Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidätkö tatuoitua naista WT:nä ja alempikastisena?

Vierailija
19.06.2011 |

Entä nenärengas tai napakoru tai lävistykset?

Kommentit (204)

Vierailija
181/204 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertokaa nyt olenko white trashia kun ne eivät kuitenkaan yleisesti ottaen näy, edes bikineissä (en käytä mitään naruversioita). Eli esim työtoverini eivät niistä tiedä eivätkä niitä näe. Lävistyksiä minulla ei ole, edes korvissa.

Vierailija
182/204 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertokaa nyt olenko white trashia kun ne eivät kuitenkaan yleisesti ottaen näy, edes bikineissä (en käytä mitään naruversioita). Eli esim työtoverini eivät niistä tiedä eivätkä niitä näe. Lävistyksiä minulla ei ole, edes korvissa.

Johan tässä ketjussa on käynyt ilmi että tatuoinnin koolla tai näkyvyydellä ei ole väliä. Ota huomioon myös sidosryhmät...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/204 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tatuointeja tai lävistyksiä ole koskaan halunnut laittaa, koska minusta ne eivät ole erityisen kauniita. Parhaalla ystävälläni on useampi lävistys ja tatuointi. Hän on lihava maalainen ja minä sporttinen kaupunkilainen. Meillä on samantasoinen koulutus ja samantapainen työ.

Vierailija
184/204 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan tässä ketjussa on käynyt ilmi että tatuoinnin koolla tai näkyvyydellä ei ole väliä. Ota huomioon myös sidosryhmät...

on niin pitkä ketju et millään en jaksanut alkaa kahlaa läpi.. kunhan aloitusviestiin vastasin. Eli siis laiskakin olen!

Vierailija
185/204 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta vaatii kulttuurista pääomaa ymmärtää asia ja erottaa nämä toisistaan. Ja sitähän ei av-mammalta löydy.

Minusta jotkut tatskat on tosiaan wt ja jotkut ei. Jos tatuointi ei näy niin silloin niitä ei voi tuomita. Toisaalta ne ihmiset jotka ottavat paljon tatuointeja ja antavat niiden näkyä, eivät tee sitä muodin vuoksi vaan ottavat kuvia itsensä takia.

haluaa sen jonnekin piiloon, niin miksi ottaa ollenkaan.

Ja piiloon tulevista tatuoinneista: kas kun ei niitä aina oteta muita ihmisiä varten :)

En ole tatuoitu, mutta voisin ottaa yhden pienen, merkityksellisen tatuoinnin, piiloon. Koska se on minun juttuni, minulle :)

Vierailija
186/204 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta vaatii kulttuurista pääomaa ymmärtää asia ja erottaa nämä toisistaan. Ja sitähän ei av-mammalta löydy.

Minusta jotkut tatskat on tosiaan wt ja jotkut ei. Jos tatuointi ei näy niin silloin niitä ei voi tuomita. Toisaalta ne ihmiset jotka ottavat paljon tatuointeja ja antavat niiden näkyä, eivät tee sitä muodin vuoksi vaan ottavat kuvia itsensä takia.

haluaa sen jonnekin piiloon, niin miksi ottaa ollenkaan.

Ja piiloon tulevista tatuoinneista: kas kun ei niitä aina oteta muita ihmisiä varten :)

En ole tatuoitu, mutta voisin ottaa yhden pienen, merkityksellisen tatuoinnin, piiloon. Koska se on minun juttuni, minulle :)

Olit jättänyt lainauksesta pois olennaisen kohdan, näin se oli alunperin:

"Jos kuvalla ei ole suurta merkitystä ja haluaa sen jonnekin piiloon, niin miksi ottaa ollenkaan."

Vierailija
187/204 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta rumia ne ovat joka tapauksessa. Jotenkin ällöttävää, kun ihossa on jotain mitä ei sinne kuulu. Tekisi mieli pestä pois :

Vierailija
188/204 |
21.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen nähnyt entisiä amislaisia/amiksen kesken jättäneitä luokkakavereita... just yhtä tympeä ilme naamalla kuin ennenkin... kaljaa, tupakkaa, suttusia tatskoja... ylipainoa ja ennen aikaista elähtämistä... hien ja paskin hajua, hyh.

Vierailija
189/204 |
21.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoitu nainen ihailee rikollisia ja narkkareita, ehkä on itsekin sellainen. Tatuoinnin ottaessaan hän on valinnut, ettei halua tehdä töitä eikä seurustella minun tai muiden rehellisten ihmisten kanssa.

Vierailija
190/204 |
21.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hervottomia stereotypioita. Tatuoinnit ovat nykyään niin main stream, että tavallaan niitä voi jo pitää keskiluokkaisuuden symboleina.

Mutta off topic, onko tarve lokeroida tatuoidut/lävistetyt ihmiset vain älyllistä laiskuutta?

Vierailija
191/204 |
21.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hervottomia stereotypioita. Tatuoinnit ovat nykyään niin main stream, että tavallaan niitä voi jo pitää keskiluokkaisuuden symboleina.

Mutta off topic, onko tarve lokeroida tatuoidut/lävistetyt ihmiset vain älyllistä laiskuutta?

Vierailija
192/204 |
21.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoitu nainen ihailee rikollisia ja narkkareita, ehkä on itsekin sellainen. Tatuoinnin ottaessaan hän on valinnut, ettei halua tehdä töitä eikä seurustella minun tai muiden rehellisten ihmisten kanssa.

Itse en ole mm. ikinä edes huolinut miestä, joka juo alkoholia! Koskaan en ole ollut työtön, lapsenkin laitoin pk:iin 11kk vanhana kun palasin töihin. Hyvä, että tatuointini ovat pitäneet tämän kaltaiset ääliöt kaukana! ;)

Vierailija
193/204 |
21.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan en ole ollut työtön, lapsenkin laitoin pk:iin 11kk vanhana kun palasin töihin. Hyvä, että tatuointini ovat pitäneet tämän kaltaiset ääliöt kaukana! ;)

itse olen saanut työttömyyskorvausta kolmelta päivältä vuonna 1997. noina päivinä en halunnut tehdä töitä, tatska tuli kyllä paljon myöhemmin (paikkaan jota ette näe). Av tietää!

Vierailija
194/204 |
21.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä TUPAKOIVA nainen näyttää 100% enemmän roskaväeltä kuin ykskään tatuoitu nainen!!

Vierailija
195/204 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkönä

Vierailija
196/204 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja varsinkin jos ne ovat normaalipukeissa (esim "toimistopukeutuminen" vaikkapa esimerkkinä) näkyvissä.

jos palkkaisin krkeakoulutetun ihmisen ns. hyvään työpaikkaan ja esimiestehtäviin, olisi minulle este jos tatuointeja, lävistyksiä ja näitä kamalia korvalevityksiä näkyvissä paikoissa.

Vierailija
197/204 |
21.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muinaisessa Egyptissä lävistyksillä osoitettiin korkeampaa yhteiskunnallista asemaa, ja napakoru oli faaraon yksinoikeus. Buddhan korvanlehdet olivat venytetyt. Arvatkaa, mistä lävistys nimeltä "Prinssi Albert" on saanut nimensä? Raamatussa annetaan nenärenkaita lahjaksi. Muinaisessa Roomassa sotilaat osoittivat rohkeuttaan kantamalla nännikoruja. Ja niin edelleen. Lävistyksiä on ollut kautta aikojen osoittamassa kantajansa varallisuutta, asemaa, rohkeutta ja pelottomuutta. Toki myös orjilla oli omansa: gladiaattoreilla oli monesti genitaalilävistys. Tällä isäntä yritti hallita orjan lisääntymistä (suuri, painava koru jne.), mutta sillä oli myös käytännön tehtävä: peniksessa olevasta renkaasta elin oli helppo sitoa taistelun ajaksi suojaan. Tatuointien historia menee ihan yhtä kauas, mm. lumimies Ötzillä oli kymmeniä tatuointeja, ja väittäisin että hänellä syyt ovat olleet muuta kuin persoonansa korostamista/esittelemistä muille. Yleissivistys ja historiaan tutustuminen (aiheesta kuin aiheesta!) antaisi monesti tämän tyyppisille keskusteluketjuille pienen mukavan mausteen...

Vierailija
198/204 |
21.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun elämässä on kyllä ollut yksi kohokohta joka tulee musteena ihon alle nimittäin lapseni syntymä. Myös rakkaan ihmisen kuolema kosketti mua niin peruspohjaisesti että hänestä tulee merkintä iholleni jotta voin kantaa häntä mukanani läpi elämän. En häntä unohtaisi muutenkaan mutta haluan pitää hänet mukana aina.

Mielestäni on mielenahtautta luokitella ihmsiä ulkoisen olemuksen suhteen vaikka tosin jos vastaan tulee joku sukat sandalaeissa pidän häntä hieman omituisena.

WTF?

"En häntä unohtaisi muutenkaan mutta haluan pitää hänet mukana aina"?

LOL

Vierailija
199/204 |
21.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monella tuntemallani naisella on jotain tai kaikki edellämainituista. Ne on nykypäivänä niin tavallisia, että niitä on "kaikilla". Esim myymäläpäällikkönä työskentelevänä kaverillani ja eräällä opettajalla :)

Vierailija
200/204 |
21.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun elämässä on kyllä ollut yksi kohokohta joka tulee musteena ihon alle nimittäin lapseni syntymä. Myös rakkaan ihmisen kuolema kosketti mua niin peruspohjaisesti että hänestä tulee merkintä iholleni jotta voin kantaa häntä mukanani läpi elämän. En häntä unohtaisi muutenkaan mutta haluan pitää hänet mukana aina.

Mielestäni on mielenahtautta luokitella ihmsiä ulkoisen olemuksen suhteen vaikka tosin jos vastaan tulee joku sukat sandalaeissa pidän häntä hieman omituisena.

WTF?

"En häntä unohtaisi muutenkaan mutta haluan pitää hänet mukana aina"?

LOL

Melkoinen tapaus olet kun naureskelet toisen menetykselle ja hänen tavalleen käsitellä asiaa. Jos sinua joskus kohtaa vastaava, toivon syvästi ettet törmää kaltaisiisi. "LOL"?! Ei pitäisi naurattaa mutta kenties osoittamasi tunneäly on myös merkki siitä mitä WT oikeasti on. Sillä tuskin on nykymaailmassa mistään tekemistä ihon koristeiden kanssa vaan kyse on aivan muusta..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä