Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi vauvalle ei mitotuotteita kun vast 10kk

Vierailija
12.06.2011 |

Eikä elimistö osaa käsitellä maitotuotteita, vielä pienenä, vai minkä takia esim. 8kk vauva ei saisi jo syödä, jos ei mitenkään oirehtisi?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä yhdessä tietyn perimän (joka on joka viidennellä suomalaisella) ja entero-viruksen kanssa se lisää merkittävästi riskiä sairastua diabetekseen.

Vierailija
2/4 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko lehmänmaidon ylipäätään sopivan kenellekään ihmiselle,oli sitten aikuinen tai lapsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaanhan sitä itsekin lehmänmaitoa juotu ja vielä ihan parin kuukauden iästä alkaen. Kaikilla yli parikymppisillä sitten jotain vikaa olisi,kun ei tuttelia vielä kovin kauaa yleisesti ole käytetty. Ennen laimennettiin lehmänmaito vedellä ja annettiin vauvalle. Korvikkeessa varmaan vitamiineja sun muuta enemmän,mutta kyllä mua ahdistaa se,että se on täysin keinotekoisesti tehty tuote,eihän se edes maistu maidolle. Yhtäkkiä voikin uudet tutkimukset osoittaa,että korvikkeet saattavatkin aiheuttaa allergioita ym. nykyään hyvin yleiseksi tulleita sairauksia.

Itse olen antanut yli puolivuotiaalle,ihan pieniä määriä tavallisia maitotuotteita ja hyvin on voinut. Tietenkin vauva on saanut rintamaitoa pääasiallisesti.Varsinkin puuroihin ym keitettäviin ruokiin minusta voi hyvin käyttää. Maitotölkissä kuitenkin valmistusaineluettelo on lyhyt,maito ja d-vitamiini.

Vierailija
4/4 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muuten kolmen eri neuvolan suositus ollut.