Antaisitko miehesi mennä lomalla istumaan terassille oluelle keskellä päivää?
Jos siis miehellä on lomaa, mutta sinulla ei ole.
Kommentit (34)
Sitoisin päiväksi kuistintolppaan? Jos mies haluaa mennä oluelle, niin sitten menee. Niin minäkin menen, jos haluan. Yleensä kyllä halutaan mennä yhdessä. Ja edellytyksenä tietysti, ettei meillä olis lapset kotona silloin kun kaljalle lähtee (siis jos minä olen töissä).
meneekö kahdelle vai kymmenelle. En näe mitään syytä miksi ei terassille voisi mennä jos ei känniin itseään juo..
en mielellään ainakaan keskellä päivää, joku voisi nähdä.
siksi aikaa kun oon töissä.
Voisin itsekin pienet PäKät mennä ottamaan aurinkoisena lomapäivänä.
niin mitä sitten?
niin mitä sitten?
sitä sitten ettv jokuhan voi alkaa vaikka juoruilla jotain, vaikka tällä palstalla!
Ilman muuta! Itse tykkään istuskella terassilla nätillä ilmalla.
Ap ilmeisesti EI antaisi ja odotti vertaistukea enemmänkin.
No tottakai saisi mennä, ihan saisi vaikka ottaa ne lapset mukaansa sinne terassille. Limulle ja jätskille nauttimaan kesäpäivästä isin loman aikana.
Jos tarkoitus on kännätä siellä muutamaa kaljaa enemmän, niin lapsilla oltava sitten hoitopaikka tms.
Juu, kyllä meidän lapset tietää, että käytämme alkoholia, ja ovat jopa nähneet olut tai siideripullon käsissämme. Soittakaa lastensuojeluun.....
Ei kai siihen nyt lupaa tarvi kysyä.
yhdessä mentäs varmaan jos joku tulis lapsia kattoon. Eikä se juo oluttakaan, on mun hommaa tässä perheessä.
Miksi ei saisi mennä? Paitsi tietysti, jos mies olisi sellainen, että päiväkaljat venyisivät aina kolmen päivän hillittömäksi ryyppäämiseksi, mutta ei mulla sellaista miestä ole.
Lapset voi toki ottaa mukaan.
ei tarvitse tuollaiseen lupaa kysyä. Menee jos haluaa. Sanomista tulee korkeintaan siitä, jos niitä oluita menee vähän liian monta.
Antaisitko miehesi mennä lomalla istumaan terassille oluelle keskellä päivää? Jos siis miehellä on lomaa, mutta sinulla ei ole.
Kotonako sen pitäis yksin kököttää (ei kai pirttihirmu anna ees kutsua kavereita käymään?)
Ja jos se oluelle ois menossa niin lienee täysikäinenkin, en ihan ymmärrä?
Mutta ihmettelisin kyllä kovasti, jos menisi, koska edelliskerrasta taitaa olla kymmenisen vuotta eikä sitä saa muutoinkaan mihinkään baareihin taikka ravintoloihin. Patistettukin on lähtemään kavereiden kanssa jonnekin, mutta kun ei kiinnosta niin ei kiinnosta.
antaisin. Eikä se siihen lupaa tarvitse, täysi-ikäinen ihminen.
Parahin ap. Hallitsijan kuuluu olla armollinen. Anna miehellesi lupa kahteen olueen.
Aivan hullua. Aikuinen mies päättää ja tekee mitä itse haluaa. Nainen on aina se, joka kysyy, sopiiko se miehelle, koska nainen on miehen alamainen ja omaisuutta, ei päin vastoin!
Kysyykö miehenne muka saako käydä paskallakin, haloo!
Jos lapsia hoidettavana niin en päästäisi.