Maria Guzenina-Richardson, mitä mieltä uudesta ministeristä?
Minä epäilen hänen kyvykkyyttään uuteen tehtävään jo koulutuksenkin puolesta, politiikassakin mukana 2007- lähtien.
Jotenkin Karpela-tyylin politiikko.
Muita mielipiteitä?
Kommentit (45)
ole taas niitä jälkikasvunsa toilailuja.....jokela ja kauhajoki-tyyliin..
ylinopeus sakot ja taksikulut 2600 euroa, tällaisiako me haluamme päättäjiksi hyvät siskot, pilaavat maineen.
En epäile Marian kyvykkyyttä hoitaa ministerin tehtäviä . Hänen työkokemuksensa esim. toimittajan työstä, eri lehtien kolumnistina ja ennen kaikkea toimiminen kansanedustajana ja hyvä perehtyneisyys sosiaalikysymyksiin antaa hyvän pohjan toimia ministerinä . Lisäksi hän on varsin älykäs ja edustava .
Missäs niitä ministereitä koulutetaan ??
ansioilla kuin asiaosaamisella tai ällillä. Palvelukset kuitataan vastapalveluksilla politiikassa.
taustaa tai koulutusta, kuin kyseisellä henkilöllä on. Ehkä hänen pelastuksensa on, että ministerit vaan kirjoittaa allekirjoituksensa ministeriön virkamiesten valmistelleisiin asioihin.Hän sitten esittää asian omanaan. Ja onhan se ryhmäkuri. Ehkäpä hän ei saa kaadettua koko Suomea.
Ap
että onni meille espoolaisille, että hän sössii nyt koko Suomen politiikkaa eikä keskity enää pelkkään Espoon paikalliskuvioihin :D Jaettu murhe, puoli murhetta.
Jos nyt vertaa esim Kikeen niin ihan eri kaliiperin nainen, siis alaspäin. Kikellä takana 20 vuotta yrittäjyyttä, urheilutausta, isä kansanedustaja eli politiikka verissä ja ollut mukana politiikassa kohta 20 vuotta. Anna mun kaikki kestää :(, bandari ministerinä.
Hän on kuitenkin ollut politiikassa mukana pitkään ja edennyt puolueen varapj:ksi. En usko, että on aivan kädetön enlä varsinkaan vertaisi Karpelaan.
SDP:n ristiaallokossa ja siitä kiitoksena ministerin pesti. Minusta aivan naurettava henkilöpäätös ministeriksi. Itse olen pohjoisemmasta Suomesta, mutta silti nähnyt median välityksellä jo millainen tyyppi on.
Ap
pelkkä ylioppilas ei kyllä riitä mihinkään. Edes kaupan kassalle, mutta että ministeriksi.
Jos nyt vertaa esim Kikeen niin ihan eri kaliiperin nainen, siis alaspäin. Kikellä takana 20 vuotta yrittäjyyttä, urheilutausta, isä kansanedustaja eli politiikka verissä ja ollut mukana politiikassa kohta 20 vuotta. Anna mun kaikki kestää :(, bandari ministerinä.
Mun isä on arkkitehti, saisinko suunnitella sulle talon?
Maria Guzenina-Richardson: muusikon entinen puoliso
Kike Elomaa: talousrikollisen nykyinen puoliso, joskin julkisesti vakituisessa suhteessa avioliiton ulkopuolella
Minkä salkun se sai? On tää vähän karpela kastia. Ei siis kovin koulututtu ja ikävästi muistetaan vaan juontajana...
Se, että on valmis tekemään päätöksiä muiden puolesta kulkee kyllä suvussa. Ei se silti kerro, että politiikon lapsesta politiikko tulee ja hyvä sellainen. Jenkeissä politiikkaa kulkee ihan suvuittain, esim Kennedyt ja monet muut.
Se, että on valmis tekemään päätöksiä muiden puolesta kulkee kyllä suvussa. Ei se silti kerro, että politiikon lapsesta politiikko tulee ja hyvä sellainen. Jenkeissä politiikkaa kulkee ihan suvuittain, esim Kennedyt ja monet muut.
Maria Guzenina-Richardson: muusikon entinen puoliso
Kike Elomaa: talousrikollisen nykyinen puoliso, joskin julkisesti vakituisessa suhteessa avioliiton ulkopuolella
Kike on kuitenkin pyörittänyt 20 vuotta firmaa, elättänyt itsensä muusikkona ja urheilijana, Marialla hiukan heikommat noi meriitit. Itse arvostan noista kahdesta Kikeä paljon enemmän, huomattavasti enemmän enkä häntäkään olisi ministerinä halunnut nähdä. Örkki Tuomioja silti vielä kamalampi asia Suomelle, koska pilasi aikoinaan kaikki länsisuhteet.
äänestin SDP:tä. Marialla kokemusta mm. yksinhuoltajien asioista, asemasta ja huoltajuuskiistoista yms.
Älykäs ja oikeasti ajatteleva poliitikko, ei turhalla kirjaviisaudella sydämensä sivistystä pilannut.
ylinopeus sakot ja taksikulut 2600 euroa, tällaisiako me haluamme päättäjiksi hyvät siskot, pilaavat maineen.