Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katkaisin välit äitiini, koska hän auttaa rahallisesti juoppoveljeäni

Vierailija
23.06.2011 |

ja jättää minut lapsineni pärjäämään omillani. Ei tarvitse mummon soitella, onhan hänellä juoppopoika, jota paapoa.

Kommentit (80)

Vierailija
41/80 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvittelee vilpittömästi että se raha auttaa sitä juoppoa??!! Eli on ehkä sinisilmäinen, mutta ei ilkeä? Oikeuttaako se laittamaan väkit poikki?

Vierailija
42/80 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 34 taitaa vaan kaivata kiiltävää kruunua itselleen!

Aah on se niin jaloa!

Itse asiassa mulle riittää hyvin se että itse pärjään elämässä. Sen takia muiden helpommalla pääsemiset ei haittaa, jaloa tai ei. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/80 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän äiti ole lapsensa elättänyt ja kasvattanut. Mutta sehän ei merkitse mitään.

Huh, mitä suhteita täällä ihmisillä on omiin vanhempiinsa. Miten noin katkeriksi ja pahansisuisiksi ihmisiksi on kasvettu?

ois juoppoa veljeään tai äitiään kohtaan jos ei itse mitään apua saa koskaan. Ihan hyvä ap että elät vaan omaa elämääsi!

Vierailija
44/80 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi hänellä ois mitään velvollisuutta ktsaella tuollaista typeryyttä ja jaksaa kantaa huolta heistä? Jos äiti on todella niin typerä eikä puhekaan tehoa niin olkoot mut apn ei tarvi jaksaa...

Vierailija
45/80 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika typeristä syistä katkaisette välit läheisiinne. Eikö ihmisille merkkaa enää mikään muu kuin raha?

Samalla tavallahan voisi ajatella että omat sisarukseni olisivat katkeria kun vanhemmat ovat avustaneet minua korkeakouluopintojen ajan, ja he ovat käyneet vain amiksen.. Olen siis saanut vuosia enemmän rahaa kuin he. ;P Mutta ei, kas kun meillä on yhteishenkeä ja rahasta ei tapella - koskaan. Se ei ole sen arvoista.

Aikuisen, lapsiakin tehneen henkilön pitäisi kyllä olla taloudellisesti riippumaton vanhhoista vanhemmistaan. Ihan sama se on ap:lle kuin veljelle. Todennäköisesti äiti säälii poikaansa eikä osaa auttaa muuten kuin taloudellisesti. Onko tämä edes tullut mieleen? Mitä jos omasta lapsestanne kasvaa narkkari/alkkis, ihanko kylmästi käännätte selkänne? Moni on kykenemätön auttamaan muuten kuin taloudellisesti.

Vierailija
46/80 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaksaa kuunnella äitinsä valitusta rahapulasta jos tämä on niin tyhmä että syytää rahansa juoppoon. Hyvä ap teit ihan oikein! Joku raja tosiaan sillä paapomisellakin! Paapokoot vaan mutta sun ei tarvi sitä katsella enää...

Vierailija
47/80 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hyvässä vanhempisuhteessa se paremmin pärjäävä tukee vanhempaansa. Tässä tilanteessa toinen saa apua ja toinen pikkusieluisena käyttää lapsiaan aseena mummolle kostamiseen.

Ymmärrän sua..äitis on niitä ihmisiä jotka kuluttavat kaiken energiansa ja auttamishalunsa vaan toiseen mut sun pitäis sit olla äitis tukena ja kuunnella narinaa, käydä auttamassa ja hoitaa hänet hautaan...niin se menee. Toiset saa, ottaa ja vaatii kun toiset sit antaa.

Vierailija
48/80 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvittelee vilpittömästi että se raha auttaa sitä juoppoa??!! Eli on ehkä sinisilmäinen, mutta ei ilkeä? Oikeuttaako se laittamaan väkit poikki?

On niin hyvä sanoa näin sivusta, että ei saa nataa rahaa juopolle lapselleen/lapsenlapselleen, mutta jospa kysymyksessä on pelko ja häpeä. Onkohan koskaan uhkaillut jotenkin. Sen verran tiedän näistä jutuista, että juopot kyllä osaavat

kiristää rahaa läheisiltään.

Vierailija
49/80 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en syydä rahaa vaan toisille oli heillä sit ongelmia tai ei...yleensähän ongelmat ovat ihan itse aiheutettuja ei niistä voi syyttää muita kuin itseään. Näitä mammanpoikia on muuten nähty he ovat aivan loistavia rahan kuppaamisessa mutta ei heistä vastuun kantoon ole...

Vierailija
50/80 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä mammas nyt tajuaa asian oikean laidan...se rahan jakaminen juopolle ei auta ja se jatkuu hamaan loppuun saakka niin se on.

Vierailija
51/80 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt sillä on juoppo ja idiootti lapsi.

Vierailija
52/80 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei varmasti ole kivaa vuodesta toiseen seurata miten toista vaan autetaan kun toinen jätetään omilleen. Ei varmasti ole kivaa myöskään kuunnella aina samaa narinaa siitä että äidillä ei ole rahaa kun jakaa sitä rahaansa juopolle joka vaan kuppaa aina vaan lisää ja lisää. Ap ymmärrän ettet jaksa sitä vuodesta toiseen.

Vierailija
53/80 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikäli hän ajautuu sivupolulle elämässään? Minulla on vanhemmuudesta aivan eri käsitys. Tosin auttamiseen ei aina tarvitse rahaa, mutta ap:n tilanteessa mummo tarvitsisi varmasti myös tukea siihen, miten pojan tilanne saataisiin ratkaistua.

en syydä rahaa vaan toisille oli heillä sit ongelmia tai ei...yleensähän ongelmat ovat ihan itse aiheutettuja ei niistä voi syyttää muita kuin itseään. Näitä mammanpoikia on muuten nähty he ovat aivan loistavia rahan kuppaamisessa mutta ei heistä vastuun kantoon ole...

Vierailija
54/80 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

juppous ei ole mikään sairaus jolle ei ole mitään tehtävissaä jos vaan halua on! Mua ärsyttää suunnattomasti nää jotka silittävät narkkareiden ja juoppojen päätä ja luuserit saavat jatkaa kuppaamistaan ja toisten hyväksi käyttämistä :(

Vierailija
55/80 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en rahaa jakamalla! Joku raja on kyllä auttamisellakin eli jos elvästi toisella ei ois mitään haluja tehdä mitään omien asioidensa eteen tykkäis vaan käyttää mua hyväkseen tekisin totta toki lopun sille!

Vierailija
56/80 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisyys niiden selviämiselle on paljon suurempi näin, kuin ap:n tyylillä eli lyömällä luuri korvaan, kun äiti purkaa huoliaan. Mutta asioiden halki puhuminen näyttää tämäkin ketjun perusteella olevan harvinaista. Onneksi meillä sentään osataan vielä tuo taito.

ehkä mammas nyt tajuaa asian oikean laidan...se rahan jakaminen juopolle ei auta ja se jatkuu hamaan loppuun saakka niin se on.

Vierailija
57/80 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko jotain muuta yritetty tai onko hän itse koittanut veljeään ja äitiään auttaa. Hänelle tärkeintä on se, että hän ei saa rahaa ja siitä syystä mummo ei näe lapsenlapsiaan.

Aikuista?

mutta en rahaa jakamalla! Joku raja on kyllä auttamisellakin eli jos elvästi toisella ei ois mitään haluja tehdä mitään omien asioidensa eteen tykkäis vaan käyttää mua hyväkseen tekisin totta toki lopun sille!

Vierailija
58/80 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka on kenties miten monta kertaa yrittänyt luusereita auttaa. Kummasti muuten olis eri ääni kellossa jos juoppo oliskin tytär ja poika täällä valittaiis tilannetta :D se on tää kaksinaismoralismia ja ajatus siitä että tyätrten pitää vaan jaksaa sietää pojat saa tehdämitä huvittaa...

Vierailija
59/80 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin miksi aplla ois jotain velvollusuutta auttaa? Apn tilanne varmasti ikävä jos pitkään jo sama peli jatkunut ja aina saa olla ymmärtämässä, kuuntelemassa ja jaksamassa. Nää luuserit juopot aikamiespojat on pahinta mitä kuvitella saattaa. Nehyän on pahimpia kuppareita mitä maailma päällään kantaa ja juuri niitäjotka tutkimustenkin mukaan käyvät äideiltään viimeisetkin pennoset hakemassa viinaansa. ei tuolle tule loppua muuten kuin laittamalla sille stoppi! Ap sä voit oikein hyvin nyt pestä kätes koko paskasta!

Vierailija
60/80 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

osat oliskin toisin päin eli juoppo tytär kuppais rahaa äidiltään ja poika ei sietäisi tätä...heh huvittavaa :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi