Media (ja palstamammat) pilkkaavat Päivi Räsästä aivan asiattomasti ja kohtuuttomasti
Jopa vaalitulos julkaistiin Räsäsen kohdalta viime vuonna, vaikka vaaleja ei ollut edes käyty.
http://www.iltalehti.fi/vaalit/2010122012893452_vl.shtml
Päivi Räsänen ei tippunut eduskunnasta. Toisin kävi. Hänestä on tulossa sisäministeri ja taas hän on Aamulehden hampaissa:
http://www.aamulehti.fi/cs/Satellite/Kotimaa/1194683763120/artikkeli/+p…
Aamulehti ja Iltalehti kuuluvat samaan Alma-media -konserniin.
Kommentit (173)
Päivi kannattaa konservatiivisia ja varsin isänmaallisia arvoja, sehän ei mammoille eikä hyysärimedialle sovi. Alkaa kyllästyttämään tuollainen lehdistön aivopesu. Ja nämä vihaiset mammat jotka ovat valmiina polttamaan erimieliset ihmiset roviolla.
Päivihän ei sitten eroa palstamammasta mitenkään!
Ja nämä vihaiset mammat jotka ovat valmiina polttamaan erimieliset ihmiset roviolla.
Tuollainen tyyppi joka haluaa rajoittaa toisten ihmisten oikeutta elää elämäänsä onnellisena ja toisille vahinkoa aiheuttamatta vain koska se nyt ei satu itseä miellyttämään sietääkin pilkata ihan huolella.
Nyt taas roiskuu. Minun elämääni hän on juurikin parantamassa ja minun oikeuksiani elää elämääni onnellisena. Hän on kohottamassa mm raiskaajien tuomioita heti alkuun ja lisää minun ja lasteni turvallisuutta, koska pyrkii rajoittamaan esim muslimien maahantuloa. Se on katsos aina se katsantokanta eli avarra hieman ajatusmailmaasi, avaa silmäsi ja opi ajattelemaan muutakin kuin omaa napaasi! Jotain rajaa sekoilulla kiitos!
hänellä on oikeus omiin mielipiteisiin,aivan kuten teilläkin..
Päivihän ei sitten eroa palstamammasta mitenkään!
Ja nämä vihaiset mammat jotka ovat valmiina polttamaan erimieliset ihmiset roviolla.
Jos päivi ajaa suurimman osan suomalaisten hyvinvointia niin se ei tarkoita ihmisten polttamista tms, mutta tuo teidän todella sivistymätön ja suvaitsematon kirjoittelunne on noloa. Itse en kristillisiä ole koskaan äänestänyt, mutta Päivi on loistava, kelpaisi Elina Lepomäen seuraksi heti kokoomukseen.
Se nyt on vaan hankala miellyttää kaikkia. Aina joku vikisee. Olisiko parempi jos Räsänen haluaisi heti pelastaa kaikki 4 miljoonaa Sudanilais-pakolaista/mamua tänne kylmään Suomeen? Jos täältä talot loppuu, mehän olemme avuliaita ja muutamme telttaan keskelle metsää. Tämähän olisi myös tietyllä tavalla kristillinen näkökanta, koska pelastamme sudanilaiset... Ja kaikessa suvaitsevaisuudessamme alamme jokainen kumartelemaan mekkaan viidesti päivässä ja noudattamaan sharia-lakia.
Adoptio-oikeus pitäisi olla myös raiskaajilla ja lasten panijoilla. Tämähän on myös suvaitsevaisuutta ja pitäähän seksirikollisillekin antaa toinen mahdollisuus.
Jos Räsänen tällaisia laukoisi, olisi täällä samanlainen valitus käynnissä. Tässä maassa vaan jahkaillaan, joten odotelkaa nyt mitä tuleman pitää...
Minun elämääni hän on juurikin parantamassa ja minun oikeuksiani elää elämääni onnellisena.
Ei paljon mieltä lämmitä edes raiskaustuomioiden korottaminen puhumattakaan muslimien sortamisesta kun ko. henkilön mielestä siskoni pitäisi elää selibaatissa koko elämänsä ilman oikeutta rakkauteen ja onneen. Puhumattakaan sisaren pojasta, jolla ei olisi ollut oikeutta edes syntyä.
Puhumattakaan sisaren pojasta, jolla ei olisi ollut oikeutta edes syntyä.
jokainen alullansa oleva elämä on asia, jota halutaan puolustaa jo siinä sikiövaiheessa.
Nyt taas roiskuu. Minun elämääni hän on juurikin parantamassa ja minun oikeuksiani elää elämääni onnellisena. Hän on kohottamassa mm raiskaajien tuomioita heti alkuun ja lisää minun ja lasteni turvallisuutta, koska pyrkii rajoittamaan esim muslimien maahantuloa. Se on katsos aina se katsantokanta eli avarra hieman ajatusmailmaasi, avaa silmäsi ja opi ajattelemaan muutakin kuin omaa napaasi! Jotain rajaa sekoilulla kiitos!
Sama täällä. Olen todella iloinen ja positiivisesti yllättynyt että löytyi poliitikko ajamaan näitä asioita. Homoystäväni eivät ole selibaatissa, miksi heidän pitäisi olla vaikka Päivi niin toivoisi? Ei Päivi sellaista lakia saa läpi tässä maassa. Ja jos muslimeja tulee vähemmän on se myös homojen etu.
Nyt taas roiskuu. Minun elämääni hän on juurikin parantamassa ja minun oikeuksiani elää elämääni onnellisena. Hän on kohottamassa mm raiskaajien tuomioita heti alkuun ja lisää minun ja lasteni turvallisuutta, koska pyrkii rajoittamaan esim muslimien maahantuloa. Se on katsos aina se katsantokanta eli avarra hieman ajatusmailmaasi, avaa silmäsi ja opi ajattelemaan muutakin kuin omaa napaasi! Jotain rajaa sekoilulla kiitos!Sama täällä. Olen todella iloinen ja positiivisesti yllättynyt että löytyi poliitikko ajamaan näitä asioita. Homoystäväni eivät ole selibaatissa, miksi heidän pitäisi olla vaikka Päivi niin toivoisi? Ei Päivi sellaista lakia saa läpi tässä maassa. Ja jos muslimeja tulee vähemmän on se myös homojen etu.
Samaa mieltä siitä, että on hienoa, että joku ajaa normaalin suomalaisenkin asiaa eli yrittää rajoittaa tätä mustalais, islaminnostusta, sillä se jos mikä huonontaa elämisen laatua, turvattomuus lisääntyy, rikokset, raiskaukset jne kuten nyt on jo Helsingissä ja Ruotissa monessa paikassa käynyt. Kirkot päättäkööt jatkossakin ketä siellä voi mennä naimisiin vai voiko Helsingin islamistisessa seurakunnassa Jan Erik Koski ja Pelle Hermanni mennä naimisiin, tuskin? Tuskin edes sitten kun laki joskus tulee voimaan, että Jan ja Pelle voi mennä krikossa naimisin. Maistraatti riittä kyllä ihan varmasti, pari aktiivista sekopäätä hämmentää ja tyhmät seuraa perässä tuossakin asiassa.
Äläpäs nyt vääristele jokainen alullansa oleva elämä on asia, jota halutaan puolustaa jo siinä sikiövaiheessa.
Niin mutta kun jos Päivi Räsäseltä kysytään niin sitä sisarenpoikaa ei olisi saanut edes laittaa alkuun. Katsos, kun sisareni on lesbo ja poika saanut alkunsa hedelmöityshoidolla. Ymmärrätkö?
Äläpäs nyt vääristele jokainen alullansa oleva elämä on asia, jota halutaan puolustaa jo siinä sikiövaiheessa.
Niin mutta kun jos Päivi Räsäseltä kysytään niin sitä sisarenpoikaa ei olisi saanut edes laittaa alkuun. Katsos, kun sisareni on lesbo ja poika saanut alkunsa hedelmöityshoidolla. Ymmärrätkö?
mutta minulla on eri näkemys asiaan kuin sinulla. Itsekään en sallisi hedelmöityshoitoja lesbopareille. Se ei mielestäni ole oikein. Mutta jos he kaikesta huolimatta ovat lapsen hedelmöityshoidoilla hankkineet, syntynyttä elämää ei ensinnäkään saa abortoida koska ihmiselämä on pyhä. Lapsi on Jumalalle rakas riippumatta siitä, onko hän saanut alkunsa avioliitossa vai sen ulkopuolella, ja riippumatta siitä millaisissa olosuhteissa hän on saanut alkunsa. Jumala voi kääntää kaiken kunniakseen, vaikka ihmiset alunperin toimisivat Jumalan tahdon vastaisesti. Tämä on minun aivan henkilökohtainen kommenttini kristittynä uskovana eikä tämä liittynyt avausviestiini enkä sano että kukaan muu kristitty ajattelisi niinkuin minä.
Vaikka joku lapsi sikiäisi synnissä, abortti ei ole oikein.
Eihän teillä ole mitään ongelmaa. Lapsi on onnistuneesti tehty ja häntä rakastetaan. Miksi ihmeessä teidän pitäisi kysyä Päivin mielipidettä perheenne asioihin? Menkää samalla kysymään imaamien mielipidettä, tai vaikka Paavin mielipidettä. Turhaa stressaamista ja vihaa henkilöä kohtaan joka on eri mieltä kanssanne. Joudutte vihaamaan todella paljon ihmisiä tuolla perusteella, se on raskasta ja turhaa. Homoilla on Suomessa todella hyvin asiat, voisi olla paremmin, ja tulee varmasti vielä olemaankin. Mutta välillä on kivaa että joku pitää myös valtaväestön puolia.
...suvaitsevat vain arvorelativisteja, joille ihmishenki ei ole minkään arvoinen, miehen ja naisen välinen avioliitto ei ole minkään arvoinen, perheinstituutio ei ole minkään arvoinen, jne. jne...
Vihervasemmisto kyntää Päivin puolueen "vääriä" mielipiteitä, kun ei ole omien köyhille ja vaivaisille annettujen vaalilupauksien pitämiseen mitään mielenkiintoa saatikka rahkeita.
Siunaa hallitusta, eduskuntaa ja tasavallan presidenttiä. Anna heille viisautta työssään toimia maamme parhaksi. Aamen.
Hän on kohottamassa mm raiskaajien tuomioita heti alkuun ja lisää minun ja lasteni turvallisuutta, koska pyrkii rajoittamaan esim muslimien maahantuloa.
Entäpä jos neljä miljoonaa suomalaista kääntyy islamin uskoon? :) He ovat jo maassa.
Voi voi näitä stereotypioita.
Turhaa stressaamista ja vihaa henkilöä kohtaan joka on eri mieltä kanssanne. Joudutte vihaamaan todella paljon ihmisiä tuolla perusteella, se on raskasta ja turhaa.
En minä vihaa ketään, etenkään ketään jota en edes tunne :) Eikä minua oikeastaan edes kiinnosta mitä mieltä Päivi Räsänen on perheestäni taikka sisareni perheestä.
Ministerinä ja kansanedustajana Päivi vaan valitettavasti voi kertoa sen mielipiteensä hieman painavammin kuin vaikkapa minä tai te muut av-mammat. Tietysti Päivi edustaa äänestäjiensä mielipiteitä. Edustuksellista demokratiaa, juu.
Tästä päästäänkin sitten siihen, että mistä kaikesta valtiolla/kanssaihmisillä on oikeus määrätä ja mikä kuuluisi ihan vain ihmiselle itselleen.
En ole koskaan ymmärtänyt monilla ihmisillä olevaa halua sanella muille kuinka elää. Ymmärrän, ettei joku halua tehdä aborttia (en minäkään tekisi kuin henkeni pelastamiseksi) tai ettei joku toinen halua jossain elämäntilanteessa hankkia lapsia (olen hetero, minulla on lapsi, minusta lapset myös homo- ja lesboperheissä ovat täysin ok).
Mutta mikä ihme saa ihmisen kuvittelemaan, että oma tapa elää on se ainut ja oikea ja muiden pitää elää täsmälleen samalla tavalla? Etenkään, jos ei voi perustella mielipidettään muulla kuin mutulla ja/tai jumalan sanalla (henk.koht. pidän näitä samana asiana).
Mutta mikä ihme saa ihmisen kuvittelemaan, että oma tapa elää on se ainut ja oikea ja muiden pitää elää täsmälleen samalla tavalla? Etenkään, jos ei voi perustella mielipidettään muulla kuin mutulla ja/tai jumalan sanalla (henk.koht. pidän näitä samana asiana).
oma tapansa elää, niin aivan varmasti sinäkin haluaisit laittaa rajoja johonkin kohtaan. Hyväksyisitkö sinä kolmen henkilön avioliiton, entä viiden henkilön avioliiton?
Kristityllä arvomaailma perustuu Raamatun sanaan. Jos ei ole kristitty, mihin se arvomaailma sitten perustuu? jokainen yhteiskunta laittaa rajat johonkin. Kaikkea ei voida sallia. tai jos kaikki sallittaisiin, mihin esim oikeuslaitosta enää tarvittaisiin? Lainsäädäntö perustuu aina jonkinlaiseen arvomaailmaan. Sinullakin on arvomaailma ja sinäkin paheksut joitakin asioita. Sinä vain et itse nyt huomaa etkä myönnä sitä.
vaan haluaa että abortteja tehtäisiin vähemmän.