Pidätkö tatuoitua naista WT:nä ja alempikastisena?
Kommentit (204)
tuu sanoon, et oon white trash, ni jutellaan. Mullakin on mielipiteitä.
kyllä todella arveluttavana ihmisenä. Ja pakko sanoa, aika sivistymätöntä on tosiaan viljellä kasti-termiä.
Kuulin joskus sanonnan, että toisten arvosteleminen kertoo enemmän siitä arvostelijasta kuin arvosteltavasta. Siis negatiivisessa mielessä. Olen kyllä täysin samaa mieltä.
No eipä ole tarvetta tuolla keinoin asettaa itseäni muka jotenkin muiden yläpuolelle.
Näin kävi juuri minulle ja voin sanoa ettei ollut mukava yllätys. Sitä luuli tapailevansa eloveenatyttöä ja sitten PAM! Oikeasta lavasta löytyi horoskooppimerkki ja navasta koru. Olipa tytöllä ihmettelemistä kun huomasi koristelullaan aikaansaamansa reaktion.
Harmi että nätit tytöt/jotain itseilmaisuaan hakevat vanhemmat naiset pilaavat seksikkäät vartalonsa näillä töherryksillä.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2011 klo 02:01"]
Näin kävi juuri minulle ja voin sanoa ettei ollut mukava yllätys. Sitä luuli tapailevansa eloveenatyttöä ja sitten PAM! Oikeasta lavasta löytyi horoskooppimerkki ja navasta koru. Olipa tytöllä ihmettelemistä kun huomasi koristelullaan aikaansaamansa reaktion.
[/quote]
Tuota jokainen mies pelkää. En lajittele ihmisiä wt:ksi ja muiksi, mutta ei kai tramp stamp - nimitys tyhjästä ole keksitty?! Lävärit ovat aivan sairaita. Onneksi niitä ei enää ole kuten 90-luvun lopulla.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2011 klo 19:09"]
Kotiäiti kukkaköynnöksissä ja tribaalissa, sellaisen kun näkee niin tietää että Suomesta tai Britanniasta tullaan ja sidukka maistuu...
[/quote]
Onpa osuvasti sanottu.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2011 klo 02:01"]
Harmi että nätit tytöt/jotain itseilmaisuaan hakevat vanhemmat naiset pilaavat seksikkäät vartalonsa näillä töherryksillä. [/quote]
Olen 100 -prosenttisesti samaa mieltä. En käsitä, miksi nuori, kaunis nainen pilaa upean seksikkään vartalonsa sotkemalla sen tatuoinneilla ja läväreillä. Ihan päätöntä.
Kyllä, pidän tatuointeja henkisten ongelmien ja holtittoman sukupuolikäyttäytymisen, todennäköisesti myös -tautien, merkkinä. Tähän asti pitänyt kutinsa tosi hyvin.
T. M28, itsekin ilman kuvia.
en pidä itseäni amerikkalaisena yhteiskunnan vihollisena. Ystävä- ja tuttavapiirissäni on tatuoituja ja varmaan myös useita, joiden tatuoinneista en tiedä. Tatuointi on minusta itsensä koristelua, kuten huulipuna tai hiusten kampaaminen.
ei herätä luottamusta eikä mielenkiintoa, empatiasta puhumattakaan.
että varmasti löydät kaikkien tatuoinnit. Olisihan se kamalaa jos luottaisit johonkin ja hänellä olisikin tatuointi jossain piilossa!
että varmasti löydät kaikkien tatuoinnit. Olisihan se kamalaa jos luottaisit johonkin ja hänellä olisikin tatuointi jossain piilossa!
ottavat sekä tatskat että lävärit paikkoihin minkä muut varmasti näkevät. Sellaisia osaa välttää vaivatta. Muista ei niin ole väliä tavallisessa kanssakäymisessä.
Olen töissä isossa pörssiyhtiössä toimihenkilönä, asun isossa omakotitalossa, harrastan urheilua, kirjallisuutta ja kokkailua. Teen luovaa työtä. En katso olevani kovin pahasti wt.
Itse olen sitä mieltä, että sivistymättömyys, tietämättömyys ja kapeakatseisuus ennemminkin tekevät ihmisestä roskasakkiin kuuluvan, kuin joku pikku tatska...
tatuoinnit näkyvät lähinnä jos ollaan uimapuvuissa ja hihattomissa paidoissa.
ottavat sekä tatskat että lävärit paikkoihin minkä muut varmasti näkevät. Sellaisia osaa välttää vaivatta. Muista ei niin ole väliä tavallisessa kanssakäymisessä.
Olen sen verran ehtinyt hankkia elämänkokemusta että tiedän ettei ketään voi luokitella tai leimata ulkonäön perusteella.
For the past two years, Jerome Koch, a sociology professor at Texas Tech University, along with his "Body Art Team," surveyed more than 1,750 students at four colleges and concluded that there is in indeed a correlation between multiple tattoos and piercing and socially unacceptable behavior.
The Daily RFT yesterday caught up with Koch, who, by the way, is tattooless and says he intends to stay that way.
Koch will not say which colleges he chose for this tattoo study, entitled "Body Art, Deviance, and American College Students," but hint, hint, two are in Indiana and two are in Texas.
Koch stresses that those with a "low-level of body art" or what he calls the "rose and dolphin crowd," are not much different than anyone else. But something happens, he adds, when a person goes heavy on the ink.
Says Koch: "They are ten times more likely to have an arrest history, a four-fold increase in drug use, other than marijuana, and there's a five-fold increase in having had nine or more sex partners in the last year."
Eli "ruusu ja relfiini"-poppoo ei juuri eroa muista mutta mitä enemmän tatuointeja, sen suurempi ero on.
Hauskinta tässä ketjussa ovat ehkä nuo tatuoinnin omistajat jotka kertovat listaa omaisuuksistaan, koulutuksistaan, harrastuksistaan ja kumppanin titteleistä :) Minusta jotkut tatskat on tosiaan wt ja jotkut ei. Jos tatuointi ei näy niin silloin niitä ei voi tuomita. Toisaalta ne ihmiset jotka ottavat paljon tatuointeja ja antavat niiden näkyä, eivät tee sitä muodin vuoksi vaan ottavat kuvia itsensä takia. Pois lukien esillä olevat hauiksen kiertävät tribaalit, ja tramp stamp stringien alta vilkkuen. Jos kuvalla ei ole suurta merkitystä ja haluaa sen jonnekin piiloon, niin miksi ottaa ollenkaan.
ja menen Siwan eteen vetämään röökiä tukka takussa niin varmasti suurin osa ajattelee mun olevan WT-sakkia... ja se kuka sanoo että ennakkoluulot on paheksuttavia on epäinhimillinen koska ihan varmasti kaikilla on sellaisia. En kuvittele että kaikki tatuoidut on alempaa sosiaaliluokkaa mutta kyllä se mulle on yksi asia minkä voimakkaasti siihen liitän. Lävistysten suhteen en ajattele oikeastaan mitään.
For the past two years, Jerome Koch, a sociology professor at Texas Tech University, along with his "Body Art Team," surveyed more than 1,750 students at four colleges and concluded that there is in indeed a correlation between multiple tattoos and piercing and socially unacceptable behavior.
The Daily RFT yesterday caught up with Koch, who, by the way, is tattooless and says he intends to stay that way.
Koch will not say which colleges he chose for this tattoo study, entitled "Body Art, Deviance, and American College Students," but hint, hint, two are in Indiana and two are in Texas.
Koch stresses that those with a "low-level of body art" or what he calls the "rose and dolphin crowd," are not much different than anyone else. But something happens, he adds, when a person goes heavy on the ink.
Says Koch: "They are ten times more likely to have an arrest history, a four-fold increase in drug use, other than marijuana, and there's a five-fold increase in having had nine or more sex partners in the last year."
Eli "ruusu ja relfiini"-poppoo ei juuri eroa muista mutta mitä enemmän tatuointeja, sen suurempi ero on.
Niin, ja otetaas nyt huomioon, että tämä tutkimus koskee _amerikkalaisia opiskelijoita_. Lisäksi ei ilmene tutkimuksen tekovuosi ja mistä tämä lainaus on.
Just TE juntit, jotka ette ees tajuu mitä WT oikeesti tarkottaa käytätte sitä sanaa. Bling bling. Kattokaa tää, jos oikeesti kiinnostaa:
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=white%20trash
Ja mitä otsikkoon tulee: hyvän tatuoijan käden jälki naisessa on kaunista. Suomi-burlesquen ladyt varsinkin, jos nyt pitää jotain esimerkkejä kotimaasta hakee. Mut ne Playboy-merkit tississä ja punanen hahtuvapesä on such a turn off. Jokaisella on oma makunsa! En määkään diggaa ns. tavis-naisista. Musta te ootte tylsiä ja vaatteenne rumia.