Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TRUPLIEN lokakuun viimeinen maanantai

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin laittaa vielä pinon pystyyn, ennen kuin lähden töihin. Katsotaan, ehdinkö tänne enää iltapäivällä, kun olisi kokeita korjattavana.

Neidille tsemppiä Helsingin reissuun. On varmasti kiva saada asioita eteenpäin. Toivottavasti saatte kuulla jo vähän jatkosta.

Lottikselle tsemppiä rakenneultraan. Tulehan kertomaan ultrakuulumiset heti, kun ehdit.

Eikös tänään ole halloween? Meillä ei kyllä vietetä sitä mitenkään, mutta huomenna viimeistään se näkyy koulussa oppilaitten väsymyksenä. Onko muilla halloween-suunnitelmia? Näin maanantaina sitä ei tule varmaan paljon vietettyä.

Vierailija
2/54 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että nuo viikonloput hujahtavat aina niin vauhdilla,vaikka nyt saatiinkin yksi lisätunti... En vielä ehtinyt lukea viikonlopun pinoja,sen verran vilkasin,että pitkiä ovat :D Täytyy käydä pikaseen ne selaamas,kun jännää niin,mitä teille kuuluu...

Meillä ei myöskään Halloweeniä juhlita erityisemmin,mutta viikonloppu meni muuten juhliessa. Vihdoinkin sai velipoika talonsa valmiiksi ja se jos mikä antoi aihetta juhliin,varsinkin,kun nyt ei tarvi tuon ukko-kullan enää viettää aikaa talkoissa,ihanaa!

Neidillä jännä Hesan reissu tänään,voimia sinne ja kuulumisia odotellaan,kun sitten pääset aikanaan kertomaan!

Nyt täytyy lähteä Eetun kanssa neuvolaan tai täytyy mun ottaa noi toisetkin mukaan,kun ei oikein aina onnistu saamaan lastenvahtia... No,palataan myöhemmin tutkimaan pinoja, mukavaa lokakuun loppua kaikille!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on herätty jo varmaan viideltä, jännittää niin pirusti harjoittelu:/ Just kattelin aikatauluja eikä täältä *****:n selän takaa kulje edes bussit kuin aamuvuoroihin %&¤#%&!! No mies saa heittää tänään, mut en varmaan 2kk voi tehdä pelkkiä aamuja... Täytyy kattella tuleeko mun bussilla kulkemisesta mitään, vai pitääkö mun ottaa oma auto seisonnasta taas käyttöön.

[b]Marieela[/b]: Ajatteles jos saisittekin molemmat, tytön ja pojan:D Ekat truplakaksoset, olis se hienoa:)

[b]Nekku[/b]: Katoin ihan samaa, ihme kakara se siinä vaimot vaihtoon sarjassa. Mahto sen mies hävetä! Mustakin se toisen perheen koti oli kyllä tosi kolkko, mut en ois silti kehdannu tollasta kritiikkiä antaa telkkarissa... Ja toisaalta oli sen blondi-bimbo-kakaran oma koti aika sikolätti.

BB oli taas niin raivostuttavaa katottavaa kun se kana-Hanna tunkee ittees aina sinne yleisön joukkoon:( Muutenkin se on ku joku fingerroos, tyrkyttää ittees väkisin julkisuuteen jonkun onnettoman BB:n varjolla. Mut nyt on taas sekin ohjelma astetta tylsempi kun ei oo kun 2 tyttöä talossa.

Kuten huomaatte telkkaria on tullu kytättyä;) Kerrankin oli mahdollisuus vkonloppuna ottaa vähän rennommin ja otin siitä kaikki irti, tiedä millon tulee seuraava tilaisuus;)

Hain tänä aamuna loput kelalaput nlasta, ja kovin polttelis ne palauttaa et sais äkkiä sen pakkauksen. Miehen vaan pitäs ensin päättää haluaako pitää vanhempainvapaata. Mä kun edes ymmärrä noista kelan kiemuroista mitään, pitäs melkein mennä paikan päälle kyselemään.

Nyt aamupalalle, ja koiraa ulkoiluttamaan.

Hauskaa halloweeniä!

Katzu & niksu 22+1

Vierailija
4/54 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katzu: voihan sun mies myöhemminkin päättää pitääkö vanheimpainvapaata. Me ei ainakaan laitettu siihen hakemukseen heti mitään - kelassa sanoi, että hakekaa sitten, kun tiedätte! Tällä hetkellä mun nimi on siellä vanhempainvapaan kohdalla, mutta sitä voi muuttaa, jos tullaan toisiin aatoksiin. Mä sain pakkauksen rv 30 vaikka laitoin hakemuksen heti, kun ne viikot oli täynnä. En tiedä mikä siinä kesti. Älä siis odota sen saapuvan ensi viikolla;)

Ai MARIEELALLA on alkanut pahoinvointi. Tuttua juttua. Viimeisen kerran oksensin vielä elokuun puolessa välissä ja viikkoja oli silloin noin 23-24 eli tuttua.

Nyt täytyy lähteä aloittelemaan maanantain hommia.

KATZU&JELLONA: mihin vaunuihin nyt päädyitte? Mulla on tainnut mennä ohitse.

Vierailija
5/54 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiat suhteellisen ok. Paineet 110/78, painoa tullut 2kg eli yhteensä nyt 4kg:) Vauvelin syke 150-155 ja tarjonta jäi hieman epäselväksi...tod.näk kuitenkin pää alaspäin, mutta ei kuulemma ihan suorasti. Voipi olla, että oli osittain poikkitilassa.

Mutta sitten fundusmitta olikin 30, joka on yli yläkäyrän. Syy tähän lienee vauvan koko, joka on siis iso viikkoihin nähden(painoarvio viimeksi 1340g) ja runsas lapsivesi. Siellä synnärillä lääkäri sanoi, että vettä on aika paljon, mutta oli kuitenkin korttiin kirjoittanut, että veden määrä normaali?!?! Pitäisköhän tässä nyt panikoitua vai ei... Ehkä ei!?!? Tuo diabetes saattaa kuulemma aiheuttaa runsasta lapsiveden määrää.

Neiti: Tuuhan kertomaan kuulumiset ja tsemppiä reissuun (vaikka et nyt enää tätä olekaan lukemassa)

Tiitikkä: Voimia kokeiden korjaamiseen!!

Katzu: Koitahan jaksaa harjoittelussa ja toivottavasti saat jotenkin sinne kuljettua!

hönttä: Kiva, että saat pitää miestä enemmän kotosalla:)

[color=orange]MUKSAA HALLOWEENIA KAIKILLE[/color]!!!!

Talvikki ja Allu ja rvk 30 aluillaan:)

Vierailija
6/54 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

marieelalle jaksuja pahoinvoinnin kanssa! muistan kuinka voimat vievää ympärivuorokautinen huono-olo on, tosin pahoinvoinnista huolimatta en onneks joutunu kun kerran koko odotuksen aikana oksentamaan...

tsemppiä ultraan lottikselle! toivottavasti pikkuinen näyttäytyy kunnolla:)

neidille onnea lääkärireissulle! varmaan jännittää.. toivottavasti saat selvyyden asioihin ja kaik menee hyvin:)

tänäänkö on halloween? no tosin ei meillä kyllä edes sitä mitenkään juhlita...

viimeyönä saatiin jopa kerran nukuttua kaksi tuntia putkeen,ihanaa, tai sitten se vaan oli jotain ihanaa unta. pojalle puhjennut nyt toinen hampi, suloisen näköinen kun nauraa ja kaksi pientä nököä töröttää ikenessä.

kun nyt on oppinut sen kääntymisen, kääntyilee minkä kerkiää...sitten tulee itku kun ei pääse kuitenkaan masulta takaisin selälle.

mennään tänään kattomaan uutta sänkyä meille, on paikat niin kipeät olleet vauvan tulon jälkeen kun huonossa sängyssä nukuttu että voi tuska. sängyt vaan niin tuhottoman kalliita,että ei rajaa!

aamupalan syöntiin ja hetkeksi sohvalle;)

hyviä maanantaipäiviä!

fii

Vierailija
7/54 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

talvikki, ihanan vähän painoa tullut!! tiedättekö sukupuolen?

..tyttösyke;)..

Vierailija
8/54 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maanantai ollaan aloitettu täälläkin: heräsin puol ysiltä ja ois väsyttäny viel vaikka kuin mut en saanu enää unen päästä kiinni, puolituntia pyörittyäni nousin ylös! Näin hauskaa unta: olin setäni luona ja sieltä löytyi kauhees kasat vauvatavaraa: vaunut, istuin, vaatteita ja siinä sitten kyselin minne ne on menossa (sedällä 3 lasta jo koululaisia että sieltä vauvakamat hävitetty aikoja sitten)ne ois menny " pois" joten kysyin et saisinko mä niitä... vähän mua ärsytti kun kukaan ei ees kysyny mihin niitä tarvin!!?? siinä unessa oli mummoni ja vaarini viel setäni ja hänen vaimonsa lisäksi...

Olo on tänään ihan ok, menispä tää viikko nopeesti, mulla on seuraavat viikot aika lepposia töissä et silloin kerkeen voimaan pahoin vaikka kuin!!!ja olemaan väsynyt!!

Tasan viikon päästä neuvolaan: mulla tosin on vika yö ennen sitä aikaa et todellakaan en sinne parhaassa vireessä mene sitten, mutta jospa jotain järkevää siellä osaisin sanoa!!

[b]Hönttä [/b] Kiva et saat viettää enemmän aikaa miehen seurassa. Miellä mies on aktiivisesti kaikessa touhussa aina mukana ja kerran sille vitsailinkin että sen pitäs muuttaa muualle täältä niin saisin sen soitettua helposti tekemään koijuttuja... meillä puuttuu vaikka mitä täältö mutta niitä ei kerkee laittamaan-->muille kyllä...

[b]Katzu[/b] Höh, mikä vois olla sen hankalampaa kun noi julkiset liikennevälineet: meillä täällä samaa vikaa, töihin kyllä pääsis bussilla, mutta laiskana ihmisenä en viittis useempaa tuntia käyttää matkantekoon johon autolla menee 10-15min ja pyörällä 30min... talvella (ees nyt ei viittis polkee)

Nyt tarvii taas mennä ruokaa tekemään, et kerkeen vielä sinne töihinkin tänään!!

Palataan taas!!!

Vierailija
9/54 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[b]Halloween[/b] ei juhlita mitenkään, enkä osaa oikein mieltää suomalaiseksi juhlaksi.... joskus kavereiden kanssa ollaan pidetty jotain halloween kekkereitä eli saatiin syy juhlaan...

Ootteko muuten miettiny[color=red] joululahjoja[/color]: mies eilen kertoi mitä haluaa lahjaksi joten se alkaa olla hanskassa. Muille päätin ostaa meidän firman lahjakortteja: kovin omaperäistä siis... Kummitytölle tarttis keksiä jotain kivaa kun sillä synttärit heti joulun jälkeen!!

Vierailija
10/54 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tiedetä, mutta olishan se tyttö kiva ylläri kahden pojan jälkeen;-)

Vierailija
11/54 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

..kohta Marraskuu, yök. Olen jotenkin mieltänyt et Marraskuu on synkin ja kamalain kk. Mistä lie niin olen alkanut ajattelee mut inhoan marraskuuta :/

Täällä aamu taas etonut kiitettävästi. Yritän mehua lipittää koko ajan ettei sen isommaks oloks äityisi:(

Talvikilla tosiaan kiloja tullut niin sievästi :) Mulla tosiaan olis jo se 10kg kasassa puolesvälis, ainakin ;)

Tylsintä on et ku oon niin laiha/lauta niin nyt jo maha alkaa näkyä sillai pömpöttävänä. Sen verran alavatsa turpeena ettei sa sisää enää vedetyksi ;D Äiti huomauttikin lauantaina et kohta sitä ei voi enää salata -> totta. Mulla se näkyy niiiiiiiiiin nopeesti ettei tosikaan :/

Hönttä, onneks olkoon miehen " takaisin" saannista ;) Nyt sitte alat kehittelee kaikkea kivaa miehen päänmenoksi et joutuu sua palvelee ja hauskuuttaa -> korvaamaan menetettyjä iltoja jne ;DDDD

Tiitikälle tsemppiä kokeiden korjaamiseen..

Katzu, nuo julkiset tosiaan vaikeita omiin aikoihin soveltaa jos ei tarpeeksi usein kule :(

Miitsu, joululahjoja eilen kävin itekkin ekaa kertaa miettimää. Tosi vaikeaa ostaa kelleen yhtään mitää kun kaikilla kaikkea on. Lapset mukaan luettuna. Tytöllä vasta oli synttärit niin tuntuu et se ei tarvi mitää. Mut tunnestusti se jo haikailee 10 lelun perään ja jos ei viel tiedä niin kyllä se ehtii keksiä useamman ;)

Tein tossa jauhelihakeiton (yök tällä hetkellä) valmiiksi. On sitte pojalle ruoka valmiina kun tullaa puistosta kotiin. Mutta puistosta puheen ollen menen laittamaan meille päälle jotta päästään ulkoilemaan....

Vierailija
12/54 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ei vietetä mitenkään. Meillä muuten pihatalkoot tänään alkaa klo 16.

Tyttö varmaan laittaa noitahattunsa ja peruukkinsa päähän -> oli koulussa kuullut ko. juhlasta mutten usko et sen kummein hänkään sitä voi viettää:/

Mut joo, nyt vaatteet niskaan ;)

Vierailija
13/54 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsymystä ilmassa täälläkin. Ja edessä 5 päivää töitä. Ei jaksais edes ajatella työntekoa. Vein jo pojun tarhaan ja nyt ruoka porisee hellalla. Sitten kurvaankin jo miitsun tykö ennen työvuoron alkua.

On kyllä niin harmaata ulkona, että kyllä sekin varmaan osaltaan lisää tätä väsymystä. Eilen illalla oli taas vatsa aikasta kipeä. Poltteli ja rupesa särkeen tota vasenta lonkkaa kauheesti. Mut näitä kaikenmaailman kipuja mulla oli jo esikoisestakin pitkin alkuraskautta. Mulla on aika supistusherkkä kohtu, että tiedä liillyiskö se sitten mitenkään näihin poltteluihin. Esikoisesta alko kivuttomat supparit heti kun maha oli jo vähän kookkaampi.

Meillä ei Halloweenia kanssa vietetä mitenkään. Ehkä sitten kun muksu on isompi vois vaikka kehitelläkin jotkut halloween partyt.

lottikselle tsemppiä neuvolaan ja neidille sinne husukeen!

Nyt on pakko taas mennä.

mirulii 5+2

Vierailija
14/54 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kun noita kelloja siirrettiin, niin saa tällainen unikekokin nukkua tunnin enemmän :) Heti mukamas on paljon pirteempi olo...

Halloweeniä ei meillä juhlita mitenkään. En edes olisi tiennyt tänään koko Halloweenin olevan, ellei TIITIKKÄ olis asiasta kirjoittanut.

KATZULLE mukavaa harjoittelua. Toivottavasti saat nuo kulkemiset järkkääntymään, ettei tarvi niistä erikseen stressailla. Mä saan omat Kelan lappuni vasta seuraavassa neuvolassa 16.11. ja ainakin meidän neuvolantäti oli sitä mieltä, että ehtisin pakkaukseni jouluksi saamaan. Yritän nimittäin saada ne laput sitten heti samalla viikolla postiin. Taitaa olla siis kovastikin paikkakuntakohtaisia eroja näissä. Eri asia toki tuleeko se sitten loppupeleissä jouluksi, mutta täällä ei kuulemma yleensä kestä pakkauksen saaminen kuin 2-3 viikkoa. Täytyy toivoa, ettei meidän kohdalla tule poikkeusta :D

EMMASANNA; me ollaan vaunuasiassa edelleen Emmaljungan Ceroxien kannalla. Ihan lopullista päätöstä ei vielä olla asian suhteen tehty, mutta 99,999% varmuudella Ceroxit valitaan. Saa nähdä mitä sieltä vaunukaupasta loppujen lopuksi mukaan tarttuu... :) Ei vaines, noi Ceroxit vaikutti kaikin puolin just meidän tarkoituksiin hyviltä vaihtoehdoilta, niin kaipa siis niihin päädytään.

MARIEELALLE kovasti jaksuja pahoinvoinnin selättämiseen!!

Tsemppiä LOTTIKSELLE ultraan!!! Tuuhan sit kertoilemaan kuulumisia. Ja NEITIN kuulumisia odotellaan myös! Onnea matkaan myös sinne!

Joululahjoista; olen jopa ostanut jo ensimmäiset lahjat (2 kpl) *noloilee* En yleensä ole näin aikainen, mutta viime kerralla JKL:ssä käydessä just ne jutut, joita äidille & siskolle olin ajatellut, olivat tarjouksessa :D Päätin siis ostaa ne heti samantien pois. Muita lahjoja on tullut alustavasti mietittyä... esimerkiksi isälleni ajattelin ostaa Reino-tossut, koska eikös kaikilla papoilla ole sellaiset :) :) :) ???

Kirjoittelisihan tässä vielä vaikka mitä mieluummin kuin töitä tekisi, mutta pakko varmaan siirtyä työn ääreen ainakin hetkiseksi:( Mukavaa maanantaita kaikille!

Jellona rv 22+0

Vierailija
15/54 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jota ei kyllä täälläkään juhlisteta mitenkään. Ei ole kuulunut meidän tapoihin.

Ihanan vähän kyllä [b]Talvikilla[/b] kiloja kertynyt :) Mulle tuli ekat kaks kiloa, ennen ekaa neuvolaa! (no joo mut alipaino oli reilusti, et sen piikkiin)

Miten mult meni kaikki niin kun ohi - mitä kirjotitte...

[b]Marieelalle[/b] ainakin tsemppiä pahoinvointiin! Ikävältä kuulostaa :(

[b]Neidin[/b] ja [b]Lottiksen[/b] kuulumisia ootellaan täälläkin!

Mies sitten tempas oikein tosissaan eilen! Oli kyllä niin sota ainekset valmiina... En jaksa nyt selitellä. Ei mistään isosta jutusta kuitenkaan kyse - vaan pientä yhteen törmäystä mielipide asioiden takia ;)

Se sit aatteli vähän " lepytellä" mua ja rymisteli puolen yön maissa tänne. No joo, olinhan mä yhtä hymyä sitten :D (mua on niin vaikee lepytellä) ;)

Tänään sillä on Taitaja-kisojen finaali. On siis kahden parhaan joukossa! Muakin jänskättää miten käy.

En jaksa mennä tänään sinne työkkäriin.. (ehkä huomenna) :)

Mut iltapäivällä mennään kaupunkiin - mies tulee sinne suoraan koulusta. Miehelle katellaan uusia vaatteita ja tytölle takkia. Ehkä siellä ois hyviä tarjouksiakin, halloweenin kunniaks :)

Vierailija
16/54 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo miettiny vielä yhtään!

Justa ollaan täällä porukalla mietitty että miten sitä vietettäs. Kun on eka joulu porukoitten eron jälkeen.. Masentaa jo valmiiks koko joulu :( Siis eron takia...

Hetken jo aattelin et jos mentäs tytön kanssa viettämään joulua miehen vanhempien luo. Ihan kiva idea :) Mies on suuren osan joulusta varmaan töissä (lähinnä yöt). Sais sitten höpistä niitten vanhempien kanssa rauhassa :)

Nyt, poistun..

Vierailija
17/54 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kamala olo etten viitsi muovikassin kanssa kävellä ympäri kylää -> paljastuis heti :((((

No, jospa iltapvällä sitte helpottais *huokaa* Vaikka kivahan se et oireita on -> uskoo paremmin kaiken olevan hyvin ja todellisempaa koko raskaus. Mutta oksentaminen on kyllä ällöttävintä mitä tiiän, yök!!! Ottasin mieluiten ne rintojen kipeytymisen ja kasvun ;D

Huomen mul on lääkäriaika -> kuuntelemaan vastauksia ja ehdotuksia verenpaineen hoitoon sekä mitä se holteri oli rekisteröinyt kun vrk:n mua mittaili. En vain muista kellon aikaa. Täytynee yrittää soittaa sinne ja tiedustella ;)

Ens viikolla (vasta) on sitte eka ultra-aika mulla -> ei kestä millään oottaa mitä siellä näkyy ;)

Nyt yritetään edes pihalle mennä. Poika söikin jo sopan valmiiksi joten hetken raitista ilmaa ennen pväunia. Ei tekis pahaa tällekään mammalle :)

Miitsulle ja Miruliille mukavaa rupatteluhetkeä. Tahtoo kans masunkasvatus kaverin jakamaan juttuja *haaveilee* :)

Heippa....

Vierailija
18/54 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetän virtuaalihalin (((((halaa))))) ja yritän tsempata sua pahoinvoinnin kourissa. Mulla ei ole kovin pitkä aika siitä kun halailin pyttyä, joten tiedän mitä käyt nyt läpi. Koitahan jaksaa!!! Ainakin istukka toimii hyvin ;-) Näinhän mullekin kaikki silloin sanoi:)

Vierailija
19/54 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taas väsyttää ihan mielettömästi - nukuin kahden tunnin aamupäikkärit kokeiden luvun sijaan. Ei vitsit, nyt on kyllä pakko mennä lukemaan!

Talvikki: siis vasta 4kg. Oho! Mulla tullut 12kg, lähtöpaino kyllä olikin 53, joten siitä on paras ylöspäin tulla ja kovasti!

Vierailija
20/54 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tosiaan lähtöpainoa niin paljon, ettei sitä viitsi tässä edes mainita;-) Joten onneksi on tullut vasta näin vähän. Mullehan sanottiin neuvolassakin heti alkuunsa, että 8kg on max mitä mulle saisi tulla....