Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on naisen paras ikä saada lapsia?

Vierailija
13.06.2011 |

Oliko se 20-25v? Vai muistanko väärin?

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho tämä onkin kolahtanut kolmekymppisille aika pahastikkin! :D

Oletteko oikeasti noin tyhmiä ettette ymmärtänyt, että tarkoitin hedelmällisintä ikää?

Repeilen täällä. :D

Voi teitä raukkoja, tottakai kolmekymppinne voi olla ihan yhtä hyvä äiti kuin se 22vuotiaskin, kysyin nyt fyysistä ikää...huoh. :D

että et osannut muotoilla kysymystäsi niin, että olisit saanut siihen heti oikeanlaisen vastauksen. Oletko oikeasti noin tyhmä?

Eli kolahti. :)

tuollainen typeryys. En ole kolmekymppinen, tosin.

Vierailija
22/48 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olinko minä hyvästi hedelmällinen kun 43-vuotiaana tulin toisella yrityskierrolla raskaaksi?

Oli kyllä hedelmällisyys tuplasti huonontunut, kun kakskymppisenä narahdin raskaaksi heti ekasta kerrasta.

Voi elämä....älä vaivaa päätäsi näin monimutkaisella asialla. Ei se 20-25v varmaan pidä nyt paikkaansa kun sähän tulit tokalla yrityksellä raskaaksi. :) Nyt sitä ei voi enää määritellä kirjoissa kun sä tulit raskaaksi. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koita vaan kestää, tulet paljon pahempaakin elämässä kuulemaan, mikä ei aina ole sun totuuden mukaista.

Faktojen? Siis sehän on fakta, että ihmisen hedelmällisin ikä on 20-25v, tarkistin vielä.

Kyllä se ilmeisesti kolahti kun kamala riehuminen kun erehtyy sanomaan että 20-25v olisi para jossain tietyssä, no hedelmällisyydessä ja ilmeisesti myös älykkyydessä.

Ja muuten, olen itse yli 30v. ;)

Ja lapsetkin sain 29,30 ja 32 vuotiaana. Koen silti että olen yhtä hyvä äiti kuin vetreä 23v ystäväni. :D Ei se minulle mitenkään kolahda.

t.ap

Vierailija
24/48 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paras ikä tehdä lapsi on 26v.

Vierailija
25/48 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen on parhaimmillaan 20-25vuotiaana ja luonto on tarkoittanut lapsensaannin juuri näille vuosille.

Voihan sitä lapsia saada ennen tai jälkeenkin, mutta tämä on se kaikkein otollisin aika, keskimäärin.

MUAHAHAHAHAHA!!! Jos luonnolta kysyttäisiin, niin se olisi kyllä se paras ikä siitä kun kuukuatiset alkaa ja päättyy sinne kun ne loppuu. Kiitos ja anteeks.

Vierailija
26/48 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen on parhaimmillaan 20-25vuotiaana ja luonto on tarkoittanut lapsensaannin juuri näille vuosille.

Voihan sitä lapsia saada ennen tai jälkeenkin, mutta tämä on se kaikkein otollisin aika, keskimäärin.

MUAHAHAHAHAHA!!! Jos luonnolta kysyttäisiin, niin se olisi kyllä se paras ikä siitä kun kuukuatiset alkaa ja päättyy sinne kun ne loppuu. Kiitos ja anteeks.

Et usko biologiaan? No miten vaan. Voiko tämä tosiaan olla näin rankka paikka joillekkin? Et siis usko että ihan yleisesti tiedetään ihmisen olevan hedelmällisimmillään 20-25vuotiaana, ei se tarkoita etteikö 30v voisi lapsia saada! :D

Vierailija
27/48 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et usko biologiaan? No miten vaan. Voiko tämä tosiaan olla näin rankka paikka joillekkin? Et siis usko että ihan yleisesti tiedetään ihmisen olevan hedelmällisimmillään 20-25vuotiaana, ei se tarkoita etteikö 30v voisi lapsia saada! :D

mua ei haittaa että se on paras ikä, koska itse sain lapseni 23v. Mulle käy! Mutta LUONTO on tasan varmaan tehnyt koko vittumaiset menkat sen takia, että ihan koko se aika on tarkoitettu lastentekoon, eli ei voi sanoa, että LUONTO ON TARKOITTANUT jotakin lastentekoa parhaimmillaan 20-25v.

Vierailija
28/48 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oleelista lapsen kannalta on kuitenkin missä iässä äidillä on edellytykset hoitaa lasta. Liian paljon näkee äitejä, joilla ei ole mitään taloudellisia edellytyksiä hoitaa lastaan. Nämä sitten kitisevät eri foorumeilla että yhteiskunta ei elätä ja huolehdi heidän lapsistaan eikä anna heille riittävän suurta asuntoa, hanki heille ammttia ja työpaikka jne. Hoitakaa ensin asuntonne ja ammattinne kuntoon ennenkuin hankitte lapsenne.

Vierailija
29/48 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

25-30 vuotta.

Vierailija
30/48 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmmm eli olisin jäänyt lapsettomaksi jos oltaisi vielä odoteltu että valmistun. :D Ja talokin hankittua?! :D

Juu olisin ollut yli 35v varmaan.

Meillä siis isällä on ammatti ja tienaa hyvin, minä opiskelen seuraavat 5vuotta ja sitten ostetaan myös talo, en nyt ihan ymmärtänyt, miksi ei pitänyt lasta tehdä. Kaikenlisäksi emme tosiaan olisi lapsia voineet enää saada, jos oltaisi erehdytty odottelemaan. Tuleeko ikinä mieleen tällaista?

Vierailija
31/48 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikinpuolin paras ikä meille oli 22v nainen ja 27v mies. ;)

Vierailija
32/48 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan voit rauhassa imettää vaikka vuoden ja keskittyä lapseesi.

Vierailija
33/48 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä, kaikki kun on niin alkoholisoituneita vielä 34 vuotiaana..18-34vuotiaaksi dokattu.

Vierailija
34/48 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli vastaus on 20-25v

Vieläkö haluatte jatkaa ja jatkaa? Ei kai tämä nyt noin iso pala ole? :o

Vierailija
35/48 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

google ei ole katkera... Miten mä edes erehdyin kysymään näin arkaa asiaa.

Vierailija
36/48 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuuko pahalta kuulla muidenkin mielipiteitä, kuin vain omiaan?

Vierailija
37/48 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kysyin kyllä jotain ihan muuta kuin mielipidettä asiasta. :D

Ei tämä vastaus kysymykseeni ole mielipideasia, ihan sama mitä mieltä kukaan on, tai mitä mieltä minä olen. :D

Tarkensinkin vielä kolmesti ettei nyt kenellekkään tulisi paha mieli, kun oma ikä ei ollutkaan tässä asiassa "paras". :D Hei ihan tosi älkää viitsikö, 30v voi olla ihan yhtä hyvä äiti kuin 20-25v ei se hedelmällisyyden huippu sitä poista.

Vierailija
38/48 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli vastaus on 20-25v

Vieläkö haluatte jatkaa ja jatkaa? Ei kai tämä nyt noin iso pala ole? :o

AP antaa ympäripyöreällä alkukysymyksellä ymmärtää, että haluaa KESKUSTELLA useammalta kantilta aiheesta: "Mikä on paras ikä saada lapsia".

Tulee useita vastauksia, joissa kerrotaan erilaisia mielipiteitä ja perusteluja. Sitten ap palaa linjoille ja sanoo tarkoittaneensa vain BIOLOGISESSA mielessä ja samalla solvaa niitä, jotka olivat vastanneet muuten kuin mitä hän oli TARKOITTANUT, herkkähipiäisiksi.

Joo, kyllähän ne muut varmaan tiesivät, mitä sinä ap-pikkuinen omassa päässäsi kysymykselläsi hait - et mitään. Tuon biologisen faktasi olisit voinut tarkastaa hyvin helposti googlen avulla.

Voisin tehdä tämän pohjalta analyysin sinusta hyvä ap, muttei taida sinun hipiäsi sitä kestää - kolahtiko? (en olisi kyllä sinuna ap enää tunnustanut olevani yli 30-v. tuolla alempana, vaan vääntänyt vitsiksi ja väittänyt olevani max. 13-v. Hyvää jatkoa elämässä, enivei, apllekin)

Vierailija
39/48 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vielä myöhemminkin, silti jatkoitte inttämällä... ;)

Heti minuutti perään ja jos ette siitä ymmärtänyt että se oli jatkoa ekalle viestille niin myöhemminkin löytyy viestejä...vieläkö intät kuin pahainen teini?

Vierailija
40/48 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psyykkisesti yli 30-vuotiaana ja sosioekonomisesti yli 50-vuotiaana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä