Te miehet, jotka haluatte lapsia, mikä siihen on syynä?
Kommentit (43)
Vaimo. Me kuulemma haluamme lapsia. Toisin sanoen, minulla ei ihmeemmin ole sananvaltaa tässä.
Vierailija kirjoitti:
Vaimo. Me kuulemma haluamme lapsia. Toisin sanoen, minulla ei ihmeemmin ole sananvaltaa tässä.
Nössö.
isi tytär fantasiat. traumojen siirtäminen omaan jälkikasvuun. kulissi homoudelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nössö.
No jaa, seksiä on paljon ja se on kiihkeää, joten ei kai tässä valittaakaan viitsi. Olen mielelläni nössö.
Christiiina kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän se on, että nainen päättää lapsiluvun.
Öö mitä? Miksi? Millä perusteella?
Mulla on hyvät geenit, melkein velvollisuus laittaa ne kiertämään. Olen pitkä, komea ja älykäs, palkkakin hyvä. Pystyn elättämään perheeni.
Pääsyynä olisi vastuullinen elämä ja naisen kanssa geenien yhdistyminen. Jos on ihana nainen niin lopputulos ja kasvatusprosessi olisi erittäin kiinnostavia.
Vähintään 3 ja Poika kiinnostaisi enemmän ja olisi muutama ehtikin elämäntilanteelle ettei tarvitsisi lapsia hoitaa kokoajan. Itseäni ei ainakaan kiinnosta kaikesta, sekä naiseni kaikesta, luopuminen lastenkasvauksen takia. Toisin sanoen tarvii olla tarpeeksi massia jotta saa lapselle hoitoa myös vapaa-ajalle. Tai sitten joku outo kommuunijärjestelmä jossa useampi pariskunta hoitaa vuorotellen kaikkien lapsia. Sitten on muitakin järjestelmiä joilla pääsee ainaisesta lapsen vastaamisesta eroon ja ettei menetä elämänsä naista joksikin pirttihirmuksi.
TS. En usko yhtään nykyaikaiseen romantisoituun perhe systeemiin jossa kaksi henkilöä uhraa kaiken yhteisen aikansa
ja unelmansa lapsille. Ei ne ole niin kiinnostavia ja joku pyytteettön vanhemman rakkaus on vain elokuvamyyttiä. Mutta silti haluaisin niitä ja on suunnitelmia miten se toimisi.
Tinderissä viestittelin erään 32-vuotiaan miehen kanssa, jolta kysyin, että onko hän ajatellut, että haluaisiko hän lapsia joskus. Tähän hän vastasi, että kyllä hän on päättänyt hankkia joskus lapsen, sillä muuten hänen sukunsa sammuu, kun hänen isosiskokaan ei aio hankkia lapsia. Eli miehen motivaatio lapsen hankintaan on se, ettei suku sammu.
En tiedä. Syy voi olla geneettinen tai joku "häiriö" aivoissa lapsuudessa. Niin kauan kuin voin muistaa olen aina halunnut lapsia.
Yks tindermies sanoi että kun kaikilla kavereillakin on ja niistä olisi hänelle hyötyä.
Christiiina kirjoitti:
Sitten jotkut miehet sanovat, että he haluavat omia lapsia, mutta heille ei käy se, että naisella on lapsi(a) jo ennestään. Jos ne miehet oikeasti pitävät lapsista, ei heitä silloin pitäisi haitata jo olemassa olevat naisen lapset (ja sama asia sukupuolet toisinpäin).
Minulle lapset ovat ennen kaikkea todiste omasta miehuudestani. Siis juuri minun siemeneni on niin väkevää, että se syrjäytti kilpailevien miesten sperman ja tiineytti naiseni. Sen takia vieraat lapset on ehdoton ei naisella.
Vierailija kirjoitti:
Minulle lapset ovat ennen kaikkea todiste omasta miehuudestani. Siis juuri minun siemeneni on niin väkevää, että se syrjäytti kilpailevien miesten sperman ja tiineytti naiseni. Sen takia vieraat lapset on ehdoton ei naisella.
Pidätkö sinä edes lapsista ja lapsiperhearjesta?
Vierailija kirjoitti:
Oletko vajavainen lapsi? Don't stick your dick in crazy.
Tykkään lapsista