Pidätkö tatuoitua naista WT:nä ja alempikastisena?
Kommentit (204)
kyselty tatuoinneista. Omat koristukseni eivät näy työvaatetuksen alta, eikä mieskään (FT, 15 oltu yhdessä) ole niitä pahakseen pistänyt vaikka hänellä ei mitään sellaisia olekaan.
b) vaikuttavat mahdollisuuksiin työnhaussa ja kumppanin etsimisessä
Ja asun lähiössä, poltan tupakkaa ja minulla on tatuointeja. Tosin harvapa niistä tietää kun ovat piilotettavilla alueilla, enkä niitä erityisesti esittele.
Olen siis tämän perusteella wt-mamma.Nostaako se statustani yhtään etten käytä alkoholia ja perheen aikuiset tekevät töitä elääkseen emmekä nosta muita sosiaalietuuksia kuin lapsilisää?
olen varakkaasta perheestä, koulutettu, hyvätuloinen ja älykäs ihminen ja vain koska minulla on tatuointi olen juntti WT. Ahaa! Itse pidän itseäni tyylikkäänä ja trenditietoisena.
Tatuointini on vanha, mutta minulle rakas muisto ja kaunis. No, ei se kasvoissa ole tai näkyvillä muutenkaan. Minulle on yksi lysti, mitä muut siitä ajattelevat. Ilmeisesti kanssani WT-kastiin kuuluukin sitten valtaosa "eliittiä" ja luovaa luokkaa.
Täällä kaikki on aina niin mustavalkoista.
Veret korussa jne. Yäks. Ja kurja lapsuus, siitä kai jonkin sortin tunnevammaisuus ja ehdoton halu syytää rahaa apuatarvitseville, joka sinänsä ok.
Mutta ostaako hän rakkautta adoptoimalla ja lahjoittamalla. Whatever. TATSKAT ON RUMIA!
Minä olen takuuvarma wt-mamma: olen tatuoitu,lävistetty ja tukkani on värjätty mustaksi! En ole naimisissa, lapsia on kaksi, poltan salaa tupakkaa ja käyn kerran parissa kk viihteellä. Tosin asun avoliitossa ja olen käynyt kouluni enkä ole ylipainoinen kananpersetukka,mutta se ei taida enää pelastaa asiaa :D Tosin minua ei kiinnosta jos sinunlaisesi pinnalliset ihmiset arvostelevat täällä nimettömänä ;)
a)valtaosan mielestä otettaessa mitäänsanomattomia tai rumia kuvia ja haalentuessaan aivan helvetin rumia läikkiä b) vaikuttavat mahdollisuuksiin työnhaussa ja kumppanin etsimisessä Pettäkää vaan itseänne wt tatuoijaidiootit, mutta älkää yrittäkö uskotella muille, että kaikki ottavat tatuointeja!!! ( Joo, varmasti viherkommunistianarkistilesboilla kyllä on kaikilla...)
Onko joku tatuoitu nainen vienyt työpaikkasi tai miehesi?? Ja jos sinun mielestäsi kuva on mitään sanomaton, se ei tarkoita etteikö sillä olisi kantajalleen merkitystä. Minun kuvani kertovat minun elämästäni, mutta ei sitä ulkopuolinen tajua enkä koe tarpeelliseksi selittää kenellekään mitä minun kuvani tarkoittavat. Ja minun työhön - tai miehen saantiin ei tatuoinnit ole vaikuttaneet millään lailla. Eikä minua kiinnosta ottaako kukaan muu tatuointeja tai ei. Se vissiin on jokaisen oma asia?
Olen akateeminen ja johtavassa asemassa eräässä suomen suurimmista yrityksistä ja kyllä, minulla on vaatteiden alla tatuointi. Samoin akateemisesti koulutetulla miehelläni joka on IT-alan yrittäjä. En olekaan vielä tiennyt kuuluvani wt-kategorian alle, mutta kaikkea oppii tällä palstalla! :)
En arvostele ja luokittele ihmisiä ulkonäön perusteella. Ihan sairaita juttuja täällä, ihankuin joku tatuointi tekisi ihmisestä "alempikastisen". Eiköhän me kaikki ihmiset olla samanarvoisia, riippuamatta siitä miltä näytetään.
En voi ymmärtää, miksi joku haluaa rumentaa ulkonäköään tatuoinneilla tai lävistyksillä.
niin kummassa luulisitte asukkailla olevan enenmmän tatuointeja per henkilö, Eirassa vai Kontulassa?
Ei silti tarkoita sitä etteikö kellään eiralaisella voisi olla tatuointi myös, toisin kuin esim. tuo edellinen välkky yrittää sanoa.
He varmaan itse pitävät niitä kauniina? Villi veikkaus.
En voi ymmärtää, miksi joku haluaa rumentaa ulkonäköään tatuoinneilla tai lävistyksillä.
En arvostele ja luokittele ihmisiä ulkonäön perusteella. Ihan sairaita juttuja täällä, ihankuin joku tatuointi tekisi ihmisestä "alempikastisen". Eiköhän me kaikki ihmiset olla samanarvoisia, riippuamatta siitä miltä näytetään.
Mulla ei ole tatuointeja ja jos nyt pakko on joku mielipide sanoa niin MINUSTA suurin osa tatuoinneista ei kantajaansa kaunista. Mutta en kuulukaan niihin, joita miellyttääkseen muiden pitää pukeutua tietyllä tavalla ja olla tietynlainen kampaus. Palsta mammoissa näitä riittää, joille oma tyyli on ainoa oikea muillekin.
ja/tai niitä on paaaljon.
Perhonen olkapäällä on vähän toinen juttu.
Napakoru ei ole WT-kamaa.
WT:nä, jos tattoo on iso ja näyttävä ja/tai niitä on paaaljon.
Perhonen olkapäällä on vähän toinen juttu.
Napakoru ei ole WT-kamaa.
Varsinkin tuollainen "pieni, naisellinen perhonen nilkassa tai olkapäässä". Jos aikoo hommata tatuoinnin, niin siihen on oltava joku muukin syy kuin näyttää ihmisille, että mullakin on munaa ottaa tatska.
Kunnolla tatuoidut erikseen, niitäkin on siistejä ja kammottavia.
tietyn tyyppiset ihmiset eivät koskaan menisi edes sellaiseen paikkaan, jossa tatuointeja tehdään.
Kyllä nuo tatuoinnit ja lävistykset edustavat ainakin itselleni jotakin ihan vierasta maailmaa, jonka kanssa en ole tekemisissä.
Tatuoitu ihminen voi tietysti olla ihan jees, niinkuin kuka tahansa. Mut esimerkiksi mulla ei ole sellasta tarvetta viestiä jotakin tollaislla jutuilla kuten tatuoinnit.
Mun mielestä noi tatuoinnit ja lävitykset (muualla kuin korvalehdissä) ei ole neutraali juttu. Oikeasti neutraalit asiat lienevät sellaisia, joita ei tarvitse selitellä ja puolustella. En mä tätä tän paremmin osaa sanoa.
tietyn tyyppiset ihmiset eivät koskaan menisi edes sellaiseen paikkaan, jossa tatuointeja tehdään.
Tatuointi- ja lävistysmaailmassa pyörii sellaisia tyyppejä joiden kanssa ei suurin osa väestöstä halua olla tekemisissä.
Oikein rimanalitus nämä kaksi "asiantuntevaa" kommenttia! Olette varmaan käyneet tutustumassa todella monessa tatuointistudiossa...
Tatuointi- ja lävistysmaailmassa pyörii sellaisia tyyppejä joiden kanssa ei suurin osa väestöstä halua olla tekemisissä.
ja siksi en oikeen tiedä millaista siellä on. Eikä sillä nyt ole niin väliäkään millaisia paikkoja ne ovat. Tarkoitan, et jotkut ihmiset ei vaan käy sellasissa paikoissa, koska se ei kuulu heidän elämänpiirinsä.
Mä vaan mietin millaisia fiiliksiä tatuoinnit ja lävistykset minussa herättää.
on hän sitten WT tai ei, niin kaunista tuo ei ole.
Ei miesten eikä naisten mielestä, jos ihan totta puhutaan. Lisäksi tatuointi tuppaa muuttuumaan tuhruisemmaksi vanhemmiten, jolloin näyttää vielä hirveämmältä.
Lisäksi koska ihmisen tyyli ja ajatukset muuttuvat, niin ei kannata laittaa mitään niin pysyvää tyyli-statementtia kuin tatuointi, jonka poistaminen on verrattain hankalaa ja joskus jopa mahdotonta. Tämä on minun mielipiteeni.
http://www.iltasanomat.fi/bigbrother/justiinalla-jalassa-tatuoitu-ex-po…
WT:tä ovat.