TRUPLIEN lokakuun viimeinen maanantai
Kommentit (54)
Tiitikkä! Tsemppiä vaan kokeiden korjailuun! Oohan oikein oikein tiukkana halloweenin kunniaks! ;)
Katzu! Jos sua ei huvita kelaan mennä paikan päälle, niin ne vastaa kyllä tosi nopsaan sähköpostillakin! Just taas itse kyselin noista hoitorahoista ym ja sain vastauksen miltei samantien!
Marieela parka! Ei käy kateeks, toivottavasti helpottaa nopsaan nuo sun pahoinvoinnit. Kyllä se hitusen rajottaa elämää, jos ei viiti yrjöpussukan kanssa tallailla katuja pitkin! =)
Talvikki! Voi miten mä kadehdin tuollasa painonnousua! Molempien kohdalla tuli itselle parikymmentä kiloa, ekassa vajaa ja tokassa ylikin. Vaikken tosiaankaan syöny juuri mitään, kun voin aika pitkään pahoin. No mulla vaikutti varmaan ne kilpparihäiriöt, saas nähdä mitenkä paljon sitä turpois kolmannessa, jos niin pitkälle päästään..Ja kun tätä painoa on jo ennen raskauttakin " mukavasti" (hah!) niin ei ihme, että muistutin sinivalasta..
Eiköhän se veden määrä ollu normaalin rajoissa, jos niin kerran korttiinkin kirjotti, ei kai se nyt muuten niin muuttas mielipidettään lennossa.
Miitsu! Vauvaunet on ihania! =)
Halloweenista!
Meillä ei myöskään sitä juuri vietetä. Tänä vuonna olin kasvattunu kurpitsan lyhtyä varten, mutta sekin jäi laittamatta, kun en osannu päättää, että mikä päivä sitä ylipäätään pitäs viettää. Niin ristiriitasia tietoja ja mielipiteitä näyttää päivästä olevan.
Me ollaan oltu tänään jo leikipuistossa ja esikoistyttö jäi sinne tunniksi ihan yksinään ja oli tosi reipas ollu! Jipii! Tästä se lähtee!
Nyt safkan värkkäykseen!
Muksaa päivää kaikille!
Joululahjoista!
Mä oon jo hommannu ekat lahjat kummilapsille ja heidän sisaruksilleen! Tilasin satuaarteesta jokaiselle omanlaisen satukirjan, jossa päähenkilö on lapsi itse ja sitten siellä seikkailee muutama muukin tuttu nimi! Musta oli kiva idea ja hauskat on kirjat! Siitä jää aika kiva muisto, jos tallessa pysyy.
Miruliille! Iso iso piristyssädetys! ~~~~~~~~~~~~~~
Jellna! Mustakin tuntuu, että tulee miltei uudeks ihmiseks kun saa nukkua noin kauan! =)
Vitsi,ku sitä on ihan täpinäs,et mitä keksitään,kun onkin " yhteistä aikaa" näin viikolla :D
Kahlasin äkkiä noi pinot läpi,enkä huomannu oliko Mii kertonut pikkujouluista...siis ei osunut mun silmiin...niin että tuu nyt kertoon tai sanokaa mulle,et lue hyvä immeinen tarkemmin...
Matteusk ja Tiitikkä puhuitte siitä tapaamisesta, olis hauska nähäkin livenä,mutta mihinkähän mää nää pönhiäiset tuuppaisin :D On niin hankalaa saada noihin neuvolakeikkoihinkaan ketään vahtiin,mut mä oon ajatuksis kyl mukana,jos te treffaatte ja sit joskus kenties vaikka pääsisinkin,eihän sitä koskaan tiedä!
Talvikki: mulla oli tän Eetun odotusaikana toi sf-mitta pilvis,katoin just neuvolakortista,et viikolla 30 oli jo 32 cm, eikä mulla ollut raskausdiabetesta, lapsivettä oli kyllä sit tosi paljon,muttei syytä koskaan saatu selville. Eetu oli n.4500gr ja 54cm ja kun ite oon 160cm,niin ehkä sekin vaikutti noihin mittoihin..? No potra poika me kummiskin saatiin.
Marieela: Toivottavasti huono olo alkais pian mennä ohi!
joulusta ja joululahjoista koitan lyhyesti (minä jouluhulluna en taida lyhyesti ees osata ;) ) Joululahjoja oon ostellut pikkuhiljaa aina kun sopiva on kohdalle osunut, musta on niin ihana antaa lahjoja,vaikkei mitään kalliita voikaan ostaa,mutta ajatushan on tärkein. Jouluaaton vietämme oman perheen kesken kotona,mutta pyhinä käymme sitten mummuloissa ja kestitsemme itse vieraita,nyt on kyllä aika lyhyet pyhät,kun osuu viikonvaihteeseen,niin että katotaan nyt miten tänä vuonna.
Niin ja marraskuu on mustakin se kaikkein tylsin ja synkin kuukausi :(
[b]Marieela:[/b] En muista oletko jo sanonut, mutta tietääkö teidän lapset raskaudesta? Voimia oksennuksen keskelle!;)
[b]Katzu:[/b] Eikös se ollut niin, ettei sun pitänyt tykätä reality-sarjoista..? Mun on myönnettävä, että edes seksi ei saa mua telkkarin edestä pois klo. 22-23... ;)
[b]Talvikki:[/b] Lapsivettä pitää olla aika reilusti ennen kuin se merkataan neuvolakorttiin epänormaaliksi. Lääkärit laittaa tarkat arvot yleensä lausuntoihin ja jos sitä olisi
ihan liikaa
, niin asialle olisi tehty jotain. Joten älä panikoi!!:)
[b]Neiti:[/b] miten husukessa meni?
Älä muuten ihmettele mun liikuntainnostusta! Sulle sitä hattua pitäs nostaa - sulla on kaksi pientä lasta!! Mä jaksan just ja just urheilla 4xvko vaikkei mun tarvitse huolehtia kuin itsestäni! ja tääkin loppuu taas kuin harjoittelu alkaa:/ Ja sä se vaan vedät 10km lenkkejä kärryjen kanssa ja hypit hyppynarulla - mä olisin jo taintunut.. :D
[b]Lottis:[/b] Miten ultrassa meni? Kysyittekö sukupuolta?
[b]oma napa:[/b] Olin jo varma, että mulla oli ovis kp14 (lämmöt nousi 0.2 astetta + limat). No, eilisestä lähtien (kp18) limaa on tullut taas kiitettävästi. Ja mies on ollut puolikuollut koulujuttujen takia --> ei toivoakaan viettelyn onnistumisesta. Lämmöt eivät onneksi ole nousseet enää lisää. Mutta mistä mä nyt tiedän oliko se ovis jo ja milloin?! *kiroaa*
No, eilen lisäksi vihloi useampaan otteeseen todella terävästi. Kaverini oli lukenut tänään obstetrikan kirjasta, että kiinnittyminen
voi
tapahtua jo 5-6vrk hedelmöittymisestä.
Jos
lasken oikein itselleni suotuisasti, niin periaatteessa eilinen olisi voinut olla jo kiinnittymiskipua... *haaveilee*
Just joo.
A kp19
Miten oot tehny tuonne Elolintusten pinoon ne pata-merkit, sydänten välissä? Siis mikä komento?
Axe: Lapset ei tiiä. Pojalle kessan sanoin et masus on vauva muttei se viel sitä ymmärrä -> 2v4kk ;D Tytölle kerron ultran jälkeen aikasintaan vasta. Se on sellainen höpöttäjä et kohta sen tietäs sitte kaikki ;)
Viimeeks kerroin heti tytölle, tuulimunan ja heti perään pojan odottamisest ja oli sitte tarhassa pitänyt 15 min. luennon tarhantädeille miten vauvat saa lakunsa ;DDDDDDDD -> pippelistä meni siemen äitin masuun jne ;)
Joten odottelen vielä hetken, kai... Ens vkol ultra..
Mäkin olen kuullu ristiriitaisia juttuja tuosta Halloweenista. Aika usein Suomes ravintolat on viettänyt sitä pyhäinpvän vkonloppuna eli ens vkonloppuna. Mä en kyl tiä mikä se oikee pvä ihan oikeesti edes on ;D
Kerran kaveri järjesti halloween bileet kotonaan ja se oli just pyhäinpvänvkonloppuna... Mutta siitä on kans jo aikaa noin 5 vuotta ;)
Mutta joo, poika väänsi savia joten mentävä on tekemään paperityöt ;)
♠ & spades ; ja tietty ilman välejä! En ymmärrä miksen onnistu saamaan ruutuja yms samoin..
Ja niinkin saa, kun kopsaa vaan vaikka sen padan suoraan ja liittää omaan tekstiin!
Katzu toivottavasti sun harjoitteluun pääsemiset järjestyy jotenkin!
Talvikki aina kiva lukea mukavia neuvolakuulumisia! ja tosiaan vähän kiloja sulle kertynyt!
Joululahjoja oon miettinyt jo etukäteen, pari kk sitten vissiin innoissani aloitin.. :) teen listaa ideoista jo etukäteen aina kun niitä tulee mieleen jottei paniikki iske viikkoa ennen joulua. miehelle ois vaikka mitä kivaa mut isovanhemmat ja mutsi on ongelmatapauksia... miehen perheelle teen ristipistohommia, niitä vois tietty tehä omillekin porukoille jos jaksaa. kirjanmerkit on suht nopeita ja kivoja. ja reissusta toivotaan jotain löytävämme..
Marieela jaksua vaan pahoinvointiin, se on vihoviimeistä hommaa se oksentaminen! :/ mä oikeen pelkään jos se mullekin iskee kun oon ykäkammoinen.. ja marraskuu tosiaan tuntuu siltä pimeeltä ja räntäkuukaudelta ainakin mun mielissä. onpa tässä nyt jo ollu näitä harmaita päiviä, kuitenkin onneks suht kuivia.
Neitin uutisia odotellaan täällä innokkaasti! oliskin pitänyt treffaa taas kun tännepäin tulit, paitsi että sulla oli sitä matkaseuraakin mukana.. :)
Emmasannalle viimeistä opiskelurutistusintoa ja tsempit tulevaan tenttiin!
Axe on ne kiinnittymiskipuja *peukuttaa hirveesti* :)
minä flunssaa poden kotona, on ollu tuloillaan jo pari vkoa ja aina oon lääkkeillä pärjänny pari päivää eteenpäin. mut kun ei se näytä niillä lähtevän. nyt pitää parantua että voidaan mennä ottaa rokotukset!!! matkaan tasan 4 viikkoa aikaa (HUI!)
Nyt on mulla joku helkkarin masispäivä :( Kaikki ottaa aivoon. Työt on perseestä, pomot tympii, selkään sattuu, päätä särkee, mahaa repii joka suuntaan (ilmeisesti nahka venyy) ja se on kova kuin potkupallo
--> hankala olo...
Näitä päiviä on tähän mennessä ollut harvassa, mutta nyt v****aa rankasti. Tahtoo kotiin lepäämään!!!!!!!!!!!!!!!!! Heittäisin vaan jalat kohti kattoa ja huilaisin hetken.
Ei tällä kertaa muuta asiaa. Kiitos kun sain purkautua.
HHeti ole taas koneella, kun kotiin pääsin. Ihan kohta pitää kyllä aloittaa kokeiden korjaus, ettei tarvitse yöhön asti niiden parissaa aikaa viettää.
Jellonalle voimia! Lepää illalla kunnolla, niin huomenna on varmasti paljon parempi päivä. Onneksi voit täällä purkaa huonoa oloasi, jos se vaikka vähän helpottaisi.
Hönttä: Tapaaminen täytyy varmaan järjestää illaksi tai viikonlopuksi, koska Matteuskilla on pitkä työmatka. Itselleni käy mikä tahansa aika. Minun puolestani voit ottaa kyllä lapsetkin mukaan, ja samoin Talvikki ja Matteusk myös.
Marieelalle toivon parempaa oloa! Onneksi nyt on näin synkkiä ilmoja, että ei niin haittaakaan, jos ei jaksa lähteä ulos.
Minä ostin ensimmäisen joululahjan jo tammikuun alennusmyynneistä. Kerrankin aloitin aikaisin. Olen myös tehnyt siskojen lapsille kaikenlaisia vaatteita. Kamalasti en ole vielä mitään ostellut. Meillä on ollut sellainen sopimus, että emme esim. siskojen kanssa osta toisillemme mitään lahjoja. Keskitymme vain lasten lahjoihin.
Jellona: Valita rauhassa vaan! Jokaisella joskus huonoja päiviä:)
Mustakin tuntuu, että neuvolan jälkeen vaivuin taas johonkin ahdistus/masennus/ketutus tilaan... Järki sanoo, että kaikki ok, mutta kun tuo tunnepuoli kuiskuttelee taas jotain ihan muuta. Mullakin molemmat pojat olleet isokokoisia ja fundusmitta mennyt aina siellä yläkäyrillä. Pojat syntyneet/painaneet: esikoinen 37+3 3710g ja kuopus 37+2 3950g eli viikkoihin nähden ovat olleet isoja->maha iso myös! Nyt vaan tietty huolestuttaa kun se mitta pomppas yhtäkkiä niin ylös. Tähän asti ollut siinä yläkäyrällä.
Huomenna taas maksakokeisiin ja niitäkin saa taas jännittää:-/ Ah, tätä ihanaa odotuksen onnea;-)
Kiitos kaikille tsemppaajille:D
Talvikki*lopettaa tän omanapaisen hössötyksen...*
Täällä on megahimosuper happy Mariposa, joka JUURI sai netin uuteen kotiin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Ette arvaa kuin ihana ku ei tarvii aina lähtee johonki netteileen. *huokaa hymy persuksissa*
PIIPAA: Mistä tilasit ne kirjat lapsille?? Olithan sen kyl siihen kirjottanu mut en googlella sitä löytänyt.Onko nettissä?? Ois kiva idea kummitytölle.
MARIEELA: No voi sian leuka, häipyköön mokoma kuvotusoksetus. Ite oisin kyl varmaan ilonen nii tietäs et on kans raskaana ja kunnolla.. + sitte se paino. ;) Mut sie oot niin pikkunen että kuihut ihan kokonaan.. Eli pois sinusta örkkimörkit!
Hmm... Oon niin innoissaan että en oikein tiiä mitä teen. En yhtäkkiä muista mitään mitä piti kirjotella.. ;D Niin siitä halloweenistä. En muista kerroinko jo eilen että näin lauantaina tuossa vastapäisen talon portailla lauman pieniä noitia. ;) Oli kai naapurien lapset lähteny karkki vai keppostelemaan. Menin nopeaa laittaan oven lukkoon ja verhot kii. ;D Ei mulla ollu mitään annettavaa ja sit ne ois tehny jonku kamalan kepposen ja leikannu multa pään tai jotain sellasta.... Ja ehkä vähän pelkään olla täällä yksin. ;D
Mariporsas kp 36 *ARGH*
...niin joo ja huomenna meen lääkäriin ja kysyn samalla että tietääkö se mihin mun hormoonitoiminta ja ovulaatio ja kuukautiset on menny. En siis sen takia varsinaisesti mee mut kysyn silti. :D
Tässäpä linkki!
http://www.satuaarre.com/etu.cgi
Mä oon ihan varma, että lääkäri sanoo sulle huomenna, että kuulkaas hyvä rouva, mutta tehän olette raskaana..! ;) Ainakin pidän sille peukkuja! =)
Jellona! Tää on just oikee paikka antaa tulla ulos kaikki ketutusmätätysmörököllit! =) Joten anna palaa vaan!
Kiitos! Nuo on aika kivoja kirjoja. =) En vaan tiiä et oisko tuo parempi sit kummitytön isosiskolle (kohta 4v), kummityttö on vasta vuoden..
Ja " kuulostipas" hassulta tuo rouvittelu. ;D Tuskin se läkäri sellasia uutisia kuiten antaa...
täällä taasen...
Miruliin suljettua oven huokaillen että huono olo,(kiitos sain saman tartunnan ja tuskissani sitten tulin töihin, oksu suussa maistuen.. varmaan myrkytettyä se kinkkupiiras :( no salmiakeilla olo helpottaa täällä (eix se ollu vähän niiku kiellettyä?) en siis laattaillu kokonaan mutta ei se kaukana oo.... Ihanaa kun on oireita!! vielä ainakin ihan innoissani tästä huonosta olosta (masokisti)
Onnittelut Mariposalle netistä!!! Jee nyt saadaan sutkin useemmin juttuun mukaan!! :) Toivottavasti lääkäri tutkii minne ne menkat on muuttanut.. toivottavasti vasta haikaran jälkeen tulevat kylään seuraavaksi ;)
Marieelalle kans jaksuja pahoinvointeihin :) kyllä tää tästä, hyvästä syystä tätä kestää!!
Jellona&Talvikki: välillä noita ketutus päiviä riittää, *parempaa mieltä lähettelen sinne*
Tiitikkä: sulla on kyllä kamalasti töissä urakkaa kun illatkin uhraat niille, koitahan keretä rentoutumaankin välillä!! :)
Hönttä: monta lasta sulla olikaan? *sory, on mennyt vähän ohi*
oiskohan muuta pitäny viel... Joulusta sen verran että paikkaa ei olla viel mietitty missä vietetään: vähän ollaan harkittu lähettäiskö kahestaan jonnekin (mökille) tai jotain, mutta varmaan seilataan koko joulu sukulaisissa kuten ennenkin!! (mun äiti, isä, mummot ja muut sukulaiset miehen äiti ja tädit...)ahistaa jo pelkkä ajatuskin!!
No siihen on viel aikaa, ja toisaalta malttaisko vauva salaisuuden pitää jouluun asti?? ois kiva paljastus!? saas nähdä...
Mutta joo töitä taas...
Miitsu rv7+1
Oli vähän lyhyt päivä näin aluksi. Mut voi vitsit miten IHANA osasto!!!! Suurin osa vastasyntyneitä ja tosi rento meininki hoitajilla. Ei ollenkaan mitään niuhotusta. Ja muutenkin meno siellä on IHAN ERILAISTA kuin jossain aikuisten vastaavalla osastolla:) Ihan sama vaikken kulkemaan sinne pääsiskään, voisin olla vaikka yötä siellä, on se niin ihana paikka:)
[b]Emmasanna[/b]: Kiva et sen voi jälkeenpäin vielä muuttaa, me laitettiin kans nyt niin et mä oon koko ajan vapalla, mut muutetaan sitte kun mies on päättänyt haluaako sekin olla:) Täällä on pakkauksen saaminen kuulemma kestänyt parisen vkoa, et ei ihan ensi viikkoon välttämättä ehtiskään;) Nii ja vaunuissa päädyttiin Emmojen edge duoihin.
[b]Talvikki[/b]: Miten sulla voikin olla tullut noin vähän kiloja? *kade* Mulla on nyt tullut se 4kg, mikähän norsu oon sitte loppupuolella;D
[b]Marieela[/b]: Jaksamista pahoinvointiin:( Oksentaminen on niiiiin hirveetä et pelkään mahatautejakin ku ruttoa:(
[b]Piipaa[/b]: Mä kyselin äippärahoista s-postitse kesällä eikä vastausta ole kuulunut vieläkään:( täytyy varmaan laittaa uus viesti, kelassa tunnin jonottaminen ei houkuttele.
[b]Axe[/b]: Juu en voi sietää reality sarjoja, mutta kun mies jäi bb:en koukkuun niin sitä näkee väkisinkin;) Okei myönnetään, bb on AINOA just ja just katsottava realitysarja :D Ootko sä muuten koskaan tikuttanut ovista? Ajattelin vaan jos siitä olis apua oviksen metsästyksessä.
[b]Miitsu[/b]: Täällä sama vika, jouluisin ollaan kierretty kaikki sukulaiset moikkaamassa ja alkoi jo siinä määrin ahdistaa se touhu et sanouduin jo viime jouluna irti siitä:( Inhottavaa istua koko aatto autossa ja kiertää sukulaisia, varsinkin kun kelikin on yleensä p****stä. Jotain mökkijuttua mekin ollaan suunniteltu, ne vaan alkaa olla aika varattuja jo. Toihan ois kiva jouluylläri kertoa raskaudesta:) Ei varmaan tulevat isovanhemmat osais parempaa lahjaa kuvitella:)
[color=red]Joululahjoista[/color]: Mulla ei ole vasta kuin miehelle suunniteltu lahjaa. Ajattelin antaa isyyspakkauksen lahjaksi, mut ei mulla siihenkään ole hankittuna vasta kuin: " isin poika" body, vauvan amme ja huoltajan käsikirja. Muille ei hajuakaan mitä ostais. Eniten harmaita hiuksia tuottaa ajatus mitä ostais veljelle...
Nyt meen taas laskemaan lääkelaskuja ja haaveilemaan huomisesta työpäivästä *pilvissä*.
NEKKU: Katoin eilen ihan samaa siinä vaimot vaihtoon ohjelmassa, alko ihan vituttaan kun se bimbo oli niiiiiiin tyhmä! Ja ihmeissäni olin siitäkin et lapsi hakkaa isää päähän niin että raikaa ja isäpappa ei sano mitään! Ja mun mielestä se niiden normityyppien koti oli ihana. Sellanen selkeä ja siisti sisustus. Ei se mettän peikko tajunnu mitään. Kyllä otti aivoon! ;D
(eli siis täys realityfriikki täällä ;D)
KATZU: No olipas kiva kuulla että harjoittelupaikka oli noin mieleinen! Ja eipä se kumma olekaan jos vastasyntyneitä on. ;) Nyt kun vielä saisit sen kulkemisen järjestykseen, onnea siihen!
TALVIKKI: Olet kyllä nostanut painoa maltillisesti! =) Voi että kun sitten joku päivä kykenis tollaseen itsekin. Tuntuu et jo yhdestä karkista lihoo. ;D
FIIKUNA: Hyvä sänky on kyllä niin hyvä sijotus että suosittelen! Kalliitahan ne on mutta aika paljolta säästyy sitten kun ei paikat huuda hoosiannaa joka aamu kun sieltä sängyn pohjalta nousee. Paitsi siinä voi käydä niin ettei enää muuta halua tehdä kun nukkua. ;D
AXE: Voi kun niistä oviksista tietäiskin noin vain. Mutta kun ne on kai jotain salapoliisisukua tai jotain muuta kamalan ärsyttävää. :s Meidän tarttis kai kehittää yhessä joku pyydys johon ne sais sit sievästi nippuun ja eikun hommiin. ;D
JOHELLELLE paranemisia!!! Ootkohan huomannu et sun kaima on vaihtanu paikkaa? ;D Tai no ex kaima.......
JELLONA: Valita hyvä ihminen niin paljon ku sielu sietää, sitä varten täällä ollaan jotta kuunnellaan ja ...nyökkäillään ymmärtäväisen näköisenä. ;D *nyökkäilee* Kyllä ne huonot päivät usein paisuu ihan hyperhuonoiksi, jos ei pääse kotiin möksöttään ja lepäileen. VOIMIA!=)
MIRULILLE kanssa voimia sinne työn pariin. Ei se aina maistu, se on totta.
Meillä on täs konneella 7798 biisiä, kiva kuunnella vanhoja biisejä mitä kuunteli sillon joskus esim 16-vuotiaana. Nyt kuuntelen e-roticia. :D No mut nyt meen taas..ja kohta taas takas.. oi tää on ihanaa ku " te" ootte täällä mun panic-roomissa. ;D
Mies tulee kohta kotiin ja ajattelee varmaan, että mä olen ollut tässä koko illan. Istua kökötin sen lähtiessäkin...
[b]Katzu:[/b] Ootko siis vastasyntyneiden teholla? Mullakin alkaa se jakso viikon päästä...
[b]Miitsu:[/b] Me ollaan oltu vuorojouluin molempin vanhemmilla, mutta sit on pyhinä käyty myös toisen luona (välimatkaa n. 300km). Tuskaa ollut! Nyt kun anoppi muutti tänne, niin ollaan aatto siellä, muuten kotona. Mun vanhemmilla käydään kun mulla on vapaata (jos menen töihin). Helpottui heti joulun vietto, kun edes toiset asuu samassa kaupungissa.
Hei, [b]meidän pikkujouluihinhan[/b] on enää 4 viikkoa!:)
[b]Nekku:[/b] Mikäs kp sulla on menossa?! Haluan jonkun piinailukaveriksi...;)
Tänään on [b]oma napa -päivä:[/b] Taas vihloo vasemmalla puolella alavatsaa. Ja tämmöistä tunnetta mulla ei ole ollut ennen eilistä koskaan. Lisäksi olen aloittanut jo nyt raskausoireiden bongailun: hiukset oli ihan rasvaiset vaikka perin ne eilen. Ja tissit tuntui juostessa aroilta. Heittäkää mua jollain halolla päähän, että tulen järkiini ja tipun pilvilinnoista!! *haluaaan vaaauuvaaan* [b]raskaana olijat: onko teillä ollut kuiva kausi oviksen jälkeen kun tulitte raskaaksi?[/b] Oviksen ja menkkojen jälkeen on, mutta missään ei sanota missä vaiheessa valkovuoto lisääntyy, jos raskaana ollaan?! Mä olen nimittäin saanut vaihtaa nyt jopa pikkarit kesken päivää... (ovista ei pitäisi olla, koska lämmöt eivät ole enää kohonneet ja kohdunnapukka on " ei-oviksen" tuntuinen).
T: epätoivoinen vauvanmetsästäjä
Voi piru, hiiri ei liiku! Mikä siinäkin nyt on ku patterit just vaihettiin. Plääh...
Täne ei kyllä kuulu mitään uutta. Töitä, ot:tä ja nukkumista.
No ehkä tähän elämään jotain muutakin mahtuu! : )
Kamala palelu tullut.... Hurrr!! Koko ajan kylmä! Tää kämppä on oikeestikin talvella superkylmä, ku ikkunat vuotaa. Nice! Ikkunaremontti tulossa vuonna nakki!
Niin ja himmee nälkä jatkuu. Kolmen tunnin välein vois syödä hevosen! Siis mä vedän oikeesti 2-3 lämmintä ateriaa päivittäin. Ennen söin yhden. Ohhoh! Ehkä tää vaihe menee ohi.
Siis nyt vasta luin jostain ettei limujakaan (ainakaan kokista) sais juoda raskausaikana. Siis kofeiinin takia vissiin. VArmaan tarkoittaa samaa ku kahvin kanssa---kohtuudella ja silloin tällöin.
Mä oon nykyään kokiksen suurkuluttaja. No tähän loppu kokiksen litkiminen.
Jellonalle jaksuja! >>henges mukana<<
Tänään kävin hakee auton huollosta ja sinne menikin joululahjarahat : )
No ehkä noista veronpalautuksista vähän lahjoihin irtoo.
Nyt jään odottelee miestä ja ruokaa (meinaa tuoda pitsat, jee!)
Soffu+Nuppu rv 5+5
pitkästä aikaa.
Mut voikin sitten poistaa tuolta truplien esittelylistalta. Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, ettei mies enää suostu yrittämään neljättä. Kovin olen viimeaikoina yrittänyt kysellä ja kääntää päätä (ja niin on myös kaikki meidän kaveritkin yrittäneet), mutta laihoin tuloksin. Tästä suivaantuneena ehdotin (omien) piuhojen poikkasua, johon mies ehdotti että jos mielummin hänen. Ikinä ei oo aikaisemmin tätä ehdottanut. Itseasiassa sanoi kerran ettei koskaan halua poikkasta omia piuhojaan...KERPELE!!!!!!
Niin että itkusilmin sanon teille hei hei.....
[b]Katzu:[/b] En ole tikuttanut, kun tähän asti olen tunnistanut sen suht ok. ja kuitenkin tulin sen verran nopeasti raskaaksi, etten ehtinyt vielä miettimään muita apukeinoja. Nyt on kyllä sellainen olo, että seuraavasta kierrosta tulee kaikki mahd. keinot mukaan :/
..nyt olo taas sellainen suht ok, eli lievää etomista vain. Olen maistellut ja mutustellut keittoa väkisin ja jaffalla huuhdon sen. Jaffaa jotenkin tekee mieli koko ajan..
Mulla lähtö paino on 51kg (165cm./pitkä) vaatteet päällä mitattuna viime vkol siel sairaalas, eli mulkin saa sitte sitä painoa taas tulla ja kyllä sitä AINA on tullutkin ;D Molemmista tullu sen n. 18kg.
Mutta joo, tyttö haluu kts viel kerran E.T:n ennen ku pitää palauttaa joten DVD:n kimppuun :)