Että minä haluaisin nähdä nämä "Olin 7 vuotta kotiäitinä enkä vaihtaisi päivääkään pois." -tyypit
Minkälaisia ne ovat oikeasti? Miten he hoitavat ne kuuluisat virikkeet vanhemmille lapsille vauvan ohessa? Mitä he tekevät päivät? Miten paljon heillä ulkoillaan? Paljonko heillä pyörii lasten dvd:t? Onko äidin pinna yhtä pitkä kuin muilla, koska "kotiäitiys on parasta mitä tiedän enkä ole itsekäs"? Vai kuuluuko siellä vittuperkelesaatana, kun se vanhempi lapsi kerjää kiukuttelemalla äidiltään huomiota, koska vauva vieä kaiken muun huomion?
Haluaisin vaan olla kärpäsenä katossa...
Kommentit (65)
paras sellainen, jos lapsista ja kodistaan tykkää.
ja LUULEN että kotona on helpompaa kuin töissä. Kokemusta työssäkäynnistä perheellisenä ei ole.
että muita kotihoidossa olevia isompia lapsia ei juuri ollut.
Ei se sisarkateus tai väsymys tms. mihinkään töihin mennessä kadonnut.
joten tuskin se kotona nyt niin kamalaa on. Ja päiväkodissa ne lapset saavat kerjätä huomiota hoitajilta ihan samalla tavalla kuin äidiltä kotona, joten eipä ole eroa siinäkään.
Parasta virikettä lapsille on tavallinen kotielämä ruuanlaittoineen, leipomisineen, siivoamisineen. Siksi lapset viihtyvät mummolassa: siellä on aina tekemistä toisin kuin kotona, jossa äiti töiden jälkeen keskittyy nettishoppailuun.
Olin kotiäitinä 5 vuotta ja se oli elämäni parasta aikaa. Kaiken ehti, ei ollut kiirettä, lasten kanssa voitiin tehdä ihan sitä mitä haluttiin. Kukaan ei käskenyt, kukaan ei määrännyt.
mikä muka on niin hirveän vaikeaa siinä että on kotona terveiden lasten kanssa. Olen ollut kolme vuotta kotona ja olen vielä kaksi, ja nautin kovasti. Lapseni ovat sosiaalisia ja rauhallisia ja kehittyneet hyvin. Olen heistä ylpeä ja tosi onnellinen, että saan hoitaa heitä kotona.