On ihan normaalia ja meidän lajiimme kuuluvaa, että naisen lantio ole leveä.
Leveä lantio ja leveä pylly. Ei siinä ole mitää pahaa. Niin kuuluu ollakin. Naisen vartalo on suunniteltu synnyttämistä varten. Rasvan kertyminen takamukseen ei ole terveydelle haitallista. Joten miksi tuosta takamuksen koosta niin paljon puhutaan. Onhan se luonnotonta, jos naisihminen on lauta.
Kommentit (47)
Lantio ja pylly tekevät naisesta Naisen, eli jotakin sellaista mikä erottaa naisen miehestä.
Naisellisen pyöreä, eikä edes liian iso. Juuri sopivan houkutteleva ja seksikäs.
niin karmiva KARMIVA kuin sellainen leveä litteä ja löysä. Näkee usein laihoilla päärynävartaloilla. Miten voi olla mahdollista olla laiha vyötäröstä, mutta sen jatkona on sellainen suunnaton laatikkolöysis??!! JUMPPAAN JA ÄKKIÄ! pahimmillaan tähän on yhdistettynä vielä ratsastusshousuläski-reidet. Mua puistattaa.
7:n kuvassa taas on tuollainen suomalainen, treenaamaton ja jo vähän levahtanut. Ei hyvä. Ja muuten, kukaan mies ei käytä sanaa "takamus" mutta nice try.
Täydellinen hanuri on sellainen, joka ei ole hartioita leveämpi, pakarat ovat ylösalaisin käännetyn sydämen muotoiset eikä reisissä ole ulkosyrjillä ylimääräistä. Tämä saavutetaan tekemällä jalkakyykkyjä ja aerobista liikuntaa.
niin karmiva KARMIVA kuin sellainen leveä litteä ja löysä. Näkee usein laihoilla päärynävartaloilla. Miten voi olla mahdollista olla laiha vyötäröstä, mutta sen jatkona on sellainen suunnaton laatikkolöysis??!! JUMPPAAN JA ÄKKIÄ! pahimmillaan tähän on yhdistettynä vielä ratsastusshousuläski-reidet. Mua puistattaa.
naisen kuuluu olla, kauniimmin kuvattuna vaan. Kapea vyötärö, leveä pylly ja reittä.
Miehenikin mielestä. Normaali heteromies syttyy tiimalasivartalosta parhaiten.
Normaalia on myös hoikka lantio. Sellaisen omistavia kun löytyy lajistamme myös paljon.
t. kapealanteinen 2 lasta onnistuneesti synnyttänyt
Kakkosen linkissä on ehkä pakaraimplanttipeba?
Iso perse tosi hoikalla naisella on lähes mahdotonta - ei nyt ihan kuitenkaan, mutta tavatonta ainakin. Yhdysvalloissa ainakin tehdään paljon perseleikkauksia, Suomeen muoti ei ole vielä ihan rantautunut.
Joku aina perustelee asiaansa oman miehensä tykkäämisellä. Totta hemmetissä on aika todennäköistä, että oma puoliso on valinnut sellaisen kumppanin, kenen ulkonäkö miellyttää. On aika todennäköistä, että mies, joka tykkää oikein isosta persuksesta, valitsee naisen, jolla tällainen on. Toki on olemassa ulkonäköseikkoja, joista suurin osa miehistä/naisista tykkää. Mutta niin kauan kun poikkeuksia löytyy paljon, ei ole järkevää perustella oman puolison tykkäämisellä makuasioita.
Itse olen saanut paljon kehuja miehiltä pienestä, mutta kiinteästä pyllystäni. Ymmärrän silti, että moni mies tykkää toisenlaisesta.
Eikö olekin naiset ihanaa, että miehillä on erilaisia makuja, jotta meille kaikille löytyy ottajamme! Toivoisin, ettemme käyttäisi näin paljon aikaa toistemme/itsemme arvosteluun.
Olispa ihana elää sellaisessa maailmassa, jossa jokainen saa olla sen näköinen ja sellainen kuin on.
Olispa ihana elää sellaisessa maailmassa, jossa jokainen saa olla sen näköinen ja sellainen kuin on.
Kiitos, just samaa ajattelin kuin luin tätä ketjua linkityksineen ja mielipiteineen ja vaatimuksineen että naisen ja just naisen on mentävä jumppaan ja oltava timmikunnossa ja tiukkaperseinen että kelpaisi - muille.
Jos olet suomalainen niin pyllyn kuuluu olla pieni ja sinulla kuuluisi olla ampiaisvyötärö.
Mustilla naisilla on iso perä.
T: mies
Ei hyvää päivää!
Olen laihduttanut, siis ihan puhtaasti läskiä kadonnut perseen päältä, ei se MUUTA LIHAKSIA! Jos vauva ei mahdu ulos niin ei mahdu, ei se mahdu sieltä vaikka lihottaisit 50 kiloa! Miten voi olla vaikea tämä tajuta?
Olen alle 160 senttinen ja hyvin mahtunut hatultaan 39 senttinen liki 5 kilonen vauva ulos. Kaverini on minua parikytä senttiä pidempi ja liki sata kilonen eikä pienempi lapsi tullut ulos leikkaamatta. Ei se mahdu jos ei ole tilaa tulla ulos.
Tätä varten tehdään sisätutkimus erikseen jossa päätetään synnytystapa.
3
Siis tarkoitin lihaksien sijasta luustoa! :D
Voi turkanen.
3
Tarkoitin juuri sitä, että naisen lantioa ja takamus ovat leveät ihan biologisista syistä. Ja rasvakudostakin ihan luonnollisesti kertyy naisen takamukseen eritavalla kuin miehen. Siis ihan normaalipainoisellakin naisella. Ei ole normaalia ihannoida miesmäistä pyllyä naisella. ap
Siinä on eroa lantionseudulla.
olla hyvinkin kapea ja naisella voi olla pieni takamus. Eikä se välttämättä ole ruman näköistä, niin kuin kaikki isot takamukset eivät ole kauniita (tarkoitan siis, ettei kaikkien mielestä ole).
Se mitä ap tarkoittaa, että ei ole normaalia tykätä jostain, on minun mielestäni jotain outoa omanarvontunnon nostamista. Onneksi maailmassa on monia eri makuja!
Sekö, että naisella kuuluu olla leveä lantio ja iso takamus, ja että kaikki muunmalliset naiset ovat rumia ja luonnottomia, eikä kukaan pidä heitä viehättävinä?
Ja haluat tuoda tätä esille miksi?
Monesti käy niin, että kun puolustaa jonkinnäköistä, niin tulee puhuneeksi todella rumasti joistain muista.
Jos olet nainen, jonka mielestä naisten pitäisi saada olla sen näköisiä kuin ovat, en ymmärrä, miksi sitten haukuit toisennäköisiä.