Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vastakkainasettelu etenee next levelille

Vierailija
14.08.2024 |

Nyt katkaistaan suhteet vanhempiin.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain sinun aatoksia ..

Vierailija
2/15 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain sellaisiin vanhempiin, jotka kohtelevat lapsiaan kuin orjia, pahoinpitelevät näitä, jne. Jos käyttäytyy asiallisesti, ei ole syytä katkaista välejä. Huom. myös lapsi voi kohdella vanhempiaan huonosti, jolloin vanhempien on syytä katkaista välit

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sossut auttoi munkin tytärtä siihen. Isä oli tottakai mukana. Ihan kipeetä mutta toisaalta olenpahan saanut olla rauhassa, on nimittäin kovapäinen tapaus kuten isänsäkin on aina ollut.

Vierailija
4/15 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain sellaisiin vanhempiin, jotka kohtelevat lapsiaan kuin orjia, pahoinpitelevät näitä, jne. Jos käyttäytyy asiallisesti, ei ole syytä katkaista välejä. Huom. myös lapsi voi kohdella vanhempiaan huonosti, jolloin vanhempien on syytä katkaista välit

Ei nyt ihan pidä paikkaansa yksistään, katkeruus ja ilkeys sekä valitettavasti kateus tekee jo paljon. Varmasti kannattaa lopettaa tuo toisten loukkaaminen.

Vierailija
5/15 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sossut auttoi munkin tytärtä siihen. Isä oli tottakai mukana. Ihan kipeetä mutta toisaalta olenpahan saanut olla rauhassa, on nimittäin kovapäinen tapaus kuten isänsäkin on aina ollut.

Silloin kun ihmiset vastustaa sinun mielivaltaista toimintaasi niin ne on kovapäisiä?

Vierailija
6/15 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän sitä on kyllä ennenkin lähdetty lätkimään teininä jos elämä on yhtä paskaa. Ketäs siitä syyttelemään, tunteet vievät ja sehän on elämää sekin. Me jotkut ymmärrämme tämänkin asian. 

Vierailija
7/15 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silloin kun ihmiset vastustaa sinun mielivaltaista toimintaasi niin ne on kovapäisiä?

Etkö nyt kykene ymmärtämään että on OIKEASTI kovapäinen. Mikään ei mene koskaan perille kun taistelee kaikkea vastaan aina. Ymmärrätkö että tunnen lapseni? Mene itseesi oikeasti.

Vierailija
8/15 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkään ei herätä katsomaan peiliin, vaan vika on aina muissa.

Vierailija
9/15 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niitä jotka ovat rehellisiä ja sitten on niitä jotka syyttelevät toisia ja kääntelevät asioita. Älkää aina loukatko kaikkia syyttä suotta.

Vierailija
10/15 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämäkään ei herätä katsomaan peiliin, vaan vika on aina muissa.

Kuka onkaan kuka?

Vierailija
11/15 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö nyt kykene ymmärtämään että on OIKEASTI kovapäinen. Mikään ei mene koskaan perille kun taistelee kaikkea vastaan aina. Ymmärrätkö että tunnen lapseni? Mene itseesi oikeasti.

En ehkä kun ei ole mitään esimerkkiä. Minun äitini käytti kovapäiseksi sanomista manipulointiin.  Minulla ei ole mitään tarvetta sanoa ketään kovapäiseksi vain siksi, että hän käyttää vapauttaan ihmisenä toimia toisin kuin minä toivoisin hänen tekevän.

Vierailija
12/15 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ehkä kun ei ole mitään esimerkkiä. Minun äitini käytti kovapäiseksi sanomista manipulointiin.  Minulla ei ole mitään tarvetta sanoa ketään kovapäiseksi vain siksi, että hän käyttää vapauttaan ihmisenä toimia toisin kuin minä toivoisin hänen tekevän.

Ei minun tarvitse antaa sinulle muuta kuin tieto. En manipuloi ihmisiä mutta osaan auttaa, ymmärrätkö tämän? Älä vaadi keneltäkään yhtään mitään ja yritä ymmärtää ettö tilanteita voi olla monenlaisia. Omassa tilanteessani en ole syyllinen tytön asioihin, näin se nyt vain on ja olen huomannut että tätä ei haluta hyväksyä missään ja se johtuu kateudesta. Pitää ymmärtää mitä sanotaan ja vielä selkeästi eli ymmärrettävästi.

Vierailija
13/15 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain sinun aatoksia ..

Tänään oli myös jonkun muun aatoksia Hesarissa.

Vierailija
14/15 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Marin ja muut globalistit! "Valitse puolesi, keskitietä ei ole..."

Vierailija
15/15 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin etenee, ihmisten täytyy olla täysin riippuvaisia valtiosta... WEF agenda 2030 ja Uusi maailmanjärjestys... et omista mitään ja olet onnellinen...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän