Antaisitko miehesi mennä lomalla istumaan terassille oluelle keskellä päivää?
Jos siis miehellä on lomaa, mutta sinulla ei ole.
Kommentit (34)
En halua jakaa elämääni alkoholistin kanssa ja sitähän se on ,jos keskellä päivää tarvitsee alkoholiannolsen.
Tai no, ei se kyllä lupaa tuollaiselle kysyisi, eikä tarvitsisikaan kysyä. En usko, että itsekään kysyisin.
en mielellään ainakaan keskellä päivää, joku voisi nähdä.
Ei tarvitse lupaa kysellä. Lapset voi hyvin mennä mukaan. Ihana syödä ulkona terassilla auringon lämmössä, lapsille limua ja iskä saa oluen. Ihan normi lomapäivä. Harmittaisi korkeintaa, jos en itse pääsisi mukaan. Oluen ottaisin varmaan minäkin, tai sitten lasin kuoharia. Olispa jo kesä!!
Minä olin 2 viikkoa lomalla ja mies oli töissä.
Kävin useinkin terassilla.
Minä olin toiset 2 viikkoa töissä ja mies lomalla.
Taas kävin terassilla.
Olisi erittäin häpeällistä, jos perheenpää vetäisi kaljaa keskellä päivää julkisesti.
siellä se olisi pihalla liekassa kiinni omalla paikallaan.
Saahan se mennä, mutta jättäisin sen En halua jakaa elämääni alkoholistin kanssa ja sitähän se on ,jos keskellä päivää tarvitsee alkoholiannolsen.
...näkee tän palstan idiotismin.
Aikuisuuteen liitetään itsenäisyys ja vastuullisuus. Aikuisten oletetaan kestävän yksinoloa ja pystyvän itsenäisiin ratkaisuihin.
En halua jakaa elämääni alkoholistin kanssa ja sitähän se on ,jos keskellä päivää tarvitsee alkoholiannolsen.
Just. Mitä jos mies jättäisi sinut jos söisit patukan suklaata herkkupäivän ulkopuolella? Ei haluaisi elää läskistyvän sokerinarkkarin kanssa.?
Meillä ei kysellä lupaa, eikä raporttia päivän menoista tarvitse antaa. Tosin miehellä ei ole ongelmaa alkoholin kanssa, joten hänen juomisiaan ei tarvitse vahtia.
luultavasti menisi tapaamaan jotain kaveria. Mies ei kännää, ja päiväterassi olisi siitä hyvä ratkaisu että voitaisiin olla yhdessä mun työpäivän jälkeen.
Repesin :D