannussuunnitelmat meni viime hetkessä uusiksi loukkaantumisen takia. Oli tarkoitus viettää kunnon saaristolaisjuhannus juhannussalkoineen ja tanssien kera, meitä olisi ollut yhdessä neljä perhettä lapsineen. Eilen olisi ohjelmassa ollut nyyttääriperiaattella kyhätty kalapöytä snapseineen, ja sitten sinne juhannussalolle ja saaristolaistansseihin, lapset kaikilla mukana, koska ilta alkaa lapsille suunnatulla diskolla. Tänään juhannuspäivänä olisi ollut vuorossa grilli-ilta samalla porukalla, ilta olisi jatkunut saunoen ja uiden, ja kyllä, viini olisi ehdottomasti kuulunut mukaan iltaan.
Me siis kuitenkin jouduttiin perumaan koko homma onnettomuuden takia, nyt ollaan kotona, syötiin vähän kaloja ja uusia perunoita kuitenkin, join yhden siiderin. Nukkumaan kello 22. En ole viettänyt näin rauhallista ja tylsää juhannusta sen jälkeen kun täytin 10.v. Lapset oli pettyneitä, olivat niin odottaneet meidän perinteistä juhannusta. Tänään grillataan enkä juo sitä yhtkään siideriä vahvojen särkylääkkeiden takia. TYLSÄÄ
Otin myös kunnon kännit, kävin kuuntelemassa loistavaa bändiä pubissa ja valvoin aamuviiteen tissutellen punaviiniä ja soittaen ilmakitaraa Bon Jovin tahdissa. Oli aivan mahtava ilta!
En koskaan ole väittänyt olevani pyhimys.