Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tyylisuuntauksia-ketju suljettu

Vierailija
18.06.2011 |

Kiitos vaan kaikille vastuuntuntoisille ja fiksuille naisille :)

Kommentit (159)

Vierailija
1/159 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos tässä saa kirjoittaa mikä ärsyttää kyseisessä blogissa, niin minua ne huonot mainoskuvat. Miksi hän jatkuvasti tekee postauksia eri vaatemerkeistä ja käyttää niissä pikselimäärältään niin pieniä kuvia, että ne menee rakeisiksi (ja suttuisiksi) postauksissa. Niitä on järkky lukea + katsoa.

Ymmärrän, että ne on napattu kys. merkkien sivuilta, mutta käyttäisi jotain kuvienkäsittelyohjelmaa ja muokkaisi niitä ennen julkaisua. Nyt ne vaan antaa sellaisen "halpis" olon noihin postauksiin :(

Ja mua ainakin kiinnostaa lastenvaateblogit ja varsinkin niistä juttelu!

Vierailija
2/159 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai onko tää blogisti niitä jotka bloggaa _jokaisen_ ostoksensa?

En ole blogia lukenut muutaku vilkaisun verran, koska täällä on siitä jauhettu.

Rouva on useestikin tuonu esiin ettei bloggaa teiniensä ostoksia juurikaan. Kummasti näkyy olevan muillaki lapsilla vaihtelevasti vaatetta kun heitä näkyy blogissa. Ja pikkupojallensa osti esmes lapsi messuilta vaikka mitä. tosiaan ehkä ei oo tarve laittaa joka teepaijan kuvaa ellei siinä oo jotakin erikoista. Tytöille nyt vaan on niin paljon ihanempia vaatteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/159 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

NIIN typerä ketju. Mua ei kiinnosta kys. blogit pätkääkään, mutta joskus silmäilin tuota ketjua, koska joku nosteli sitä jatkuvasti. Ne jutut oli niin kummallisia ja vähä-älyisiä, että oikein hävetti niiden kirjoittajien puolesta.

Vierailija
4/159 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai onko tää blogisti niitä jotka bloggaa _jokaisen_ ostoksensa?

En ole blogia lukenut muutaku vilkaisun verran, koska täällä on siitä jauhettu.

Rouva on useestikin tuonu esiin ettei bloggaa teiniensä ostoksia juurikaan. Kummasti näkyy olevan muillaki lapsilla vaihtelevasti vaatetta kun heitä näkyy blogissa. Ja pikkupojallensa osti esmes lapsi messuilta vaikka mitä. tosiaan ehkä ei oo tarve laittaa joka teepaijan kuvaa ellei siinä oo jotakin erikoista. Tytöille nyt vaan on niin paljon ihanempia vaatteita.

Vierailija
5/159 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Presidentti-kahvia, kun muu ei kuulemma kelpaa.

Ostaisi Jomppekin Moccamasterin, niin maistuisi Juhla-Mokkakin Ilonalle.

että luulee Presidentin olevan jotain hyvääkin, kun on kalliimpaa

huonolla keittimellä saa pilattua hyvänkin kahvin.

Jompella taitaa olla joku Anttilasta ostettu Krups!

Krupsilla nyt vaan ei mitenkään saa hyvää kahvia, ei mitenkään, niin halpa se on. Missä lie Puolassa lapsityövoimalla tehty.

Vierailija
6/159 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä poikia jos olet huolestunut? Eikös. Jotain kongreettista eikä vaan päivittelyä, jos olet epäkohdan havainnut?

Eiköhän se ole vanhempien velvollisuus hankkia tasapuolisesti tarpeellisia vaatteita lapsilleen, eikä niin että yksi saa kaiken, ja muille ostetaan, jos rahat riittää.

poika ei ehkä halua tulla kuvatuksi eikä poseerata uusissa vaatteissa.

Kun ostan omille lapsilleni vaatteita niin tyttö aina kuuluttaa kaikkille uusdesta mekostaan, soittaa mummolle ja tädille kertoakseen mitä on saanut ja esittelee jopa vieraille puistossa mekkoaan. Huoh, tosi noloa. Poika ei edes halua pukea niitä uusia vaatteita vaan laittaa mielummin vanhat, eikä niitä uusia niistä vanhoista erotakkaan kun haluaa aina samanlaiset.

Pitääpä nyt oikein tsempata tuon pojan vaatteissa, ettei kukaan luule minun suosivan tyttöä.

Meillä ihan sama. Poika haluaa aina samat kämäset shortsit ja tykkää patia paitaa vaihdella, kaivaa vaikka pyykistä ne eikä kaapsiat puutu vaatetta! Tyttö vaihtaa monta kertaa päivässä raivostuttamiseen asti vaatteitaan. Luuleeko siis joku yksinkertaisuus että suosin tämän perusteella tyttöä!?

Vierailija
7/159 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä esitettiin mielipiteitä puolin ja toisin. Myös ne puolustajien mielipiteet oli ihan outoja=)

Mutta jos mä aloitan tästä uuden. En tunne ketään 12-v tyttöä tai 15-v poikaa jotka suostuisivat käyttämään jotain hajusteita. tai tyttö ehkä suostuisi, mutta minä en antaisi. Ne vasta sisaltävätkin kaikenlaisia myrkkyjä ja hormoneja. Eli todella luomua=)

Vierailija
8/159 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta haluatko sinä jatkaa aiheesta, kun aloitit tämän ketjun? ;)

Vierailija
9/159 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rotilla tehdyissä kokeissa kävi ilmi, että kemikaalit estävät miessukuhormonien, muun muassa testosteronin, toimintaa. Kokeissa selvisi, että jos hormonien toiminta oli estynyt, jälkeläiset kärsivät lisääntymisongelmista.

Vierailija
10/159 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä esitettiin mielipiteitä puolin ja toisin. Myös ne puolustajien mielipiteet oli ihan outoja=)

Mutta jos mä aloitan tästä uuden. En tunne ketään 12-v tyttöä tai 15-v poikaa jotka suostuisivat käyttämään jotain hajusteita. tai tyttö ehkä suostuisi, mutta minä en antaisi. Ne vasta sisaltävätkin kaikenlaisia myrkkyjä ja hormoneja. Eli todella luomua=)

mihin tämä hajuvesijuttu liittyy, mutta aika monet 12-vuotiaat tytöt ja 15-vuotiaat pojat haluavat - valitettavasti - käyttää kaikenlaisia hajusteita.

Vierailija
11/159 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä esitettiin mielipiteitä puolin ja toisin. Myös ne puolustajien mielipiteet oli ihan outoja=) Mutta jos mä aloitan tästä uuden. En tunne ketään 12-v tyttöä tai 15-v poikaa jotka suostuisivat käyttämään jotain hajusteita. tai tyttö ehkä suostuisi, mutta minä en antaisi. Ne vasta sisaltävätkin kaikenlaisia myrkkyjä ja hormoneja. Eli todella luomua=)

Sinulla suppea tuttavapiiri?

Ajatteletko kenties niin, että sitä, mistä sinulla ei ole henkilökohtaista kokemusta, ei voi olla olemassa.

Vierailija
12/159 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa tuliaisiksi tuotiin lapsille hajuvesiä. Kyllä meidän lasten ja nuorten kaveripiirissä naurettaisiin ulos se 15-v poika joka tuoksuisi jollekin miehekkäälle hajuvedelle=)

Vierailija
13/159 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta haluatko sinä jatkaa aiheesta, kun aloitit tämän ketjun? ;)

Terävä havainto, tiesin kyllä muutenkin, että täällä on äo:t keskimääräistä korkeammalla tasolla, sitä myöten myös syntyy oivaltavia johtopäätöksiä :)

Vierailija
14/159 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa tuliaisiksi tuotiin lapsille hajuvesiä. Kyllä meidän lasten ja nuorten kaveripiirissä naurettaisiin ulos se 15-v poika joka tuoksuisi jollekin miehekkäälle hajuvedelle=)

Oletteko kenties jostain luonnonläheisestä ympäristöstä. Mutta silti on kyllä ikävää käytöstä "nauraa ulos" lähimmäisiä. Huomaatko edes itse mitään negatiivista tuollaisessa käytöksessä...

Ei silti, että synteettiiset myski-aineet ovat haitallisia ihan siinä missä monet lisäaineetkin.

Vierailija
15/159 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos tässä saa kirjoittaa mikä ärsyttää kyseisessä blogissa, niin minua ne huonot mainoskuvat. Miksi hän jatkuvasti tekee postauksia eri vaatemerkeistä ja käyttää niissä pikselimäärältään niin pieniä kuvia, että ne menee rakeisiksi (ja suttuisiksi) postauksissa. Niitä on järkky lukea + katsoa.

Ymmärrän, että ne on napattu kys. merkkien sivuilta, mutta käyttäisi jotain kuvienkäsittelyohjelmaa ja muokkaisi niitä ennen julkaisua. Nyt ne vaan antaa sellaisen "halpis" olon noihin postauksiin :(

Vierailija
16/159 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olihan tästäkin ajatustenvaihdosta se hyöty että nyt satunnaisena blogspotin lukijana olen paljon viisaampi ja valaistuneempi. Onneksi on Kalastajan vaimo mitä seurata;-) antaa wtbloggareiden rellestää keskenään!

Mä en voi sille mitään, mutta mulle tulee tästä blogijupakasta mieleen vanha satu keisarin uusista vaatteista.

Bloggaajat on se keisari. Hovina kanssabloggaajat ja muut cheerleaderit, tavallinen kansa täällä av:lla.

Vierailija
17/159 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan Jarna saanut mode-ominaisuuden sen viimekertaisen jälkeen :))))

Kun ihmeesti on nyt kaikki hänen toimintaansa kritisoivat tekstit (asiallisetkin) poistuneet...

Vierailija
18/159 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheita masentuneita ja katkeria ihmisiä täällä kirjoittamassa. Hankkikaa apua, lapsenne varmaan myös voivat huonosti kun kotona vaan arvostellaan ja haukutaan muita!!!! Jos en itse tykkää jostain blogista, niin enkai sitä sitten lue. Näin kannattaa tehdä teidänkin, jotka ette pidä tästä kyseisestä....

siis on jotkut postaukset ihan ok. Mutta ällöä kuinka viitsii noita lapsiaan käyttää tuolla tavalla ja jatkaa, vaikka täälläkin haukuttu ja puhuttu ties mitä. Jos mun lapsesta puhuttais tällä palstalla YHTÄÄN MITÄÄN, olisin poistanut joka ikisen laittamani kuvan ja kertomuksen lapsestani. Tuntuu uskomattomalta että jotkut alistavat oman perheensä, ne tärkeimmät, siksi että haluavat itse olla esillä ja kertoa ja harrastaa :( Ajattelee että moniko tätä asiaa on täällä vatvonut ja käynyt blogissa katsomassa, eikä varmasti positiivisin tuntein! Eikä sitä julkisuutta voi missään lain mukaan päättää, tai voi, mutta kyllähän laissa katsotaan julkkikseksi jos on itse julkisuuteen asiansa laittanut. Tokikaan yksityistietoja, henkilötietoja, asuinpaikkoja jne ei käy kenestäkään kertoa täällä, mutta blogista voi keskustella ja arvostella. Ihan vapaasti.

Että annan jonkun keskustelupalstan mielipiteiden perusteella tehdä tai jättää tekemättä yhtään mitään, tai muutoinkaan hallita elämistäni vähimmässäkään määrin, toivon, että ymmärrän hakeutua hoitoon :D

(ps. en ole lastenvaatebloggari)

Vierailija
19/159 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olihan tästäkin ajatustenvaihdosta se hyöty että nyt satunnaisena blogspotin lukijana olen paljon viisaampi ja valaistuneempi. Onneksi on Kalastajan vaimo mitä seurata;-) antaa wtbloggareiden rellestää keskenään!

Mä en voi sille mitään, mutta mulle tulee tästä blogijupakasta mieleen vanha satu keisarin uusista vaatteista. Bloggaajat on se keisari. Hovina kanssabloggaajat ja muut cheerleaderit, tavallinen kansa täällä av:lla.

Vierailija
20/159 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheita masentuneita ja katkeria ihmisiä täällä kirjoittamassa. Hankkikaa apua, lapsenne varmaan myös voivat huonosti kun kotona vaan arvostellaan ja haukutaan muita!!!! Jos en itse tykkää jostain blogista, niin enkai sitä sitten lue. Näin kannattaa tehdä teidänkin, jotka ette pidä tästä kyseisestä....

siis on jotkut postaukset ihan ok. Mutta ällöä kuinka viitsii noita lapsiaan käyttää tuolla tavalla ja jatkaa, vaikka täälläkin haukuttu ja puhuttu ties mitä. Jos mun lapsesta puhuttais tällä palstalla YHTÄÄN MITÄÄN, olisin poistanut joka ikisen laittamani kuvan ja kertomuksen lapsestani. Tuntuu uskomattomalta että jotkut alistavat oman perheensä, ne tärkeimmät, siksi että haluavat itse olla esillä ja kertoa ja harrastaa :( Ajattelee että moniko tätä asiaa on täällä vatvonut ja käynyt blogissa katsomassa, eikä varmasti positiivisin tuntein! Eikä sitä julkisuutta voi missään lain mukaan päättää, tai voi, mutta kyllähän laissa katsotaan julkkikseksi jos on itse julkisuuteen asiansa laittanut. Tokikaan yksityistietoja, henkilötietoja, asuinpaikkoja jne ei käy kenestäkään kertoa täällä, mutta blogista voi keskustella ja arvostella. Ihan vapaasti.

Että annan jonkun keskustelupalstan mielipiteiden perusteella tehdä tai jättää tekemättä yhtään mitään, tai muutoinkaan hallita elämistäni vähimmässäkään määrin, toivon, että ymmärrän hakeutua hoitoon :D

(ps. en ole lastenvaatebloggari)

mutta kun kyse on lapsien asioista eikä omista, niin toi asenne on perseestä

Ketju on lukittu.