Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä yllätyksiä löytyi väestörekisterikeskuksen tiedoistanne? Pistetään ketju pystyyn.

Vierailija
15.06.2011 |

Yhdelle selvisi, että miehellänsä 1 v lapsi jonkun toisen kanssa. Toiselle selvisi, että isänsä onkin ottoisä.

Lisää tarinoita!

https://verkkopalvelu.vrk.fi/Omat/Etusivu.aspx

Tuosta pääsee sinne ja verkkopankkitunnuksilla sisään.

Kommentit (79)

Vierailija
21/79 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän miehen tunnuksia esim laskujen maksuun ihan luvan kanssa,noita tietoja tosin en ole katsonut koska ei siellä mitään kiinnostavaa ole kuitenkaan.

Vierailija
22/79 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa vaihtaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/79 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

väärä ammatti ja siviilisääty, molemmat vaihtunut 2003. Miten saa muka tietää, että puolisolla lapsi jonkun muun kanssa? Eihän sellaisia tirtoja ole omien tietojen kohdalla?

Vierailija
24/79 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jakamattomaan kuolinpesään? Esim jos miehesi toinen vanhempi on kuollut ja se toinen asuu vielä siinä yhteisessä talossa?

Vierailija
25/79 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun olisi ihanaa saada exän tunnukset käsiin. Ei voi mitään mutta on jäänyt vähän vaivaamaan sellainen tapaus kun exällä oli ollut suhde työkaveriinsa (josta tiesin vain etunimen) ja vuotta tämän selviämisen jälkeen huomasin että vuokranantaja oli merkinnyt siirtohakemukseemme ylimääräisen, noin puolivuotiaan, lapsen. Tuolloin kuittasin sen virheenä, mutta jäi häiritsemään kun mies oli siitä niin älyttömän hölmistynyt ja seuraavana päivänäkin vielä otti puheeksi että mistäs ne sellaisen lapsen on sinne keksineet, ihan vieras nimikin. En tiedä olisiko mahdollista edes että lasta tunnustaessa tämä tulisi vuokranantajalle isän tietoihin? Joskus vain käy mielessä se miten mies oli niin innokas päivittelemään sitä silmät pyöreinä, oisko voinut kuitenkin olla oma?

Vierailija
26/79 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kovin haastava tehtävä

Vierailija
27/79 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän siinä on vähän itselläkin vastuuta että onko ilmoittanut muuttojen yhteydessä maistraatille yuudet yhteystiedot.

Mulla oli sähköpostikin oikein vaikka vasta kaksiviikkoa sitten vaihdoin operaattoria.

Vierailija
28/79 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

väärä ammatti ja siviilisääty, molemmat vaihtunut 2003. Miten saa muka tietää, että puolisolla lapsi jonkun muun kanssa? Eihän sellaisia tirtoja ole omien tietojen kohdalla?

lukekaa ketju.

se muija meni miehensä tunnuksilla katsoo!!! ja löysi sieltä miehen lapsen, josta ei tienny

Vierailija
29/79 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hemmettiä ;D;D

Vierailija
30/79 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

korjaamaan sähköisesti, ettei tarvi maistraattiin soitella?

Vierailija
31/79 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon pari viikkoa ollut äidin entisen miehen niminen! Mun äiti ja isä siis ei ollut naimisissa kun synnyin ja äidillä oli silloin ex:n sukunimi.

Kamalaa, että mulla on ollut semmosen miehen sukunimi, mitä en ole ikinä edes nähnyt!

Vierailija
32/79 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi että ammattina oli "opiskelija". Valmistuin jo muutama vuosi sitten, mutta olen ollut vaan pätkätöissä sen jälkeen - ja yliopistosta en muutenkaan valmistunut mihinkään suoraan ammattiin.

Vierailija
33/79 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kans pari kiinteistöä ja maa-alaa tän omakotitalon lisäksi. tarvii kai selvitellä....

Vierailija
34/79 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väestörekisterikeskuksen sivuilla sanotaan että palvelu on ruuhkautunut ja on tilapäisesti pois käytöstä?

Vierailija
35/79 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin että muutama osoite puuttui. V. 1979 ennen ei ollut osoitteita, eikä 80-90-lukujen vaihteesta yhtä.

Vierailija
36/79 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään yllätyksiä, ei omalla kohdalla, eikä vaimonkaan kohdalla.

Vierailija
37/79 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen suorittanut mm. lähihoitajan tutkinnon, joka näkyy terhikissä. Muttei näy vrk:ssa?

Vierailija
38/79 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä se ei itse tiedä mitään??? Onkohan se maksanut siitä verojakin? Miten voi olla??

ja hän tavallaan omistaa osan kiínteistöstä, jossa toinen vanhempi vielä asuu. Veikkaan näin.

Vierailija
39/79 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen suorittanut mm. lähihoitajan tutkinnon, joka näkyy terhikissä. Muttei näy vrk:ssa?

Vierailija
40/79 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siellä EI näy kaikki osoitteet missä on asunut, vaan 9 (tai oliko 10) viimeisintä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi