Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on naisen paras ikä saada lapsia?

Vierailija
13.06.2011 |

Oliko se 20-25v? Vai muistanko väärin?

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö se ollutkin niin, että ihminen on hedelmällisimmillään ja älykkäimmillään 22vuotiaana? Jonkun tutkimuksen luin, mutta en ole 100varma muistanko numerot oikein. :D

Vierailija
2/48 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuotta sinne tai tänne tuosta reunavuosistakaan ei niin haittaa.

Vai muistanko väärin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mahdollisimman moni ehtii kyllä siinä ajassa lapsen hankkia ennemmin tai myöhemmin, ainakin aika moni. Jos se olisi lyhyempi, niin ihmiskunta olisi aika heiveröinen lauma elukoita jossain Afrikan savanneilla.

Vierailija
4/48 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

taisi olla 18-20v

Vierailija
5/48 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paras ikä on se kun itse kokee olevansa lapsiin valmis...mulla oli vasta 3-kymppisenä ja sitten niitä siunaantuikin 3kpl :D joka kerta raskaaksi kertalaakista!

Vierailija
6/48 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi siis olla mikä tahansa ikä kuukautisten alkamisen jälkeen sinne menopaussiin asti. mä sain lapset 28-35v iässä ja oli mulle ehdottomasti paras aikaväli saada 3 lasta :)

Vierailija
7/48 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ottaa huomioon fyysiset ja psyykkiset tekijät.

Vierailija
8/48 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reps ei taida onnistua se määrittely :)

Vierailija
9/48 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsellä se oli 21, mutta jollakin se voi olla se +30.

Vierailija
10/48 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millähän mittapuulla paras. Ja kenen naisen. Biologisesti otollisin aika on varmaan yksi tekijä, sosiaaliset tekijät ja monet monet muut asiat, jotka ovat hyvin yksilöllisiä vaikuttavat asiaan myös. Sekä sattuma. En itse ainakaan usko edes yksilön tasolla mihinkään parhaaseen aikaan. Esim. itse olisin varmaan ollut teoriassa parhaassa lisääntymisiässä 23-vuotiaana, kun aloimme lasta "yrittää". No, sitähän ei kuulunut moneen vuoteen. Syy jäi tuntemattomaksi, tutkimuksissa kummastakaan ei löytynyt vikaa. Hoidoilla sain esikoisen 28-vuotiaana, omien suunnitelmieni valossa myöhään. Jollekin se varmaan olisi aikaista. Toisaalta olin valmistunut ja virassa, toisin kuin 23-vuotiaana opiskelijana. Sillä mittapuulla se ehkä oli sopiva aika...

Vierailija
11/48 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain 39v.

Vierailija
12/48 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho tämä onkin kolahtanut kolmekymppisille aika pahastikkin! :D

Oletteko oikeasti noin tyhmiä ettette ymmärtänyt, että tarkoitin hedelmällisintä ikää?

Repeilen täällä. :D

Voi teitä raukkoja, tottakai kolmekymppinne voi olla ihan yhtä hyvä äiti kuin se 22vuotiaskin, kysyin nyt fyysistä ikää...huoh. :D

Vierailija
13/48 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedustelet fyysistä ikää, tuota parasta ikäähän voi katsoa niin monelta eri kantilta.

Vierailija
14/48 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedustelet fyysistä ikää, tuota parasta ikäähän voi katsoa niin monelta eri kantilta.

Seuraava viesti ei sitä selvennä vai? :D

hehehe :)

Vierailija
15/48 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvästi reilusti alle 30 kun kerta näin huono itsetunto vanhemmilla. :D Kolahtaa kummasti...

Vierailija
16/48 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko oikeasti noin tyhmiä ettette ymmärtänyt, että tarkoitin hedelmällisintä ikää?

Voi teitä raukkoja, tottakai kolmekymppinne voi olla ihan yhtä hyvä äiti kuin se 22vuotiaskin, kysyin nyt fyysistä ikää...huoh. :D

että et osannut muotoilla kysymystäsi niin, että olisit saanut siihen heti oikeanlaisen vastauksen. Oletko oikeasti noin tyhmä?

Vierailija
17/48 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen on parhaimmillaan 20-25vuotiaana ja luonto on tarkoittanut lapsensaannin juuri näille vuosille.

Voihan sitä lapsia saada ennen tai jälkeenkin, mutta tämä on se kaikkein otollisin aika, keskimäärin.

Vierailija
18/48 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että et osannut muotoilla kysymystäsi niin, että olisit saanut siihen heti oikeanlaisen vastauksen. Oletko oikeasti noin tyhmä?

Eli kolahti. :)

Vierailija
19/48 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olinko minä hyvästi hedelmällinen kun 43-vuotiaana tulin toisella yrityskierrolla raskaaksi?

Oli kyllä hedelmällisyys tuplasti huonontunut, kun kakskymppisenä narahdin raskaaksi heti ekasta kerrasta.

Vierailija
20/48 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koita vaan kestää, tulet paljon pahempaakin elämässä kuulemaan, mikä ei aina ole sun totuuden mukaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme