Mikä on naisen paras ikä saada lapsia?
Kommentit (48)
Hyvältä tuntui. Nuorempana en olisi ollut psyykkisesti valmis äidiksi, tuossa iässä olin jo onnistunut kasvamaan suurinpiirtein aikuiseksi.
Ja mitä olen lähipiiristä huomannut, naiset vaikuttavat nauttivan eniten äitiydestä "kypsällä iällä", kun elämäntilanne ja itsetunto on tasapainossa, eikä talouttakaan välttämättä tarvitse murehtia. Iltatähtiin on sitten panostettu ja nautittu sydämen kyllyydestä.
Jos puhutaan puhtaasti fysiologiasta, niin eikö hedelmällisin ikä naisilla ole kahdenkymmenen tienoilla.
jos olet huomannut, niin monesti aloituksesta huolimatta, keskustelu jatkaa omaa elämäänsä, pitkällekin aiheen ohi.
Et sinä voi päättää mitä täällä puhutaan tai kieltää ihmisiä keskustelemasta?
Mä taas olen huomannut että mitä vanhempi äiti, sitä kärttyisempi hän on lapsilleen ja muutenkaan ei tunnu oikein selviytyvän yhtä hyvin äitiydestä kuin 20+v...mutta eiköhän nämä ole puhtaasti yksilöeroja.
Unohdin, ettei täällä ole kamalan fiskua porukkaa. Vuoteen en ole käynyt, kun vuosi sitten kyllästyin tyhmiin ihmisiin. Tämän on vielä pahempi kuin kaksplussa jossa keski-ikä alempi. :D
Mutta nyt mä lähden täältä ja tulen naureskelemaan vuoden päästä, adios. ;)
viimeisen 43-vuotiaana. En tiedä onko kärttyisyydessä eroa, mutta vaikka lapsen saaminen on aina yhtä ihanaa, niin kyllä tässä viime metreeillä saadussa lapsessa on jotain aivan ekstra-hohtoa. Ei päivääkään mene, etten Luojaani kiitä, että uskallettiin tehdä ja terveenä maailmaan saatiin.
täällä kirjoitetaan : )
Heippa ja tervemenoa.
että yritit vielä näsäviisaasti vikaa sanaa. ;)
Teini.
lupaan etten enää ikinä.