Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Media (ja palstamammat) pilkkaavat Päivi Räsästä aivan asiattomasti ja kohtuuttomasti

Vierailija
18.06.2011 |

Jopa vaalitulos julkaistiin Räsäsen kohdalta viime vuonna, vaikka vaaleja ei ollut edes käyty.

http://www.iltalehti.fi/vaalit/2010122012893452_vl.shtml

Päivi Räsänen ei tippunut eduskunnasta. Toisin kävi. Hänestä on tulossa sisäministeri ja taas hän on Aamulehden hampaissa:

http://www.aamulehti.fi/cs/Satellite/Kotimaa/1194683763120/artikkeli/+p…

Aamulehti ja Iltalehti kuuluvat samaan Alma-media -konserniin.

Kommentit (173)

Vierailija
101/173 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luepa muutamaa kristillistä julkaisua, esim herätysliikkeiden viikkolehtiä ja huomaat, että niiden näkökulma maailman asioihin on toisenlainen. Sielläkin julkaistaan tutkimustuloksia, jotka on tehty puolueettomana pidettävillä tutkimuslaitoksilla.

Vierailija
102/173 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydellistä objektiivisuutta ei ole olemassa.

Ja toiset asiat on todennäköisempiä kuin toiset. Jos kolme tutkimusta antaa saman tuloksen, voi miettiä jospa se jollain tavalla vastaisi todellisuutta vai onko sittenkin todennäköisempää, että takana on kaikkien kolmen, toimittajien ja tutkimuslaitoksen salaliitto. Arvaa kumpi tulkinta minusta on todennäköisempi?

Luepa muutamaa kristillistä julkaisua, esim herätysliikkeiden viikkolehtiä ja huomaat, että niiden näkökulma maailman asioihin on toisenlainen. Sielläkin julkaistaan tutkimustuloksia, jotka on tehty puolueettomana pidettävillä tutkimuslaitoksilla. Monenlaisista asioista tehdään maailmassa tutkimuksia. Voi myös miettiä, miten ihmisiä halutaan ohjailla sillä, mistä asioista julkaistaan tutkimustuloksia.

En väitä, että kyseessä olisi mitään suuria salaliittoja, mutta haastan sinua tutkimaan asiaa myös kristityn näkökulmasta. Kun asettuu välillä toisen asemaan, saa uutta perspektiiviä.

eivät ole puolueettomia tutkimuslaitoksia. Kun tutkitaan niinkin yksinkertaista asiaa kuin sitä, mitä mieltä suomalaiset ovat avioliittolaista, on aivan turha vängätä että tulos johtuisi jostain gallupin maksajan intressistä.

Ihan oikeassa tieteessä tietenkin on koulukuntaeroja ja kiistoja. Mutta edelleenkään ne kristilliset hömppätehtaat eivät kuulu minkäänlaisen tieteen piiriin: ne ovat tunnettuja tulosten vääristelystä tavalla jota kukaan itseään kunnioittava tieteentekijä ei hyväksy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/173 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon miettiny, et uskovien eroaminen ja uudelleen avioituminen lienee kai sitä samaa kansakunnan sisäistä rappiota kuin homosuhteitten salliminenkin. Ainakin uskovien tulis noudattaa elämässään sitä, mistä Jeesuskin itse puhuuu Raamatussa. Mun ymmärtääkseni uudelleen avioituminen on syntiä, mut tiedän varsin hyvin, että monet uskovat on tästä eri mieltä. t.90

synti pitä ihan reilusti sanoa synniksi eikä kaunistella sitä.

Kukaan kristitty ei kuitenkaan pysty noudattamaan Raamatun käskyjä niin että kelpaisi Jumalalle ja sen vuoksi Jeesus kuolikin ristillä sovittaakseen syntimme. Ihan jokaisella ihmisellä on siis mahdollisuus saada syntinsä anteeksi, riippumatta siitä mihin synteihin hän on syyllistynyt.

Vierailija
104/173 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka vielä uskaltavat puolustaa Raamatun mukaisia oikeita arvoja.

Toivoisin heitä vaan olevan paljon enemmän. En haluaisi, että Suomi luisuu koko ajan kauemmas ja kauemmas kristillisestä maailmankuvasta ja arvoista.

Minua pelottaisi asua maassa missä kaikki on sallittua, eikä mitään moraalia ole. Mutta se lienee väistämättä edessä joku päivä sillä elämme selvästikin lopun aikoja.

Vierailija
105/173 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua pelottaisi asua maassa missä kaikki on sallittua, eikä mitään moraalia ole.

Kaikki ei todellakana ole sallittua. Esimerkiksi pedofilia ei ole sallittua, koska sen tuhoisuudesta ihmisen psyykelle on hyllymetreittäin tutkimuksia. Samoin kuin insestin tuhoisuudesta. Ja eläimet ei ole oikeustoimikelpoisia, joten ne ei koskaan tule sanomaan alttarilla tahdon. Kun nää on kuitenkin lueteltu seuraavassa viestissäsi.

Vierailija
106/173 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toiset asiat on todennäköisempiä kuin toiset. Jos kolme tutkimusta antaa saman tuloksen, voi miettiä jospa se jollain tavalla vastaisi todellisuutta vai onko sittenkin todennäköisempää, että takana on kaikkien kolmen, toimittajien ja tutkimuslaitoksen salaliitto. Arvaa kumpi tulkinta minusta on todennäköisempi?

Luepa muutamaa kristillistä julkaisua, esim herätysliikkeiden viikkolehtiä ja huomaat, että niiden näkökulma maailman asioihin on toisenlainen. Sielläkin julkaistaan tutkimustuloksia, jotka on tehty puolueettomana pidettävillä tutkimuslaitoksilla. Monenlaisista asioista tehdään maailmassa tutkimuksia. Voi myös miettiä, miten ihmisiä halutaan ohjailla sillä, mistä asioista julkaistaan tutkimustuloksia. En väitä, että kyseessä olisi mitään suuria salaliittoja, mutta haastan sinua tutkimaan asiaa myös kristityn näkökulmasta. Kun asettuu välillä toisen asemaan, saa uutta perspektiiviä.

eivät ole puolueettomia tutkimuslaitoksia. Kun tutkitaan niinkin yksinkertaista asiaa kuin sitä, mitä mieltä suomalaiset ovat avioliittolaista, on aivan turha vängätä että tulos johtuisi jostain gallupin maksajan intressistä. Ihan oikeassa tieteessä tietenkin on koulukuntaeroja ja kiistoja. Mutta edelleenkään ne kristilliset hömppätehtaat eivät kuulu minkäänlaisen tieteen piiriin: ne ovat tunnettuja tulosten vääristelystä tavalla jota kukaan itseään kunnioittava tieteentekijä ei hyväksy.

jota nyt hömppätehtaaksi herjaavasti kutsut, teettää tutkimuksen puolueettomalla tutkimuslaitoksella, sekö ei mielestästi ole sinun kriteeriesi mukaan puolueetonta, mutta Setan puelueettomalla tutkimuslaitoksella teettämä tutkimus on?

Tässä ollaan nyt kuitenkin harhauduttu aika kauas alkuperäisestä aiheesta.

Miksi itse asiassa kiistelemmekään siitä, mitä mieltä suomalaiset ovat avioliitolaista? Se ei ollut tämän keskustelun aihe. Aloitin keskustelun asiattomasta pilkasta, johon mielestäni sinäkin syyllistyt kutsumalla kirkon herätysliikettä hömppätehtaaksi.

Vierailija
107/173 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin heitä vaan olevan paljon enemmän. En haluaisi, että Suomi luisuu koko ajan kauemmas ja kauemmas kristillisestä maailmankuvasta ja arvoista.

Minua pelottaisi asua maassa missä kaikki on sallittua, eikä mitään moraalia ole. Mutta se lienee väistämättä edessä joku päivä sillä elämme selvästikin lopun aikoja.

tiesithän sen? Aina on turmelus ollut karmeaa ja jeesus juuri palaamassa. Tiedoksesi nyt kuitenkin, etten ymmärrä miten minun ja puolisoni parisuhteen ja rakkauden kunnioittaminen ja arvostaminen voisi tarkoittaa moraalittomuutta. Tilannehan on toisinpäin: homojen sortaminen on moraalitonta siinä missä rotusorto tai juutalaisvainot.

Vierailija
108/173 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiesithän sen? Aina on turmelus ollut karmeaa ja jeesus juuri palaamassa. Tiedoksesi nyt kuitenkin, etten ymmärrä miten minun ja puolisoni parisuhteen ja rakkauden kunnioittaminen ja arvostaminen voisi tarkoittaa moraalittomuutta. Tilannehan on toisinpäin: homojen sortaminen on moraalitonta siinä missä rotusorto tai juutalaisvainot.

Media ja seta mm. harrastavat sitä ihan aktiivisesti.

Vierailija
109/173 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luepa muutamaa kristillistä julkaisua, esim herätysliikkeiden viikkolehtiä ja huomaat, että niiden näkökulma maailman asioihin on toisenlainen. Sielläkin julkaistaan tutkimustuloksia, jotka on tehty puolueettomana pidettävillä tutkimuslaitoksilla. Monenlaisista asioista tehdään maailmassa tutkimuksia. Voi myös miettiä, miten ihmisiä halutaan ohjailla sillä, mistä asioista julkaistaan tutkimustuloksia. En väitä, että kyseessä olisi mitään suuria salaliittoja, mutta haastan sinua tutkimaan asiaa myös kristityn näkökulmasta. Kun asettuu välillä toisen asemaan, saa uutta perspektiiviä.

eivät ole puolueettomia tutkimuslaitoksia. Kun tutkitaan niinkin yksinkertaista asiaa kuin sitä, mitä mieltä suomalaiset ovat avioliittolaista, on aivan turha vängätä että tulos johtuisi jostain gallupin maksajan intressistä. Ihan oikeassa tieteessä tietenkin on koulukuntaeroja ja kiistoja. Mutta edelleenkään ne kristilliset hömppätehtaat eivät kuulu minkäänlaisen tieteen piiriin: ne ovat tunnettuja tulosten vääristelystä tavalla jota kukaan itseään kunnioittava tieteentekijä ei hyväksy.

jota nyt hömppätehtaaksi herjaavasti kutsut, teettää tutkimuksen puolueettomalla tutkimuslaitoksella, sekö ei mielestästi ole sinun kriteeriesi mukaan puolueetonta, mutta Setan puelueettomalla tutkimuslaitoksella teettämä tutkimus on?

Tässä ollaan nyt kuitenkin harhauduttu aika kauas alkuperäisestä aiheesta.

Miksi itse asiassa kiistelemmekään siitä, mitä mieltä suomalaiset ovat avioliitolaista? Se ei ollut tämän keskustelun aihe. Aloitin keskustelun asiattomasta pilkasta, johon mielestäni sinäkin syyllistyt kutsumalla kirkon herätysliikettä hömppätehtaaksi.

julkaisija, jotka tilaavat asiallisia galluppejä. Se vain ei ole tieteen tekemistä. Sen sijaan jenkeissä on suuri määrä silkkaa huijausta suoltavia kristillisiä instituutteja jotka väittävät tekevänsä tiedettä, tarkoitin niitä. En puhunut mitään kirkon herätysliikkeistä.

En ymmärrä missä tässä on herjattu, tämä keskusteluhan alkoi siitä kun joku ei uskonut näitä galluptuloksia ja syytti niitä vääristellyiksi.

Vierailija
110/173 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Media ja seta mm. harrastavat sitä ihan aktiivisesti.

niin ja toisen maailmansodan lopussa alkoivat natsivainot? Kerrohan nyt miten teitä vainotaan?

Vierailija
111/173 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

puolueettomalla tutkimuslaitoksella teetettyjä tutkimuksia?

Ja kristilleset hömppätehtaat on niitä jotka itse tekee "tutkimuksia" ja julkaisee tekstejä. Niihin minäkin olen törmännyt ja toiminta voi olla täysin luokatonta.

Vierailija
112/173 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

SITTEN olisin huolissani homojen mielenterveydestä, jos he eivät haluaisi seksiä tai pystyisi nauttimaan siitä, eivät haluaisi rakkautta, parisuhdetta tai lapsia...

Valittavat lääkärissä, että lapsia on yritetty hankkia, mutta aina lorahtaa jotain sinne anaaliin eikä puoliso ala odottaa, vaikka me kuinka yritetään. :)

Vierailija
113/173 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrohan nyt miten teitä vainotaan?

estää yhtäläisiä ihmisoikeuksia totetutumasta, byäää.

Vierailija
114/173 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miksiköhän ei-vaapaaehtoisesti lapsettomat silti haluaa naisimiin ja parisuhteeseen, vaikka lapsia ei vaan kuulu :(. Eikö ne tajua että jos ei tuu lapsia, ei ole oikeutta myöskään seksiin, avioliittoon ja parisuhteeseen :(. Sen on kauuuuheeta.

Vierailija
115/173 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, löytyiskö niitä puolueettomalla tutkimuslaitoksella teetettyjä tutkimuksia? Ja kristilleset hömppätehtaat on niitä jotka itse tekee "tutkimuksia" ja julkaisee tekstejä. Niihin minäkin olen törmännyt ja toiminta voi olla täysin luokatonta.

vapaasti mennä lukemaan.

Vierailija
116/173 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miksiköhän ei-vaapaaehtoisesti lapsettomat silti haluaa naisimiin ja parisuhteeseen, vaikka lapsia ei vaan kuulu :(. Eikö ne tajua että jos ei tuu lapsia, ei ole oikeutta myöskään seksiin, avioliittoon ja parisuhteeseen :(. Sen on kauuuuheeta.

Ja mieti miten yököttävää on kun Pirjo 55vee ja Pena 56 vee menee naimisiin, siis yök! Sinne mahon ämmän pi****n Pena sitten vetelee, luonnotonta!

Vierailija
117/173 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, löytyiskö niitä puolueettomalla tutkimuslaitoksella teetettyjä tutkimuksia? Ja kristilleset hömppätehtaat on niitä jotka itse tekee "tutkimuksia" ja julkaisee tekstejä. Niihin minäkin olen törmännyt ja toiminta voi olla täysin luokatonta.

vapaasti mennä lukemaan.

Eli ei taida löytyä

Vierailija
118/173 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi myös miettiä, miten ihmisiä halutaan ohjailla sillä, mistä asioista julkaistaan tutkimustuloksia.

ei tietenkään yritetä vaikuttaa eikä ohjailla, eihän, vaan ne ovat kylmää kristallinkirkasta faktaa ja Raamatun sanaa, eikö niin?

Vierailija
119/173 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta Setan teettämä ei, niinkö sinun mielestäsi?

Vierailija
120/173 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain kristilliset julkaisut tarjoaa puoleetonta. Ei seta, ei Aamulehti, ei edes Yle. Yeah right.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan