Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä yllätyksiä löytyi väestörekisterikeskuksen tiedoistanne? Pistetään ketju pystyyn.

Vierailija
15.06.2011 |

Yhdelle selvisi, että miehellänsä 1 v lapsi jonkun toisen kanssa. Toiselle selvisi, että isänsä onkin ottoisä.

Lisää tarinoita!

https://verkkopalvelu.vrk.fi/Omat/Etusivu.aspx

Tuosta pääsee sinne ja verkkopankkitunnuksilla sisään.

Kommentit (79)

Vierailija
41/79 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siellä EI näy kaikki osoitteet missä on asunut, vaan 9 (tai oliko 10) viimeisintä.

täällä jotkut kirjoittaa, että kaikki 12 kämppää näkyi, missä ovat asuneet

Vierailija
42/79 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mä olen muuttanut 21 kertaa, ei tosiaankaan näkyneet kaikki vaan vasta 9:sta eteenpäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/79 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja saanut tosiaan tiedot väestörekisteristä. Eli miehenki lapsi oli tiedoissa mukana. Maksoiko exsäsi siitä elatusmaksuja? Tai oliko teillä erilliset tilit tai exsällä salatili mihin meni suoraan palkasta / laittoi käteisenä ja sieltä sitten maksoi elarit?

Vierailija
44/79 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen suorittanut mm. lähihoitajan tutkinnon, joka näkyy terhikissä. Muttei näy vrk:ssa?

Ehkä väestörekisterikeskus ei halua häpäistä käyttäjiä?

Vierailija
45/79 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin avioliiton ulkopuolella syntynyt lapsi - vanhempani eivät siis olisi olleet naimisissa kun synnyin.

En ole elänyt elämääni Hesassa vaan ties missä - siis missä?

Olen asunut Ruotsin Rinkebyssä noin 30 vuotta!

Huh, huh... onneksi viimeinen kotiosoitteeni Suomessa on Helsingin Eirassa meren rannalla. Onpas aikamoinen sosiaalinen loikkaus alaspäin.

Nykyisessä asunnossani olen asunut vuodesta 1997, vaikka vasta oikeasti vajaat 3 vuotta.

Sitten yhteys katkesi ja takkuilee tänään - ei pääse korjaileen.

Vierailija
46/79 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos esimerkiksi muuttoilmoituksessa täyttää sen kohdan.

Olen suorittanut mm. lähihoitajan tutkinnon, joka näkyy terhikissä. Muttei näy vrk:ssa?

Vierailija
47/79 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta muutama vuosi sitten selvisi virkatodistuksia hankkiessa, että en ole tyttäreni huoltaja ollenkaan, koska olen antanut hänet pois kun hän on ollut kahden kuukauden ikäinen. Tällaista ei kuitenkaan ole koskaan tapahtunut. Lisäksi yksi lapsistani asui eri osoitteessa kuin me muut. Kyllä ne sai oikaistua, kun tarpeeksi vaati, mutta jäi outo pelko siitä, mitä kaikkea noissa rekistereissä oikein voi olla ja tietojen avulla tapahtua.

Vierailija
48/79 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin avioliiton ulkopuolella syntynyt lapsi - vanhempani eivät siis olisi olleet naimisissa kun synnyin.

Vierailija
49/79 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole elänyt elämääni Hesassa vaan ties missä - siis missä?

Olen asunut Ruotsin Rinkebyssä noin 30 vuotta!

Huh, huh... onneksi viimeinen kotiosoitteeni Suomessa on Helsingin Eirassa meren rannalla. Onpas aikamoinen sosiaalinen loikkaus alaspäin.

Nykyisessä asunnossani olen asunut vuodesta 1997, vaikka vasta oikeasti vajaat 3 vuotta.

Sitten yhteys katkesi ja takkuilee tänään - ei pääse korjaileen.

Vierailija
50/79 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
51/79 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta hauskoja muistoja, opiskelukämppien osoitteet... Voi niitä aikoja, nuoruutta.

Vierailija
52/79 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja saanut tosiaan tiedot väestörekisteristä. Eli miehenki lapsi oli tiedoissa mukana. Maksoiko exsäsi siitä elatusmaksuja? Tai oliko teillä erilliset tilit tai exsällä salatili mihin meni suoraan palkasta / laittoi käteisenä ja sieltä sitten maksoi elarit?

Meillä oli erilliset tilit joihin molemmilla oli käyttöoikeus (eli kun yhteiset rahat niin sai maksaa laskut siltä tililtä millä oli rahaa). Mutta en hänen rahankäyttöään sillai koskaan seurannnut. Mies alkoi pian tuon suhteen jälkeen opiskelemaan eli ei varmaan edes olisi joutunut maksamaan elareita. Asunto oli opiskelija-asuntosäätiön ja kun tarkastin siirtohakemuksen tilaa netissä niin huomasin tuon ylimääräisen lapsen. Tilit muuttuivat erillisiksi siinä vaiheessa kun mies siirtyi takaisin työelämään.

Ei kait tuon enää mitään väliä, joskus vain muistan miettiä miten mahtoi olla. Olemme siis eronneet jo ja petti (aina) kun petti. Ihmeellistä vain tämä halua saada TIETÄÄ vanhoja asioita jotka eivät vaikuta enää mihinkään :)

Vierailija
53/79 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ammatin vaidoin, koska oli vanhentunut.

Vierailija
54/79 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetken olin hölmistynyt mutta luin sitten lopusta että v. 71-82 välillä vain kaksi uusinta osoitetta ovat pysyneet rekistereissä eli kun olen syntynyt 1972, muuttanut vanhempien kanssa 1978 ja muuttanut taas 1980 niin vain nuo 1978 ja 1980 osoitteet näkyvät. Osoitetietoja ei siis löydy vuosilta 1972-1978. Tyhmää sinäänsä mutta selitys tosiaan löytyi tälle.

Vierailija
55/79 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen just kirjoittanut vrk:lle sivun pitkän selvityksen elämästäni ja pyytänyt niitä tekemään sivustani oikeanlaisen.

Kerro mitä et usko ja miksi et? Jos osoitetiedot puuttuvat niin sehän tarkoittaa sitä että ei tiedetä missä on asunut.

Kun äidillä ja isällä on eri nimi ja äidillä sama nimi kuin mulla ja äidin entisiä nimiä ei ole merkitty niin se näyttää siltä kuin vanhempani eivät olisi olleet naimisissa. Ja kun osioitetiedot puuttuvat kokonaan niin sehän vahvistaa tätä seikkaa.

Olen asunut Ruotsissa 30 vuotta. Kun muutin sinne niin minulla oli myös osoite täällä Eirassa - lapsuudenkotini ja siis vanhempieni osoite. Mutta minulla oli osoite myös Rinkebyssä Ruotsissa. Mitään muuta Ruotsin osoitetta niillä ei ollut tiedossa. Se siis näyttää siltä kuin olisin asunut siellä Rinkebyssä koko ajan.

Siis mikä sua tässä nyt häiritsee - oikein kiinnostaisi tietää. Minun mielestäni tämä on oikea hupijuttu!

Vierailija
56/79 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka synnyin aviossa ja nyk. äiti käyttää tyttönimeä, joka siellä mullakin äidin kohdalla oli. Ja tuosta Ruotsin osoitteesta; samoin täällä, näkyy ulkomailla 1985-1993 ja sitten siellä alempana osoitekohdassa vain 1 osoite vaikka muutimme Ruotsissa viisi kertaa. En tiedä onko tuo Ruotsin ainoa osoite oikeasti se ihan ensimmäinen vai viimeinen - mitä väliä sillä oikeastaan on?

Kun äidillä ja isällä on eri nimi ja äidillä sama nimi kuin mulla ja äidin entisiä nimiä ei ole merkitty niin se näyttää siltä kuin vanhempani eivät olisi olleet naimisissa. Ja kun osioitetiedot puuttuvat kokonaan niin sehän vahvistaa tätä seikkaa.

Olen asunut Ruotsissa 30 vuotta. Kun muutin sinne niin minulla oli myös osoite täällä Eirassa - lapsuudenkotini ja siis vanhempieni osoite. Mutta minulla oli osoite myös Rinkebyssä Ruotsissa. Mitään muuta Ruotsin osoitetta niillä ei ollut tiedossa. Se siis näyttää siltä kuin olisin asunut siellä Rinkebyssä koko ajan.

Vierailija
57/79 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan sen perheestä ei ole koskaan asunutkaan sielläpäin. Vanhemmat elää, eikä sen äitikään tiennyt mitään asiasta. Voiko olla, että rakennus olisi jonkun samannimisen ihmisen?

jakamattomaan kuolinpesään? Esim jos miehesi toinen vanhempi on kuollut ja se toinen asuu vielä siinä yhteisessä talossa?

Vierailija
58/79 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eri kunnassa kuin missä olen sen kuvitellut olevan viimeiset 30 vuotta.

Vierailija
59/79 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mä olen muuttanut 21 kertaa, ei tosiaankaan näkyneet kaikki vaan vasta 9:sta eteenpäin.

kaikki 11osoitetta joissa olen asunut, lukuunottamatta lastenkodin osoitetta jossa asuin vuoden ja koko sen ajan oli postin kanssa ongelmia.

Vierailija
60/79 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla näkyy tiedoissa kaksi oleskelua ulkomailla ja näiden jaksojen osoitteet oikein, myös osoitteenmuutokset, koska ilmoitin ne itse maistraattiin. Yksi oleskelu ulkomailla ei näy, koska olin tuolloin alaikäinen enkä ilmoittanut muutosta maistraattiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan