Onko normaalia, että ollaan anopin kanssa bestiksiä?
Meillä tilanne on siis, että olen miestäni 9 vuotta vanhempi. Anopillani on kaksi lasta, joista mieheni on vanhempi. Hän on saanut mieheni ollenssaan 16-vuotias, joten meillä ei ole kovinkaan paljoa ikäeroa :D. Hieman erikoiselta tuntuu koko asetelma, mutta olemme kuin paita ja peppu, käymme yhdessä ravintolassa, shoppailemassa, uimahallissa ym. Ollaan parhaita kaveruksia, eikä miestäni haittaa ollenkaan :D. Tuntuuko tämä teidän mielestänne erikoiselta?
Kommentit (5)
pakko kysyä että miten teiän ikäero 9 v on tuntunut??olin nimittäin rakastunut itseäni 10 v nuorempaan mieheen ja tiedän ettei hän ole unohtanu mua vieläkään..aattelin aina että olen liian vanha,mut hänen seuras ei koskaa aateltu ikää vaan jotenki vaan kaikki toimi..
Ollaan miehen kanssa melko samalla aaltopituudella. Pidän miestäni keskivertoa ikäistä miestään kypsempänä, joten ei ole tuottanut vaikeuksia, toki hieman jännältä tuntuu, jos ajattelee, mitä mies teki silloin, kun minä olin yläkoulussa :D.
Ap
hienoa, että olette ystävystyneet! :) Minullakin mukava anoppi, muttei ihan bestiksiä olla, hyvin kyl tullaan juttuun.
anopin kuuluu lähtökohtaisesti pitää miniää "liian huonona" hänen pojalleen, oli miniä (tai poika) millainen tahansa. Kaikki hetket jotka anoppi ja miniä joutuvat samassa tilassa viettämään tulee olla keskinäistä kyräilyä, ja vittumaisia kommentteja täynnään.
Mutta ei kuulosta hirveen erikoiseltakaan...:) Harvoin anoppi on edes samaa sukupolvea. Jos sulla kiva mies, niin varmaan äitikin on samaa kamaa:)