Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~ PUOLUKAT maanantaihin ~

31.10.2005 |

[b][color=dodgerblue]Uusi viikko alkaa!

Mukavaa alkavaa viikkoa Puolukoille!

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sitä töissä ollaan viikon loman jälkeen ja onneksi sattu rauhallinen aamu. Jotenkin ei nappaa yhtään tämä työnteko loman jälkeen ;) Ihan ihme ilmakin ulkona. Huomenna on marraskuu ja vettä sataa! Millanenhan talvi tästäkin oikeen kehkeytyy?

Käväsin eilen kauppareissun ohella pienen lenkin ja ei tullut selkä kipeeksi. Ehdin jo olla ihan " jipii" -tuulella, mutta tänään kun heräsin haihtu jippiit. Selkää jomotti taas niin penteleesti ja bussissakin istuessa ei ollut mikään ihana fiilis selässä. Neuvolan odotuskirjasen mukaan selkäkipuihin auttaa JOKAPÄIVÄINEN kävelylenkki! Siis herraisä! Ai muka auttaa??! Sallikaa mun epäillä :/

Ehkä mä en vaan osaa korjata tuota selän asentoa oikein. Sehän pitäs kuulemma mahan kasvaessa ite tavallaan siirtää painoa oikein, koska mahan takia selkä menee etukumaraan. Mutta se valituksesta tänään ;)

[b]GOLDA:[/b] Kyllä nuo sun ällötykset ihan siltä iteltään kuulostaa... mulla oli ihan vastaavia juttuja sillon rv 6 alkaen. Tai aikasemminkin... en muista tarkkaan. Voi kumpa vaan se alkio nyt pysyisi kyydissä *peukutuksia x 100000000* Aiotko millon testata uudestaan? Anteeksi tällanen utelu, mutta kun elelen täällä ihan sun tunnelmissa :)

Joo, töihin se on alettava. JJ rv 25+6

Vierailija
2/25 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=orchid]Mun on nyt pakko iloita tälläisestä pienestä asiasta, mutta ovistikku näytti kahta viivaa! Täytyy nyt sitten miestä infota ettei ässäillä pariin päivään. Kiva saada merkkejä että oma kroppa on lähtenyt toimimaan:) Vaikka eihän tuo varsinaisesti sitä kai takaa että ovulaatio tapahtuisi. Ajattelinkin että nyt on jotkut hormonit koholla kun olin eilen niin kiukkuinen, mieskin ihmetteli. No, toivotaan että kierto lähtee tästä rullaamaan, ettei tarvi Terolutia hakea.

Ja Golda, tosiaan, kyllä tuo kuullostaa siltä ihanalta asialta. Toivon sitä niin kovasti!! *voimahaleja*

JJ, ootko kokeillut sitä sellaista tukivyötä vai mikä lienee nimeltään..(?) Yksi työkaveri käytti sellaista kun oli selkävaivoja, ja meillä kun työssä on noita nostoja ym melkolailla niin sanoi että vyöstä oli apua. Voi kun olet jo pitkällä, ihanaa:) Periaattessahan kai mulla tärppi ois mahdollinen, koska viikonloppuna pyhitimme paljon aikaa parisuhteelle.. Mutta en nyt niin toiveikas ole, ilotsen tuosta toisesta " plussasta" ensin!

*Lumiina

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänä aamuna heräsin sit aivan tajuttomaan mahakipuun ja tunsin ett tuolta jotain holahtelee.... ihan kirkasta verta ja ihan vaikuttaa oikeanlaisilta kuukautisilta joten nyt voin sit varmaan lopettaa tuon eipäs juupas leikin =(

mieli ei ole kuitenkaan ihan hirmu maassa, koska nyt loppuu toi epätietoisuus, joskin ois toivonut täysin erilaista lopputulosta... nyt ajattelin ruveta sit greippimehu kuurille, jotta ovislimat vahvistuis hyvin ja alkaa syömään vitamiinia, mutta hei: mitä se vitamiini on josta kaikki aina niin kovasti puhuu??

Ens ovulaatiossa pitäis kyllä ymmärtää ett ei sais höösätä näin hirveesti kun kroppa varmaan järkyttävässä rasitustilassa ja kohta mahahaavan paikka!

[color=red]Ootte kyllä ollut kaikki ihan loistavia tukihenkilöitä ja ja ja kuinka pärjäisinkään ilman teitä *ISO HALI* onneks ei tarvitse enää lukea tuota viikonlopun pinoa, kun aina kun se aukaisi niin tuli ensin se eka sivullinen onnitteluja... ja pala nous kurkkuun =(

mut hei, eilen sain ekan lapasen valmiiks!!! =) siitä tuli aivan ihana,valko-v.pun. äitiltä piti kysyä vähän kavennusneuvoja, ja hänhän heti uteli ett kelle teet, no mä ett kummitytöllehän minä... voi raukka se on varmaan aivan varma ett odotan vauvaa. pitäis varmaan kertoo tästä tilanteesta, niin ei turhaan odottelis...

eilen sit pyörittelin sitä lapasta kädessä ja itkee tuhersin ja sanoin vaan miehelle, ett eikö ookkin suloinen, mun tekemä ensimmäinen vauvan lapanen ja sit vaan lisäsin ett ei tää oo celinalle (kummitytölle) vaan meidän vauvalle eli Kertulle. kyllä sitä hymyilytti... uskon/toivon ett hän on tuplailussa täysin sydämin mukana.

jokohan toi burana ois auttanut ja pystyis syömään??

mites miitsu: ootko joutunut halailee jo pönttöä? se neuvola mihin mä olisin nyt kuulunut, niin siellä on ultra kone. sitä pidetään kyllä vähän piilossa siellä varastossa ja tietty käytetään tarv. muut neuvolat ei oo kauheen iloisia ett yhellä on ja muilla ei. muutenkin tosi ihana neuvola kun ovat vasta vähän aikaa sitten yhdistäneet kaks neuvolaa ja on ihan uudet hienot tilat...harmi vaan etten pääse nyt asiakkaak, mut toivotaan ett vielä talven aikana saisin kokea senkin.

JJ: kurjaa toi selkäkipu, mut toivotaan ett se helpottuu siitä kun selkä tajuu ett vauvahan se siellä, ett nyt pitää muuttaa vähän asentoa =)

nyt ei pysty muuta kommentoimaan kun on noi pari päivää ihan " hämärän peitossa" ei muista tarkkaan mitä ootte kirjoittanut *pahoittelee taas*

Golda

Vierailija
4/25 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

piti olla punaisella vaan tuo teille kiitos tuesta. mites se väri lopetettiinkaan?

Vierailija
5/25 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Golda: voihan räkä ku menkat alko :( Mutta kivaa kuulla ettet ole aivan maassa kuitenkaan. Varmasti tyhmä tilanne, mutta katse rohkeesti tulevaan. Toivottavasti mieskin tuosta innostuu kunnolla tuplaileen! *peukkuja*

Kyselit vitamiineista. Mä söin ennen raskautta ja vieläkin joinain päivinä Foolihappoa. Apteekista ostin, kulkee nimellä foliren. Ei oo kallista ja kestääkin aika kauan se paketti.

Nyt hommiin, JJ

Vierailija
6/25 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään ois väsyttäny ihan armottomasti, en vaan saanu unta uudelleen kun heräsin ja aloin naureskelee unta jota näin: olin setäni luona ja siellä oli kauheesti vauvatavaraa: (heidän lapset jo kouluiässä et antaneet kaiken jo pois) kysyin minne ne ois menossa ja sain vastauksen et pois: kysyin sitten et saisinko minä ne. Mummoni ja vaarini oli kanssa siellä ja kaikki vaan sanoi että saat mutta kukaan ei kysyny et mitä niillä teen, ja kellä ne tulee... ai mitenkäs innoissaan minä..

GOLDA: toisaalta hyvä että sait tietoisuuden asiaan: nyt vaan uuteen yritykseen: hyvä jos mieskin innoissaan!! en oo halaillu posliinia varsinaisesti mutta syleskelly oksennuksenmakua sinne kyllä. Nyt olo ihan hyvä! (onneksi) ens viikon jälkeen helpottaa työtahti että sitten kerkeen nukkumaan ja oksentamaan... vaikka täähän ei sitä kysele. Hyvä jos teillä noin loistava varustelu neuvolassa.. viikon päästä oon sitten viisaampi tän kylän palveluista.. :)

Vitamiineistä foolihapon syöntiä suositellaan...

Hannele, sulla olikin " rankka" lapsenvahti keikki: mä oon kanssa aina ihan poikki sen jälkeen kun oon vahtinu muksuja, melkee saa aina vauvakuume kyytiä! ;) kuinkahan sitä jaksaa oman kanssa valvoa kaikki yöt?? kai se on vähän erilaista sitten..

Mies kertoi joululahjatoiveen eilen, haluaa porakoneen... onko teillä jo lahjoja mietittynä??

kohta tulee kaveri kylään että parempi mennä ettimään vaatetta päälle!!! Moikat taas!!

Vierailija
7/25 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies haluaa luvan hankkia kaiken maailman työkaluja. Sanoi kyllä itse ostavansa sitten. Ei taida luottaa mun höylänvalintataitoihin yms. ;-)

Vierailija
8/25 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi surku Golda:( Todella kurjaa. Mutta nyt pääsette ainakin virallisesti tuplailemaan, luulen että miehesi on innolla mukana:) Jaksamisia hirmusti sulle! (((((halauksia))))) edelleen. Toivottavasti olosi pian paranee!

Vierailija
9/25 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pitkästä aikaa palkkapäivä. nyt vihdoin saatiin tilit tasan eli vikatkin rästipalkat tuli.

tässä olikin nyt paljon lueskeltavaa kun viikonloppuna en oikeen koneelle kerennyt. ja tapahtunut on hirmuisesti Goldalle varsinkin.

Voi harmi että ilo loppui ennenkuin ehti kunnolla alkaakaan, mutta onni tosiaan onnettomuudessa jos mies nyt innostui hankkeesta! eiköhän sieltä piakkoin tupsahda se pysyväkin plussa! Onnea siis virallisen tuplailun johdosta!

Joululahjoita.. mun mies haluu studio julmahuvi dvd-paketin. ja kaippa se on sille ostettava. aina kun oon yrittäny olla yllätyksellinen ja luova on menny lahjahankinnat ihan pieleen. hankala ukko siltä osin. tylsää ostaa " tilattu" lahja, mutta jos nyt sitten kerrankin saisi mieleisensä.

mulle suurimman ongelman tuottaa aina isä. jelppikää... mitä itse meinaatte hankkia isänpäiväks ja jouluks? (niin, mun iskäl on tossa välissä viel synttärit, ihan mahdotonta keksii ideoita..)

olin launataina katsomassa puoltoista viikkosta vauvaa ja mulla tuli oikeastaan jo siitä vähän semmoi olo et miten sitä sitten joskus jaksaa. tottunut niin siihen että voi tehdä mitä tahtoo ja koska tahtoo ja sitten yhtäkkiä onkin pieni joka kaipaa äitiään joka hetki.

vaikka eipä nuo tuoreet äidit tunnu valittavan. ei kai sitä vaan pysty kuvittelemaan ennen kun itse pääse kokemaan. ja kyllähän se vauvakuume taas ponkaisi pilviin. voi kun olisikin ihana salaisuus kasvamassa. no, kai se munkin aika joskus tulee.

Vierailija
10/25 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka en oikeesti uskokaan ett mun sisällä enää mitään kasvais,mut kaikki näköjään mahdollista...

kun odotuspuolella kyselin tosta testifibasta, niin yks vastaus oli tälläinen:

** testasin apteekin testillä (herkkuus 25) plussan,

2 päivän päästä unicardilla (myös herkkuus 25) negan, ja

siitä parin päivän päästä alkoi vuoto, joka kesti vain päivän pari.

Viikko ekasta testistä unicard näytti taas plussaa ja niin on ollut siitä lähtien.

Mysteeriksi tarinassani jää se, että tulokkaan koko ja kehitys vastaa nyt rv 9:llä sitä, että eka oikea plussa olisi voinut olla vasta se jälkimmäinen unicard testi. Toisin sanoen ekan plussan olisin tehnyt noin rv 3!?

Olen itselleni selitellyt, että raskaushormonia voi tulla sattumalta joku piikki jo hyvin lähellä kiinnittymistä, vaikka määrät onkin niin vähäisiä, että joku negatestikin mahtuu joukkoon.

Osaako kukaan ratkaista mysteeriäni? Siis oletteko esim. testanneet ekan plussan tosi aikaisin? Vai miten selitätte, että testi on kyllä ollut plussa, mutta sikiö on pienempi kuin viikot näyttävät?***

LUNA: taitaa olla ihan normaaliajatuksia tuollaiset...itselläni aina ajoittain sama juttu, kun kuuntelen sisarusten lapsia, joista kaksi on aivan mielettömän villejä...toiselle epäiltiin jopa adhd:ta...mut ei ollut. vauvojen kanssa ei oikeastaan tuu tuollaista fiilistä vaikka nehän ne just riippuvaisia onkin äidistä, enempi mietityttää siis toi vähän vanhempien villi meininki...kestääkö omat hermot sit???

nyt istutttaa pihalle pari kukka sipulia, eikös tää nyt oo oikea aika, tai jopa vähän myöhäinen, mut kun ei kuitenkaan pakkasta ole...??

Kahteen töihin, mälsää!

Golda

Vierailija
11/25 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=purple] Voi että matelee päivä hitaasti eteenpäin. Mulla on aivot ihan vielä syyslomalla, eikä meinaa millään antautua tähän työntekoon. Plaah... ihan kuitti oon jo tässä vaiheessa päivää. Äsken oli liikuntaa ja menin sitten pöljä kumarteleen niin että oikeen vihlas masua. Pöljä mikä pöljä! Pitäs osata ottaa rauhallisemmin, on kuitenkin niin kallis lasti kyydissä ♥ Nyt istahdin ihan liikelaskennan takia tähän koneelle ja hyvin se köllykkä tuntuu tuolla mylläävän. Säikäytti kyllä se vihlasu ja nyt aionkin ottaa rauhallisemmin. *lupaa*

Kukaan ei sitten vissiin halunnut sitä mun tekemän vauvan myssyn ohjetta? Ei ainakaan kukaan huhuillut tai en sitten huomannut. Ihana siitä joka tapauksessa tuli, ristin se jääkarhumyssyksi. Tein sen valkoisesta palma-langasta ja aivan sulonen se on. Siihen tulee siis sellaset nallenkorvatkin :) Tuo palma-lanka on kyllä aivan mahtava ajatellen kaikkea vauvan vaatetta. Se on sellasta tosi pehmeää, ei yhtään kutittavaa. En oikein osaa selittää.

Uusimmassa Anna-lehdessä oli hedelmä-pähkinäpikkuleipien ohje ja mä täällä jo vesi kielellä oottelen et pääsen niitä kotiin leipomaan! Aivan ihanilta näyttivät! Huomenna puntarille neuvolassa... :/

[b]Onko muut puolukat kovia leipoon?[/b]

Mä olen, teen lähes viikottain jotain. Leipää yleensä, mutta myös siis pullaa, kakkuja ja muuta maistuvaa.

JJ + masutyyppi [color=red]♥

Vierailija
12/25 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, että suuntaudut kuitenkin positiivisesti ensi kiertoon. Foolihappoa kaikki suosittelee jo ennen raskautta syötäväksi.

JJ: Kyllä se masukki kyydissä pysyy, mutta tahtia kannattaa keventää ihan itsensä takia! Joo, tykkään leipoa sämpylöitä, pullaa, piirakoita, kakkuja... Onpa mieskin pari kertaa innostunut tekemään pullia!

Nyt on taas pää niin tyhjä että en muista mitä piti kommentoida. Taas oli viikonloppuna puhetta mun vauvakuumeesta, kun kaikki naureskelee että olen hullu kun haluan vielä lisää ja rohkaisee miestä pitämään pintansa. Mies sitten tyytyväisenä vakuutteli, ettei huolta, uutta raskautta ei tule mikäli hänestä riippuu :(

Vierailija
13/25 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä ihme tähän iltapäiväväsyyn auttaisi. ei millään meinaa silmät pysyä auki.

JJ, mulle vois kyllä kelvata pipon ohjeet, jos ehit näpyttelemään.

leivonnasta: musta leipominen on ihanaa ja herkut myös, mutta mies on nii huono syömään mitään herkkuja et yleensä lankeaa aina mun ristiksi niiden tuhoaminen.

ja mä en pysty mitään herkkuja säästämään, jos tiedän että kaapissä on mässättävää niin en saa rauhaa ennenkun kaikki on syöty.

näist syistä en viitsi hirveästi leipoa jos ei ole vieraita tiedossa.

mitäpäs vielä, eipä kai kummempia. taidan jatkaa hommia jos pilkkimiseltäni pystyn.

Vierailija
14/25 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=purple] Tuntupa tosissaan pitkältä tämä päivä, huh-huh. Minne katos se syyslomalla jyllännyt energinen olo? :/

[color=slateblue]Laitan sen [b]jääkarhumyssyn[/b] ohjeen nyt tänne. Toivottavasti kaikki halukkaat sen hoksii sitten täältä ottaa. Ohje on siis Novitan lehdestä nro 11/04.

[b]Lanka:[/b] Novita Palma (väri oman maun mukaan, ohjeessa on vaalean punainen ja vaalean sininen, mutta ite tein valkoisesta kun sitä jo ennestään oli. Sopipaahan sitten niin tytölle kuin pojallekin). Ohjeen mukaan lankaa myssyyn menee noin 50g, en osaa sanoa paljonko itellä meni. Ei koko kerää läheskään.

[b]Puikot:[/b] 5 tai käsialan mukaan (mulla oli neloset ja hyvin onnistu)

[b]Koko:[/b] 60-70-80cm

- Luo 58-60-64 silmukkaa ja neulo ainaoikeaa 18-19-20cm. Päätä silmukat. Sulje myssy renkaaksi ompelemalla takasauma. Aseta sauma keskelle taakse ja ompele myssyn yläreuna. Ompele hatun yläkulmiin harsinlangat vinottain ja kiristä niin, että kulmiin tulee n. 4cm korkeat korvat. Taita hatun reuna ja tee vielä kaksi n. 30cm pitkää kierrettyä nyöriä ja kiinnitä ne myssyn alareunaan solmimisnyöreiksi.

[color=purple]Minä tein myssyni ilman nuita nyörejä ja silmukoita oli 60. Ihan pienelle vauvalle ei myssystä oikeen ole, mutta ite ajattelisin tuon mun myssyn sopivan n. 1-vuotiaalle. Tosin en oo myssyn reunoja vielä kääntänyt, niinku ohjeessa sanotaan. Lankana kannattaa käyttää tuota palmaa, koska jos tekee myssyn vaikka tavallisesta villalangasta niin nuo mitat ei pidä enää ollenkaan paikkaansa. Mun mielestä tollaseen korvalliseen myssyyn ei edes sovi mikään ns. tavallinen lanka. Työn iloa jos joku alkaa myssyä tekeen. Tosi mukava ja NOPEA tehdä!

Vierailija
15/25 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ei oo leivontamargariinia kuin 50g ja pikkuleipiin tarvii 100g. pitää siis odotella iltaan että voin niitä leipoa :/

Vierailija
16/25 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=dodgerblue]Lumiina onnea ovisplussasta! =o)

JennaJanette: Leipomisen iloa!

Golda: hmm... =o( Otan osaa tädin saapumiseen mutta ens kiertoon paremmalla onnella... Mitä mies tuumas menkoista? Millä mielellä se on? Onko täysin tuplauksessa mukana?

Mulla on tuota samaa joululahja/isäinpäiväongelmaa...

Nyt kiirus kotiin, jatkan sieltä...

Vierailija
17/25 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kiireinen viikko, mutta yritän aina jossakin välissä ilmoitella teille vähän itsestäni.

GOLDALLE vielä uudelleen pahoittelut! Toisaalta on varmaan mukavaa, että epäselvä tilanne ratkesi. Saitko jo miehesi mukaan kuumeilemaan? Minäkin olen kuullut, että kannattaa syödä foolihappoa. Muuten vitamiineja saa varmaan tarpeeksi, jos syö monipuolista ruokaa. Raskauden aikana monet sitten syövät lisävitamiineja, koska esm. pahoinvoinnin takia vitamiinien saanti voi jäädä liian vähäiseksi. Muistaakseni ainakin Multitabsilla on oma valmiste odottajille.

JennaJanette: Minä olen tehnyt saman myssyn. Löysin ohjeen joskus kauan sitten netistä tai jostain lehdestä (en enää muista). Tein siskon vauvalle vaaleansinisen ja omalle vauvalle valkoisen. Ohje ei välttämättä ollut ihan sama, koska lakista tuli paljon pienempi. Siinä oli kokona 60 cm, ja sisko sanoi, että se on juuri jäänyt pieneksi, ja vauva on melkein 2 kk tällä hetkellä. Tein lakkiin sopivan nutunkin, ja käytin molempiin Palma-lankaa. Palmasta on aikaisemmin ollut kyllä saatavana parempia värejä kuin nyt.

Miinä en leivo enää kovin usein samasta syystä kuin LUNA. Joutuisi nimittäin syömään kaikki yksin. Mies on kyllä perso herkuille, mutta hän on hyvin tarkka, mitä syö. Siksi kaikki minun leipomani herkut eivät kelpaa.

Täälläkin muuten kaivattaisi isänpäivälahjavinkkejä. En ole oikein ksokaan keksinyt, mitä voisin hankkia isälleni. Joskus olen ostanut jotain arvokkaampaa yhdessä siskon kanssa, koska mitään turhaa krääsää en haluaisi hankkia. Viime vuonna ostin isälleni askelmittarin, koska hän kävelee innokkaasti. Tämä lahja osoittautuikin parhaaksi vuosiin. Isä hankki heti jouluksi äidilleni samanlaisen, ettei tarvitse lainata omaansa.

Joululahjoa en ole vielä paljon hankkinut, vaikka ensimmäisen ostinkin jo tammikuussa, kun satuin löytämään alennusmyynneistä kummitytölle aivan ihana hameen. Isän ja miehen lahjat tuottavat varmasti ongelmia. Miehellä on vielä synttärit ennen joulua, joten sihhen menee jo yksi lahjaidea. Yleensä en ole hankkinut miehelle mitään yllätyslahjoja, koska ne eivät ole onnistuneet. Samoin näytti sattuneen jollekin muullekin.

Vierailija
18/25 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on viikonlopun Oulun reissusta selvitty. Tai no kauhee väsymys painaa päälle et tän ku vielä sais pois niin kaikki ois hyvin. Taitaa kaikilla olla joku syysväsymys ku aika moni tuntu sanovan et väsyttää. Mua kyllä väsyttää koko ajan vaikka nukkusin miten paljon.

Golda: hypin täällä jo onnesta sun puolesta ku luin viikonloppupinoa mut harmi et tässä nyt kävi näin. Onneksi mies suhtautu asiaan niin hyvin et kyl sinä varmasti pääsen tän talven aikana tutustuun paikalliseen neuvolaan.

G: mää tykkään tosi paljon leipomisesta. tuntuu vaan välillä et joutuu sitte vaan syömään ku jotain leipoo..=) mut sämpylöitä teen aika usein.

Nyt vähä päiväunille ja sitte tekeen vauvan nuttu loppuun et vois sit alakaa tekeen sitä jääkarhumyssyä..

Vierailija
19/25 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut aika hiljainen kirjoittelija viikonlopun yli. Miestä ei saa sänkyyn ei sitte millään, paitsi kumin kanssa. Nyt niitä hedelmällisiä päiviä laskin että entisen kierron mukaan alkaisivat loppuviikolla, mutta viimeisin kiertohan oli 35 päivää niin sen mukaan ne olis siinä 10.päivän nurkilla. Eli nyt pitäis pari viikkoa saada miestä vähintään joka toinen päivä että voisi tärpätä. 14.päivähän mies lähtee sitten työreissulle Barcelonaan. No pitää yrittää olla ihan hiljaa ja käydä suoraan toimintaan niin mieskin unohtaa ne kumit. =)

Kaveri kävi eilen lastensa kanssa kylässä ja toi meidän lapsille pipot kaikille ja yhden ylimääräisen, sanoi mun miehellekkin että sille tulevalle valmiiksi. =) Mies vaan nauroi. Itse sanoi miehelle että eihän me olla kuukauteen käytetty ehkäisyä niin eihän se kannata nytkään käyttää niin en nyt muista miten mies sanoi mutta jotenki tyyliin että vahinko saattaa sattua. =) No pitääpä mennä lapsille antamaan välipalaa!

Vierailija
20/25 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan totta puhut, että palmasta ollut ennen parempia värejä kuin nyt. Mun mielestä ne nykyset vaaleensininen ja vaaleenpunanen on karseita! valkonen kai se paras nykysistä...

saintehtyä sitä ruispuolukkapuuroa, joten eikun syömään :)