On ihan normaalia ja meidän lajiimme kuuluvaa, että naisen lantio ole leveä.
Leveä lantio ja leveä pylly. Ei siinä ole mitää pahaa. Niin kuuluu ollakin. Naisen vartalo on suunniteltu synnyttämistä varten. Rasvan kertyminen takamukseen ei ole terveydelle haitallista. Joten miksi tuosta takamuksen koosta niin paljon puhutaan. Onhan se luonnotonta, jos naisihminen on lauta.
Kommentit (47)
luonnoton, lauta, ei ole normaalia tykätä sellaisesta....eivät kuulosta kehuilta
On luonnotonta, että nainen on lauta on eria asia kuin sanoa jotain naista laudaksi. ap
Anteeksi kun pilaan maailmaasi yököttävyydelläni.
Tarkoitin juuri sitä, että naisen lantioa ja takamus ovat leveät ihan biologisista syistä. Ja rasvakudostakin ihan luonnollisesti kertyy naisen takamukseen eritavalla kuin miehen. Siis ihan normaalipainoisellakin naisella. Ei ole normaalia ihannoida miesmäistä pyllyä naisella. ap
Mitenkähän tämän vääntäisi mammoille. Nainen on hyvä sellaisena kuin on. Naisen lantio on AINA leveämpi kuin miehen. Joillakin enemmän joillakin vähän enemmän leveä. Mutta ei ole hyväksi IHANNOIDA liiallista laihuutta varsinkaan siinä takamuksen seutuvilla. Nuoret tytöt lukevat kirjoituksia ja luulevat, pitää olla lautamainen, kurviton ollakseen kaunis. ap
On luonnotonta, että nainen on lauta on eria asia kuin sanoa jotain naista laudaksi. ap
Mitenkähän tämän vääntäisi mammoille. Nainen on hyvä sellaisena kuin on. Naisen lantio on AINA leveämpi kuin miehen. Joillakin enemmän joillakin vähän enemmän leveä. Mutta ei ole hyväksi IHANNOIDA liiallista laihuutta varsinkaan siinä takamuksen seutuvilla. Nuoret tytöt lukevat kirjoituksia ja luulevat, pitää olla lautamainen, kurviton ollakseen kaunis. ap
Ymmärrätkö itse, miten joku voi kokea kirjoituksesi loukkaavaksi? Esim. kun sanoit, että on luonnotonta, kun naisihminen on lauta. Meitä lautojakin on.
Monesti käy niin, että kun puolustaa jonkinnäköistä, niin tulee puhuneeksi todella rumasti joistain muista.
Jos olet nainen, jonka mielestä naisten pitäisi saada olla sen näköisiä kuin ovat, en ymmärrä, miksi sitten haukuit toisennäköisiä.
Naisen normaali hormonitoiminta edellyttää riittävää rasvakerrosta. Tämä ei tietysti nykyisiin kauneusihanteisiin sovi, koska kauneusihanteiden idea on nimenomaan, että ne ovat mahdottomia ja vaikea saavuttaa. Käytännössä nainen on tiettyyn rajaan asti sitä hedelmällisempi, mitä kauniimmin rasva on asettunut strategisiin paikkoihin. Kuten mieskin on käytännössä tiettyy rajaan asti sitä viriilimpi, mitä vähemmän hänellä on rasvakudosta. Riittävä rasvakudoksen määrä ylläpitää hyvää naishormonitasoa.
oli sitten minkämuotoinen tahansa. Luustoon ei voi paljon vaikuttaa eikä edes siihen pyllyyn kertyvään rasvaan, joka sekin on ihan luonnollista. Tälläkin palstalla haukutaan kanssaihmisten isoja pyllyjä ja annetaan se kuva, että pitäisi olla tikkusuora ja litteä joka puolelta. On vaarallista jos normaalipainoinen nainen tai nuori tyttö alkaa laihduttaa siinä pelossa että pylly levenee. Ei pidä pyrkiä laudaksi, koska se ei ole normaalitila. En suinkaan sano ketään teistä mammoista laudaksi. En myöskään sano ketään lihavaa ihmistä läskiksi, vaikka olenkin sitä mieltä ettei liika läski ihmisessä ole hyväksi. ap
oli sitten minkämuotoinen tahansa. Luustoon ei voi paljon vaikuttaa eikä edes siihen pyllyyn kertyvään rasvaan, joka sekin on ihan luonnollista. Tälläkin palstalla haukutaan kanssaihmisten isoja pyllyjä ja annetaan se kuva, että pitäisi olla tikkusuora ja litteä joka puolelta. On vaarallista jos normaalipainoinen nainen tai nuori tyttö alkaa laihduttaa siinä pelossa että pylly levenee. Ei pidä pyrkiä laudaksi, koska se ei ole normaalitila. En suinkaan sano ketään teistä mammoista laudaksi. En myöskään sano ketään lihavaa ihmistä läskiksi, vaikka olenkin sitä mieltä ettei liika läski ihmisessä ole hyväksi. ap
tosi kapea lantio? Eikä siinä ole juurikaan nimeksi rasvaa.
"Lauta" ei ole mikään kauneusihanne, vaan haukkumasana rinnattomasta ja kurvittomasta naisesta. Käytät sitä paljon ketjussa ja väität lautoja luonnottomiksi. Sun pointtisi, jonka mä kyllä tajuan, jää mulla ainakin sen ärsytyksen varjoon, että haukut joka viestissäsi monia naisia.
t. yksi luonnoton
viittaa rinnattomaan tai pienirintaiseen naiseen. Mulla itselläni piisaa tuota persettä suhteessa muuhun runkoon, mutta lauta olen aina ollut.
Ajatellaanpa vaikka sairautta, jossa luusto on epämuodostunut. Naisella voi olla vaikkapa lantiossa luutumia, jotka tekevät sitten takamuksestakin pienen ja lautamaisen. Toki on oikeen että hän pitää omasta vartalostaan ja siitä voi pitää moni muukin. Mutta ei ole normaalia yrittää päästä sairaaseen olomuotoon. Ymmärrättekö tämän pointin? Kautta aikojen on ollut kummallisia ihanteita, joiden takia on vaikkapa katkottu kylkiluita tai typistetty varpaita. Sellaista on ihannoitu ja siihen pyritty. Onneksi omaa luustoaan ei voi itse muokata, mutta eikös ole jo olemassa takamuksenkin kirugista kauneushoitoa? ap
Naisen pyllun tulee olla kaunis ja pyöreä, ei liian iso eikä litteä, eikä laatikkomainen jne.
Ei naisen perseen "tule" olla minkäänlainen, se on sellainen kuin se on.
kirjoittamaton laki.
Naisen pyllun tulee olla kaunis ja pyöreä, ei liian iso eikä litteä, eikä laatikkomainen jne.
Ei naisen perseen "tule" olla minkäänlainen, se on sellainen kuin se on.
Kyseessä on kirjoittamaton laki.
Sanotko ap monesti ihmisille, että olet lauta?
Johan täällä on sinun ajatuksesi ymmärretty. Olet huolissasi niistä naisista, jotka turhaan laihduttavat. Hienoa! Oletko huolissasi niistä tytöistä, jotka haluavat silikonirinnat? Tai niistä naisista, jotka ovat lautoja, eikä heistä ole kiva kuulla, että heitä niin arvostellaan.
Itse haluaisin, että naisia ei arvosteltaisi ulkonäön perusteella. Siis ketään...
Oon ap:n kanssa samaa mieltä laihduttamisesta. Oisin vaan toivonut, että ap olis myös tajunnut täällä minun ja muutaman muunkin pointin.
kun sellainen on naiselle suunniteltu. Ja lantion leveydestähän se pyllyn leveys tulee ja lantion taas kuuluu olla naisella leveä.
Tarkoituksesi oli siis nimitellä minua ja monia muita jotenkin epännormaaleiksi?