Mitä yllätyksiä löytyi väestörekisterikeskuksen tiedoistanne? Pistetään ketju pystyyn.
Yhdelle selvisi, että miehellänsä 1 v lapsi jonkun toisen kanssa. Toiselle selvisi, että isänsä onkin ottoisä.
Lisää tarinoita!
https://verkkopalvelu.vrk.fi/Omat/Etusivu.aspx
Tuosta pääsee sinne ja verkkopankkitunnuksilla sisään.
Kommentit (79)
Mä hain viime vuonna passia kadonneen passin tilalle, ja poliisilaitoksella tekivät semmosen tunnistustestin, että kyselivät just noita samoja asioita, kuin mitä tuolla vrk:n sivulla näkyy. Siis kun ei mulla ollu muuta henkkaria, kun ajokortti ei käynyt, ja se passi oli kadonnut.
2 lasta
10 osoitetta jossa olen asunut
5 kaupunkia jossa olen asunut
ja vihdoin tieto kuinka vanha äitini ja koska hän on syntynyt :DD
On meinaan pitänyt sen salaisuutena lapsilta tähän asti :P
iso liuta vanhoja osoitteita, vaikka olen niihinkin postini saanut.
Olin yllättynyt siitä, että siellä oli turvakodin osoite, jossa asuimme hetken,kun emme päässeet omaan kotiin siellä asuvien vuokralaisten takia.
Ensimmäistä osoitettani ei näkynyt vaikka niitä on yhteensä alle 10.
Samoin en tiennyt, että avioliiton solmimistapakin oli merkitty.
Se ei varmaan ulkomaalaisia huoli?
Kuitenkin minä ja lapset olemme (myös) Suomen väestörekisterissä.
vaikka minulla on perhe nykyisen puolisoni kanssa. siis tiedoissa näkyy lapseni ja puolisoni, mutta osoite minulla olisi exäni luona. jossa siis en ole koskaan asunut. tämä selvisi alkuvuodesta virasto-asioilla, kun ääneen virkailija lausui lasteni isäksi exäni. olenkin jo useamman vuoden toistellut vakuutusyhtiölle, että "ottakaa nyt pois se nimi vakuutuksistani kun emme enää ole yhdessä". selvispä tuokin mysteeri miksi se nimi sinne aina uudestaan putkahti. :D
ihan paikkaansapitäviä tietoja. lapset, osoite, olen naimisissa jne.
Ja siellä EI näy kaikki osoitteet missä on asunut, vaan 9 (tai oliko 10) viimeisintä.
mulla vaan näkyi kaikki 22 vanhaa osoitetta, en tullut katsoneeksi puuttuiko jokin, vaan pikaseen laskin. ja alimapana oli ihan ensimmäinen osoite jossa asuttu kun synnyin.
Te ruuhkautitte palvelun!!!!!
http://www.maistraatti.fi/fi/Ajankohtaista/Maistraatit-ruuhkautuneet-yh…
jolloin muutin nykyiseen paikkaan. Yllätys oli se, että ei löytynyt 4-6 osoitetta, joissa olin asunut. Jotenkin sitä muisteli tehneensä muuttoilmoituksen muuallekin kuin taloyhtiöön, mutta nähtäsävti asuin lähes 30 vuoden ikään virallisesti vanhempien luona.
Ei tutkinto ja ammatti ole sama asia. Kohdallasi pitäisi lukea "yksinkertainen".
Olen suorittanut mm. lähihoitajan tutkinnon, joka näkyy terhikissä. Muttei näy vrk:ssa?
Ehkä väestörekisterikeskus ei halua häpäistä käyttäjiä?
Ammatti oli vanha, mutten taida jaksaa vaihtaa. Oli muuten kiva löytää tarkat päivämäärät lapsuuden ajan muutoille. Olen vasta 20 vuotta kinannut noista asioista äitini kanssa =D
Äiti oli vielä naimisissa toisen miehen kanssa kun synnyin ja lain mukaan minut on kirjattu hänen nimiinsä. Myöhemmin oikea isä on minut adoptoinut. Selvisi isän syntymäaika, jota ei aikaisemmin tiennyt.
Et ilmeisesti ole ilmoittanut ammattia vrk:hon...
varmaan vrk:een.
Kun omakotitaloomme liitty joku rantaoikeus ja osuus kalavesiin ja ne siis omina kiinteistötunnuksinaan.
Olen syntynyt -80 tässä samassa kunnassa ja muuttanut tähän kuntaan -82.
Välillä en kyllä ole ollut poiskaan täältä...